Antyklerykalne ZBOCZKI

Data: 2010-03-06 15:24:52
Autor: .he®sk.
Antyklerykalne ZBOCZKI

 grzesiuz, kalecki, abc - wyniescie sie sie ze swoimi antykleryklanymi
 fobiami na pl.soc religia. nie zasrywajcie psp swoim pieniactwem.

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 10:16:17
Autor: J-23
Antyklerykalne ZBOCZKI
On 6 Mar, 15:24, .he®sk. < bigbred...@interia.pl> wrote:
 grzesiuz, kalecki, abc - wyniescie sie sie ze swoimi antykleryklanymi
 fobiami na pl.soc religia. nie zasrywajcie psp swoim pieniactwem.

--

 HeSk

pierdolnelo cie?

J-23 itede...

Data: 2010-03-07 08:56:09
Autor: .he®sk.
Antyklerykalne ZBOCZKI
On Sat, 6 Mar 2010 10:16:17 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>  grzesiuz, kalecki, abc - wyniescie sie sie ze swoimi antykleryklanymi
>  fobiami na pl.soc religia. nie zasrywajcie psp swoim pieniactwem.

 nie, przeszlo obok. walnelo w twoj pierdolnik ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 15:29:45
Autor: Grzegorz Z.
Antyklerykalne ZBOCZKI
Dnia Sat, 06 Mar 2010 15:24:52 +0100, .he®sk. napisał(a):

 grzesiuz, kalecki, abc - wyniescie sie sie ze swoimi antykleryklanymi
 fobiami na pl.soc religia. nie zasrywajcie psp swoim pieniactwem.

abc 'antyklerykalnym zboczkiem' ?

No toś pojechał.... najwyższy czas na KitKata.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-06 18:08:14
Autor: .he®sk.
Antyklerykalne ZBOCZKI
On Sat, 6 Mar 2010 15:29:45 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  grzesiuz, kalecki, abc - wyniescie sie sie ze swoimi antykleryklanymi
>  fobiami na pl.soc religia. nie zasrywajcie psp swoim pieniactwem.

abc 'antyklerykalnym zboczkiem' ?

No to¶ pojechał.... najwyższy czas na KitKata.

 przeczytales tylko temat czy wysililes sie na przeczytanie  2 linijek tekstu? ;o)) wiem, wiem zbyt trudne ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 21:59:50
Autor: Grzegorz Z.
Antyklerykalne ZBOCZKI

wrote:

[...]

Przecież abecadła wymieniłeś w treści, nie w temacie.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-06 18:16:06
Autor: Artur Borubar
Antyklerykalne ZBOCZKI

Użytkownik ".heRsk." <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:oap4p51oulsm509vtvhnrjqvmal2gca2fi4ax.com...

 grzesiuz, kalecki, abc - wyniescie sie sie ze swoimi antykleryklanymi
 fobiami na pl.soc religia. nie zasrywajcie psp swoim pieniactwem.

Zastanow się herku¶ kogo to obchodzi, że tobie się nie podoba krytykowanie kleru?
Jak spowodujesz, żeby kler nie wpieprzał się do polityki, to się zastanowie nad twoj± "pro¶b±".

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rz±dów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazuj±c± pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 291 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-07 08:56:09
Autor: .he®sk.
Antyklerykalne ZBOCZKI
On Sat, 6 Mar 2010 18:16:06 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Zastanow się herku¶ kogo to obchodzi, że tobie się nie podoba krytykowanie kleru?

 widzicie kalecki, do was to trzeba z grubej rury.
 zdecyduj sie chlopie/babo w koncu albo kler jest  obecny w polityce wtedy mozesz sie wyzywac na psp,
 jezeli uwazasz, ze nie to won na pl.soc.religia.
 to co uprawiasz to nie krytyka kleru a krytykanctwo.
 dostajesz codziennie sraczki wyszykujaqc haki na  czarnych. jestes w tym podobny do prezesa pis.
 szach i mat  ! ;o)))

--

 HeSk

Antyklerykalne ZBOCZKI