Antybelka

Data: 2009-11-12 13:32:44
Autor: ATZ Rzeszow
Antybelka
Witam

http://tinyurl.com/yduxuax
http://tinyurl.com/yd88dct

Nie widzialem, zeby tu bylo. Jest realne zagrozenie, zeby Jan Vincent polozyl
lape na antybelce?
Odnosnie 2giego linka, kolo twierdzi "Podatnik sam powinien obliczyć łączną
wartość odsetek uzyskanych od banku w trakcie roku podatkowego, wykazać taki
dochód w zeznaniu rocznym i zapłacić podatek. Została do tego przewidziana
specjalna rubryka 195-196 w formularzu zeznania podatkowego PIT-36." Czemu
tylko pit 36, a co z pit 37?

Z.

Data: 2009-11-12 13:52:09
Autor: ikarek
Antybelka
Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hdgva4$5kc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Było&Nie. Pan z White&Case, jak się okazało, nie za bardzo się orientował,
czym jest podatek zryczałtowany:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Lokaty-antybelkowe-jednak/opodatkowane-2043527.html

Data: 2009-11-12 14:11:38
Autor: Krzysztof
Antybelka

"ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> wrote in message news:hdgva4$5kc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po pierwsze dotyczy to prawie wszystkich, bo jak ktos ma np. 0.6zl odsetek na zwyklym ror to tez muszalby zliczac, paranoja. Musialaby istniec kompensacja tego podatku, bo jak wychodzi on ok 40% np dla odsetek 2.50zl, ale niestety nie ma takiej mozliwosci. Po kolejne, to podatek ten jest bezimmieny, banki przekazuja zbiorczo podatek, a jak by mieli sprawdzac wszystkich to potrzebna bylaby kolejna porcja urzednikow, co czyni to niewykonalnym. Nie ma sensu zajmowac sie tym, bo co chwila beda sie pokazywaly takie dziwne interpretacje, z pewnoscia napedzane przez banki, ktore takowych mozliwosci omijania belki nie wprowadzily. Przypomnijcie sobie slynne 'lewe' darowizny za Kolodki, jak sie to skonczylo to wiemy, kto odliczyl wtedy to dobrze zrobil, ale interpretacje wielu specow byly oczywiscie na niekorzysc podatnika. Jak chca cos zrobic to niech zniosa durne zaokraglanie i sprawa sama sie rozwiaze.

Data: 2009-11-12 19:02:08
Autor: robbi
Antybelka
Krzysztof pisze:

[...]

Ja spotkałem się właśnie z taką opinią iż obecne "ekspertyzy" mają na celu zastraszenie i zniechecenie klientów antybelek do zakładania tych lokat. Analogia do "darowizn" Kolodki i atmosfery jaka on sam rozpętał jest bardzo mocna.

--
pzdr
robbi

Data: 2009-11-12 14:53:38
Autor: witrak()
Antybelka
On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
Witam

http://tinyurl.com/yduxuax
http://tinyurl.com/yd88dct

Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością obejrzenia url przed wejściem na strone ?

witrak()

Data: 2009-11-12 15:18:45
Autor: ATZ Rzeszow
Antybelka

http://biznes.interia.pl/wiadomosci/finanse-osobiste/news/bedzie-trzeba-oddac-zyski-z-jednodniowych-lokat,1392992

http://209.85.135.132/search?q=cache:n7wphRtnd2gJ:www.oprocentowanielokat.pl/antybelkowe-lokaty-jednak-opodatkowane-191.html+White%26Case+lokaty+antybelkowe&cd=6&hl=pl&ct=clnk&client=opera

--
pozdr Z.

Data: 2009-11-12 16:13:09
Autor: witrak()
Antybelka
On 2009-11-12 15:18, ATZ Rzeszow wrote:
[...]

Dziękuję.

A przy okazji - już był na liście link do artykułu z objaśnieniem  - łącznie z opinią skarbówki - i oczywiście nie trzeba będzie płacić.

witrak()

Data: 2009-11-12 16:15:53
Autor: Titus Atomicus
Antybelka
In article <hdh45o$k3p$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "witrak()" <witrak@hotmail.com> wrote:

On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
> Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością obejrzenia url przed wejściem na strone ?

Qrde,
Jedni czepiaja sie tinylinkow. Inni znowu odwrotnie.
I dogodz tu kazdemu.
:-(
TA

Data: 2009-11-12 07:23:34
Autor: choczsz
Antybelka

http://tiny.pl/help.php#b

Data: 2009-11-13 01:10:14
Autor: argothiel
Antybelka
On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
Witam

http://tinyurl.com/yduxuax
http://tinyurl.com/yd88dct

Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością obejrzenia url przed wejściem na strone ?

U mnie działa:
http://tinyurl.com/preview.php

witrak()

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-11-13 14:21:02
Autor: witrak()
Antybelka
On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
Witam

[...]

Nie twierdzę, że nie (przeciwnie - wiem, że w przyzwoitych serwisach skracających zawsze jest możliwość wstępnego wyświetlenia), ale jest tyle tych serwisów i w każdym trochę inaczej - kto by to spamiętał...

Więc uważam, że jeśli ktoś uważa za uprzejmość podanie linka skróconego, to nie będzie od rzeczy jak poda też taki, którego kliknięcie spowoduje tylko wyświetlenie adresu.
Wtedy będzie to uprzejme i dla lubiących skracanie, i dla lubiących bezpieczeństwo.

Pozdr.

witrak()

Antybelka