Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

Data: 2013-02-05 11:17:58
Autor: Aleksander
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
Oj , przyda豚y si pogrom ko軼io豉, wreszcie narody od篡造by , uwolnione z darmozjad闚 i wichrzycieli, pedofilii i dewiacji .
P鏦i co , czarni maj si 鈍ietnie, nawet zdecydowanie za dobrze, obnosz si bezkarnie ze swoimi g逝pimi obrz康kami publicznie, wy豉膨 licznymi procesjami na ulic, wpychaj si na wszystkie uroczysto軼i, w豉膨 bezczelnie do aptek, szk馧, sejmu, itp... kompletnie czuj帷 si bezkarnymi, narzucaj swoj wol, pogl康y itd...

Wkurza mnie , 瞠 id do apteki, chc kupi lek co ma konkretnie pom鏂, a tu -- jak b鏬 da to pomo瞠, strasz krzy瞠m. Taki krzy, to symbol tortur, tym ko軼i馧 mnie straszy na ka盥ym kroku, do tego cz瘰to wisi przyczepiona do niego podobizna cz這wieka, czy to ku przestrodze?   To niehumanitarne, propagowa , straszy torturami  . Taka jest idea ko軼io豉?

Alx

Data: 2013-02-05 17:52:59
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-05 11:17, Aleksander pisze:
[...]

A tak serio, to a tak bardzo czujesz si uciskany przez ko軼i馧? Ko軼i馧 tylko wskazuje drog z jakiej nie nale篡 schodzi i tyle.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
  Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-05 18:33:46
Autor: Klin
Antykatolicki atak na caym wiecie
W dniu 2013-02-05 17:52, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-05 11:17, Aleksander pisze:
Oj , przydaby si pogrom kocioa, wreszcie narody od髒yyby ,
uwolnione z
darmozjad籀w i wichrzycieli, pedofilii i dewiacji .
P籀ki co , czarni maj si wietnie, nawet zdecydowanie za dobrze, obnosz
si bezkarnie ze swoimi gupimi obrzdkami publicznie, wya髒 licznymi
procesjami na ulic, wpychaj si na wszystkie uroczystoci, wa髒
bezczelnie do aptek, szk籀, sejmu, itp... kompletnie czujc si
bezkarnymi,
narzucaj swoj wol, pogldy itd...

Wkurza mnie , 髒e id do apteki, chc kupi lek co ma konkretnie pom籀c, a
tu -- jak b籀g da to pomo髒e, strasz krzy髒em. Taki krzy髒, to symbol
tortur,
tym koci籀 mnie straszy na ka髒dym kroku, do tego czsto wisi
przyczepiona
do niego podobizna czowieka, czy to ku przestrodze?   To niehumanitarne,
propagowa , straszy torturami  . Taka jest idea kocioa?

Alx

A tak serio, to a髒 tak bardzo czujesz si uciskany przez koci籀?
Koci籀 tylko wskazuje drog z jakiej nie nale髒y schodzi i tyle.

   Szkoda, 髒e rozumiejc to sam nie ostrzegasz innych by nie chodzili
   zymi drogami - w imi 驕le pojtej tolerancji.

Data: 2013-02-06 09:07:33
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-05 18:33, Klin > pisze:

[...]

Nie mo髒na wymaga  od kogo schodzenia z drogi na kt籀r go skierowa B籀g (natura), przecie髒 to postawa antyludzka.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-06 15:48:31
Autor: Klin
W dniu 2013-02-06 09:07, Trybun pisze:
[...]

    O tym w jakim kierunku B籀g chce bymy szli wiemy z Pism witych
    znasz jakie inne 驕r籀do tej wiedzy? Czy to co si lgnie w gowach
    zboczec籀w ma mie tak sam warto jak nauki przekazane nam przez
    prorok籀w i wielkich duchowych nauczycieli ludzkoci?

Data: 2013-02-06 07:03:18
Autor: glob
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
On 6 Lut, 15:48, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
W dniu 2013-02-06 09:07, Trybun pisze:> W dniu 2013-02-05 18:33, Klin > pisze:

> Nie mo積a wymaga od kogo schodzenia z drogi na kt鏎 go skierowa B鏬
> (natura), przecie to postawa antyludzka.

O tym w jakim kierunku B鏬 chce by鄉y szli wiemy z Pism 安i皻ych
znasz jakie inne 廝鏚這 tej wiedzy? Czy to co si l璕nie w g這wach
zbocze鎍闚 ma mie tak sam warto嗆 jak nauki przekazane nam przez
prorok闚 i wielkich duchowych nauczycieli ludzko軼i?

Ale biblia to opowie軼i spisane przez zbocze鎍闚, chorych psychiczne,
osobowo軼i o sk這nno軼iach tyran闚. Jed na psychiatryk i spiszesz
drug objawion ksi璕, tylko 瞠 na郵adowanie zaburze jest szkodliwe
i tw鎩 ko軼i馧 morduj帷y z obsesji ca貫 masy ludzi tego dowi鏚.
 Tam chodz osoby z wyko郵awion psychik, dlatego taka fala
nienawi軼i zalewa tych normalnych w Polsce. Moim zdaniem szkoda
w豉snego zdrowia.

Data: 2013-02-06 16:28:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

U篡tkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:f9bf9c0b-906b-4a4a-a2aa-9a8b34976dc8h9g2000vbk.googlegroups.com...
On 6 Lut, 15:48, Klin <""klin
\"@wp.pl, ,">
wrote:

> [...]

 Tam chodz osoby z wyko郵awion psychik, dlatego taka fala
nienawi軼i zalewa tych normalnych w Polsce. Moim zdaniem szkoda

=====================================

A pewna osoba powiedzia豉, 瞠 Bibli napisali mnisi napruci winem i upaleni zio豉mi!
Nawet j za te "blu幡iercze", a jak瞠 prawdziwe s這wa, surowo ukarano!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wola豚ym si nie urodzi, ni na grobach zmar造ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-02-06 07:51:53
Autor: glob
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
On 6 Lut, 16:28, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:f9bf9c0b-906b-4a4a-a2aa-9a8b34976dc8h9g2000vbk.googlegroups.com...
On 6 Lut, 15:48, Klin <""klin
\"@wp.pl,
,">
wrote:

> O tym w jakim kierunku B g chce by my szli wiemy z Pism wi tych
> znasz jakie inne r d o tej wiedzy? Czy to co si l gnie w g owach
> zbocze c w ma mie tak sam warto jak nauki przekazane nam przez
> prorok w i wielkich duchowych nauczycieli ludzko ci?

Ale biblia to opowie ci spisane przez zbocze c w, chorych psychiczne,
osobowo ci o sk onno ciach tyran w. Jed na psychiatryk i spiszesz
drug objawion ksi g , tylko e na ladowanie zaburze jest szkodliwe
i tw j ko ci morduj cy z obsesji ca e masy ludzi tego dowi d .
Tam chodz osoby z wyko lawion psychik , dlatego taka fala
nienawi ci zalewa tych normalnych w Polsce. Moim zdaniem szkoda
w asnego zdrowia.

====================================>
A pewna osoba powiedzia a, e Bibli napisali mnisi napruci winem i upaleni
zio ami!
Nawet j za te "blu niercze", a jak e prawdziwe s owa, surowo ukarano!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
swoj karier polityczn ".

Przyk豉d- B鏬 , kt鏎y pali dwa miasta bo homki chodz po ulicach, w
obecnym 鈍iecie kto kto spali豚y Warszaw, Londyn , bo homki chodz
po ulicach, by豚y zwyrodnialcem ludzko軼i, wszestkie kraje by kolesia
軼iga造 i na krze郵e elektrycznym usma篡li.
 Kto to pisa- kto kto by pradziadkiem Stalina, tyran, morderca ,
paranoik.
 Co si dzieje dalej,.. Lott ocala造 z pogromu kazirodczo i pedofilnie
kopuluje z w豉snymi c鏎kami i B鏬 go b這gos豉wi. υna jego c鏎ek
wydaj pokolenie mi貫 Bogu czyli syn闚 Abrahama- kto to pisa, kto
kto obecnie kopuluje z c鏎kami to zboczeniec, kt鏎ego nawet wi篥niowie
z obrzydzenia zabij, powa積ie zaburzony psychicznie osobnik.
Ten osobnik jeszcze w mi璠zyczasie 穎ne wystawi na publiczny gwa速 by
mu go軼i nie tykali-spr鏏uj teraz- nast瘼nie ginie bo ciekawa, a aby
si rozwija trzeba by ciekawym.
 Czyli mamy tyrana, kt鏎y nie lubi sprzeciwu tylko pos逝sze雟two,
traktuje 穎ne jak 鄉iecia, a zboczenia realizuje z c鏎kami na dopiero
co spalonym mie軼ie.
 No i zacznij na郵adowa takiego popapra鎍a to ludzi i dzieci na stos
b璠ziesz wrzuca jak to robi ko軼i馧.
  Biblia to dla student闚 psychiatrii si nadaje, jako materia
poznawczy i na niez造 hollwodzki horror.

Data: 2013-02-06 17:40:00
Autor: Klin
Antykatolicki atak na caym wiecie
W dniu 2013-02-06 16:51, glob pisze:

  Co si dzieje dalej,.. Lott ocalay z pogromu kazirodczo i pedofilnie
kopuluje z wasnymi c籀rkami i B籀g go bogosawi. ona jego c籀rek
wydaj pokolenie mie Bogu czyli syn籀w Abrahama- kto to pisa, kto
kto obecnie kopuluje z c籀rkami to zboczeniec, kt籀rego nawet wi驕niowie
z obrzydzenia zabij, powa髒nie zaburzony psychicznie osobnik.

   Nie zauwa髒asz tylko, 髒e ten czyn zosta potpiony a Lot nie Lott
   nie zupenie zdawa sobie z tego co robi sprawy - by pijany,
   /dawniej gupstwa robione po pijaku byy okolicznoci agodzc/
   a plemiona Moabit籀w i Ammonit籀w wywodzce si z tego zwizku byy
   stale w  konflikcie z prawowitymi potomkami Abrahama tym bardziej,
   髒e Lot nie by potomkiem Abrahama a jego krewnym. M籀gby uwa髒niej
   czyta Bibli i nie przypisywa Bogu tego co "gbowi" si tylko
   zdaje. M籀gbym tak punktowa i reszt Twoich uroje ale po co?

Data: 2013-02-06 09:26:13
Autor: glob
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
On 6 Lut, 17:40, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

> kto obecnie kopuluje z c鏎kami to zboczeniec, kt鏎ego nawet wi篥niowie
> z obrzydzenia zabij, powa積ie zaburzony psychicznie osobnik.

Nie zauwa瘸sz tylko, 瞠 ten czyn zosta pot瘼iony a Lot nie Lott
nie zupe軟ie zdawa sobie z tego co robi sprawy - by pijany,
/dawniej g逝pstwa robione po pijaku by造 okoliczno軼i 豉godz帷/
a plemiona Moabit闚 i Ammonit闚 wywodz帷e si z tego zwi您ku by造
stale w konflikcie z prawowitymi potomkami Abrahama tym bardziej,
瞠 Lot nie by potomkiem Abrahama a jego krewnym. M鏬豚y uwa積iej
czyta Bibli i nie przypisywa Bogu tego co "g陰bowi" si tylko
zdaje. M鏬豚ym tak punktowa i reszt Twoich uroje ale po co?

B鏬 pob這gos豉wi zwi您ek Lotta z c鏎kami i od tej chwili masz
tzw :nar鏚 wybrany czyli Abraham , kt鏎y synowi 貫b chcia uci望/ te
nie幢e popaprany/
 Czyli B鏬 pochwali kazirodzctwo,...  troch to nie dziwne, bo
uwczesne elity genaologie sobie przed逝瘸造 kazirodzctwem.
Tak wi璚 osoba , kt鏎a to pisa豉,  mia豉 kompleks ni窺zo軼i do elit/
oni elita si nawzajen bzykaj , to my si bzykniemy co zrobi z nas
elit/ ten B鏬 to spisane zaspokojenie tego kompleksu, dlatego chwali,
bo to jest nobilitacja, autor za pomoc kazirodzctwa awansowa w swoim
mniemaniu, dlatego jest opis g豉sk闚 Boga i ta pycha, my 篡dzi plemie
wybrane, no wybrane przez kazirodzctwo, jeste鄉y jak Faraon czyli
dzieci Boga.
 Poruchaj c鏎k obecnie i t逝macz na policji 瞠 chcia貫 by elit, to
czubk闚 wieloletni zapewniony. Co tak ksi璕a do naszych czas闚 nie
pasuje, wi璚 pokazuje histori jakiego odpada spo貫cznego, kt鏎y
bardzo chcia si wywy窺zy, jego marzenia o tyra雟twie, surowo嗆 ,
zaburzenia psychiczne, l瘯 przed lud幟i bo z dna spo貫cznego, zawi嗆,
nienawi嗆, 瞠 by pewnie jakim s逝膨cym pastuchem.

Data: 2013-02-06 18:32:35
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 18:26, glob pisze:
B鏬 pob這gos豉wi zwi您ek Lotta z c鏎kami i od tej chwili masz
tzw :nar鏚 wybrany czyli Abraham , kt鏎y synowi 貫b chcia uci望/ te
nie幢e popaprany/

Biblia to w wiekszosci zbior mitow i konfabulacji....-;)

Data: 2013-02-06 09:42:52
Autor: glob
On 6 Lut, 18:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> nie幢e popaprany/

Biblia to w wiekszosci zbior mitow i konfabulacji....-;)

Dok豉dnie i nie wszyscy byli normalni, bo kiedy my郵ano 瞠 chory jest
bli瞠j boga w niekt鏎ych plemionach i te ich dziwne rzeczy spisywali.
A w prymitywnych czasach tylko tyran mia szacunek i boja潯, dlatego
B鏬 ci庵le kogo topi , pali, morduje masowo itd, by mia powa瘸nie i
pos逝ch.

Data: 2013-02-06 19:30:51
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 18:42, glob pisze:
[...]

Ani to prymitywne plemiona spisywaly, ani mialy bojazn wobec tyranow. Po prostu wiele spraw uleglo przedawnieniu.

Data: 2013-02-06 21:35:22
Autor: jr
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

U篡tkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:4da84d97-c4e2-4a25-a14a-94d9f0ccbfa714g2000vbr.googlegroups.com...
On 6 Lut, 18:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

A w prymitywnych czasach tylko tyran mia szacunek i boja潯, dlatego
B鏬 ci庵le kogo topi , pali, morduje masowo itd, by mia powa瘸nie i

-- -- -- --

Musisz zrozumiec, ze Jahwe byl bostwem plemiennym. Oto cyctat z Ksiegi Wyjscia:
'Pamietraj co ci uczynil Amalekita, gdys wyszedl z Egiptu. [...] Dlatego gdy umocnisz sie [...] wytepisz imie Amaleka spod nieba. Nie zapomnij o tym!'
Wypisz, wymaluj - eksterminacja.

Data: 2013-02-06 18:46:19
Autor: Klin
wrote:
[...]

B籀g pobogosawi zwizek Lotta z c籀rkami i od tej chwili masz
tzw :nar籀d wybrany czyli Abraham , kt籀ry synowi eb chcia uci/ te髒
nie驕le popaprany/

    Nar籀d wybrany to potomkowie Abrahama a cile Jakuba
    - gb jak wida pozostanie gbem.

Data: 2013-02-06 10:17:52
Autor: glob
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
On 6 Lut, 18:46, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

> B鏬 pob這gos豉wi zwi您ek Lotta z c鏎kami i od tej chwili masz
> tzw :nar鏚 wybrany czyli Abraham , kt鏎y synowi 貫b chcia uci望/ te

Nar鏚 wybrany to potomkowie Abrahama a 軼i郵e Jakuba
- g陰b jak wida pozostanie g陰bem.

Nar鏚 wybrany to synowie i wnukowie Lotta, czyli Abraham itd. Dlatego
tylko Lott wychodzi z c鏎kami z sodomy i gomory , od niego zaczyna si
linia tych wybranych przez Boga. Sprawd sobie.
 A legenda Abrahama co synowi 貫b chce oberwa to pochwa豉
donosicielstwa.
 Czyli tak jestem oddany ideologii, 瞠 po鈍i璚e w豉sne dzieci, to
ko軼i馧 a nie komunizm, wprowadzi metod donoszenia rodzic闚 na
dzieci i dzieci na rodzic闚, bo jestem tak oddany.
 安ietne przyk豉dy ta biblia reklamuje, w przpadku Abrahama -
donosicielstwo- rzeczywi軼ie "nar鏚 wybrany", jak nie pieprzenie c鏎ek
po pijaku to donoszenie na dzieci.

Data: 2013-02-06 19:31:51
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 19:17, glob pisze:
Nar鏚 wybrany to synowie i wnukowie Lotta, czyli Abraham itd. Dlatego
tylko Lott wychodzi z c鏎kami z sodomy i gomory , od niego zaczyna si
linia tych wybranych przez Boga. Sprawd sobie.

Ale kogo to interesuje glomb oprocz takiego zydka jak ty...-;)

Data: 2013-02-06 10:44:50
Autor: glob
On 6 Lut, 19:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> linia tych wybranych przez Boga. Sprawd sobie.

Ale kogo to interesuje glomb oprocz takiego zydka jak ty...-;)

Sp鎩rz na bliski wsch鏚-ci庵le do w豉dzy dochodz tyrani, czyli co
pod wzgl璠em rozwoju spo貫cznego plemion z bibli . Ta wiara uros豉 na
l瘯u przed terrorem, jako jedyna w豉dza nad prymitywnymi plemionami. I
tam gdzie jest taki etap rozwoju, wejdzie Islam i pobiegnie ko軼i馧 do
afryki. Dla Polski jest to uwstecznienie i bestialstwo do ludzi- np:
ma rodzi zgwa販ona.

Data: 2013-02-06 20:11:18
Autor: u2
W dniu 2013-02-06 19:44, glob pisze:
[...]

E tam, ty zyjesz tu i teraz, nie na bliskim wschodzie. Poslugujesz sie jezykiem polskim, a nie hebrajskim czy arabskim. Zostaw ich samych sobie, no chyba, ze czujesz sie zydkiem wtedy tak atakuj, ale beze mnie...-;)

Data: 2013-02-06 22:18:32
Autor: andal
On Wed, 06 Feb 2013 20:11:18 +0100, u2 wrote:

no chyba, ze czujesz sie zydkiem wtedy tak atakuj, ale beze mnie...-

gb jak wida pozostanie gbem.

Data: 2013-02-06 22:18:10
Autor: andal
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

gb jak wida pozostanie gbem.

Data: 2013-02-06 21:26:11
Autor: jr
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

U篡tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:5112a198$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

| Ale kogo to interesuje glomb oprocz takiego zydka jak ty...-;)

Jesli cie nie interesuje, to po co sie czepiasz personalnie? Nie masz nic do powiedzenia, to siedz cicho.

Data: 2013-02-06 22:18:56
Autor: andal
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

gb jak wida pozostanie gbem.

Data: 2013-02-06 22:17:52
Autor: andal
On Wed, 06 Feb 2013 19:31:51 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-02-06 19:17, glob pisze:
Nar籀d wybrany to synowie i wnukowie Lotta, czyli Abraham itd. Dlatego
tylko Lott wychodzi z c籀rkami z sodomy i gomory , od niego zaczyna si
linia tych wybranych przez Boga. Sprawd驕 sobie.

Data: 2013-02-06 19:36:13
Autor: Klin
[...]

  Miej sobie racj - wol wity spok籀j ni髒 dyskusj z Twoimi urojeniami.

Data: 2013-02-06 10:48:45
Autor: glob
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
On 6 Lut, 19:36, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:

> Nar鏚 wybrany to synowie i wnukowie Lotta, czyli Abraham itd.

Miej sobie racj - wol 鈍i皻y spok鎩 ni dyskusj z Twoimi urojeniami.

No chyba a tak 郵epy nie jeste 瞠 biblia opisuje rzeczy, kt鏎e
obecnie nazywa si mordy masowe, gwa速y, zboczenia i to robi tw鎩 B鏬,
wi璚 na郵adowanie tworzy tylko paranoik闚, w imi Boga Tyrana
morduj帷ych, prze郵aduj帷ych , pe軟ych 膨dzy mordu i to widzimy i
nazywamy fanatyzmem.

Data: 2013-02-06 20:01:37
Autor: Klin
Antykatolicki atak na caym wiecie
W dniu 2013-02-06 19:48, glob pisze:

No chyba a髒 tak lepy nie jeste 髒e biblia opisuje rzeczy, kt籀re
obecnie nazywa si mordy masowe, gwaty, zboczenia i to robi tw籀j B籀g,
wic naladowanie tworzy tylko paranoik籀w, w imi Boga Tyrana
mordujcych, przeladujcych , penych 髒dzy mordu i to widzimy i
nazywamy fanatyzmem.

   Opisuje by przestrzec przed nimi - kto nie pamita swej historii
   skazany jest na jej powt籀rk.

Data: 2013-02-06 20:25:01
Autor: glob
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
On 6 Lut, 20:01, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

> wi璚 na郵adowanie tworzy tylko paranoik闚, w imi Boga Tyrana
> morduj帷ych, prze郵aduj帷ych , pe軟ych 膨dzy mordu i to widzimy i

Opisuje by przestrzec przed nimi - kto nie pami皻a swej historii
skazany jest na jej powt鏎k.

To przestrzega nas przed bogiem co masowo morduje.

Data: 2013-02-06 21:47:49
Autor: jr
Antykatolicki atak na caym wiecie

U髒ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa w wiadomoci news:5112a893$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

|   Opisuje by przestrzec przed nimi

Nie do konca.
Opiasne Starym Testamencie mordy i eksterminacjie sa w sankcjonowane wola boza ('bo Jahwe jest zawisty', 'bo brzydzi sie ich obliczem' i tak dalej). Takie rozumienie rzeczy przeszlo niestety do chrzescijanstwa i do islamu. Mozna nawet powiedziec, ze weszlo do ideologi dwudziestowiecznych totalitaryzmow - 'historyczna koniecznosc', 'zlo konieczne dla lepszego jutra' itd.

 - kto nie pamita swej historii

Czyjej historii? Starozytnych plemion pustynnych mordujacych sie o kazda studnie?

Data: 2013-02-06 22:19:24
Autor: andal
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

gb jak wida pozostanie gbem.

Data: 2013-02-06 21:00:33
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 15:48, Klin > pisze:

[...]

Pismo wite kt籀re ka髒e przeladowa bli驕nich kt籀rzy nie robi nikomu nic zego nale髒y w natychmiastowym trybie spali na stosie. To biblia szatana a nie Boga kt籀ry ma by symbolem dobroci, mioci i wszystkiego co najszlachetniejsze i najlepsze w pojciu czowieka.
Radykaowie kocielni wcale nawet nie pitnuj prawdziwych zoczyc籀w, czy jak piszesz zboczec籀w - nie syszaem 髒eby kt籀ry potpi dyktatora Chile - Pinocheta, a z jakim obdnym upodobaniem pr籀buj przeladowa  tych kt籀rzy nie robi nikomu nic zego..

Data: 2013-02-06 21:58:10
Autor: Klin
W dniu 2013-02-06 21:00, Trybun pisze:
[...]

    ...gdyby nie robili nic zego nie byoby problemu. Dziki takim
    zboczecom co potrafili przelecie w kr籀tkim czasie setki innych
    mniej czy wicej zboczonych osobnik籀w AIDS nie staoby si plag
    wiele innych chor籀bsk daoby si r籀wnie髒 unikn, gdyby nie zo
    wynikajce z rozwizego 髒ycia tych rzekomo nic wedug Ciebie
    zego nie robicych bli驕nich, ile dzieci stracio swe rodziny
    bo komu odbio - ola swojego wsp籀ma髒onka by psychicznie
    anga髒owa si w zwizki nie majce gbszego sensu. Nie powouj
    si tu na religijne argumenty jak widzisz cho te pochodz od os籀b,
    kt籀re osigny gbsze zrozumienie tego co uwa髒amy za istot
    czowieczestwa wic nie nale髒y ich lekcewa髒y.

Data: 2013-02-06 20:36:59
Autor: glob
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
On 6 Lut, 21:58, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:

> Pismo 安i皻e kt鏎e ka瞠 prze郵adowa bli幡ich kt鏎zy nie robi nikomu
> nic z貫go nale篡 w natychmiastowym trybie spali na stosie.

...gdyby nie robili nic z貫go nie by這by problemu. Dzi瘯i takim
zbocze鎍om co potrafili przelecie w kr鏒kim czasie setki innych
mniej czy wi璚ej zboczonych osobnik闚 AIDS nie sta這by si plag
wiele innych chor鏏sk da這by si r闚nie unikn望, gdyby nie z這
wynikaj帷e z rozwi您貫go 篡cia tych rzekomo nic wed逝g Ciebie
z貫go nie robi帷ych bli幡ich, ile dzieci straci這 swe rodziny
bo komu odbi這 - ola swojego wsp馧ma鹵onka by psychicznie
anga穎wa si w zwi您ki nie maj帷e g喚bszego sensu. Nie powo逝j
si tu na religijne argumenty jak widzisz cho te pochodz od os鏏,
kt鏎e osi庵n窸y g喚bsze zrozumienie tego co uwa瘸my za istot
cz這wiecze雟twa wi璚 nie nale篡 ich lekcewa篡.

To normalni ludzie a Adidasem to si zarazisz, jak pos逝chasz dogmat闚
ko軼io豉, czyli masz nie u篡wa prezerwatyw. W taki spos鏏 ko軼i馧 w
Afryce pot瘼iaj帷 prezerwatywy wymordowa miliony, bo dzi瘯i takiej
propagandzie zachorowali na Adidasa. Co zach鏚 nazwa zbrodni
przeciwko ludzko軼i i JP2 nie wsz璠zie m鏬 pojecha, bo by go za to
skazali.

Data: 2013-02-07 13:25:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-06 21:58, Klin > pisze:

[...]

R籀wnie dobrze mo髒na by Ciebie oskar髒y o rozprzestrzenianie AIDS, to przecie髒 Ty nie pozawalasz homkom zakada rodzin.. Zczenia si o ile nie do koca 髒ycia to chocia髒 na dugie lata w zwizki dwuosobowe.
Naprawd znasz przypadki jak to przykadny heteroseksualista postanawia zosta homkiem?
I przyznam 髒e o ile mog zrozumie postaw w tym temacie ludzi tzw. wierzcych, to zupenie nie rozumiem tych co w swojej wrogiej niechci do swoich braci zastrzegaj 髒e to nie religia jest motorem ich postpowania wobec owych mniejszoci.

Data: 2013-02-07 14:34:17
Autor: Klin
W dniu 2013-02-07 13:25, Trybun pisze:
[...]

   Zdaje si, 髒e im potrzebne byyby haremy "ogier籀w". Nie zaczniesz
   tak w imi tolerancji gardowa za wielopartnerskimi zwizkami?

Data: 2013-02-09 11:30:42
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 14:34, Klin > pisze:

[...]

Myl 髒e pod tym wzgldem nie r籀髒ni si od heteryk籀w. Nikt nigdzie nie potwierdzi wikszego zapotrzebowania na seks u homk籀w.
Daleki jestem od dyktowania komu jak ma 髒y, kto chce 髒y w zwizku "wielopartnerskim" to ja  z nim tylko bd si cieszy jego szczciem. Natomiast nie dawaaby mi spa myl 髒e kto pacze z powodu mojego egoizmu.

Data: 2013-02-09 10:33:43
Autor: Przemysaw W
Antykatolicki atak na caym wiecie
U髒ytkownik Trybun napisa:
[...]

Kompletna bzdura:

Promiskuityzm homoseksualny:

Promiskuityzm lub promiskuizm (od ang. "promiscue" - tu i 籀wdzie, byle gdzie) kontakty seksualne pozbawione wizi uczuciowych, podejmowane z przypadkowymi, czsto zmienianymi partnerami (1). Czy jest nieodcznym elementem 髒ycia homoseksualisty?

Problem z ocen stopnia promiskuityzmu u homoseksualist籀w wynika z kilku przyczyn. Pierwsza jest taka, 髒e po wykreleniu homoseksualizmu z listy chor籀b praktycznie zaprzestano bada por籀wnawczych stopnia wiernoci w parach homoseksualnych i heteroseksualnych. Wczeniej homoseksualny promiskuityzm by uznawany za oczywisty. Jednak te badania, kt籀re nadal s prowadzone, potwierdzaj zwizek midzy promiskuityzmem seksualnym a orientacj homoseksualn.

"Po 300 partnerach przestaem liczy"

Raport Bell'a i Weinberg'a z roku 1978 podawa, 髒e poowa z badanych homoseksualist籀w przyznawaa si do kontakt籀w seksualnych z co najmniej 500 partnerami seksualnymi. 75% badanych miao ponad 100 partner籀w seksualnych w cigu 髒ycia, w tym 28% wicej ni髒 1000. 62% badanych homoseksualist籀w przyznawao si do korzystania z a驕ni homoseksualnych w celu nawizania anonimowych stosunk籀w pciowych (2).

Ciekawy wgld w zachowania seksualne homoseksualist籀w zawiera opracowany w 1979 roku The Gay Report, kt籀ry po raz pierwszy da szczeg籀owy wgld w gejowsk subkultur (3).

     35% respondent籀w przyznao si do 100 lub wicej partner籀w seksualnych w cigu 髒ycia (s.249);
     18% - miao midzy 7 a 60 partner籀w w cigu ostatniego miesica przed badaniem (s.248),
     18% miao co najmniej trzech partner籀w seksualnych w cigu ostatniego tygodnia przed badaniem (s. 248).
     38% respondent籀w stwierdzio, 髒e najdu髒szy z ich zwizk籀w trwa nie wicej ni髒 rok (s 340).
     Dla lesbijek rednia dugo trwania zwizku wynosia 38 miesicy (s.302).

Na pytanie "Jak czsto uprawiasz seks z osob, kt籀r wanie poznae" 50% badanych odpowiedziao "zawsze" "czsto" lub "stosunkowo czsto" (s 251). Jay i Young konkluduj: "Najwyra驕niej "przygoda jednej nocy" to dowiadczenie przytaczajcej liczby mskich homoseksualist籀w" (s.252).

     77% respondent籀w brao udzia w "tr籀jktach" seksualnych,
     59% w orgiach lub seksie grupowym. (s.555),
     24% uprawiao seks za pienidze (s. 260).

Jak wida, r籀髒nice w samoocenie liczby partner籀w s du髒e, na co mo髒e wpyn wiele czynnik籀w, natomiast tak czy inaczej liczba partner籀w seksualnych zdecydowanie przekracza spotykan zazwyczaj w zwizkach heteroseksualnych.

Badania te pochodz z okresu przed epidemi AIDS (nazywan z pocztku GRID Gay Related Immune Defficiency jako rozprzestrzeniajc si w USA g籀wnie w rodowisku homoseksualist籀w), zatem wsp籀czenie zakada si drastyczne zmniejszenie liczby partner籀w seksualnych zwizane z wy髒sz wiadomoci mo髒liwoci zara髒enia AIDS. Jednak wyniki bada m籀wi co innego.

Kilkudziesiciu partner籀w seksualnych to norma

Jedno ze stosunkowo niedawnych bada wykazao, 髒e rednia liczba partner籀w seksualnych w czasie 髒ycia wynosi dla homoseksualist籀w 42.8 (w por籀wnaniu ze redni 16,5 dla heteroseksualist籀w) (4). Lesbijki z kolei wskazyway rednio na 9,1 partnerek seksualnych w por籀wnaniu z 4,6 partnerami u kobiet heteroseksualnych.

W innym studium 63 m髒czyzn zara髒onych syfilisem wykazao w sumie 740 partner籀w seksualnych w cigu ostatnich 6 miesicy, w tym 653 kontakt籀w anonimowych, nawizanych w homoseksualnych a驕niach, barach lub klubach (5). Pidziesiciu z 63 m髒czyzn biorcych udzia w badaniu miao co najmniej jednego anonimowego partnera.

Tendencje te s wyra驕niejsze w modszej populacji. W jednym z bada nad zachowaniami seksualnymi nastolatk籀w geje, lesbijki i biseksualici dziesiciokrotnie czciej ni髒 heteroseksualici wykazywali 6 i wicej partner籀w seksualnych w cigu ostatnich 3 miesicy (6).

Informacje o liczbie partner籀w seksualnych s wspominane tak髒e przy okazji bada dotyczcych innych zagadnie. Np. w badaniu por籀wnujcym zachowania seksualne homoseksualist籀w z biseksualistami mo髒emy przeczyta, 髒e rednia liczba mskich partner籀w seksualnych w czasie ostatniego p籀rocza wynosia 4,76 w przypadku homoseksualist籀w i 5,61 w przypadku biseksualist籀w. Zar籀wno u homoseksualist籀w jak i biseksualist籀w rednio trzech partner籀w seksualnych w cigu ostatniego p籀rocza to kontakty z przypadkowymi osobami (7).

"Monogamia bez wycznoci"

Drugi problem z ocen promiskuityzmu seksualnego wi髒e si z definicj "staego zwizku". Wielu homoseksualist籀w za "partnera seksualnego" uwa髒a wycznie osob, z kt籀r pozostaje w "staym zwizku", pomijajc partner籀w przygodnych. Wielu homoseksualist籀w deklaruje si te髒 jako pozostajcy w staym zwizku, definiowanym w kategoriach wizi przede wszystkim emocjonalnej. Stay zwizek homoseksualny oznacza jednak co innego ni髒 u par heteroseksualnych.

Blumstein i Schwartz wykazuj, 髒e w przypadku 79% tzw. staych par homoseksualnych (m髒czyzn) dochodzi przynajmniej do jednego incydentu seksualnego z osob spoza pary w cigu roku (8). Dla por籀wnania - kontakty seksualne poza "staym zwizkiem" dotycz 19% zwizk籀w lesbijskich, 10% ma髒estw heteroseksualnych i 23% konkubinat籀w heteroseksualnych (9).

Por籀wnujc dane z lat 1980 i 1992 Bringle stwierdzi utrzymywanie si takich proporcji nawet po wybuchu epidemii AIDS (10). Homoseksualici zdecydowanie czciej ni髒 heteroseksualici uprawiaj seks poza "staym zwizkiem", jednoczenie wykazujc mniejsze ni髒 heteroseksualici d髒enie do "seksualnej wycznoci".

Inna jest te髒 definicja "staego zwizku" w holenderskim studium trwaoci zwizk籀w homoseksualnych, okres trwania zwizku wynosi midzy 9 miesicy a nieco ponad 2 lata (rednia wynosia 17 miesicy). Jednoczenie m髒czy驕ni deklarujcy pozostawanie w staym zwizku homoseksualnym informowali o rednio 7 partnerach seksualnych w cigu minionego roku. Ci, kt籀rzy nie znajdowali si w staym zwizku, mieli rednio 22 partner籀w (11).

Wicej o "monogamii bez wycznoci" dowiesz si z osobnego artykuu.

Promiskuityzm tak, nazwa nie

Trzeci problem polega na szeroko rozpowszechnionej w spoecznoci homoseksualnej akceptacji promiskuityzmu z jednoczesnym oporem wobec opisywania tego zjawiska jako patologicznego (12).

W przytaczanym ju髒 The Gay Report (13) autorzy ujmuj ten problem nastpujco: "Gdzie mo髒na wykreli lini, kt籀ra m籀wi ci ludzie s promiskuitywni, a ci ju髒 nie? Jaki osd zawarty jest w terminie "promiskuitywny"? Nie da si odpowiedzie na te pytania, poniewa髒 zale髒 od subiektywnych postaw" (s 249).

Autorzy cytuj wypowiedzi gejowskich respondent籀w: "Promiskuityzm to heteroseksualna koncepcja wykorzystywana do ataku na nas... Jeli m籀wimy o tym w kategoriach "wolnoci seksualnej" i dzielenia si zmysowym dowiadczeniem, to mo髒e by pikna rzecz. Uwa髒am, 髒e wszystko zale髒y od motyw籀w" (s.249). Inny z badanych z kolei dowodzi: "Mam problem ze sowem "promiskuityzm" poniewa髒 nie wiem, co ono oznacza. Jaka jest r籀髒nica midzy czstym lub rzadkim seksem i promiskuityzmem? Jeli uprawiam seks trzy razy dziennie i jestem bardzo wybredny jeli chodzi o dob籀r partner籀w, jestem promiskuitywny, czy wysoce selektywny i napalony?" (s. 249)

W ciekawy spos籀b ujmuje to autor piszcy na homiki.org pod pseudonimem Ciocia Juannitta (14)

"Geje zmieniaj czsto partner籀w. Stereotyp potwierdza rzeczywisto. Zawsze, kiedy dochodzi do posumowania z iloma si ju髒 to zrobio, wynikaj dylematy. Czy mam liczy tylko tych, z kt籀rymi naprawd uprawiaem seks, czyli anal? Czy tr籀jkt liczy si podw籀jnie? A faceci, z kt籀rymi bywaem parokrotnie? A co z tymi, kt籀rych poznaem tylko na randce w ciemno i spotkaniu przy kawce i ciasteczku? Pytania te s z gruntu uzasadnione. To tylko sposoby, by ograniczy ilo tych prawdziwie zaliczonych. By we wasnych oczach nie wyj na rozpustnika, czy te髒 lafirynd. "

Charakterystyczny jest w tym kontekcie komentarz jednego z czytelnik籀w portalu:

"Jeli jaki facet, zwaszcza gej pisze np., 髒e przez 9 lat mia tylko jednego partnera seksualnego, to moim zdaniem albo jest to kamstwo, albo nadzwyczaj rzadki wyjtek. 驍yjemy w Polsce i tu dulszczyzna ma si dobrze. Wszystkie pary gejowskie z ponad dwuletnim sta髒em, jakie znam, pozwalaj sobie na skoki w bok i/lub na tr籀jkty (tzw. otwarty zwizek), cho wikszo z nich nie przyznaje si do tego nawet znajomym. Wydaje si to najczciej, gdy widzimy ich w seksklubie albo na seksparty. Moim zdaniem w wielopartnerowoci nie ma nic zego. Wa髒ne jednak, aby stosowa si do zasad bezpieczniejszego seksu."

Czy rzeczywicie promiskuityzm nie ma znaczenia?

Badania naukowe pokazuj, 髒e promiskuityzm (niezale髒nie od orientacji seksualnej) idzie w parze z osobowoci psychopatyczn. Badania Ellisa i zespou z roku 1995 wykazay, 髒e 38% homoseksualist籀w i 28% heteroseksualist籀w leczcych si z powodu chor籀b wenerycznych (spowodowanych wieloci partner籀w seksualnych) miao tak髒e osobowo psychopatyczn. W og籀le populacji poziom antyspoecznego zaburzenia osobowoci wynosi 2-3% (15).

Promiskuityzm i zwizany z nim czsty rozpad zwizk籀w jest tak髒e problemem w oczach samych homoseksualist籀w. Najczstsz przyczyn podejmowania przez homoseksualist籀w pr籀b samob籀jczych jest wanie porzucenie przez partnera (Saghir i Robins (1978) (16), Bell i Weinberg (1981) (17).

(1) Starowicz Z.L. (1999) Mio i seks: sownik encyklopedyczny. Wrocaw: Wydawnictwo Europa, s. 233

(2) Bell, A., Weinberg, M. (1978) Homosexualities: A study of diversity among men and women. New York: Simon and Schuster

(3) Jay K., Young A. (1979) The Gay Report. Summit Books, New York

(4) Lauman, E.O., Gagnon J.H., Michael R.T., Michaels S. (1994) The Social Organization of Sexuality. Chicago: University of Chicago Press

(5) Handsfield H.H.,Whittington W.L.H. , DesmonS. ,Celum C. , Krekeler B., (2000) Resurgent Bacterial Sexually Transmitted Disease Among Men Who Have Sex With Men- King County, Washington, 1997-1999, Archives of Dermatology,136: 436-437;

(6) Garofalo R., Wolf C., Kessel S., Palfrey J., DuRant R.H. (1998), The Association Between Health Risk Behaviors and Sexual Orientation Among a School-based Sample of Adolescents, Pediatrics, 101/5: 895-902.(artyku patny)

(7) Stoke J.P. et al. (1997) Comparing Gay and Bisexual Men on Sexual Behavior, Condom Use, and Psychosocial Variables Related to HIV/AIDS, Archives of Sexual Behavior, 26/4: 1997 (artyku patny)

(8) Blumstein Ph., Sanchez P. (1990), Intimate Relationships and the Creation of Sexuality, i w: Sanders S.A., Reinisch J.M. (Eds.), Homosexuality/Heterosecuality: Concepts of Sexual Orientation New York: Oxford University Press: 307-320.

(9) Appleby P.R., Miller L.C., Rothspan S., (1999) The Paradox of Trust for Male Couples; When Risking is a Part of Loving, Personal Relationsips, 16: 81-93;
Peplau L.A. Cochran S.D. (1988), Value Orientation in the Intimate Relationships of Gay Men, w: Dececco J.P. (Ed.), Gay Relationships. New York; Harrington Park Press: 195-216. artyku patny)

(10) Bringle R. G., (1995) Sexual Jealousy in the Relationships of Homosexual and Heterosexual Men; 1980 and 1992, Personal Relationships, 2: 313-325. (link do pdf)

(11) Xiridou, M, et al. (2003) The contribution of steady and casual partnerships to the incidence of HIV infection among homosexual men in Amsterdam. AIDS. 17: 1029-38. (abstract)

(12) Hsu S. T., Ko N.Y., Hsueh K.L., Yeh M.L., Wen J.K., (2000) Comparison of Sexual Behaviors Between Male Homosexuals and Male Heterosexual in Taiwan, Chang Keng I Hsueh Tsa Chiih, 23/5: 267-276; (abstract)
Markowitz L.M., (1993) Understanding the Differences; Demystifying Gay and Lesbian Sex, Family Networker, 3/4:50-59;
Shernoff M.,(1999) Monogamy and Gay Men, Family Networker, 3/4: 63-70;
Goode E., Troiden R.H., (1980) Correlates and Accompaniments of Promiscuious Sex Among Male Homosexuals, Psychiatry, 43: 51-59. (abstract)

(13) The Gay Report op.cit.

(14) Po pierwszej 300 przestaem liczy, czyli bilans trzydziestolatka - data dostpu 28.05.2010

(15) Ellis, D; Collis, I; King, M (1995): Personality disorder and sexual risk taking among homosexually active and heterosexually active men attending a genito-urinary medicine clinic. Journal of Psychosomatic Research 39: 901-910. (artyku patny)

(16) Saghir, M.T.; Robins, E. (1973): Male and Female Homosexuality, A Comprehensive Investigation. Williams and Wilkins, Baltimore Maryland.

(17) Bell, A.P.; Weinberg, M.S. (1978) op. cit.

--

"G籀wn motywacj mojej aktywnoci publicznej bya potrzeba wadzy
i 髒dza popularnoci. Ta druga bya nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 1516 pa驕dziernika 2005

Data: 2013-02-09 17:46:51
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 17:33, Przemysaw W pisze:
[...]

Jak cytujesz kaecki to podawaj skd cytujesz :

http://www.homoseksualizm.edu.pl/index.php/co-mowi-nauka/34-psychologia/185-ryzykowne-zachowania-seksualne-u-homoseksualistow

Data: 2013-02-09 09:02:31
Autor: glob
On 9 Lut, 17:46, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-02-09 17:33, Przemys豉w W pisze:

> Kompletna bzdura:

> Promiskuityzm homoseksualny:

> Promiskuityzm lub promiskuizm (od ang. "promiscue" - tu i 闚dzie, byle
> gdzie) - kontakty seksualne pozbawione wi瞛i uczuciowych, podejmowane z
> przypadkowymi, cz瘰to zmienianymi partnerami (1). Czy jest nieod陰cznym
> elementem 篡cia homoseksualisty?

Jak cytujesz ka貫cki to podawaj sk康 cytujesz :

http://www.homoseksualizm.edu.pl/index.php/co-mowi-nauka/34-psycholog...

To katolickie bzdury, dlaczego europa reaguje inaczej, bo nauka ju
dawno obali豉 te mity, ale przecie nie s zgodne z fobiami ko軼io豉.
  Zajrzyj do wiki i masz wymienione aspekty homofobi , czyli
pos康zanie o Adidada, straszenie chorob , uprawiaj seks to straszne
uprawia seks.
 Homo tak jak hetero si kochaj a seks jest dope軟ieniem, trzeba by
nieprzytomny na umy郵e 瞠by nie wiedzie , 瞠 to ko軼i馧
rozpowszechnia Adidasa swoim przeklinaniem antykoncepcji. I na takie
wypowiwdzi natychmiast oburza si 鈍iat bo mamy epidemie w Afryce .
Portal psychologia net nie jest portalem psychologicznym, to podszywka
i spewno軼i psycholodzy za這膨 im spraw, bo etyka lekarska zabrania
szkodzi, a ca豉 nauka pot瘼ia homofobie.

Data: 2013-02-09 18:07:29
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 18:02, glob pisze:
[...]

Te glomb, akurat to s dane naukowe...-;)

Data: 2013-02-09 10:37:10
Autor: glob
On 9 Lut, 18:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> To katolickie bzdury, dlaczego europa reaguje inaczej, bo nauka ju
> dawno obali豉 te mity, ale przecie nie s zgodne z fobiami ko軼io豉

Te glomb, akurat to s dane naukowe...-;)

Ta naukowcy popieraj homofobie?, Co ci tak trudno zajrze do wiki/
wkleja貫m/ gdzie masz stanowisko ca貫j nauki 瞠 homo norma, homofobia
zaburzenie.
 Zagl康asz tam gdzie to odpowiada twojej homofobii, a kler w PL na
rz瘰ach chodzi i k豉mie ,wymy郵a, cuduje, publikuj jakie urojenia
poszywki, bo znie嗆 nie mog 瞠 nauka znowu inaczej.
 Wiesz o co walczysz,... o p豉sko嗆 ziemi i wrzuca jeden g逝pek z
drugim tre軼i dziwnej tre軼i,  瞠 napewno ziemia jest p豉ska, a nauka
oddawna 瞠 okr庵豉.

Data: 2013-02-09 19:40:56
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 19:37, glob pisze:
Te glomb, akurat to s dane naukowe...-;)
Ta naukowcy popieraj homofobie?

Naukowcy prowadza badania, zbieraja dane, aby pozniej je prezentowac. Dasne sa szokujace, niekorzystne dla pedalow. Ale nie zmienia to tych danych.

Data: 2013-02-09 10:52:50
Autor: glob
On 9 Lut, 19:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ta naukowcy popieraj homofobie?

Naukowcy prowadza badania, zbieraja dane, aby pozniej je prezentowac.
Dasne sa szokujace, niekorzystne dla pedalow. Ale nie zmienia to tych
danych.

Dane s od 40 lat, norma. Obecnie leczy si jedynie homofobie.

Data: 2013-02-09 19:57:12
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 19:52, glob pisze:
Naukowcy prowadza badania, zbieraja dane, aby pozniej je prezentowac.
Dane sa szokujace, niekorzystne dla pedalow. Ale nie zmienia to tych
danych.
Dane s od 40 lat, norma. Obecnie leczy si jedynie homofobie.

No fakt, wsrod pedalow duzo zgonow...-;)

Data: 2013-02-09 11:20:47
Autor: glob
On 9 Lut, 19:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Dane s od 40 lat, norma. Obecnie leczy si jedynie homofobie.

No fakt, wsrod pedalow duzo zgonow...-;)

Znowu bzdury, 篡j tak samo d逝go jak hetero, ka盥y idiotyzm 造kniesz
i nawet nie zobaczysz 瞠 kto z nienawi軼i g這si takie utopie, bo
przecie ciebie wiedza boli.

Data: 2013-02-09 22:55:06
Autor: jr
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

U篡tkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:d6f98938-8ae4-461b-be50-8a1b2f179353o5g2000vbp.googlegroups.com...
On 9 Lut, 19:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Dane s od 40 lat, norma. Obecnie leczy si jedynie homofobie.

No fakt, wsrod pedalow duzo zgonow...-;)

     Znowu bzdury, 篡j tak samo d逝go jak hetero

Niby tak.... Lecz przyznasz globie, ze ludzki odbyt rozni sie troche od kobiecej pochwy, ktorej wielowarstwowa struktura jest lepiej przystosowana do penetracji przez organ meski. Medykiem nie jestem, wiec niby g... mnie to obchodzi, gdyby nie sprawy zyciowo-zdrowotne tutaj poruszone. Otoz blona sluzowa odbytu zwykle ulega uszkodzeniom podczas homo-stosunku, przez co dochodzi do kontaktu ludzkiej krwi z fekaliami. W efekcie homoseksualisci sa bardziej narazeni na infekcje podczas stosunku niz osoby hetero. Czy zyja dluzej, czy krocej, tego juz na statystykach nie sprawdzalem.

Data: 2013-02-09 14:09:29
Autor: glob
On 9 Lut, 22:55, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
U篡tkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo軼inews:d6f98938-8ae4-461b-be50-8a1b2f179353o5g2000vbp.goo> U篡tkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo軼inews:d6f98938-8ae4-461b-be50-8a1b2f179353o5g2000vbp.googlegroups.com...
On 9 Lut, 19:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

podczas stosunku niz osoby hetero. Czy zyja dluzej, czy krocej, tego juz na

Przed stosunkiem analnym robisz lewatyw, aby odbyt by czy軼iutki,
chodzi o zachowanie higieny.
 Za to nie bra豚ym do serca film闚 porno, w kt鏎ych z odbytu penis
idzie do buzi, bo tak naprawd przerwy robi i penis umyty idzie do
buzi, ale 瞠 ko軼i馧 ma te chorob do edukacji seksualnej w polsce,
to dzieciaki wzoruj si na porno i 瘸dko , ale mo瞠 infekcja si
zdarzy.
  A co do ca貫go uk豉du seksualnego tak przez odbyt si mo瞠sz dosta
jak i przez wagin, tylko doznania kobiety si kumuluj, je郵i wagin
wibratorem a odbyt penisem.
 To tak jakby por闚na kopni璚ie pr康u z ak

Data: 2013-02-10 00:33:51
Autor: jr
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

U篡tkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:d9e25cae-8b22-4238-9430-afb913c61330h11g2000vbf.googlegroups.com...
On 9 Lut, 19:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

idzie do buzi, bo tak naprawd przerwy robi i penis umyty idzie do
buzi, ale 瞠 ko軼i馧 ma te chorob do edukacji seksualnej w polsce,
========

dzieciaki?.. Jakie dzieciaki?

Data: 2013-02-09 20:10:33
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:87534b32-1175-4ece-9d8d-e09039d32f93x15g2000vbj.googlegroups.com...
On 9 Lut, 19:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

danych.

Dane s od 40 lat, norma. Obecnie leczy si jedynie homofobie.

Ty g陰bie kapu軼iany, co innego popr鏏owa za m這du raz, dwa razy w kaka趾o z dziewczyn, a co innego codziennie, co tydzie w srak wali. To abc ma 100% racji, 瞠 w odbycie od chuja bakterii si znajduje...

Data: 2013-02-09 11:25:44
Autor: glob
On 9 Lut, 20:10, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:87534b32-1175-4ece-9d8d-e09039d32f93x15g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]

z dziewczyn, a co innego codziennie, co tydzie w srak wali. To abc ma
100% racji, 瞠 w odbycie od chuja bakterii si znajduje...

A to myde趾a bozia nie da豉, prezerwatyw te nie.
  A ty zdajesz sobie wog鏊e spraw , ile jest bakterii na twoim stole,
a ile roztoczy, alergen闚...itd..?
 A tak na marginesie, obecnie antybiotyki i sterydy przestaj dzia豉
i wiesz czym ludzi ju si leczy ....g闚nem z kanalizacji,...bo tam
篡j stworzonka, kt鏎e 篡wi si najgo幡iejszymi bakteriami.

Data: 2013-02-09 20:46:55
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:2cae862d-c137-4d68-8322-45d0db15be22hl5g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

i wiesz czym ludzi ju si leczy ....g闚nem z kanalizacji,...bo tam
篡j stworzonka, kt鏎e 篡wi si najgo幡iejszymi bakteriami.

Id ty w pizdu, pederasto pierdolony.... Dupa jest od srania, pizda od ruchania... Jeszcze nie zna貫m dziewczyny, kt鏎a wola豉by by w dup ruchana i od tego mie jeszcze orgazm...
A jaka to przyjemno嗆, nie dogodzi dziewczynie...

Tfu, co za wykolejeniec...

Data: 2013-02-09 11:51:36
Autor: glob
On 9 Lut, 20:46, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:2cae862d-c137-4d68-8322-45d0db15be22hl5g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

i od tego mie jeszcze orgazm...
A jaka to przyjemno嗆, nie dogodzi dziewczynie...

To jakie niedorozwini皻e te dziewczyny, / nie wolno wykorzystywa
upo郵edzonych/ (teraz rozumiem dlaczego buraki takie sfrustrowane),a o
braniu do buzi chocia s造sza造 ?

Data: 2013-02-09 22:06:23
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:62a722a8-f024-4244-9d1c-452021087247fd20g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

To jakie niedorozwini皻e te dziewczyny, / nie wolno wykorzystywa
upo郵edzonych/ (teraz rozumiem dlaczego buraki takie sfrustrowane),a o

To niby te twoje rozwini皻e, wol w dup jak w cip? Czy mo瞠 ich do tego zmuszasz?

Data: 2013-02-09 13:21:22
Autor: glob
On 9 Lut, 22:06, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:62a722a8-f024-4244-9d1c-452021087247fd20g2000vbb.googlegroups.com...

> To jakie niedorozwini te te dziewczyny, / nie wolno wykorzystywa
> upo ledzonych/ (teraz rozumiem dlaczego buraki takie sfrustrowane),a o
> braniu do buzi chocia s ysza y ?

To niby te twoje rozwini te, wol w dup jak w cip ? Czy mo e ich do tego
zmuszasz?

Elity mniej zawsze by造 og逝pione szkodliw propagand, tym samym
bardziej liberalne seksualnie. Na uniwersytetach to oczywisto嗆, na
wsiach wytrzeszcz oczu . Ale co z tym braniem do buzi, bo taka to na
ksi璕e Ginessa zas逝guje.?

Data: 2013-02-10 11:48:30
Autor: No pasaran

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news

[...]

Zboczony g陰bie kapu軼iany, mi璠zy dawaniem do buzi a wpychaniem chuja do dupy jest r騜nica. Ty pewno swojej Magdzie najpierw wk豉dasz do dupy, a potem ka瞠sz jej liza...

Data: 2013-02-10 02:55:49
Autor: glob
On 10 Lut, 11:48, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news

> [...]

Zboczony g陰bie kapu軼iany, mi璠zy dawaniem do buzi a wpychaniem chuja do
dupy jest r騜nica. Ty pewno swojej Magdzie najpierw wk豉dasz do dupy, a

Przecie w buzi nie zap這dnisz, wi璚 tak jak w buzie, tak w odbyt, tak
w piersi, bo seks to zabawa partner闚 a nie reprodukcja bez
przyjemno軼i.

Data: 2013-02-10 12:07:58
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:afe2143e-7293-46b4-b68a-ec74b181fb61z9g2000vbx.googlegroups.com...

> [...]

Przecie w buzi nie zap這dnisz, wi璚 tak jak w buzie, tak w odbyt, tak
w piersi, bo seks to zabawa partner闚 a nie reprodukcja bez

Ju ci powiedzia貫m g陰bie kapu軼iany, 瞠 "bawi" to si mo積a w dup ruchanie z kobiet raz, dwa, trzy razy do roku, cz窷ciej to ju jest to zboczenie i wynaturzenie... Jak jest m篹czyzna m這dy i jurny, to mo瞠 mie orgazm kilka razy pod rz康, wtedy mo瞠 si spu軼i raz do buzi, raz do waginy. Jak ju jest troch starszy i wy篡 si seksualnie za m這du, napraktykowa, to woli je郵i ju da do buzi, a sko鎍zy w waginie, albo zacz望 w waginie i tam sko鎍zy. I facet zadowolony i kobieta ma orgazm... Ile ty mo瞠sz w tym g闚nie si babra, a fe...

Data: 2013-02-10 11:15:32
Autor: glob
On 10 Lut, 12:07, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:afe2143e-7293-46b4-b68a-ec74b181fb61z9g2000vbx.googlegroups.com...

> [...]

zacz望 w waginie i tam sko鎍zy. I facet zadowolony i kobieta ma orgazm...
Ile ty mo瞠sz w tym g闚nie si babra, a fe...

A twierdzi貫 瞠 s逝篡 seks do reprodukcji....to co reprodukujesz w
buzi?
 To ju bardziej analnie, bo analnie zap這dnisz kobiet, bo sperma
przedostanie si do macicy.

Data: 2013-02-10 21:10:52
Autor: No pasaran
[...]

Ja nic takiego nie twierdz zbocze鎍u, przeczytaj sobie kilkana軼ie razy, 瞠by zrozumia. Tam s wyrazy "m這dy", "raz", "dwa", "trzy razy do roku", "to woli je郵i ju", "a sko鎍zy w waginie"...
Wykoleje鎍u, przyszed貫 tu, 瞠by szuka zrozumienia dla swojego wykolejenia? Id z tym do psychiatry, mo瞠 nie jest za p騧no...

Data: 2013-02-10 12:32:38
Autor: glob
On 10 Lut, 21:10, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Wykoleje鎍u, przyszed貫 tu, 瞠by szuka zrozumienia dla swojego
wykolejenia? Id z tym do psychiatry, mo瞠 nie jest za p騧no...

Twierdzi貫 w innym w徠ku i powy瞠j we wcze郾iejszych postach, ju
buraku nie wiesz co sam piszesz. Jak kto m闚i o analnym seksie to
powo逝jesz si na rozp堯d , bo takie masz widzimisie, jak jest oral to
twoje widzimie si zmienia jak ka盥emu pr騜nemi pojebowi.

Data: 2013-02-10 21:41:58
Autor: No pasaran
[...]

Wykolejeniec i tak nic nie zrozumie, bo ma tylko g闚no w g這wie. Ty zbocze鎍u sam siebie nie czytasz i nie rozumiesz, przedk豉dasz kopulacj analn nad heteroseksualn i chcesz tu ludziom narzuci swoje zboczenia, jako rzecz naturaln i podstawow w po篡ciu ma鹵e雟kim. Przyszed貫 tu 瞠by szuka zrozumienia dla swoich anomalii? Tu nie szpital psychiatryczny, nikt ci skutecznej terapii nie zastosuje... Anomalia leczy u psychiatry...

Data: 2013-02-10 12:49:42
Autor: glob
On 10 Lut, 21:41, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

szuka zrozumienia dla swoich anomalii? Tu nie szpital psychiatryczny, nikt
ci skutecznej terapii nie zastosuje... Anomalia leczy u psychiatry...

.....obra瘸sz zbocze鎍u ogromn ilo嗆 polak闚....

Wed逝g statystyk dotycz帷ych Stan闚 Zjednoczonych zebranych na
podstawie bada w 2006 roku, a 38% m篹czyzn w wieku od 20 do 39 lat,
oraz 32% kobiet w wieku od 18 do 44 lat uprawia heteroseksualne
stosunki analne. Dane te potwierdzaj tez o wyra幡ym wzro軼ie
zainteresowania tego rodzaju form zbli瞠, szczeg鏊nie w zestawieniu
z badaniami sprzed prawie dwudziestu laty, kiedy to jedynie 25%
m篹czyzn w wieku od 18 do 59 lat oraz 20% kobiet (w takiej samej
grupie wiekowej) anga穎wa這 si stosunki analne. R闚nie w Polsce
coraz wi璚ej os鏏 uprawia tzw. greck mi這嗆. Wg bada seksuologa
Zbigniewa Izdebskiego, w 2008 roku regularne zbli瞠nia analne
dotyczy造 a 18% os鏏 z badanej pr鏏y.

Data: 2013-02-11 13:26:12
Autor: Godson
[...]

Ty zbocze鎍u, obra瘸sz jeszcze wi瘯sz ilo嗆 Polak闚. Wi璚ej takich zbok闚 w
parlamentach, to przerobicie 鈍iat na swoj mod喚... i tak jak wy瞠j
pisa貫m, b璠ziecie klonowa peda堯w, by pozby si ludzi bez anomalii
seksualnych... i mie mimo to odpowiedni liczb pos逝sznych niewolnik闚...

Data: 2013-02-11 04:58:49
Autor: glob
On 11 Lut, 13:26, "Godson" <God...@gmail.com> wrote:

> [...]

pisa貫m, b璠ziecie klonowa peda堯w, by pozby si ludzi bez anomalii
seksualnych... i mie mimo to odpowiedni liczb pos逝sznych niewolnik闚...

Ale chory czub, od zawsze homo by marginesem ilo軼iowym, ale 瞠 g闚no
z pierolcem we 豚ie rzuca si na s豉bszych, to z przyjemno軼i w
obronie tych s豉bszy, takim faszystowskim 鄉ieci 貫b ukr璚e, trzeba
by這 nie by kurw to by nie sko鎍zy jak kurwa .

Data: 2013-02-11 14:02:26
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 13:58, glob pisze:
[...]

Czyli ty chetnie zamordujesz Godsona, nic nowego pod sloncem. Zboki tak majom...-;)

Data: 2013-02-11 05:37:11
Autor: glob
On 11 Lut, 14:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> by這 nie by kurw to by nie sko鎍zy jak kurwa .

Czyli ty chetnie zamordujesz Godsona, nic nowego pod sloncem. Zboki tak

Homofobia to na badaniach psychologiczny wysoka skala F, faszyzmu , po
prostu jakby szwaba wali w pyska .... Na tym polega patryjotyzm,
bronisz s豉bszych , niewinnych ludzi, przed butem oprawcy.

Data: 2013-02-11 14:58:52
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 14:37, glob pisze:
Homofobia to na badaniach psychologiczny wysoka skala F, faszyzmu , po
prostu jakby szwaba wali w pyska .... Na tym polega patryjotyzm,
bronisz s豉bszych , niewinnych ludzi, przed butem oprawcy.

Ty faszystowski homofobie!

Data: 2013-02-11 06:11:55
Autor: glob
On 11 Lut, 14:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> prostu jakby szwaba wali w pyska .... Na tym polega patryjotyzm,
> bronisz s豉bszych , niewinnych ludzi, przed butem oprawcy.

Jakby dosz這 do wojny to takie Godsony szybko w kapo by si
przobrazili i jakby batem przez pyska dostawa i c鏎k ci gwa販i to
by zrozumia sk康 Kapo si brali.

Data: 2013-02-11 15:20:08
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 15:11, glob pisze:
Ty faszystowski homofobie!
Jakby dosz這 do wojny to takie Godsony szybko w kapo by si
przobrazili i jakby batem przez pyska dostawa i c鏎k ci gwa販i to
by zrozumia sk康 Kapo si brali.

Ty faszystowski homofobie kapo!

Data: 2013-02-11 20:55:25
Autor: Godson
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c1ac6917-8a96-44be-a0e1-de8d793f472cz9g2000vbx.googlegroups.com...
On 11 Lut, 14:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

prostu jakby szwaba wali w pyska .... Na tym polega patryjotyzm,
bronisz s豉bszych , niewinnych ludzi, przed butem oprawcy.

Jak bym ci kurwo pozwoli, to by gwa販i wszystkich na ulicy w dup..., a tych co nie ch, do wi瞛ienia wsadza i tam gwa販i...

Data: 2013-02-11 12:11:56
Autor: glob
On 11 Lut, 20:55, "Godson" <God...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:c1ac6917-8a96-44be-a0e1-de8d793f472cz9g2000vbx.googlegroups.com...

> Homofobia to na badaniach psychologiczny wysoka skala F, faszyzmu , po
> prostu jakby szwaba wali w pyska .... Na tym polega patryjotyzm,
> bronisz s abszych , niewinnych ludzi, przed butem oprawcy.

Jak bym ci kurwo pozwoli , to by gwa ci wszystkich na ulicy w dup ..., a
tych co nie ch , do wi zienia wsadza i tam gwa ci ...

A ....ju otwiera ob霩 koncentracyjny i chce gwa販i.

Data: 2013-02-11 20:54:01
Autor: Godson
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b32ec4ff-e330-4817-95c4-ec190b339195n6g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

obronie tych s豉bszy, takim faszystowskim 鄉ieci 貫b ukr璚e, trzeba
by這 nie by kurw to by nie sko鎍zy jak kurwa .

Leczy kompleksy wypierdalaj do psychiatryka zbocze鎍u.. i zdala od dzieci!
Przyszed貫 tu, 瞠by szuka zrozumienia dla swoich anomalii, a won do szafy pederasto...

Data: 2013-02-11 12:10:46
Autor: glob
On 11 Lut, 20:54, "Godson" <God...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:b32ec4ff-e330-4817-95c4-ec190b339195n6g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

Leczy kompleksy wypierdalaj do psychiatryka zbocze鎍u.. i zdala od dzieci!
Przyszed貫 tu, 瞠by szuka zrozumienia dla swoich anomalii, a won do szafy

Chcia豚ym tylko ci wtr帷i 瞠 takich jak ty si leczy obecnie.

Data: 2013-02-11 21:20:13
Autor: Godson
> [...]

pederasto...

Chcia豚ym tylko ci wtr帷i 瞠 takich jak ty si leczy obecnie.

Pewno w klinice peda堯w, ty bruutaaluuu tyyy...
砰cie to nie tylko jebanie zbocze鎍u, zachowujesz si, jakby seks by istot 篡cia, a to jedzenie akurat sprawia najwi瘯sz przyjemno嗆, bo je嗆 ma cz這wiek najcz窷ciej ochot w ci庵u dnia... A ty jak idziesz z Magd do Mc Donalda co ze穋e, to tylko my郵isz o jej kiszce sztolcowej...
Tfu!

Data: 2013-02-11 12:45:07
Autor: glob
On 11 Lut, 21:20, "Godson" <God...@gmail.com> wrote:

> [...]

cz這wiek najcz窷ciej ochot w ci庵u dnia... A ty jak idziesz z Magd do Mc
Donalda co ze穋e, to tylko my郵isz o jej kiszce sztolcowej...

Dlaczego chcesz innym broni to co lubi, nie widzisz 瞠 wchodzisz z
buciorami nie do swojej sypialni?

Data: 2013-02-11 22:09:07
Autor: No pasaran
[...]

Ty talmudysto pieprzony! Tu jest pl.soc.polityka, a nie pedera軼i.pl...
Sam siebie nie czytasz, tak kr璚isz, tak kr璚isz ko這 odbytu, 瞠 ju nie
wiadomo, komu chesz zrobi dobrze, 豉duj帷 Magd w dup, jej, czy sobie...

Data: 2013-02-11 13:11:11
Autor: glob
On 11 Lut, 22:09, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Sam siebie nie czytasz, tak kr璚isz, tak kr璚isz ko這 odbytu, 瞠 ju nie
wiadomo, komu chesz zrobi dobrze, 豉duj帷 Magd w dup, jej, czy sobie...

M闚isz 瞠 zakr璚i這 ci si w odbycie? Biedactwo.

Data: 2013-02-11 13:47:01
Autor: Grzegorz Z.
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
Godson napisa:

[...]

Homoseksualizm istnia na d逝go przed wynalezieniem telewizji, radia a
nawet i druku. I nie potrzebne by這 klonowanie czy "przerabianie 鈍iata".

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-11 13:53:30
Autor: u2
Antykatolicki atak na caym wiecie
W dniu 2013-02-11 13:47, Grzegorz Z. pisze:
Homoseksualizm istnia na dugo przed wynalezieniem telewizji, radia a
nawet i druku. I nie potrzebne byo klonowanie czy "przerabianie wiata".

Data: 2013-02-11 13:58:49
Autor: Grzegorz Z.
Antykatolicki atak na caym wiecie
u2 napisa:

"Mialem dwoch qmpli, ktorzy zostali ksiezmi."

"kozojebca ruchajacy w odbytnice"

"nic o ruchaniu w odbytnice"

"dla mnie to jeden chuj" news:50f58b41$0$1307$65785112news.neostrada.pl

"kolejny kozojebca na psp" news:51178074$0$1212$65785112news.neostrada.pl

"Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie  tobie bliskich ? Bo jak nie,
to spierdalaj !" news:50f59e2d$0$1211$65785112news.neostrada.pl

"Czopki to ty bedziesz mial w dupie"

"Ty jestes malo znaczacym gwnem na przestrzeni dziejow. Takim zalosnym
wypierdkiem historii." news:50f5c322$0$1307$65785112news.neostrada.pl

"Judasz to ty maly sqrwysynu"

"Niczego innego od sqrwysyna nie oczekuje"

"A co sqrwielu innego ? Zadalem proste pytanie, a ty chodzaca qrwo ubecka kpisz z cierpienia innych. Bodajbys sczezl. Bodajbys cierpial do 7-ego pokolenia wlacznie !" news:50f5a53f$0$1221$65785112news.neostrada.pl

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-11 15:40:45
Autor: mkarwan
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
U篡tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo軼i news:kfapt1$sfs$1dont-email.me...

Z list闚 Grzegorza Z. tch鏎zliwie ukrywaj帷ego si za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m鎩 partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wesp鏊 w zesp鏊 z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zam闚 sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zyd闚 nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlos闚 i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"M鎩 oficer prowadzacy r闚niez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G闚no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam闚 na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosci鏊"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B鏬 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr鏊estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Co ci si popierdoli這?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-11 15:40:31
Autor: mkarwan
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
U篡tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo軼i news:kfap6s$o8k$1dont-email.me...

Data: 2013-02-11 20:51:06
Autor: Godson
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie
"Grzegorz Z." <torri@higginson.org> schrieb im Newsbeitrag news:kfap6s$o8k$1dont-email.me...
Godson napisa:

[...]

Ale teraz pedaliska chc wszystkich w dup r積望 i w szko豉ch naucza, 瞠 to jest jedyna s逝szna religia... Zobacz, co ten g陰b tutaj odstawia...

Data: 2013-02-09 10:53:46
Autor: Przemysaw W
Antykatolicki atak na caym wiecie
U髒ytkownik u2 napisa:
[...]

Lecz si na gow razem z tym globem.

Data: 2013-02-09 17:56:13
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 17:53, Przemysaw W pisze:
Jak cytujesz kaecki to podawaj skd cytujesz :

Lecz si na gow razem z tym globem.

Mi nic nie dolega, u ciebie widac zboczenie zwane pisofobi, od kiedy zacze namitnie cytowa GWno...-;)

Data: 2013-02-09 10:59:27
Autor: Przemysaw W
[...]

Nudzisz gupolu, mo髒e to wiek, a mo髒e wrodzone. EOT

Data: 2013-02-09 18:02:27
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 17:59, Przemysaw W pisze:
[...]

GWno, GWno ueber alles...-;)

Data: 2013-02-09 22:39:25
Autor: jr
Antykatolicki atak na caym wiecie

U髒ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:51168124$0$1212$65785112news.neostrada.pl...

| GWno, GWno ueber alles...-;)

Twoje zdrowie glabie!
prosit!

Data: 2013-02-10 11:11:42
Autor: Trybun
[...]

[...]

M籀gby streci w paru sowach/zdaniach? Autentycznie nie chce mi si czyta takich litanii, zwaszcza w temacie kt籀ry mnie rednio interesuje.

Data: 2013-02-10 12:19:18
Autor: Przemysaw W
[...]

M籀gbym. Twierdzenie 髒e: "Nikt nigdzie nie potwierdzi wikszego zapotrzebowania na seks u homk籀w." jest bzdur wyssan z palca.

> zwaszcza w temacie kt籀ry mnie rednio interesuje.

Temat wypenia tzw. polsk polityk, podobno masz regularne kontakty
i przyja驕nisz si z pedaami, chocia髒by z tego powodu powiniene by
wicej ni髒 rednio zainteresowany. A skoro problem ma by tak bardzo
powa髒ny, aby zajmowa nim normalnych ludzi, to warto zastanowi si
przy tej okazji, dlaczego na forum pl.soc.polityka przez ostatnie
20 lat nie pojawi si jeden osobnik otwarcie przyznajcy si do
swojego pedalstwa. Podobno jest ich w Polsce miliony :)

Data: 2013-02-09 10:46:16
Autor: Przemysaw W
[...]

Ile lat ma to dziwado nazywane Grodzki? Kiedy facet by aktywnym
czonkiem PZPR, nie potrzebowa peruki, sukienek i koralik籀w, nie
paka, nie protestowa, nie domaga si od towarzyszy r籀wnych praw,
dzisiaj nagle udaje uciskan sierot i ofiar przeladowa.
Problem jest sztucznie rozdmuchiwany przez marginesowe ale bardzo
wrzaskliwe rodowiska pedo-propagandowe.

Cytat z portalu dla peda籀w:

"Odwoam si mimo wszystko do tzw. chopskiego rozumu pana Szczepockiego. Prosz sobie oto wyobrazi, 髒e jest pan stuprocentowo heteroseksualnym Polakiem mieszkajcym w Polsce, statystycznym katolikiem, ale bez dewocji, prowadzcym unormowane 髒ycie rodzinne i seksualne, niemajcym (lub niewiedzcym, 髒e ma) 髒adnych kontakt籀w z gejami, kt籀rzy s mu najzupeniej obojtni - zero emocji tak negatywnych, jak pozytywnych. Facet wie, 髒e geje istnieli, istniej i istnie bd, niech sobie 髒yj jak chc, niech si pobieraj, adoptuj - jego to po prostu nie obchodzi. Z naszego punktu widzenia - obywatel idealny. I teraz zaczynamy tego obywatela bombardowa paradami, plakatami, panelami w mediach, akcjami w szkoach, happeningami, ulotkami, elementarzami etc. I tak ju髒 kt籀ry rok z rzdu. Zapewniam, 髒e nawet najniespotykaniej spokojnego czowieka mo髒na w ten spos籀b doprowadzi do ataku kurwicy - z obojtnego zrobi homofoba. Bo kiedy peday sobie 髒yy cicho, miay swoje gazetki, kluby i byo dobrze, nie musiaem ich oglda dzie w dzie w telewizji. Ja i oczywicie moje dzieci." Rozumiem faceta, bo sam, po osiemnastu latach uprawiania gejowskiej publicystyki, zaczynam mie tego pedalskiego zgieku do. To oczywicie z powodu wieku, bo jestem ju髒 stetryczaym dziadem. Mam nadziej, 髒e pan Przemysaw tak髒e wyronie z krewkiego i bezkrytycznego entuzjazmu. Bo z tego si wyrasta. Z nielicznymi - jak najbardziej chlubnymi - wyjtkami.

A ju髒 bez ironii: nasi aktywici sigaj po or髒 ilociowy z braku or髒a jakociowego. Epatuj spoeczestwo wzitymi z ksi髒yca liczbami i licz na wra髒enie, jakie tym wywr. A przecie髒 to zupenie niewa髒ne, 髒e w Poznaniu jest 45 tys. gej籀w i lesbijek. Wa髒ne, 髒e na ostatnim Marszu R籀wnoci, na pycie Placu Wolnoci pojawio si okoo 300 (trzystu) uczestnik籀w, w tym nie tylko gej籀w i lesbijek, bo i Zielonych, i niepenosprawnych, i ekolog籀w, i dziaaczy Amnesty International, i obserwator籀w zagranicznych. Za籀髒my, 髒e os籀b homoseksualnych byo 200 (dwiecie). To 0,44% tej wykoncypowanej przez TEGL 45-tysicznej rzeszy. Sdzc z liczby czytelnik籀w czasopism wydawanych przez Softpress i biorc pod uwag lata najwy髒szej sprzeda髒y (lata 90.), os籀b homoseksualnych, kt籀rych istnienie da si stwierdzi nie przy pomocy ankiet internetowych, ale przy pomocy rzeczywistych, dotykalnych protoko籀w sprzeda髒y i kupon籀w ogoszeniowych, jest w Polsce nie wicej ni髒 wanie 0,5% populacji. Teraz, po fali emigracyjnej, pewnie jeszcze mniej. Obawiam si, 髒e taka jest prawda, kt籀rej modzi, peni energii i pomys籀w, skorzy do spektakularnych akcji dziaacze KPH nie chc przyj do wiadomoci, a mo髒e podwiadomie si boj."
http://www.polgej.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2682&Itemid=4

Data: 2013-02-10 11:11:28
Autor: Trybun
Antykatolicki atak na caym wiecie
W dniu 2013-02-09 17:46, Przemysaw W pisze:
U髒ytkownik Trybun napisa:

[...]

Bo ona jest przeladowana, jej 髒ale nie bior si z niczego.

Cytat z portalu dla peda籀w:

Bez komentarza. Moje podejcie do kwestii homoseksualizmu nie bierze si z jakich sympatii do tej mniejszoci, a wic nie interesuje mnie co tam oni pisz na swoich portalach.

Data: 2013-02-10 12:12:02
Autor: Przemysaw W
[...]

Nie ona, tylko on, facet ma 56 lat i przez ostatnie 50 nikt nie
sysza o jego problemach. Czy tak wyglda w Polsce 髒yciorys osoby
przeladowanej?

Anna Grodzka vel Krzysztof Bogdan Bgowski

"W okresie PRL dziaaa w ZSP i PZPR (m.in. zasiadajc w egzekutywie podstawowej organizacji partyjnej na UW). Zajmowaa m.in. stanowisko instruktora politycznego w Zrzeszeniu Student籀w Polskich, w 1986 obja stanowisko dyrektorskie w przedsibiorstwie Alma Press[11]. W okresie III RP prowadzia wasn dziaalno gospodarcz, przez wiele lat pracowaa w bran髒y wydawniczej, reklamowej i poligraficznej. Zajmowaa si te髒 produkcj film籀w i seriali dla Telewizji Polskiej[12]. Dziaaa w Socjaldemokracji RP, nastpnie do wrzenia 2011 bya czonkini Sojuszu Lewicy Demokratycznej w Warszawie[3]. Wstpia tak髒e do Stowarzyszenia "Ordynacka"[13]."

Cytat z portalu dla peda籀w:

Bez komentarza. Moje podejcie do kwestii homoseksualizmu nie bierze si
z jakich sympatii do tej mniejszoci, a wic nie interesuje mnie co tam
oni pisz na swoich portalach.

Nie interesuje ci ale w temacie grzebiesz od dosy dawna, zawsze
masz co do powiedzenia, problem powstaje kiedy trzeba co przeczyta
i pomyle przez chwil. Lubisz marudzi i stka, udawa obroc
ucinionych, ale fakty zazwyczaj do ciebie nie docieraj.

Data: 2013-02-07 04:15:23
Autor: jr
Antykatolicki atak na caym wiecie

U髒ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:keucp3$ptj$2node2.news.atman.pl...

| Pismo wite kt籀re ka髒e przeladowa bli驕nich kt籀rzy nie robi nikomu
| nic zego nale髒y w natychmiastowym trybie spali na stosie.

Wy Towarzyszu Trybunie odpuscie sobie ten 'natychmiastowy tryb' (albo zmiencie se ksywke, bo jakos chujowo sie tutaj rymuje).

Data: 2013-02-07 13:25:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 04:15, jr pisze:
> [...]

Wy Towarzyszu Trybunie odpuscie sobie ten 'natychmiastowy tryb' (albo zmiencie
se ksywke, bo jakos chujowo sie tutaj rymuje).

A wiesz 髒e ja zaczynam si zastanawia nad wrzuceniem ciebie do kosza. Zawsze jest tak samo, przy konwersji z tob - na pocztku rzeczowa wymiana pogld籀w, p籀驕niej coraz mniej argument籀w do przedstawienia pr籀bujesz nadrobi debilnym tonem. Ile razy mam prosi 髒eby mnie przesta tytuowa swoim towarzyszem? Powiem otwarcie, takie sowa z ust Che, Lenina bd驕 Gandhiego znaczyyby dla mnie wicej niz ogoszenie witym przez Koci籀, ale wyra髒ane ciebie brzmi jak blu驕nierstwo, wrcz wyzwisko.

Data: 2013-02-07 20:32:18
Autor: jr
Antykatolicki atak na caym wiecie

U髒ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kf073m$900$7node1.news.atman.pl...

| > |

> [...]
| pr籀bujesz nadrobi debilnym tonem. Ile razy mam prosi 髒eby mnie
| przesta tytuowa swoim towarzyszem? Powiem otwarcie, takie sowa z ust

W trakcie kryzysu kubaskiego w wywiadzie dla brytyjskiej gazety "Daily Worker" Guevara zadeklarowa, 髒e byby got籀w sprowokowa wiatowy konflikt nuklearny i 髒aowa, 髒e nie doszo do powicenia narodu kubaskiego jako ofiary w wojnie atomowej, stwierdzajc zarazem 髒e gdyby rakiety byy pod kontrol Kuby nie zawahaby si ich u髒y[78][79]. Zachwala "skuteczn nienawi, kt籀ra czyni z czowieka efektywn, dziaajc szybko, selektywnie i bezwzgldnie maszyn do zabijania"[80].

   , Lenina

A gdzie towarzysz Stalin? Wiesz, ze Lenin byl gorszy od Stalina? Stalin nigdy nie podpisal wyroku na dziecko, a Lenin owszem...

 bd驕 Gandhiego

Gandhiego w to parszywe towarzystwo juz nie mieszaj.

Data: 2013-02-09 11:31:00
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 20:32, jr pisze:
> [...]

zawahaby si ich u髒y[78][79]. Zachwala "skuteczn nienawi, kt籀ra czyni z
czowieka efektywn, dziaajc szybko, selektywnie i bezwzgldnie maszyn do

Tacy jak ty niech nawet nie pr籀buj zrozumie prawdziwego Komucha. I tak nigdy nie zrozumiecie motyw籀w kogo kto *spraw* stawia wy髒ej ni髒 swoje osobiste interesy.

    , Lenina

A gdzie towarzysz Stalin? Wiesz, ze Lenin byl gorszy od Stalina? Stalin nigdy
nie podpisal wyroku na dziecko, a Lenin owszem...

Wyroku na niewinne dziecko?

  bd驕 Gandhiego

Gandhiego w to parszywe towarzystwo juz nie mieszaj.

Ten sam typ czowieka. W wypadku Gandhiego tylko priorytety byy inne, - najpierw walka z imperializmem, walki z zaraz ludzkoci nr1 niestety ju髒 nie zd髒y podj.

Data: 2013-02-09 23:05:18
Autor: jr
Antykatolicki atak na caym wiecie

U髒ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kf58h4$cmp$4node2.news.atman.pl...

| > | > |

| > |

| Tacy jak ty niech nawet nie pr籀buj zrozumie prawdziwego Komucha.

A w ktorej erze on zyl (bo nawet wykopaliska nic na ten temat nie mowia).

 I tak
| nigdy nie zrozumiecie motyw籀w kogo kto *spraw* stawia wy髒ej ni髒 swoje
| osobiste interesy.

Wasza *sprawe* poznalem doskonale. Kompleks hanby i upodlenia, ktorym trzeba natychmiast podzielic sie z kims innym.

Data: 2013-02-10 11:11:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 23:05, jr pisze:

| Tacy jak ty niech nawet nie pr籀buj zrozumie prawdziwego Komucha.

A w ktorej erze on zyl (bo nawet wykopaliska nic na ten temat nie mowia).

W pewnych (i to wcakle nie takich wskich) krgach idee R籀wnoci Wolnoci Braterstwa s jeszcze 髒ywe i pielgnowane. Waciwie to nawet ka髒dy kapitalistyczny zbir 髒erujcy na innych si na nie powouje.

> [...]
| osobiste interesy.

Wasza *sprawe* poznalem doskonale. Kompleks hanby i upodlenia, ktorym trzeba

Wida dokadnie 髒e jest odwrotnie - ty sprawy nie poznae, mao tego - ty jej nawet nie rozumiesz.

Data: 2013-02-10 22:13:12
Autor: jr
Antykatolicki atak na caym wiecie

U髒ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kf7roo$u48$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| Wolnoci Braterstwa s jeszcze 髒ywe i pielgnowane. Waciwie to nawet
| ka髒dy kapitalistyczny zbir 髒erujcy na innych si na nie powouje.

| > |

| Wida dokadnie 髒e jest odwrotnie - ty sprawy nie poznae, mao tego -
| ty jej nawet nie rozumiesz.

Po tobie widac najdokladniej, ze sowietyzm to kompleks schadenfreude. Czlowiek upodlony przez sowieciarzy albo z tym upodleniem stara sie walczyc, albo przelyka to gowno i zaczyna szukac mniejszych od siebie, czyli sam staje sie sowieciarzem. Musiales niezle gowno polknac Trubunie, skoro zyczysz innym czegos takiego, jak 'raj' polnocnokoreanskich Kim籀w. Wspolczuje.

Data: 2013-02-07 04:19:13
Autor: jr
Antykatolicki atak na caym wiecie

U髒ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:ket30s$1j8$1node1.news.atman.pl...

| Nie mo髒na wymaga  od kogo schodzenia z drogi na kt籀r go skierowa B籀g
| (natura)

A cowyscie tacy pobozni sie zrobili Towarzyszu Trybun? A rospizdzic prywatke, to juz nie laska?

Data: 2013-02-07 04:23:33
Autor: jr
Antykatolicki atak na ca造m 鈍iecie

U篡tkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomo軼i news:kerdgv$d7t$1node1.news.atman.pl...

| A tak serio, to a tak bardzo czujesz si uciskany przez ko軼i馧?
| Ko軼i馧 tylko wskazuje drog z jakiej nie nale篡 schodzi i tyle.

No i nie zawadza Towarzyszu Trybun, he?