Anty - prezydent.

Data: 2009-07-07 11:14:51
Autor: awe
Anty - prezydent.
Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku
awe

Data: 2009-07-07 12:53:32
Autor: zbig
Anty - prezydent.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2v3l6$3ba$1news.onet.pl...
Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

Nie może być! Lepszy od Bieruta???
Bierut nie mlaskał!

Data: 2009-07-07 15:41:24
Autor: Tadek z Torunia
Anty - prezydent.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

Dla takiego debila jak ty, to nawet Kononowicz będzie dobry. Dla mnie Kaczyński jest karykaturą prezydenta.

Przemek
--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-07-08 01:06:09
Autor: awe
Anty - prezydent.

Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h2vja6$rm$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
s00rki ale ja nie budowalem socjalzglizmu tak jak ty wiec te swoje wywody to wsadz do smietnika razem ze swoim lbem
awe

Data: 2009-07-07 17:17:29
Autor: naprany jak kruk!
Anty - prezydent.
"awe"<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

to jest przychlast a nie prezydent

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-08 22:56:34
Autor: konserwator
Anty - prezydent.

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:lnp655dvmhi0ij47n0af0bbmt7t3o6dcou4ax.com...
"awe"<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

to jest przychlast a nie prezydent

Tusk jeszcze nie jest prezydentem i nigdy nie bedzie!

Data: 2009-07-09 14:49:34
Autor: naprany jak kruk!
Anty - prezydent.
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

> Szmaciarzu przestan opluwac najlepszego prezydenta po 1945 roku

to jest przychlast a nie prezydent

Tusk jeszcze nie jest prezydentem i nigdy nie bedzie!

za 2 lata bedziesz polykal wlasny jezyk padalcu heehehe