Anty - prezydent.

Data: 2009-07-07 11:01:00
Autor: Tadek z Torunia
Anty - prezydent.
Pierwszego lipca, w minioną środę, odbywały sie na Zamku Lubelskim uroczystości 440 rocznicy podpisania Unii Polsko - Litewskiej. Wśród zaproszonych gości: prezydenci Litwy i Polski. Wielka feta, wielki projekt europejski,  piękna Polska historia. Wszędzie cytowane słynne zdanie papieża: "od Unii Lubelskiej do Europejskiej!" W podniosłym nastroju całe miasto.
Już mają się zaczynać uroczystości...  Ostatnie przygotowania. W pewnej chwili  urzędnicy Kancelarii Prezydenta żądają od marszałka województwa lubelskiego, gospodarza miejsca i uroczystości, aby nie witał gości! Pan jest z Platformy - mówi marszałkowi jakiś urzędnik - a tu jest przecież pan prezydent i to on jest gospodarzem. Po krótkiej i przykrej wymianie zdań marszałek upiera się przy swoim, słusznym skądinąd stanowisku, i wita gości. W rewanżu - Lech Kaczyński nie przywitał ani wojewody (z PSL-u), ani europosłów (z PO była tylko Lena Kolarska-Bobińska). My, posłowie parlamentu krajowego byliśmy w Sejmie w Warszawie, więc łaskawie nie zostaliśmy pominięci. Mowa prezydenta pełna była, jak  zawsze przy takich okazjach, potwornych frazesów i przesycona podniosłym tonem, od którego łza ma się kręcić w oku.

Większość opinii publicznej nie widzi tych zakulisowych przepychanek. Bije oklaski niczym widownia w teatrze, jest rytuał, trzeba bić brawa. Urzędnicy uśmiechają się, marszałek się uśmiecha, zwykła polityczna proza. A jednak czuć, że to wszystko nie siedzi jakoś, nie kręci, nie podnieca. Nie budzi żadnych emocji!

Tekturowość takich uroczystości z tego właśnie  wynika, że wszystko jest w nich skalkulowane i wyrachowane, żadnego ze słów nie cechuje spontaniczność, żaden gest nie jest prawdziwie żywiołowy, naturalny. A publika natychmiast to wyczuwa, trafnie odbierając sztampę: poruszenia nie ma, nikt za tekturowym przywódcą nie pójdzie, jego głos nikogo do czerwoności nie rozgrzeje. Prawdziwe przywództwo jest  bowiem niewyrachowane!

Janusz Palikot (08:00)

http://palikot.blog.onet.pl/Anty-prezydent,2,ID383480727,n

Przemek

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.GIF89a

Data: 2009-07-07 11:14:51
Autor: awe
Anty - prezydent.
Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku
awe

Data: 2009-07-07 12:53:32
Autor: zbig
Anty - prezydent.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2v3l6$3ba$1news.onet.pl...
Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

Nie może być! Lepszy od Bieruta???
Bierut nie mlaskał!

Data: 2009-07-07 15:41:24
Autor: Tadek z Torunia
Anty - prezydent.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

Dla takiego debila jak ty, to nawet Kononowicz będzie dobry. Dla mnie Kaczyński jest karykaturą prezydenta.

Przemek

Data: 2009-07-08 01:06:09
Autor: awe
Anty - prezydent.

Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h2vja6$rm$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
s00rki ale ja nie budowalem socjalzglizmu tak jak ty wiec te swoje wywody to wsadz do smietnika razem ze swoim lbem
awe

Data: 2009-07-07 17:17:29
Autor: naprany jak kruk!
Anty - prezydent.
"awe"<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

to jest przychlast a nie prezydent

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-08 22:56:34
Autor: konserwator
Anty - prezydent.

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:lnp655dvmhi0ij47n0af0bbmt7t3o6dcou4ax.com...
"awe"<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

to jest przychlast a nie prezydent

Tusk jeszcze nie jest prezydentem i nigdy nie bedzie!

Data: 2009-07-09 14:49:34
Autor: naprany jak kruk!
Anty - prezydent.
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

> Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

to jest przychlast a nie prezydent

Tusk jeszcze nie jest prezydentem i nigdy nie bedzie!

za 2 lata bedziesz polykal wlasny jezyk padalcu heehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-07 13:11:06
Autor: Andrzej Kokakolski
Anty - prezydent.
Byc moze stanowisko marszalka z PO bylo "słuszne skądinąd".
Natomiast w normalnym, cywilizowanym swiecie gospodarzem jest najstarszy ranga albo ktos przez niego wyznaczony.
Ale skad rozne "tadki z torunia" maja o tym wiedziec jak ich nauczycielem i mistrzem jest facet wymachujacy publicznie penisem?

AK

Data: 2009-07-07 16:08:11
Autor: Tadek z Torunia
Anty - prezydent.
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

[...]

Jasne, jak Kaczyński przyjdzie do kogoś do domu, to też bedzie gospodarzem. Takie pierdoły może wypisywac ten, dla którego wzorem jest sekciarz z Torunia, któremu się zdaje, że mu wszystko wolno. Jak dostaje kontre, to zwołuje wszystkie berety z koziej wełny i nawołuje do protestu. Tylko, że tych beretów jakby coraz mniej,,,,

Przemek

Data: 2009-07-07 15:15:00
Autor: Andrzej Kokakolski
Anty - prezydent.
Tadek z Torunia <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
> [...]

Takie pierdoły może wypisywac ten, dla którego wzorem jest sekciarz z Torunia, któremu się zdaje, że mu wszystko wolno. Jak dostaje kontre, to zwołuje wszystkie berety z koziej wełny i nawołuje do protestu. Tylko, że tych beretów jakby coraz mniej,,,,

Panskie rozumowanie oparte jest na nieadekwatnym porownaniu. Prezydent Kaczynski nie przyszedl do kogoś do domu, tylko to wlasnie ON byl gospodarzem.
Goscmi natomiast byli prezydenci "lubelskounijnych" panstw.
Jesli Pan tak prostej rzeczy nie rozumie, to nic dziwnego, ze nie jest Pan w stanie pojac, co wlasciwie mowia w Radiu Maryja i TV Trwam.

AK

Data: 2009-07-07 21:43:38
Autor: Tadek z Torunia
Anty - prezydent.
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

  to nic dziwnego, ze nie jest Pan w
stanie pojac, co wlasciwie mowia w Radiu Maryja i TV Trwam.

To fakt, tego nie jestem w stanie pojąc. Myślę, że żaden normalny człowiek nie jest w stanie pojąc bełkotu ojczulkowych mediów.

Przemek

Data: 2009-07-08 11:31:21
Autor: Andrzej Kokakolski
Anty - prezydent.
> [...]

To fakt, tego nie jestem w stanie pojąc. Myślę, że żaden normalny człowiek nie jest w stanie pojąc bełkotu ojczulkowych mediów.

Nie dalej jak w tym watku pokazal Pan, ze nie pojmuje takze tresci
artykulu napisanego przez nieprzychlnego Prezydentowi Kaczynskiemu autora.

Czego jeszcze Pan nie pojmuje? A moze raczej:  Czy jest Pan zdolny COKOLWIEK
zrozumiec?

AK

Data: 2009-07-08 15:41:57
Autor: Tadek z Torunia
Anty - prezydent.

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Nie dalej jak w tym watku pokazal Pan, ze nie pojmuje takze tresci
artykulu napisanego przez nieprzychlnego Prezydentowi Kaczynskiemu autora.

Pańskim zdaniem. Moim zdaniem wiem dobrze o co autorowi chodziło. Ten ocean, który dzieli Polaków od "patriotów z za wielkiej wody"" powoduje, że nie wie Pan o czym pisze.

Przemek

Data: 2009-07-08 15:24:23
Autor: iaforek
Anty - prezydent.
Tadek z Torunia <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Pańskim zdaniem. Moim zdaniem wiem dobrze o co autorowi chodziło.

Rozumiesz tego pajaca z wibratorem w ręku? Domyślam się, że to twój guru. To dużoooo tłumaczy.... Przykro mi z twojego powodu.

--
iaforek

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

Data: 2009-07-09 16:55:04
Autor: HaMMeR
Anty - prezydent.
Andrzej Kokakolski wrote:
[...]

Zlituj sie Pan, Panie Kokakolski, skad w Panu tyle cierpliwosci do tego
nieszczesnego matola??
On ma juz tak przetrzepany mozg, ze nadaje sie jedynie do prostackiej, siermieznej, politruckiej roboty, a nie do jakichkolwiek dysput.
Tacy sa potrzebni wszelkim rezymom i takich sie tworzy peczkami...

Data: 2009-07-08 17:35:39
Autor: konserwator
Anty - prezydent.

Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h308hd$nmn$1news.onet.pl...
[...]

skoro prostych spraw nie rozumiesz (kto jest w Polsce gospodarzem) to nie sluchaj RM bo ci zylka peknie i zaczniesz srac na dywan...

Data: 2009-07-08 14:18:39
Autor: iaforek
Anty - prezydent.
Andrzej Kokakolski <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Panskie rozumowanie oparte jest na nieadekwatnym porownaniu. Prezydent Kaczynski nie przyszedl do kogoś do domu, tylko to wlasnie ON byl gospodarzem.

Całe szczęście mamy PełO, ich specjalistów i elyty. Oni wyznaczają nowy, lepszy savoir-vivre ;) Proszę samemu zobaczyć jakie eleganckie zachowanie. I to bez żadnych kłótni kto jest gospodarzem a kto nie. Po prostu: teraz k***a my:

http://www.rp.pl/artykul/2,331104_Ministerialny_afront_na_obwodnicy_.html

--
iaforek

Data: 2009-07-08 17:34:04
Autor: konserwator
Anty - prezydent.

Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h2vksc$51q$1news.onet.pl...
[...]

gospodarzem w Polsce jest Kaczynski a nie jakis tam pociotek-marszalek z PO

Data: 2009-07-08 17:38:01
Autor: konserwator
Anty - prezydent.

Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h2v2sf$138$1news.onet.pl...
[...]

slusznym wg szlachty jerozolimskiej?
-skad takie jelopy sie biora...co nie znaja polskich tradycji ani kultury?

Data: 2009-07-09 17:43:53
Autor: cytryna
Anty - prezydent.
ciach....
 Po krótkiej i przykrej wymianie zdań marszałek upiera się przy swoim, słusznym skądinąd stanowisku,
slusznym wg szlachty jerozolimskiej?
-skad takie jelopy sie biora...co nie znaja polskich tradycji ani kultury?

Toż to klasyczny wykształciuch z pierwszego pokolenia ukształtowany ideowo w WUMLu, karmiony GWnem, pozbawiny szarych komórek. Dla takiego liczy się tylko marszałek Rokossowski, marszałek Orczyk z ZSLu oraz hetman Palikot z Biłgoraja. --

Anty - prezydent.