Antyklerykalne ZBOCZKI

Data: 2010-03-06 15:29:45
Autor: Grzegorz Z.
Antyklerykalne ZBOCZKI
Dnia Sat, 06 Mar 2010 15:24:52 +0100, .he®sk. napisał(a):

 grzesiuz, kalecki, abc - wyniescie sie sie ze swoimi antykleryklanymi
 fobiami na pl.soc religia. nie zasrywajcie psp swoim pieniactwem.

abc 'antyklerykalnym zboczkiem' ?

No toś pojechał.... najwyższy czas na KitKata.

Data: 2010-03-06 18:08:14
Autor: .he®sk.
Antyklerykalne ZBOCZKI
On Sat, 6 Mar 2010 15:29:45 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  grzesiuz, kalecki, abc - wyniescie sie sie ze swoimi antykleryklanymi
>  fobiami na pl.soc religia. nie zasrywajcie psp swoim pieniactwem.

abc 'antyklerykalnym zboczkiem' ?

No to¶ pojecha³.... najwy¿szy czas na KitKata.

 przeczytales tylko temat czy wysililes sie na przeczytanie  2 linijek tekstu? ;o)) wiem, wiem zbyt trudne ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-03-06 21:59:50
Autor: Grzegorz Z.
Antyklerykalne ZBOCZKI

wrote:

[...]

Przecież abecadła wymieniłeś w treści, nie w temacie.

Antyklerykalne ZBOCZKI