Antybelka

Data: 2009-11-12 14:53:38
Autor: witrak()
Antybelka
On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
Witam

http://tinyurl.com/yduxuax
http://tinyurl.com/yd88dct

Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością obejrzenia url przed wejściem na strone ?

witrak()

Data: 2009-11-12 15:18:45
Autor: ATZ Rzeszow
Antybelka

http://biznes.interia.pl/wiadomosci/finanse-osobiste/news/bedzie-trzeba-oddac-zyski-z-jednodniowych-lokat,1392992

http://209.85.135.132/search?q=cache:n7wphRtnd2gJ:www.oprocentowanielokat.pl/antybelkowe-lokaty-jednak-opodatkowane-191.html+White%26Case+lokaty+antybelkowe&cd=6&hl=pl&ct=clnk&client=opera

--
pozdr Z.

Data: 2009-11-12 16:13:09
Autor: witrak()
Antybelka
On 2009-11-12 15:18, ATZ Rzeszow wrote:
[...]

Dziękuję.

A przy okazji - już był na liście link do artykułu z objaśnieniem  - łącznie z opinią skarbówki - i oczywiście nie trzeba będzie płacić.

witrak()

Data: 2009-11-12 16:15:53
Autor: Titus Atomicus
Antybelka
In article <hdh45o$k3p$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "witrak()" <witrak@hotmail.com> wrote:

On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
> Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością obejrzenia url przed wejściem na strone ?

Qrde,
Jedni czepiaja sie tinylinkow. Inni znowu odwrotnie.
I dogodz tu kazdemu.
:-(
TA

Data: 2009-11-12 07:23:34
Autor: choczsz
Antybelka

http://tiny.pl/help.php#b

Data: 2009-11-13 01:10:14
Autor: argothiel
Antybelka
On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
Witam

http://tinyurl.com/yduxuax
http://tinyurl.com/yd88dct

Jeśli juz musisz skracać, to czy mógłbyś podawać linki z możliwością obejrzenia url przed wejściem na strone ?

U mnie działa:
http://tinyurl.com/preview.php

witrak()

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-11-13 14:21:02
Autor: witrak()
Antybelka
On 2009-11-12 13:32, ATZ Rzeszow wrote:
Witam

[...]

Nie twierdzę, że nie (przeciwnie - wiem, że w przyzwoitych serwisach skracających zawsze jest możliwość wstępnego wyświetlenia), ale jest tyle tych serwisów i w każdym trochę inaczej - kto by to spamiętał...

Więc uważam, że jeśli ktoś uważa za uprzejmość podanie linka skróconego, to nie będzie od rzeczy jak poda też taki, którego kliknięcie spowoduje tylko wyświetlenie adresu.
Wtedy będzie to uprzejme i dla lubiących skracanie, i dla lubiących bezpieczeństwo.

Pozdr.

witrak()

Antybelka