Antykaczyzm

Data: 2013-06-01 22:57:34
Autor: jr
Antykaczyzm

| Zrozumieć polityczną nienawiść
|
| Blogpress, sob., 01/06/2013 - 13:12
|
| Ryszard Legutko w swojej najnowszej książce „Antykaczyzm” opisuje
| niechęć czy wręcz nienawiść niektórych przedstawicieli obecnych elit do
| Prawa i Sprawiedliwości oraz personalnie do braci Kaczyńskich.

Nikt tak skutecznie nie zrazil ludzi do Prawa i Sprawiedliwosci oraz do
prezydenta Lecha Kaczynskiego, jak uczynil to jego brat - Jaroslaw. Jesli ktos
nie jest gwiazda mediow, tym bardziej nie powinien psuc swego wizerunku
idiotycznymi wypowiedziami. Czlowiek, ktory nie potrafi kontrolowac swojego
jezyka, nie powinien byc politykiem, a jesli juz, dzialac jako szara eminencja i
trzymac sie z dala od kamer. Gdyby Kaczynski dotrzymal zlozonej obietnicy i nie
odwolywal premiera Marcinkiewicza, rzadzilby za jego plecami do dzis. Dzisiaj powinien przeprosic za szescioletnie rzady zlodziei i wycofac sie z polityki.

Data: 2013-06-02 00:56:39
Autor: u2
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-01 22:57, jr pisze:
Nikt tak skutecznie nie zrazil ludzi do Prawa i Sprawiedliwosci oraz do
prezydenta Lecha Kaczynskiego, jak uczynil to jego brat - Jaroslaw.

tak skutecznie zrazil, ze Peace prowadzi w sondazach przed wami ubeckimi wypierdkami...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-02 02:16:30
Autor: jr
Antykaczyzm

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51aa7c28$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

| tak skutecznie zrazil, ze Peace prowadzi w sondazach

Jaki znow 'Peace' polglowku?
Zlodzieje rzadza druga kadencje, a ty sie bawisz sondazami? (pobaw sie malym, moze ci ożywi polkule mozgowa)

Data: 2013-06-02 19:29:45
Autor: xantiros
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-02 00:56, u2 pisze:
[...]

to  fakt, przecież od 2007 peace wygrywa każde wybory

Data: 2013-06-02 20:04:12
Autor: u2
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-02 19:29, xantiros pisze:
to  fakt, przecież od 2007 peace wygrywa każde wybory

peace wygrywa obecnie nawet w matecznikach pelomafii i to jest zadziwiajace...-;)

Data: 2013-06-02 20:56:16
Autor: xantiros
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-02 20:04, u2 pisze:
W dniu 2013-06-02 19:29, xantiros pisze:
to  fakt, przecież od 2007 peace wygrywa każde wybory

peace wygrywa obecnie nawet w matecznikach pelomafii i to jest
zadziwiajace...-;)

mówmy o faktach, faktami są wybory - peace przecież każde wygrywa

Data: 2013-06-03 16:52:47
Autor: u2
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-02 20:56, xantiros pisze:
peace wygrywa obecnie nawet w matecznikach pelomafii i to jest
zadziwiajace...-;)

mówmy o faktach, faktami są wybory - peace przecież każde wygrywa

ostatnio wygrywa i to jest fakt...-;)

Data: 2013-06-03 20:02:51
Autor: jr
Antykaczyzm

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51acadc1$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

| ostatnio wygrywa i to jest fakt...-;)

Jakie wybory wygrala partia Kaczynskiego od 2005 roku?
Raz sie udalo, gdy ludziom zmiekly sumienia po smierci JPII. Ale on drugi raz nie umrze.

Data: 2013-06-03 23:08:47
Autor: u2
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-03 20:02, jr pisze:
Jakie wybory wygrala partia Kaczynskiego od 2005 roku?

n.p. wygrala niedawno w mateczniku pelomafii w Rybniku...-;)

Data: 2013-06-04 00:04:55
Autor: jr
Antykaczyzm

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51ad05e1$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

| n.p. wygrala niedawno w mateczniku pelomafii w Rybniku...-;)

Za glupi jestescie, zeby wygrywac z mafia.

Data: 2013-06-02 09:44:46
Autor: Trybun
Antykaczyzm
[...]

Głupiś Jacek.. Kaczyńskiego zrobiono premierem tyko i wyłącznie do wykończenie Leppera i rozwalenia Samoobrony.

Data: 2013-06-02 13:27:17
Autor: jr
Antykaczyzm

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:koet5o$3t8$1node2.news.atman.pl...

| Głupiś Jacek.. Kaczyńskiego zrobiono premierem tyko i wyłącznie do
| wykończenie Leppera i rozwalenia Samoobrony.

Cos podobnego... A ktoz to zrobil?

Data: 2013-06-02 18:33:29
Autor: Trybun
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-02 13:27, jr pisze:

| Głupiś Jacek.. Kaczyńskiego zrobiono premierem tyko i wyłącznie do
| wykończenie Leppera i rozwalenia Samoobrony.

Cos podobnego... A ktoz to zrobil?

Ci co się bali jedynej siły która mogła im zaszkodzić - Leppera i Jego Samoobrony. Posłuchaj archiwalnych wywiadów, poczytaj stare gazety, wtedy zobaczysz te mendy które poczuły się zagrożone rosnącą w siłę Samoobroną.

Data: 2013-06-02 21:06:10
Autor: jr
Antykaczyzm

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kofs4t$2q3$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-02 13:27, jr pisze:
| > |
> [...]
| Samoobrony. Posłuchaj archiwalnych wywiadów, poczytaj stare gazety,
| wtedy zobaczysz te mendy które poczuły się zagrożone rosnącą w siłę

Moze wy jestescie trockista towarzyszu Trybun?

Data: 2013-06-03 10:06:05
Autor: Trybun
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-02 21:06, jr pisze:

> [...]
| Samoobroną.

Moze wy jestescie trockista towarzyszu Trybun?

Nie o mnie jest temat i nie o moich sympatiach, niewolniku.

Data: 2013-06-03 19:46:44
Autor: jr
Antykaczyzm

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kohipi$mg2$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-02 21:06, jr pisze:
| > |
| > |

| Nie o mnie jest temat i nie o moich sympatiach,

No nie badzcie niepowazni Trybun!
Sami zescie tutaj poruszyli watek Leppera, a teraz co? Dziewica orleanska? Mowcie od razu ktore to 'mendy poczuly sie zagrozone' i co was z nimi laczy!
A moze to wyscie wykonczyli Leppera, a teraz rzniecie glupa?
--
kolektyw

Data: 2013-06-04 08:42:22
Autor: Trybun
Antykaczyzm
W dniu 2013-06-03 19:46, jr pisze:

> [...]

Mowcie od razu ktore to 'mendy poczuly sie zagrozone' i co was z nimi laczy!

Te mendy ci co dzierżą nieprzerwanie władzę od 89roku. Tylko kompletny imbecyl może dawać się nabierać na te ich wzajemne nienawiści, jak to Waęsa nienawidził Kwacha, a Kaczyński nienawidzi z wzajemnością  Tuska.

Data: 2013-06-04 22:17:43
Autor: jr
Antykaczyzm

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kok28k$7ol$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| imbecyl może dawać się nabierać na te ich wzajemne nienawiści, jak to
| Waęsa nienawidził Kwacha, a Kaczyński nienawidzi z wzajemnością  Tuska.

Wstydzcie sie towarzyszu Trybun!
Takie rzeczy mowoc w dniu Swieta Wolnosci? Szkoda, ze do was jeszcze nie dotarlo, ze w czerwcowych wyborach Partia nasza osiagnela Wielki Cel. A towarzysz Marks mowil, ze cel uswieca srodki, a towarzysz Engels pisal, ze teorie trzeba laczyc z praktyka, bo rewolucja to nieustanna zmiana i mowiac najogolniej: Trzeba byc elastycznym.
A robotnicy i chlopi, to juz powinniscie wiedziec, ze to tylko masy, jeden z wielu czynnikow w rownaniach ruchu opisujacych procesy dziejowe. Dlatego zamiast sie dasac, powinniscie sie cieszyc z tego, ze jezdzicie do Szwecji na rybki, a co najwazniejsze - jak zawsze trzeba ufac linii Partii.
--
z Partyjnym Pozdrowieniem
kolektyw

Antykaczyzm