Antykatolicki atak na całym świecie

Data: 2013-02-05 02:23:50
Autor: Stachu Chebel
Antykatolicki atak na całym świecie
On 5 Lut, 10:36, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
O atmosferze pogromu wobec Kościoła katolickiego mówi abp Gerhard Ludwig
Müller, prefekt watykańskiej Kongregacji Nauki Wiary w rozmowie z niemieckim
dziennikiem "Die Welt".

"Celowa kampania dyskredytowania Kościoła katolickiego w Ameryce Północnej,
jak również u nas w Europie, osiągnęła to, że duchowni w pewnych obszarach
już teraz są oficjalnie zaczepiani. Wynikający stąd nastrój jest obecny na
wielu blogach" - podkreśla hierarcha.

"Również w telewizji uprawia się jazdę po Kościele katolickim, której
uzbrojenie ma początek w walce totalitarnych ideologii przeciwko
chrześcijaństwu. Tutaj wzrasta sztucznie podsycana wściekłość, która czasami
przypomina już dzisiaj atmosferę pogromu" - powiedział jeden z najbliższych
współpracowników Benedykta XVI.

Więcejhttp://www.pch24.pl/abp-m,12152,i.html#ixzz2JunYhQD1

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

To o czym marudzisz to skutek. Zastanawiałeś się nad przyczyną?

Data: 2013-02-05 11:39:59
Autor: abc
Antykatolicki atak na całym świecie
To o czym marudzisz to skutek. Zastanawiałeś się nad przyczyną?

Przyczyną jest podjudzanie przez wrogów Chrystusa.

Data: 2013-02-05 02:48:12
Autor: Stachu Chebel
On 5 Lut, 11:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> To o czym marudzisz to skutek. Zastanawiałeś się nad przyczyną?

Przyczyną jest podjudzanie przez wrogów Chrystusa.

Po cholerę?

Data: 2013-02-05 12:17:16
Autor: abc
Antykatolicki atak na całym świecie
Przyszło nam żyć akurat w czasach gdy świat chrześcijański jest okupowany
przez sługi szatana. Zdetronizowanego Chrystusa usunięto z życia publicznego
a Jego Namiestnik jest więźniem Watykanu.

Podjudzone w karczmach pospólstwo wyrżnęło w rewolucjach chrześcijańskie
elity swoich narodów. A dalszej dechrystianizacji przez demoralizację i
ogłupienie dokonano przez media i "dzieła" wychwalanych w mediach wrogich
chrześcijaństwu "artystów".

Kneblowanie ust chrześcijanom wspominającym o grzechu już się zaczęło.

Nie wiadomo jak długo jeszcze potrwa ta okupacja świata chrześcijańskiego.
Może jeszcze kilkadziesiąt lat?

Jednak Pan Bóg cały czas zachowuje kontrolę nad sytuacją, nawet wtedy kiedy
wydaje się nam, że już ją utracił.

Przypomnijmy sobie Apostołów siedzących w małej łodzi, o których mówi
Ewangelia. Myśleli, że już toną. Kto jednak nadał siłę wiatrowi, kto nadał
falom miażdżącym łódź cały ich impet?  To Jezus, Ten, który spał obok. Kiedy
powiedział: "Ucisz się!", zapanował spokój. Cisza.

Kiedy Bóg zapragnie tej ciszy dla Swego Kościoła, zapanuje ona natychmiast.
Jeśli teraz jeszcze nie nadeszła ta chwila, to dlatego, że Nasz Pan pragnie
od nas, Kościoła Wojującego, abyśmy dzielili Jego męki i cierpienia.

Kościół zatriumfuje, lecz musimy się o to modlić. Musimy pozostać przy
Naszym Panu, a to oznacza, że musimy zachować tę samą Wiarę.

Data: 2013-02-05 05:54:18
Autor: Stachu Chebel
On 5 Lut, 12:17, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Kościół zatriumfuje, lecz musimy się o to modlić.

Przecież ciągle tu na psp to robimy, a ty tylko gitarę zawracasz.

Data: 2013-02-05 17:22:45
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:5110eaa6$0$26694$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| a Jego Namiestnik jest więźniem Watykanu.
|
| Podjudzone w karczmach pospólstwo wyrżnęło w rewolucjach chrześcijańskie

Zastanow sie abc - pogobojne i milujace Kosciol pospolstwo dalo sie tak latwo 'podjudzic'?

 A dalszej dechrystianizacji przez demoralizację i
| ogłupienie dokonano przez media i "dzieła" wychwalanych w mediach wrogich
| chrześcijaństwu "artystów".

Belkot jak za czasow PRL - 'Wroga propaganda', 'wrogowie ludu'...(wszyscy winni, tylko nie my). Nadajesz sie abc razem z Trybunem. Tylko przypadek rzucil was do roznych parafii.

Data: 2013-02-05 17:37:21
Autor: jr

Data: 2013-02-05 16:30:09
Autor: leszek niewiadomski
Am 05.02.2013 11:48, schrieb Stachu Chebel:
On 5 Lut, 11:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
To o czym marudzisz to skutek. Zastanawiałeś się nad przyczyną?

Przyczyną jest podjudzanie przez wrogów Chrystusa.

Po cholerę?

Niedawno na innej grupie napisalem: >Wlasnie w "Die Welt" ukazal sie wywiad z nastepca Ratzingera na stanowisku glownego inkwizytora czyli przewodniczacego kongregacji wiary arcybiskupa Gerharda Ludwiga Müllera. Gosc, skonfliktowany w rodzinnej Ratyzbonie (Regensburgu), dostal kopa w gore i wspiera kolege w Watykanie. Narzeka na sztucznie podsycany nastroj pogromu przeciw Kociolowi i duchownym, mowi stanowcze "nie" kaplanstwu kobiet, zniesieniu celibatu i zwiazkom homoseksualnym.
http://www.spiegel.de/panorama/gesellschaft/erzbischof-mueller-kritisiert-pogromstimmung-gegen-katholische-kirche-a-881063.html

Polecam tez artykul http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/news/nowe-tajemnice-watykanu-na-tropie-najwiekszych-afer-w,1884685,3439

Np. >"Gdy dni Jana Pawła II dobiegają końca, kardynał Ratzinger zaskakuje zadziwiająco dobitnymi wypowiedziami. Podczas obchodów Wielkiego Tygodnia w Koloseum mówi: "Ile brudu jest w Kościele, i to właśnie wśród tych, którzy poprzez kapłaństwo powinni należeć całkowicie do niego!". A także: "Przeraża nas brud na szacie i obliczu Twego Kościoła. Ale to my sami je zbrukaliśmy! To my zdradzamy Cię za każdym razem, po wszystkich wielkich słowach i szumnych gestach". I dalej: "Jak często i my woleliśmy sukces zamiast prawdy, reputację zamiast sprawiedliwości"
Lecomte zauważa, że kardynała Ratzingera przestępstwa pedofilskie zawsze napełniały oburzeniem.
"W 2002 roku powołał niezwykle surowego maltańskiego księdza Charlesa Sciclunę na stanowisko promotora sprawiedliwości w Kongregacji Nauki Wiary. Mijają trzy lata, odkąd pochyla się nad - niejednokrotnie odrażającymi - dokumentami, jakie trafiają na biurko jego współpracownika. Setki spraw. Większość z nich pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. To właśnie Sciclunie, wbrew obiekcjom swoich konfratrów, powierzył śledztwo w sprawie poczynań księdza Maciela w Meksyku i na podstawie jego wniosków już po wyborze na papieża ze względu na 'niezwykle poważne zachowania' zdymisjonował założyciela Legionistów Chrystusa, nakazując mu pokutę i odosobnienie"<
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-05 03:48:26
Autor: glob
On 5 Lut, 11:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> To o czym marudzisz to skutek. Zastanawiałeś się nad przyczyną?

Przyczyną jest podjudzanie przez wrogów Chrystusa.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Przyczną  to są gwałty, mordy, prześladowania jakie kler czyni
gdziekolwiek się pojawi. Ludzie sprzeciwiają się złu jakim jest
kościół.

Data: 2013-02-05 12:55:22
Autor: abc
Antykatolicki atak na całym świecie
Przyczną  to są gwałty, mordy, prześladowania jakie kler czyni
gdziekolwiek się pojawi. Ludzie sprzeciwiają się złu jakim jest
kościół.

Ale ci ktoś nasrał do globusa!  Przypomnij sobie kto to był.

Data: 2013-02-05 04:10:19
Autor: glob
On 5 Lut, 12:55, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ale ci ktoś nasrał do globusa!  Przypomnij sobie kto to był.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Ta, jak w Polsce wyjdzie  na jaw , jak na zachodzie, ile dzieci
zgwałcił kler, to odwiedzi kler latarnie za pomocą sznura. Pojął
przyczynę?

Data: 2013-02-05 13:00:14
Autor: t-1

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:252bbd32-940e-4c04-9ea2-040dd6b797acfv9g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Lut, 11:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Przyczną  to są gwałty, mordy, prześladowania jakie kler czyni
gdziekolwiek się pojawi. Ludzie sprzeciwiają się złu jakim jest

Obserwuję twoje wpisy i jednak glo,b jesteś
..

Data: 2013-02-05 04:16:21
Autor: glob
On 5 Lut, 13:00, "t-1" <n...@nospam.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:252bbd32-940e-4c04-9ea2-040dd6b797acfv9g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Lut, 11:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

gdziekolwiek się pojawi. Ludzie sprzeciwiają się złu jakim jest
kościół.

Obserwuję twoje wpisy i jednak glo,b jesteś
.

 Żadne społeczeństwo nie będzie bata kleru i ich zboczeń na dzieciach
i nienawiści do ludzi znosiło spokojnie. Zawsze mordowali, gwałcili i
grabili i ci ograbieni , zgwałceni , prześladowani, domagają się
likwidacji zła ludzkości jakim jest kler. Aby już więcej tego
zboczonego zła nie było. A tam chodzą tylko popaprańcy, bo menale
przyciąga menelnia.

Data: 2013-02-05 17:54:49
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-05 13:16, glob pisze:

[...]

Tak, tylko że te zarzuty opierają się głównie o odległe lata, w prawie wszystkich sprawach praktycznie nie do zweryfikowania. Nie chcę tu być adwokatem złej sprawy, ale nie sposób nie dostrzec że ktoś postanowił wydać wojnę kościołowi. Jak na razie użyte przez agresora środki są żenujące dla tak bezstronnego obserwatora jak ja.

Data: 2013-02-05 09:48:39
Autor: glob
On 5 Lut, 17:54, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

wydać wojnę kościołowi. Jak na razie użyte przez agresora środki są
żenujące dla tak bezstronnego obserwatora jak ja.

Kościół obecnie w PL prześladuje homków, ludziom odbiera prawa, w
afryce morduje, fanatycy wysadzają kliniki w usa, dlatego wiz polacy
nie dostają. To zawsze był i jest morderca .

Data: 2013-02-05 19:29:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:ccc351ba-5347-4cf1-8c6c-5dff8696c591dp10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

afryce morduje, fanatycy wysadzają kliniki w usa, dlatego wiz polacy
nie dostają. To zawsze był i jest morderca .

Sranie w banie. Wizy przy wyjeździe Polaków do USA obowiązują z innego powodu.

ubawiony naiwnością

Data: 2013-02-05 16:39:10
Autor: glob

========================================>
Sranie w banie. Wizy przy wyjeździe Polaków do USA obowiązują z innego
powodu.

ubawiony naiwnością

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Nie , katolickie pro life jest w USA uznane za terroryzm wenętrzy
państwa, tym samym Polska katolicka budzi obawy że terroryzm katolicki
urośnie w siłę  i dojdzie do większych na sile rażenia zamachów, nawet
broni biologicznej, którą plany zamachu odkryto po zatrzymaniu
zabójców lekarza i jego żony. To samo pro life co jest w polsce w usa
morduje ludzi.

Data: 2013-02-06 09:07:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-05 18:48, glob pisze:

[...]

Tak wiem, ale to nie ma nic do rzeczy i nie zmienia faktu że ktoś wydał wojnę kościołowi.. I to pogrywając na najniższych ludzkich instynktach. I masz glob rację - za wiele kwestii Kościół by można w imieniu prawa śmiało zdelegalizować, ale to pogrywanie w stylu zeznań ludzi którzy to rzekomo byli gwałceni przed kilkudziesięciu laty przez księży, po prostu nie przystoi.

Data: 2013-02-06 01:55:45
Autor: glob
On 6 Lut, 09:07, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

śmiało zdelegalizować, ale to pogrywanie w stylu zeznań ludzi którzy to
rzekomo byli gwałceni przed kilkudziesięciu laty przez księży, po prostu

 Kościół jest skrajnie zakłamany. Jak ci zgwałcą dzieciaka, to będą
wyli że atakujesz kościół i ciemnota jeszcze podpuszona ci dokopie.

Data: 2013-02-06 20:59:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 10:55, glob pisze:

[...]

To nie Kościół, to nasi nadzorczy przewodnicy stada nie chcą tego ukrócić. Pretensje można mieć tylko do policji, prokuratorów i sądów że w kraju grasują hordy świętych krów. Myślisz że po standardowej karze 10 lat paki dla księdza za gwałt, po wyjściu biskup nadal będzie go tolerował?

Data: 2013-02-06 20:28:33
Autor: glob
On 6 Lut, 20:59, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

lat paki dla księdza za gwałt, po wyjściu biskup nadal będzie go tolerował?

To kościół z wieku na wiek powtarza swoje zboczenia, bo ciągle
oszołomy tam chodzą? Nie, to kościół swoimi dogmatami niszczy ludzi i
prowadzi do zbrodni, czyli ta ideologia jest chora.

Data: 2013-02-07 13:35:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 05:28, glob pisze:

[...]

Niestety, w moim odczuciu winni takiemu stanowi rzeczy są tylko i wyłącznie ludzie spoza Kościoła. To oni powinni karać każde przewinienie. I niech nikt mi nie mówi że księża sutanna to jakiś immunitet, tak że policja, prokuratura i sąd maja związane ręce.

Data: 2013-02-07 08:18:05
Autor: glob
On 7 Lut, 13:35, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

przewinienie. I niech nikt mi nie mówi że księża sutanna to jakiś
immunitet, tak że policja, prokuratura i sąd maja związane ręce.

Pewien minister NRD twierdził że komunizm jest doskonały, ale naród
trzeba wymieć. -gadasz podobnie- to ideologia była chora i tak samo
jest z kk.

Data: 2013-02-09 11:29:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 17:18, glob pisze:

[...]

Ideologia była dobra. Jednak nie zakładała ciągłej dywersji i sabotowania ze strony wrogów systemu opartego na sprawiedliwości społecznej.

Data: 2013-02-09 03:09:06
Autor: glob
On 9 Lut, 11:29, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

Ideologia była dobra. Jednak nie zakładała ciągłej dywersji i
sabotowania ze strony wrogów systemu opartego na sprawiedliwości

Ideologia faszyzmu i komunizmu jest zabroniona, bo za każdym razem
użyta powtórzy ludobójstwo, a teraz spójrz na kościół ...ciągle tam
chodzą z wieku na wiek nienawiscy że kościół ciągle nienawidzi?
Nie,  powtarzanie chorej ideologii powtarza wydarzenia, ludzie jak
maronetki powtarzają to samo zło co popełniali przodkowie....bo chora
jest ta religia.

Data: 2013-02-09 16:12:43
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 12:09, glob pisze:
[...]

Nie uważasz że to źle gdy ktoś zabrania praktykować ideologię która opiera się na hasłach - Równość Wolność Braterstwo? Mało tego, nigdy żadne poważne organizacje międzynarodowe nie potępiły Komunizmu?, a więc z łaski swojej, glob - nie stawiaj w jednym szeregu potępionego przez całą ludzkość nazizmu który opiera się na mordzie, ekspansjonizmie i na różnego rodzaju segregacjach, z Komuszyzmem który dąży do tego żeby równość wśród ludzi stała się faktem..

Data: 2013-02-09 07:30:00
Autor: glob
On 9 Lut, 16:12, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

całą ludzkość nazizmu który opiera się na mordzie, ekspansjonizmie i na
różnego rodzaju segregacjach, z Komuszyzmem który dąży do tego żeby

Jest w wielu krajach zabronione rozpowszechnianie tej ideologii, bo to
już nie jest siedemnasty wiek, ludzie od kilku stuleci zdają sobie
sprawę co to jest przemoc systemowa, czyli ideologia której założenia
wypaczają umysły zwykłych misiów i wprowadzanie jej ponownie wypacza
umysły zwykłych misiów.
 Świetnym przykładem są katolicy, którzy jak marionetki plują jadem z
pokolenia na pokolenie. Ta religia powinna dołączyć do zakazu
pozostałych, bo zamienia zwykłych misiów w trzęsących się z nienawiści
zwyrodnialców.

Data: 2013-02-10 11:10:30
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 16:30, glob pisze:

[...]

Np. w jakich krajach zabrania się kultywowania ideologii opartej na hasłach o wolności równości i braterstwie? Ja znam tylko jeden kraj - ten w którym niestety mi przyszło żyć.

Data: 2013-02-10 02:46:01
Autor: glob
On 10 Lut, 11:10, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> Jest w wielu krajach zabronione rozpowszechnianie tej ideologii, bo to
> ju nie jest siedemnasty wiek, ludzie od kilku stuleci zdaj sobie
> spraw co to jest przemoc systemowa, czyli ideologia kt rej za o enia
> wypaczaj umys y zwyk ych misi w i wprowadzanie jej ponownie wypacza
> umys y zwyk ych misi w.
>   wietnym przyk adem s katolicy, kt rzy jak marionetki pluj jadem z
> pokolenia na pokolenie. Ta religia powinna do czy do zakazu
> pozosta ych, bo zamienia zwyk ych misi w w trz s cych si z nienawi ci
> zwyrodnialc w.

Np. w jakich krajach zabrania si kultywowania ideologii opartej na
has ach o wolno ci r wno ci i braterstwie? Ja znam tylko jeden kraj -
ten w kt rym niestety mi przysz o y .

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Katolicka też głosi puste chasła o miłości bliźniego i chodzi i
trzęsię się katolictwo z nienawiści, tak ma każda zakłamana
propaganda, a faszyzm i komunizm w większości krajów zabroniony europy.

Data: 2013-02-10 22:39:34
Autor: Klin
W dniu 2013-02-10 11:10, Trybun pisze:

Np. w jakich krajach zabrania się kultywowania ideologii opartej na
hasłach o wolności równości i braterstwie? Ja znam tylko jeden kraj -
ten w którym niestety mi przyszło żyć.

   Nie zabrania się tylko wykazuje obłudę tego hasła.

Było to jeszcze w czasach starożytnych, kiedy to po raz pierwszy rzuciliśmy narodowi wyrazy: ,,wolność, równość, braterstwo", wyrazy od tej chwili tyle razy powtórzone przez papugi bezmyślne, które ze wszystkich stron zleciały się na tę przynętę. Wraz z nią uniosły dobrobyt świata, istotną wolność jednostki, tak chronioną dawniej od ucisku tłumu. Rozumni rzekomo, inteligentni goje, nie wyczuli abstrakcyjności wyrazów wypowiedzianych, nie spostrzegli, że w naturze nie ma również i nie może istnieć wolność, że natura sama ustaliła nierówności rozumów, charakterów i zdolności, jak równości i podległości prawom swoim. Nie rozumieli, że tłum to potęga ślepa, że parweniusze, wybrani spośród tłumu do objęcia rządów, w dziedzinie polityki są również ślepi jak i tłum, że człowiek nawet ograniczony, lecz świadomy jej tajników, może rządzić; nie wtajemniczony zaś, nawet geniusz, nie jest w stanie zrozumieć nic z polityki.

Wyrazy: ,,wolność, równość, braterstwo" głoszone przez agentów ślepych, ściągały do szeregów naszych z całego świata legiony, które z zapałem niosły sztandary nasze. A tymczasem wyrazy te były to czerwie, toczące pomyślność gojów, niszczące wszędzie pokój, , solidarność, burzące wszelkie podstawy ich państw. Zobaczycie następnie, że to sprowadziło triumf nasz: dało nam to między innymi możność zdobycia najważniejszego atutu - zniesienia przywilejów, innymi słowy, samej istoty arystokracji gojów, która była jedyną osłoną narodów i krajów przeciwko nam.

    http://www.gazetaprawna.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=51936&start=30

    Nie mĂłw tylko, Ĺźe to fałszywka zbyt wiele z tego co w świecie się
    dzieje pasuje do tego co Protokoły zapowiadały, bardziej na miejscu
    byłoby tu więc słowo proroctwo.

Data: 2013-02-09 22:54:54
Autor: Klin
W dniu 2013-02-09 16:12, Trybun pisze:

Nie uważasz że to źle gdy ktoś zabrania praktykować ideologię która
opiera się na hasłach - Równość Wolność Braterstwo?

    http://prawica.net/opinie/24585

    Wolność, RĂłwność, Braterstwo, albo Śmierć (z czasem słowo śmierć
    usunięto, aby nie wskazywało, Ĺźe jakobiński terror był od początku
    elementem rewolucji...

Data: 2013-02-10 11:10:14
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 22:54, Klin > pisze:
[...]

Bunt terroryzowanych, torturowanych i mordowanych dla jaśniepańskiego widzimisię na zawsze pozostanie symbolem walki człowieka z największą z zaraz jaka dotyka ludzkość. I uważam że ta Śmierć powinna zostać, choćby dla upamiętnienia heroizmu Komunardów na barykadach.

Data: 2013-02-10 22:40:50
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf7roq$u48$5node2.news.atman.pl...

| Bunt terroryzowanych, torturowanych i mordowanych dla jaśniepańskiego
| widzimisię na zawsze pozostanie symbolem walki człowieka z największą z
| zaraz jaka dotyka ludzkość.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bastylia:

....twierdzy bez przekonania broniło 97 żołnierzy-weteranów (niektórzy inwalidzi) i 32 żołnierzy ze szwajcarskiego pułku Salis-Samade[1], a uwolniono zaledwie kilku więźniów (czterech fałszerzy, hrabiego oskarżonego o kazirodztwo i dwóch szaleńców),...

Czyli razem siedmiu wiezniow przetrzymywali jasniepanowie w swojej 'ponurej twierdzy'.

Data: 2013-02-09 23:34:25
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf58h3$cmp$2node2.news.atman.pl...

| Ideologia była dobra. Jednak nie zakładała ciągłej dywersji i
| sabotowania ze strony wrogów systemu

Jak mozna glosic walke z wrogami, i nie zakladac z ich strony dywersji i sabotazu? Zycie to nie szpitalna izolatka Trybunie!

Data: 2013-02-10 11:10:10
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 23:34, jr pisze:
> [...]

Jak mozna glosic walke z wrogami, i nie zakladac z ich strony dywersji i
sabotazu? Zycie to nie szpitalna izolatka Trybunie!

Marks po prostu nie przewidział że po zwycięstwie Rewolucji w jednym kraju, w innych kapitaliści aż tak złagodzą reżym że Rewolucja nie zwycięży na całym świecie. W założeniu Rewolucja miała trwać określoną ilość czasu, a później to już tylko budowa wspólnego dobra.

Data: 2013-02-10 22:44:55
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf7roq$u48$6node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Marks po prostu nie przewidział

Ty odpowiedz na pytanie, czy Marks zakladal wroga dyersje i sabotaz, czy tego nie zakladal?

Data: 2013-02-10 22:51:39
Autor: jr
Antykatolicki atak na całym świecie

| > |

| Marks po prostu nie przewidział że po zwycięstwie Rewolucji w jednym
| kraju, w innych kapitaliści aż tak złagodzą reżym

Kto, gdzie i jaki rezym zlagodzil po 1917 roku? Benito Mussolini, general Franco, czy moze Adolf Hitler?
Po bolszewickim zamachu w Piotrogrodzie cala Europe zalala fala dyktatur!

Data: 2013-02-06 22:42:27
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keucp3$ptj$1node2.news.atman.pl...

| To nie Kościół, to nasi nadzorczy przewodnicy stada nie chcą tego
| ukrócić. Pretensje można mieć tylko do policji, prokuratorów i sądów że
| w kraju grasują hordy świętych krów.

Swiete krowy to wyscie sankcjonowali pod okraglym mebelkiem, a scislej w podwarszawskiej willi Kiszczaka. Tam bylo powiedziane kto bedzie nalezal do waszego towarzystwa, a kto nadal pozostanie wrogiem.

Data: 2013-02-07 13:31:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 22:42, jr pisze:

> [...]

podwarszawskiej willi Kiszczaka. Tam bylo powiedziane kto bedzie nalezal do
waszego towarzystwa, a kto nadal pozostanie wrogiem.

Wybór był tylko jeden - porozumienie albo ulice we krwi. Solidarni wyraźnie to dgłosili - "zamiast liści..." Nie myśl że pseudokomuchy daliby się zarzynać jak barany.

Data: 2013-02-07 20:46:16
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf073k$900$3node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-06 22:42, jr pisze:
| > |

| Wybór był tylko jeden - porozumienie albo ulice we krwi.

Chyba tylko waszej...
W 1981 mieliscie jeszcz poparcie moralne w Moskwie (chociaz nie przyslali wam czolgow, o ktore general tak prosil).
W roku 89 nie byliscie juz potrzebni nikomu oprocz siebie samych. Gdyby ktorys z waszych wydal wojsku rozkaz strzelania, bylby to jego ostatni pomysl w zyciu.

Data: 2013-02-09 11:29:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 20:46, jr pisze:
> [...]

waszych wydal wojsku rozkaz strzelania, bylby to jego ostatni pomysl w zyciu.

Naszej, naszej krwi, Jacek. Tak naprawdę myślisz że cho jeden procent Polaków chciałby ginąć za wodzów "Solidarniości" i widmo kapitalizmu majaczące na horyzoncie?

Data: 2013-02-09 23:27:16
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf58h6$cmp$7node2.news.atman.pl...
> [...]
| > | > |

| > |

| Naszej, naszej krwi, Jacek.

Ty sie o moja krew nie klopotaj. W 89 roku Honecker (lub ktorys z jego generalow) wydal rozkaz strzelania do tlumow, ktorego to rozkazu nie wykonal nikt.
Gdybyscie to wy podobny rozkaz wydali udreczonemu stanem wojennym wojsku, czerwona plama po was by zostala.

Data: 2013-02-10 11:10:35
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 23:27, jr pisze:

> [...]

nikt.
Gdybyscie to wy podobny rozkaz wydali udreczonemu stanem wojennym wojsku,

Znowu spekulujesz z tym NRD? W 1981 okazało się że ta masowość opozycyjna Polaków okazała się być tylko mitem - zamkniętych paru prowodyrów i cały ten ruch okazał się być kolosem na glinianych nogach. W 89 roku ten kolos tak okrzepł że Polacy nawet gotowi by byli umierać za możliwość wprowadzenia kapitalizmu?

Data: 2013-02-10 22:26:52
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf7ror$u48$9node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-09 23:27, jr pisze:

| > |

| Znowu spekulujesz z tym NRD? W 1981 okazało się że ta masowość
| opozycyjna Polaków okazała się być tylko mitem

I przeciw mitom musieliscie wyjezdzac w nocy z czolgami na ulice?

 - zamkniętych paru
| prowodyrów i cały ten ruch okazał się być kolosem na glinianych nogach.

Zaleznosc przyczynowa juz wykazalem. Reszta to twoj kompleks kurdupla zywiacy sie krzywdzeniem innych.

Data: 2013-02-06 21:53:42
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ket30s$1j8$2node1.news.atman.pl...

| Tak wiem, ale to nie ma nic do rzeczy i nie zmienia faktu że ktoś wydał
| wojnę kościołowi..

Mowie wam Trubunie, ze to Reagan zza grobu
:-DDD

Data: 2013-02-07 13:35:39
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 21:53, jr pisze:
| Tak wiem, ale to nie ma nic do rzeczy i nie zmienia faktu że ktoś wydał
| wojnę kościołowi..

Mowie wam Trubunie, ze to Reagan zza grobu
:-DDD

Proszę o link!:-P

Data: 2013-02-09 00:39:44
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf073l$900$4node1.news.atman.pl...

| Proszę o link!:-P

Do czego chcesz link czerwony osle? Do ducha prezydenta Reagana?

Data: 2013-02-09 11:28:57
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 00:39, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Proszę o link!:-P

Do czego chcesz link czerwony osle? Do ducha prezydenta Reagana?

Do tych rewelacji, ogłupiony służko swojego jaśniepana..

Data: 2013-02-09 23:37:44
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf58h5$cmp$5node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Do tych rewelacji

:-DDD
Jakich znow rewelacji towarzyszu Trybun!
Na starosci uwierzyliscie w duchy?
__
kolektyw

Data: 2013-02-10 11:10:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 23:37, jr pisze:

> [...]
| > |
| > |

| Do tych rewelacji

:-DDD
Jakich znow rewelacji towarzyszu Trybun!
> [...]

Nie masz linka to nie zawracaj d... parobczaku.

Data: 2013-02-10 22:53:10
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf7ror$u48$7node2.news.atman.pl...
> [...]
| > | > |
| > | > |

| > |

| Nie masz linka to nie zawracaj d... parobczaku.

Sprobujcie Trybunie wyartykulowac, do czego ma byc ten link.

Data: 2013-02-05 18:14:51
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kerdh6$d7t$2node1.news.atman.pl...

> [...]
| wszystkich sprawach praktycznie nie do zweryfikowania. Nie chcę tu być
| adwokatem złej sprawy, ale nie sposób nie dostrzec że ktoś postanowił

:-DDDDD
Moze to dawni 'wrogowie ludu' przestawili sie teraz na kosciol?

Data: 2013-02-06 09:07:54
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-05 18:14, jr pisze:

> [...]
| wydać wojnę kościołowi.

:-DDDDD
Moze to dawni 'wrogowie ludu' przestawili sie teraz na kosciol?

Całkiem możliwe że wiecznie nienażartym ryjom także Kościół przeszkadza. Po tych zakałach ludzkości można (powinno) się spodziewać wszystkiego najgorszego.

Data: 2013-02-06 14:37:51
Autor: Marek Woydak
On Wed, 06 Feb 2013 09:07:54 +0100, Trybun wrote:

> [...]

Całkiem możliwe że wiecznie nienażartym ryjom także Kościół przeszkadza. Po tych zakałach ludzkości można (powinno) się spodziewać wszystkiego najgorszego.

Całe szczęście, że ten twój "sprawiedliwy" socjalizm już nie wróci.

MW

Data: 2013-02-06 20:59:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 14:37, Marek Woydak pisze:

[...]

Dla kogo szczęście, nieszczęśniku?

Data: 2013-02-06 22:37:50
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keucp4$ptj$3node2.news.atman.pl...

| Dla kogo szczęście, nieszczęśniku?

Na przyklad dla mnie Trybunie. Dopiero po waszym odejsciu zaczalem zyc.

Data: 2013-02-07 13:36:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 22:37, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Dla kogo szczęście, nieszczęśniku?

Na przyklad dla mnie Trybunie. Dopiero po waszym odejsciu zaczalem zyc.

Rozumiem - są wśród ludzi i urodzeni niewolnicy, którzy nie potrafią żyć bez czyszczenia jaśniepańskich butów.

Data: 2013-02-07 20:35:10
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf073j$900$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Rozumiem - są wśród ludzi i urodzeni niewolnicy, którzy nie potrafią żyć
| bez czyszczenia jaśniepańskich butów.

Chcialbym sie dopiero dzisiaj urodzic i nie pamietac tego waszego syfu.

Data: 2013-02-09 11:29:30
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 20:35, jr pisze:

| Rozumiem - są wśród ludzi i urodzeni niewolnicy, którzy nie potrafią żyć
| bez czyszczenia jaśniepańskich butów.

Chcialbym sie dopiero dzisiaj urodzic i nie pamietac tego waszego syfu.

To na nic, i tak korzystałbyś ze zdobyczy które dla ciebie wywalczył komuszym.

Data: 2013-02-09 23:12:10
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf58h3$cmp$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-07 20:35, jr pisze:
| > |
| > |

| To na nic, i tak korzystałbyś ze zdobyczy które dla ciebie wywalczył
| komuszym.

Z kim to 'walczyl'?  Z Hitlerem, ktorego naszczuliscie na moj kraj?

Data: 2013-02-10 11:10:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 23:12, jr pisze:

| To na nic, i tak korzystałbyś ze zdobyczy które dla ciebie wywalczył
| komuszym.

Z kim to 'walczyl'?  Z Hitlerem, ktorego naszczuliscie na moj kraj?

Z zarazą zwaną kapitalizmem. Mówię teraz o globalnym znaczeniu Rewolucji Październikowej dla człowieka. Gdyby nie ona to myślisz że w USA przestano by strzelać do robotników?

Data: 2013-02-10 22:18:17
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf7rop$u48$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-09 23:12, jr pisze:

| > |
| > |

| Z zarazą zwaną kapitalizmem. Mówię teraz o globalnym znaczeniu Rewolucji
| Październikowej dla człowieka.

No... ja rowniez o tym mowie. Tacy ludzie jak Hitler zawsze sie rodzili, tylko nie mieli skutecznych wzorcow do nasladowania, wiec siedzieli cicho. Pomysl jeszcze Trubunie, dlaczego pakt Ribbentrop Molotow podpisano w Moskwie, a nie w Berlinie, a bedziesz juz wiedzial, kto rozpetal II Wojne Swiatowa.

Data: 2013-02-06 21:50:30
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ket30s$1j8$3node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-05 18:14, jr pisze:
| > |

| Całkiem możliwe że wiecznie nienażartym ryjom także Kościół przeszkadza.

No tak... Regan pewnie gdyby zyl, zwalczalby Kosciol i Watykan...

Data: 2013-02-07 13:28:35
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 21:50, jr pisze:
> [...]
| >

| Całkiem możliwe że wiecznie nienażartym ryjom także Kościół przeszkadza.

No tak... Regan pewnie gdyby zyl, zwalczalby Kosciol i Watykan...

Był tylko niewolnikiem kapitalistów.

Data: 2013-02-07 20:38:09
Autor: jr

| > | > |

| > |

| Był tylko niewolnikiem kapitalistów.

Czemu nie uciekl do Zwiazku Radzieckiego? :-DDD

Data: 2013-02-09 11:29:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 20:38, jr pisze:
> [...]
| > |

| Był tylko niewolnikiem kapitalistów.

Czemu nie uciekl do Zwiazku Radzieckiego? :-DDD

Był taki jak ty - raczej śmierć niż wolność od bata nad głową.

Data: 2013-02-09 23:17:40
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf58h5$cmp$6node2.news.atman.pl...
> [...]
| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Był taki jak ty - raczej śmierć niż wolność od bata nad głową.

Wiesz co? Ja juz jestem troche nawalony... A jesli ty jestes trzezwy, to powiedz mi tu, kto zarazil Reagana altzheimerem: amerykanscy imperialisci, czy moze jacys inni jasniepanowie?

Data: 2013-02-10 11:10:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 23:17, jr pisze:

> [...]

mi tu, kto zarazil Reagana altzheimerem: amerykanscy imperialisci, czy moze

Gdybym był człowiekiem tzw głębokiej wiary to pewnie zobaczyłbym w tym karzącą rękę  opatrzności, za to co zrobił w Bejrucie czy Libii. Ale ja uważam że po prostu, po ludzku zachorował bez działania czynników drugich.

Data: 2013-02-10 22:21:14
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf7ror$u48$8node2.news.atman.pl...
> [...]
| uważam że po prostu, po ludzku zachorował bez działania czynników drugich.

Tak? A ja juz myslalem, ze 'kapitalisci' go otruli, zeby nie mogl uciec do Zwiazku Radzieckiego :-DDD

Data: 2013-02-05 17:10:24
Autor: jr

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:a484b2d7-d533-4454-88a9-67db1c9d2cb6ck1g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Lut, 10:36, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Myslenie w kategoriach przyczynowo-skutkowej nigdy nie bylo mocna strona ludzi takich jak abc.

Antykatolicki atak na całym świecie