Antyklerykalne fobie

Data: 2009-12-31 16:04:46
Autor: = heÂŽsk =
Antyklerykalne fobie

grupowe anyklerykaly brandzlujace sie kazda informacja na temat
klechy, ktory mial wzwod 30 lat temu musza miec zdrowo narabane
w tych komuszych lbach. rajcuje to was dziewczynki ? ;o)))

wiele radosci w nowym roku !

--

 HeSk

Data: 2009-12-31 16:23:25
Autor: Dirko
Antyklerykalne fobie

Użytkownik "= heRsk =" <tesame?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:p5fpj5h9kksog7u5bakmu8u46hp2lg78jg4ax.com...

[...]

    Kiedyś, kilka lat temu na klatce schodowej sąsiedniego bloku ktoś napisał inwektywy pod adresem: " Wy klerskie gówna" Nie za bardzo umiałem zdefiniować adresatów aż dopiero teraz, gdy zobaczyłem temat: "lepiej być ateistą niż złośliwym klery-kałem doznałem iluminacji. Klery - kał. :-)

Data: 2009-12-31 16:54:42
Autor: BarnabaRudge
Antyklerykalne fobie

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Co on w zyciu użył poza ciemną kruchtą? W dupie był i gówno widział to tak
barbuli zwłaszcza po pijaku....

Antyklerykalne fobie