Antymadonnowi pożyteczni idioci

Data: 2012-07-21 09:10:20
Autor: pluton
Antymadonnowi pożyteczni idioci
Zresztą opinia członków KST o Polakach wynikająca z tego apelu (i z wielu
innych) jest smutna. Jedna półgoła d... ma podobno spowodować wręcz
zagładę
narodu polskiego.

A kosciol na przyklad obral sobie za smiertelnego wroga kawalek
kauczukowej gumki.

Nullification

Data: 2012-07-21 15:59:20
Autor: Chiron

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:judlp3$n0b$3inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteś bardzo źle poinformowany.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 22:08:18
Autor: pluton
Antymadonnowi pożyteczni idioci

> A kosciol na przyklad obral sobie za smiertelnego wroga kawalek
> kauczukowej gumki.

Jesteś bardzo źle poinformowany.

Naprawde ? Kosciol popiera gumke ? Sorka, nie wiedzialem.

Nullification

Data: 2012-07-21 23:00:45
Autor: Chiron
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf2ip$htg$1inews.gazeta.pl...

> A kosciol na przyklad obral sobie za smiertelnego wroga kawalek
> kauczukowej gumki.

Jesteś bardzo źle poinformowany.

Naprawde ? Kosciol popiera gumke ? Sorka, nie wiedzialem.

Podejrzewałem, że jesteś botem. No ale teraz ta Twoja 2 stanowość przekonała mnie ostatecznie
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-22 00:55:50
Autor: pluton
Antymadonnowi pożyteczni idioci
Podejrzewałem, że jesteś botem. No ale teraz ta Twoja 2 stanowość
przekonała
mnie ostatecznie

Powinienes sie zorientowac wczesniej, jako ze wspolzyjesz z botem.
Twoja kobieta tez jest 2 stanowa: albo jest w stanie normalnym,
albo jest w stanie odmiennym.

Nullification

Antymadonnowi pożyteczni idioci