Antymarket:Biuro Alfa Star

Data: 2010-02-27 05:19:18
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
Witam czytelników grupy
W dniu wczorajszym przyleciam do Sharm El Sheikh z biurem Alfa Star,
które zorganizowało mi transfer do Dahab i nocleg z wyzywieniem HB w
Tropitel Dahab. Po przybyciu do hotelu i dwugodzinnym oczekiwaniu przy
recepcji okazało się, że nie ma dla mnie pokoju pomimo, że posiadam
Voucher na pojedyńczy pokój. Po kilku kontaktach telefonicznych z
rezydenten dostałem propozycje zakwaterowania na dostawce u innych
osób. Po upływie 4 godzin zaproponowano mi inny hotel oddalony o 15
km. Po kilku dyskusjach zgodziłem się i miałem zaczekac na transport
15 minut. Po upływie 1 godziny taksówką przyjechałem do Planet Oasis,
gdzie wynająłem pokój na własna rękę i za swoje pieniądze. Po kilku
rozmowach z biurem Alfa Star otrzymałem sms od pseudo rezydenta, że
chce się ze mna spotkac o 17.00 w hotelu Novotel oddalonym od miejsca
gdzie jestem o 5km. Może chce mi wycieczkę sprzedać?
Nie polecam korzystania z usług biura Alfa Star. Może ktos miał
podobną sytuację? Alfa Star rozwinęło sie dzięki nurkom i mam
nadzieję,że dojdzie do bankructwa dzieki nurkom.
Występuję na drogę prawną przeciwko Alfa Star. Może możecie coś
podpowiedzieć.
Pozdrawiam z Dahab
Adam Wysoczanski
Instructor Trainer TDI/SDI

www.divingextreme.pl
divingextreme@gmail.com

Data: 2010-02-27 15:15:51
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-27 14:19, Adam Wysoczanski wrote:
Witam czytelników grupy
...... Alfa Star. Może możecie coś
podpowiedzieć.
Pozdrawiam z Dahab
Adam Wysoczanski
Instructor Trainer TDI/SDI

www.divingextreme.pl
divingextreme@gmail.com

Witaj Adam,

po pierwsze wyluzuj się. Jesteś w Egipcie..
To kraj arabski jak byś nie wiedział :-).
Tutaj 15 min ma inne znaczenie niż w operacjach sił specjalnych :-)

A wracając do tematu..

Za chwilę będziesz nurkował w wyjątkowej bazie Planet Divers bez tłoku, ze świetną organizacją i 100% profesjonalizmem. :-) Prawda?

A co do Alfastaru - Ja chciałbym im tu podziękować za WYJĄTKOWĄ pomoc.
BEZINTERESOWNIE kilkakrotnie pomogli włożyli w nią dużo więcej wysiłku niż mogłem sobie wyobrażać w snach.

Pozdrawiam i Ciebie i Alfastar
Dużo słońca..

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-02-27 07:58:18
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-27 14:19, Adam Wysoczanski wrote:> Witam czytelników grupy

..... Alfa Star. Może możecie coś

> [...]

A co do Alfastaru - Ja chciałbym im tu podziękować za WYJĄTKOWĄ pomoc.
BEZINTERESOWNIE kilkakrotnie pomogli włożyli w nią dużo więcej wysiłku

Jasiu,
Ja sobie dam radę zawsze moge zadzwonic do przyjaciela a kilku jeszcze
mam.
Co bedzie robiła osoba, która pierwszy raz jest w egipcie ?
Ma wyluzować bo to jest egipt?
Planet Divers mi zabezpiecza nurkowania w Egipcie i jest wszystko ok.
A Alfa Star sprzedaje usługe w Polsce, gdzie chyba prawo obowiazuje i
ma wszystko gdzieś. Ja sobie dam radę ale nie życzę innym takiej
sytuacji, że od wczoraj na telefony do alfa star i ich zaklamanych
rezydentów wydałem już około 500Euro nie mam noclegu i wyżywienia za
który zapłaciłem.
Pozdrawiam
Adam

Data: 2010-02-27 17:52:32
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-27 14:19, Adam Wysoczanski wrote:>  Witam czytelników grupy

..... Alfa Star. Może możecie coś

[...]

Widzisz aby tanio zadzwonić do POLSKI skorzystaj ze SKYPE (na stacjonarne kosztuje 7gr. (SIEDEM GROSZY) minuta
Do dzwonienia w Egipcie kup sobie EGIPSKĄ kartę komórkową np. VODAFONE Mobinil Najtańsza to ok. 15 le + musisz doładować kwotą. Minuta rozmowy na Egipskie komórki/stacjonarne to ok. 35-50 pt (0.35-0.5 le)
To Ci oszczędzi TROCHĘ pieniędzy :-)

Jako Twój przyjaciel mogę Ci doładować konto SKYPE i będziesz mógł dzwonić do woli za GROSZE Oddasz jak się spotkamy.

Pozdrawiam

Twój przyjaciel

Janek

Data: 2010-02-27 11:32:18
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-27 16:58, Adam Wysoczanski wrote:

> [...]

Jako Twój przyjaciel mogę Ci doładować konto SKYPE i będziesz mógł
dzwonić do woli za GROSZE Oddasz jak się spotkamy.

Janek- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jasiu bardzo dziekuje za porady jak bedziesz w Polsce i bedziesz
potrzebował pomocy chętnie pomogę. Tylko, ze ja sobie dobrze radzę w
Egipcie-możesz tutaj kupić wszystko tym bardziej pokój w hotelu i mnie
stać na to, a tylko przestrzegam innych przed takimi sytuacjami. Jak
skradziono mi laptopa na lotnisku w Sharmie w 2006 roku, to poprosiłem
przyjaciół o pomoc i po dwóch dniach mojego ThinkPada odzyskałem -
służy mi dalej. Kilka lat temu przyjechałem z grupą do Hurghady do
hotelu Royal Palace z Alfa Star po załatwieniu formalności w recepcji
zostaliśmy przeprowadzeni przez hotel do innego hotelu. Sprytni
arabowie z rezydentem alfa star Rafałem przeprowadzili to perfekcyjnie
dopiero drugiego dnia wieczorem okazało się, że mieszkamy w innym
hotelu. Obiecałem sobie, że to ostatni raz z tym biurem, ale dałem się
przekonać właścicielom Biura Pani Izie i Panu Sylwestrowi, że to jest
dobre biuro-chyba jestem podatny na sugestię. 5 minut temu od
rezydentki Alfa Star Pani Lucyny usłyszałem, że ja wczoraj miałem
podstawioną limuzynę i prawie nogami się zapierałem żeby nie pojechać
do luksusowego hotelu Novotel i dlatego jestem teraz w Planet. Dla
mnie Rezydenci Alfa Star to Oszuści i dlatego ostrzegam na przyszłość.

Pozdrawiam
Adam wysoczanski

Data: 2010-02-28 12:04:55
Autor: Titus Atomicus
Antymarket:Biuro Alfa Star
In article <de640a64-58b1-4ef3-9ae9-16f15d52582d@e1g2000yqh.googlegroups.com>,
 Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> wrote:

Dla
mnie Rezydenci Alfa Star to Oszuści i dlatego ostrzegam na przyszłość.

E, wszyscy?
Byc moze to efekt tego, ze to zle opalacani pracownicy branzy turystycznej.

TA

Data: 2010-02-28 12:57:38
Autor: Gajowy
Antymarket:Biuro Alfa Star

po pierwsze wyluzuj się. Jesteś w Egipcie..
To kraj arabski jak byś nie wiedział :-).
Tutaj 15 min ma inne znaczenie niż w operacjach sił specjalnych :-)

Rozumiem, że Alfastar bez problemu i nieodpłatnie załatwi mi bilet na
lot do Polski, jak się spóźnię o godzinkę na samolot powrotny?
Chyba zdają sobie sprawę, że to kraj arabski i w nim godzina o której
mam pojawić się na lotnisku ma inne znaczenie, niż w przypadku akcji
sił specjalnych.
Podobnie bazy nurkowe - jak się spóźnię godzinkę czy 2 na łajbę, to
oddadzą mi kasę za niewykorzystane z tego powodu nurki?

Pozdrawiam

Gajowy

Data: 2010-02-27 17:08:18
Autor: Krzysio
Antymarket:Biuro Alfa Star
czesc,

Wrocilem z Tropitela 24.03. Moim zdaniem, 70% hotelu stoi puste, tylko Tropitel zada doplaty 10 Eur dziennie za pokoje "sea view". W ofercie Alfastara nie ma slowa o tym, ze sa dwa rodzaje pokoi, ktore maja rozna cene.  Na stronie hotelu tez zreszta nie. Bylem w Tropitelu juz chyba 4-ty raz i nigdy nie spotkalem sie z taka "promocja".

A co do Planet Divers, to niech szanowny Sharmdiver sie nie wyzlosliwia (w Egipcie zreszta jak sam twierdzi luz jest potrzebny), bo nurkowalem z  nimi caly tydzien i ani na tloku ani brakow organizacji nie stwierdzilem, a wrecz przeciwnie. Na 7-mio ososbowa grupe mielismy 2-ch DM ze wzgledu na roznice uprawnien. Nawet jeep stal przed hotelem przed czasem, co na warunki egipskie jest wrecz dziwne

Pozdrawiam i zycze Sharmdiverowi nitroxu for free jak w PD :)

Krzysiek

Data: 2010-02-27 08:15:05
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star

"Adam Wysoczanski" <divingextr...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> 15 minut. Po up ywie 1 godziny taks wk przyjecha em do Planet Oasis,
> gdzie wynaj em pok j na w asna r k i za swoje pieni dze. Po kilku
> rozmowach z biurem Alfa Star otrzyma em sms od pseudo rezydenta, e
> chce si ze mna spotkac o 17.00 w hotelu Novotel oddalonym od miejsca
> gdzie jestem o 5km. Mo e chce mi wycieczk sprzeda ?
> Nie polecam korzystania z us ug biura Alfa Star. Mo e ktos mia
> podobn sytuacj ? Alfa Star rozwin o sie dzi ki nurkom i mam
> nadziej , e dojdzie do bankructwa dzieki nurkom.
> Wyst puj na drog prawn przeciwko Alfa Star. Mo e mo ecie co

- Pokaż cytowany tekst -

Ale nie dostałem żadnej alternatywy z pokojem!
Po 5 godzinach wynajałem pokój w planet za 22Euro.
Pozdrawiam
Adam

Data: 2010-02-27 17:16:55
Autor: karol
Antymarket:Biuro Alfa Star

Ale nie dostałem żadnej alternatywy z pokojem!

a w jakim języku?

jk

Data: 2010-02-27 22:31:56
Autor: Piotr_Boncza
Antymarket:Biuro Alfa Star
Adamie!
Bierz ten Novotel :) Byłem i tęsknię :)
warunki niezłe, obsługa miła a kuchnia wspaniała. Nie ma porównania z
śmietnikowymi resztkami podawanymi w Tropitelu

pozdrawiam Piotr

Data: 2010-02-27 13:51:54
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 27 Lut, 22:31, "Piotr_Boncza" <os...@microsoft.com> wrote:
Adamie!
Bierz ten Novotel :) By em i t skni :)
warunki niez e, obs uga mi a a kuchnia wspania a. Nie ma por wnania z
mietnikowymi resztkami podawanymi w Tropitelu

pozdrawiam Piotr

Tylko, że ja tej limuzyny nie widzę i nie widziałem . Może z powodu
starości, ale mam nadzieję, że beżowym rezydentom Alfa Star wyrosły
drewniane nosy/Pinokio/
Pozdrawiam z Egiptu
Adam

Data: 2010-02-28 10:02:54
Autor: karol
Antymarket:Biuro Alfa Star
starości, ale mam nadzieję, że beżowym rezydentom Alfa Star wyrosły

jesteś typowym przykładem polaczka-rasisty. Tak jak pisał Janek, wszystko chcesz najtaniej i używasz biura znanego z jakości typu dno (ja jeżdzę z Niemieckimi) i na każdym kroku obrażasz ludzi za kolor skóry i wiarę. Lecz kąpleksy gdzie indziej

jk

Data: 2010-02-28 01:39:14
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 28 Lut, 10:02, "karol" <karol.mie...@bowling.com> wrote:
>staro ci, ale mam nadziej , e be owym rezydentom Alfa Star wyros y

jeste typowym przyk adem polaczka-rasisty. Tak jak pisa Janek, wszystko
chcesz najtaniej i u ywasz biura znanego z jako ci typu dno (ja je dz z
Niemieckimi) i na ka dym kroku obra asz ludzi za kolor sk ry i wiar . Lecz
k pleksy gdzie indziej

jk

Jestem rasistą to prawda, ale nie interesuje mnie kolor skóry tak jak
Ciebie tylko głupota ludzi-coś czuje ze możesz być w grupie ludzi
których nie akceptuję, ale to nie jest mój problem. Znam wielu bardzo
wielu dobrych arabów i znam wielu typów z Polski, którzy zachowują się
tak samo jak rezydenci z alfa star. Rezydenci studiowali w Polsce i
chyba ktoś ich nauczył cwaniactwa takiego jak Twoje. Zyczę tobie
kolego w przyszłości podobnych problemów i chciałbym ciebie wtedy
obserwować. Może rezydent zostanie zwolniony z alfa star i zatrudni go
twoje niemieckie biuro i co wtedy? Będziesz miał problem.
Pozdrawiam
Adam

Data: 2010-02-28 10:42:14
Autor: karol
Antymarket:Biuro Alfa Star
le nie interesuje mnie kolor skóry tak jak

a epitet "bezowy" jak się ma do tej teorii?

jk

Data: 2010-02-28 11:07:28
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-28 10:02, karol wrote:
[...]

E, wyluzuj. Nie ma się co wściekać. Równie dobrze można dodać " długie, grube, twarde fiutki..."
To przecież to dla tych cech tłumnie przyjeżdżają tu Polki i dziewczyny/kobiety różnych innych narodowości.
Na WP (i innych portalach) jest nawet lista dyskusyjna gdzie dziewczyny sobie ich wzajemnie polecają... :-)

Ja kiedyś pisałem na liście jak było:
Facet pod wodę, dziewczyna pod pokład... :-)

Data: 2010-02-28 11:22:35
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-28 11:07, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-02-28 10:02, karol wrote:
[...]

Rozmawiałem z jednym Rosjaninem w Sharmie. Rosjanki nie są w ogóle zainteresowane "znajomościami" z Rosjanami. Pytałem też Rosjanki dlaczego tak jest. Jedna z nich - bajecznie piękna dziewczyna powiedziała wprost: Ich faceci chleją wódę w kosmicznych ilościach i są mn. innymi z tego powodu pół-impotentami. Prócz tego co to za przyjemność pójść do łóżka z facetem nachlanym jak świnia. Tak, że dla przyjemności dziewczyny wybierają arabów a jak chcą kogoś "złowić" to się kręcą koło Niemców, Anglików, Włochów..
Ale chyba tym co napisałem Ameryki nie odkryłem.
Wczoraj w polskiej telewizji był reportaż jak nieprawdopodobnie wzrosło zainteresowanie kursami angielskiego w pewnej miejscowości w Polsce gdzie za kilka miesięcy będą stacjonowali Amerykanie.. :-)

Data: 2010-02-28 17:43:39
Autor: Sławomir Lewandowski
Antymarket:Biuro Alfa Star
To przecież to dla tych cech tłumnie przyjeżdżają tu Polki i dziewczyny/kobiety różnych innych narodowości.

Janek, po raz kolejny przytaczasz ten argument. Czyżby był problem z wyrwaniem czegokolwiek co się rusza i na drzewko nie zdąży zwiać?? A jeszcze kamieniem nie da się strącić bo już nie te lata i oko nie te.
No wiesz?? Najlepsiejszy instruktor i takie problemy ;-))))
Myślę ze tutaj leży główna przyczyna Twoich problemów. Pociupciaj Jasiu troszeczkę to od razu świat wyda się piękniejszy a i konkurencja przestanie tak doskwierać.
SL

Data: 2010-02-28 21:15:39
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-28 17:43, Sławomir Lewandowski wrote:
[...]

Czy takie luzackie podejście do spraw związanych z seksem wyniosłeś od swojej mamy?

Data: 2010-02-28 22:12:17
Autor: Sławomir Lewandowski
Antymarket:Biuro Alfa Star
Oooo Janek to już była osobista wycieczka i przegięcie. Widać jak bardzo trafiłem w sedno.
Gdybym miał odpowiedzieć na Twoim poziomie to zapewne skwitowałbym ze od Twojej zapewne szacownej mamusi wyniosłem takie nawyki.
Ale pełzaj sobie sam w ulubionym bagienku. I bzyknij coś w końcu bo widac że nie wytrzymujesz ciśnienia.
SL

On 2010-02-28 21:15, SHARMDIVER.PL wrote:

> Czy takie luzackie podejście do spraw związanych z seksem wyniosłeś od
> swojej mamy?

Czy takie luzackie podejście do spraw związanych z seksem wyniosłeś od swojej mamy?

Wiesz,
dajesz mi konkretną przyjacielską radę jak mam postępować wg. Ciebie zgodnie z tym jak jesteś wychowany.
To naturalne, że wzorce zachowań wynosi się z najbliższej rodziny.
Mama. Tata.
Prawda?
Masz dzieci?
Też dajesz im takie same rady jak mi? Tatusiu...

Data: 2010-02-28 22:59:20
Autor: Sławomir Lewandowski
Antymarket:Biuro Alfa Star
Masz dzieci?
Też dajesz im takie same rady jak mi? Tatusiu...

Jasiu, nazwać Cię żenującym pozostawi niedosyt. Mam dwóch synów i mam nadzieję ze w przeciwieństwie do Ciebie będą mieli normalne życie i jak przyjdzie na to czas będą mogli szaleć do woli.  Młodość musi się wyszaleć cokolwiek by ci ulubiony ksiądz na religii nie opowiadał.
Ale skąd Ty masz to wiedzieć biedaku? To musi być szalenie frustrujące patrzeć tak na piękne ciemnoskóre kobiety i myśleć co też ich krewni by Ci obcieli jakbyś chciał coś od nich? O ile jeszcze masz to coś ??  A jeszcze te wredne europejki nie chcą nawet na Ciebie spojrzeć bo wyglądasz jak blada dupa zza krzaka a tylu opalonych młodych facetów się po Egiptowie kręci.. Normalnie koszmar.
Najpierw budziłeś mój śmiech a teraz mi ciebie po prostu żal.
SL

Data: 2010-02-28 23:08:46
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-28 22:59, Sławomir Lewandowski wrote:
Masz dzieci?
[...]

Czyli cofając się w przeszłość jak szaleli na Twojej mamusi do woli inni synowie.
Mamusia się też wyszalała do woli?
Prawda?
:-)

Data: 2010-02-28 14:17:11
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-28 22:59, S awomir Lewandowski wrote:

> Jasiu, nazwa Ci enuj cym pozostawi niedosyt. Mam dw ch syn w i mam
> nadziej ze w przeciwie stwie do Ciebie b d mieli normalne ycie i jak
> przyjdzie na to czas b d mogli szale do woli.  M odo musi si wyszale
> cokolwiek by ci ulubiony ksi dz na religii nie opowiada .
> Najpierw budzi e m j miech a teraz mi ciebie po prostu al.
> SL

Czyli cofaj c si w przesz o jak szaleli na Twojej mamusi do woli inni
synowie.
Mamusia si te wyszala a do woli?
Prawda?
:-)

Jasiu nie przesadzaj !
To nie jest smaczne. Pewne zasady nawet w Egipcie obowiazują. Nie
zawsze się zgadzamy z opinią innych, ale bez przesadnych wulgaryzmów.
Przypomnij sobie jak było nad Serwami-chyba nie kochałeś mnie, ale
nurkujesz, szkolisz i żyjesz z tego.
Pozdrawiam z Planet Divers
Adam Wysoczanski

Data: 2010-02-28 23:37:07
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-28 23:17, Adam Wysoczanski wrote:

Przypomnij sobie jak było nad Serwami-chyba nie kochałeś mnie, ale
nurkujesz, szkolisz i żyjesz z tego.
Pozdrawiam z Planet Divers
Adam Wysoczanski

Adam chyba coś nie pamiętam.
Nurkowałem z Tobą chyba dwa razy w życiu.
Natomiast widziałem jak szkolisz, starałeś się/starasz aby wyćwiczyć jak najlepszych nurków. Mam opinię o Tobie od osób które z Tobą nurkują i zawsze jeśli jest możliwość rekomenduję szkolenia u Ciebie. Są też napisane (rekomendacje) przez mnie na tej liście.
I lubiłem i lubię Cię zawsze.

Mam nadzieję, że kiedyś zanurkujemy znowu.

Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam

Janek

Data: 2010-02-28 15:01:35
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 28 Lut, 23:37, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
On 2010-02-28 23:17, Adam Wysoczanski wrote:

> [...]

napisane (rekomendacje) przez mnie na tej liście.
I lubiłem i lubię Cię zawsze.

Mam nadzieję, że kiedyś zanurkujemy znowu.

Jasiu
Dawno temu na Serwami razem z Waldkiem Kwapieniem uczyłem Ciebie
nurkować. Ja pamiętam a Ty nie pamietasz? Jasiu robisz swoje to rób,
ale nie używaj tekstów kto z kim się bzykał i kto kogo zapłodnił
przynajmniej na wątku, który ja opisałem./Są inne fora/ Proszę tylko
rzetelną dyskusję. Mam delikatny problem w egipcie, który opisałem a
tu nagle wycieczki personalne. Mam tylko nadzieję, że uda mi się
wylecieć z Sharm 5 marca z biletem, który posiadam. Pseudorezydent
zaznaczył w rozmowie, że ja przyleciałem w piatek. W piatki jest tylko
jeden samolot i moze byc problem z wylotem.
Pozdrawiam
Adam Wysoczanski

Data: 2010-02-28 23:13:00
Autor: Sławomir Lewandowski
Antymarket:Biuro Alfa Star
Jasiu, nie jesteś w stanie napisać nic co mogłoby mnie obrazić. Nie Ty. Nie z Twoja chorobą.
SL
PS.
Słyszałeś kiedyś o Edypie?? Oj widzę ze tak. To jest wogóle uleczalne???

Data: 2010-02-28 23:50:38
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star

On 2010-02-28 23:13, Sławomir Lewandowski wrote:
> [...]
> PS.
> Słyszałeś kiedyś o Edypie?? Oj widzę ze tak. To jest w ogóle uleczalne???

Dlaczego uważasz, że chcę Cię obrazić? Piszesz wprost o tym, że nieskrępowany seks jest najlepszy.
Dlaczego się w związku z tym obrażasz gdy pytam czy Twoja mamusia też "wyszalała się do woli" i na miej też "wyszaleli się do woli"?

Data: 2010-03-01 00:12:04
Autor: Sławomir Lewandowski
Antymarket:Biuro Alfa Star
Janek, przestań ruszać napletkiem przed monitorem i wyjdź w miasto może Ci się w końcu poszczęści. Podniecanie się życiem seksualnym mojej mamuśki nic ci nie da. Ja osobiście mam nadzieję ze miała je wyjątkowo udane i z radością i rozrzewnieniem wspomina młode lata. Ot taki malutki bonusik od życia na stare lata. Albo jeszcze lepiej - zanurkuj o ile jeszcze pamiętasz co to takiego?? Bo już chyba mało kto pamięta Ciebie nurkującego w realu. O przepraszam, ci których zostawiłeś w wodzie na pewno pamiętają.
SL

Data: 2010-03-01 01:25:45
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-03-01 00:12, Sławomir Lewandowski wrote:
Janek,  Ja osobiście mam nadzieję ze miała je wyjątkowo udane i z
radością i rozrzewnieniem wspomina młode lata. Ot taki malutki bonusik od
życia na stare lata.
SL

No I na tym Twoim oświadczeniu poprzestańmy i nie kontynuujmy dywagacji dalej.

Data: 2010-03-04 02:17:54
Autor: Titus Atomicus
Antymarket:Biuro Alfa Star
In article <bc57092e-9114-4c47-a855-9875309f1c8c@k41g2000yqm.googlegroups.com>,
 Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> wrote:

On 27 Lut, 17:08, "Krzysio" <k_malaw...@hotmail.com> wrote:

[...]

No, kuzwa...
Jeden top-postuje, a drugi nie potrafi wyciac cytatu...
:-(

TA

Data: 2010-02-28 09:04:30
Autor: Wojtek
Antymarket:Biuro Alfa Star
Drogi Adamie to co piszesz swiadczy rzeczywiście o braku profesjonalizmu
biura AlfaStar, zdecydowanie polecam wystapienie na droge prawną o zwrot kosztów. Ja osobiście korzystałem z ich usług (także hotel Tropite)i nie maialem specjanych problemów (może poza wyjątkowo obleśnym pokojem napewno nie podchodzącym pod standard czterogwiazdkowy patrząc nawet na standardy Egipskie), ale mój kolega który w tym samym czasie był z Alfą w innym hotelu miał ten sam problem co Ty. Nie wiem czy jest to przypadek czy też wina konkretnych organizatorów. W środę lecez Alfą od Dahabu z grupą Orki z Koparek tez do hotelu Tropitel, mam nadzieje że nie spotkają nas takie przeżycia. Pozdrawiam Cię serdecznie a takze organizatorów z Alfy,do zobaczenia w Dahabie...

Wojtek
\
A jak organizatorzy z Alfy zawalą mjej grupie to puszcze ich w skarpetkach.....

Data: 2010-03-02 08:19:34
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 27 Lut, 14:19, Adam Wysoczanski <divingextr...@gmail.com> wrote:
[...]

Witam,
Dziękuję grupie za doping albo antydoping.
Alfa Star zawarło ze mna ugodę pozytywną dla mnie, przepraszając za
zaistniałą sytuację.
Bardzo się cieszę, że można było załatwić sprawę pozytywnie-szkoda
tylko, że długo to trwało.
Ponieważ Alfa Star potrafiło jednak pozytywnie sie zachować bedę z
nimi podróżował i będę ich polecał.
Pozdrawiam wszystkich nawet tych korzystających z biur niemieckich
Adam Wysoczański

Instructor Trainer TDI/SDI
www.divingextreme.pl

Antymarket:Biuro Alfa Star