Antygermańska fobia Polaków skupia się na polityk ach mniejszości niemieckiej...

Data: 2009-12-20 11:51:43
Autor: Woland
Antygermańska fobia Polaków skupia się na polityk ach mniejszości niemieckiej...
Ryszard Galla poseł Mniejszości Niemieckiej, Bernard Gaida ze Związku
Niemieckich Stowarzyszeń i Róża Koźlik, burmistrz Dobrodzienia to
kolejne osoby na Opolszczyźnie które dostały listy z pogróżkami. - To
wulgarnie sformułowane, ewidentnie wymierzone w Mniejszość Niemiecką
listy - komentuje Gaida.

Wszystkie listy zostały wysłane z Warszawy i są kolejnymi pogróżkami,
które dotarły do opolskich polityków mniejszości w ostatnim czasie.
Wcześniej prokuratura zajęła się listem skierowanym do wicemarszałka
Józefa Kotysia. Wszystkie wyglądają podobnie. - Kiedy pokazałem swój
list marszałkowi Sebeście, powiedział, że jest pisany tą samą ręką, co
pogróżki kierowane do pana Kotysia. To obrzydliwy anonim z moją
klepsydrą w środku. Nigdy nic podobnego mnie nie spotkało i zamierzam
skierować sprawę do prokuratury- mówi poseł Galla.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7384932,Mniejszosc_Niemiecka_dostaje_listy_z_pogrozkami.html

Data: 2009-12-21 17:59:55
Autor: bolek
Antygermańska fobia Polaków skupia się na politykach mniejszości niemieckiej...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:82f60093-1798-480d-9590-844b2d3475ef13g2000prl.googlegroups.com...

Kolejna prowokacja twoich pociotków.
Ale o tym to już Niemcy wiedzą.

Antygermańska fobia Polaków skupia się na polityk ach mniejszości niemieckiej...