Antyklerykalni opluwacze na psp

Data: 2010-02-17 15:34:19
Autor: -heÂŽsk-

Data: 2010-02-17 17:18:24
Autor: mkarwan

Data: 2010-02-17 17:35:42
Autor: cyc
Antyklerykalni opluwacze na psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlh5hp$3jr$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ahvnn5hgo94ransn17t6sk4lpg8hvqkrma4ax.com...
1. grzesiuz i edel
2. przemus
3. kto sie zalapie ? ;o)))

o cycu zapomniałes?

Glupis mkarwan !!.
Moj antyklerykalizm polega na tym , ze krytykuje zlodziei , pedalow , pedofili i aferzystow w koloratkach , innych , czyli porzadnych ksiezy nie !.
Jesli tak pojmujesz  antyklerykalizm , to rzeczywiscie nim jestem !!.

cyc

Data: 2010-02-17 18:04:06
Autor: mkarwan
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlh5t1$m5p$1news.onet.pl...
[...]

Twoje listy świadczą o czym innym, ale ty chyba nie zdajesz sobie z tego sprawy.

Data: 2010-02-17 18:26:41
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlh7mu$46m$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jako sie rzeklo - glupis !

cyc

Data: 2010-02-17 19:55:22
Autor: mkarwan
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlh8sk$tm9$1news.onet.pl...
[...]

Stań przed lustrem i powiedz to parę razy

Data: 2010-02-17 17:38:36
Autor: :heÂŽsk:
Antyklerykalni opluwacze na psp
On Wed, 17 Feb 2010 17:18:24 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>

> [...]