Anty press roku

Data: 2012-10-31 14:25:17
Autor: leszek niewiadomski
Anty press roku

Razem z artykułem w Rzeczpospolitej możemy ogłosić kres wiarygodności
nie tylko tego dziennika, ale i koniec jakiejkolwiek wiarygodnościowej
przewagi starych mediów nad nowymi. Są lepsi dziennikarze i gorsi.
Rodzaj medium przestał odgrywać znaczenie. Przypominam, że mówimy o
Rzeczpospolitej. Rzekomo najpoważniejszym biznesowym dzienniku w Polsce.
Dlaczego od dziś mam brać ekonomiczne i prawne teksty Rzepy poważniej,
niż tekst Cezarego Gmyza o trotylu? Ten sam tytuł, ten sam naczelny, to
samo kierownictwo.
http://tomaszmachala.natemat.pl/37431,anty-press-roku

Nie sledze dokladnie z powodu oddalenia i innych zajec stanu dyskusji o zamachu, ale cos mi ten artykul pachnie prowokacja. Ktos chcial skompromitowac pismo i jego braci/siostry w wierze (rozne GP, GPC, ND, "niezalezne" portale itd.), albo siegnal wyzej po prezesa i jego sekte? Wszystko jedno, w kazdym badz razie panowie z Rzepy oraz PiSu wyladowali w kupie g*. Czy i kiedy z niego wyleza, to pokaze czas.
A ze idioci dali sie nabrac, to troche dziwi. Mogli sobie poczytac, ze trotyl lub dynamit nadaja sie do zamachow jedynie w filmach. W rzeczywistosci wymagaja do wybuchu wysokiej temperatury (detonatora). Zwrocil na to uwage juz jeden z przedmowcow. A jako niedoszly chemik i w swoim czasie praktykujacy pirotechnik polecalbym kolegom zabawe z jodkiem azotu (moge podac prosty przepis) - posypujac schody, korytarz lub posadzke mozna niezle postraszyc sasiadow, petentow i urzednikow, odwiedzajacych ubikacje. Nitrogliceryny nie polecam - bardzo latwo wybucha, mozna dostac kolapsu (dla sercowcow stosuje sie w bardzo malym stezeniu). Nitroceluloza ladnie sie pali...
Polecam trzytomowe dzielo Urbanskiego "Chemia i technologia materialow wybuchowych". Dziwne, ze nie wznawiane! ;-)
ln.
--
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trotyl
tudziez http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Substancje_wybuchowe
oraz http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Materia%C5%82y_wybuchowe

Data: 2012-10-31 09:39:22
Autor: Yogi
Anty press roku
Dnia Wed, 31 Oct 2012 14:25:17 +0100, leszek niewiadomski napisa³(a):

Nie sledze dokladnie z powodu oddalenia i innych zajec stanu dyskusji o zamachu, ale cos mi ten artykul pachnie prowokacja.

Dok³adnie, Donek chce sprowokowaæ Putina ¿eby zdj±³ spodnie i pokaza³ mu
dupê.

Anty press roku