Anty-komuchy.

Data: 2011-06-29 19:47:46
Autor: jadrys
Anty-komuchy.

Kolejna wyp艂acana transza nie zamyka drogi do dalszych 偶膮da艅 do zado艣膰uczynie艅.. Premier Tusk b臋dze musia艂 ca艂kowicie zlikwidowa膰 ZUS-owski zasi艂ek pogrzebowy dla przeci臋tnego Kowalskiego bo w bud偶ecie zabraknie wkr贸tce pieni臋dzy na wwyplaty tych rekompensat, darowizn, jak zwa艂 tak zwa艂, dla rodzin tych wybra艅c贸w. . Jestem nieomal pewny 偶e ci co ci膮gle 偶膮daj膮 i ci co im wyp艂acaj膮 to zawzi臋ci antykomuni艣ci. Z panem mecenasem na czele.. - no bo co mo偶e przeci臋tnego kowalskiego obchodzi膰 to na co id膮 pieni膮dze kt贸re Tusk im obci膮艂 z zasi艂k贸w pogrzebowych.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ponad-stu-bliskich-ofiar-katastrofy-przyjmie-pieniadze,wid,13552446,wiadomosc.html

Kapitalizm napawa mnie ju偶 nie tylko niech臋ci膮, ale wr臋cz obrzydzeniem.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Anty-komuchy.