Antymarket:Biuro Alfa Star

Data: 2010-02-27 15:15:51
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-27 14:19, Adam Wysoczanski wrote:
Witam czytelników grupy
...... Alfa Star. Może możecie coś
podpowiedzieć.
Pozdrawiam z Dahab
Adam Wysoczanski
Instructor Trainer TDI/SDI

www.divingextreme.pl
divingextreme@gmail.com

Witaj Adam,

po pierwsze wyluzuj się. Jesteś w Egipcie..
To kraj arabski jak byś nie wiedział :-).
Tutaj 15 min ma inne znaczenie niż w operacjach sił specjalnych :-)

A wracając do tematu..

Za chwilę będziesz nurkował w wyjątkowej bazie Planet Divers bez tłoku, ze świetną organizacją i 100% profesjonalizmem. :-) Prawda?

A co do Alfastaru - Ja chciałbym im tu podziękować za WYJĄTKOWĄ pomoc.
BEZINTERESOWNIE kilkakrotnie pomogli włożyli w nią dużo więcej wysiłku niż mogłem sobie wyobrażać w snach.

Pozdrawiam i Ciebie i Alfastar
Dużo słońca..

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-02-27 07:58:18
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-27 14:19, Adam Wysoczanski wrote:> Witam czytelników grupy

..... Alfa Star. Może możecie coś

> [...]

A co do Alfastaru - Ja chciałbym im tu podziękować za WYJĄTKOWĄ pomoc.
BEZINTERESOWNIE kilkakrotnie pomogli włożyli w nią dużo więcej wysiłku

Jasiu,
Ja sobie dam radę zawsze moge zadzwonic do przyjaciela a kilku jeszcze
mam.
Co bedzie robiła osoba, która pierwszy raz jest w egipcie ?
Ma wyluzować bo to jest egipt?
Planet Divers mi zabezpiecza nurkowania w Egipcie i jest wszystko ok.
A Alfa Star sprzedaje usługe w Polsce, gdzie chyba prawo obowiazuje i
ma wszystko gdzieś. Ja sobie dam radę ale nie życzę innym takiej
sytuacji, że od wczoraj na telefony do alfa star i ich zaklamanych
rezydentów wydałem już około 500Euro nie mam noclegu i wyżywienia za
który zapłaciłem.
Pozdrawiam
Adam

Data: 2010-02-27 17:52:32
Autor: SHARMDIVER.PL
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-27 14:19, Adam Wysoczanski wrote:>  Witam czytelników grupy

..... Alfa Star. Może możecie coś

[...]

Widzisz aby tanio zadzwonić do POLSKI skorzystaj ze SKYPE (na stacjonarne kosztuje 7gr. (SIEDEM GROSZY) minuta
Do dzwonienia w Egipcie kup sobie EGIPSKĄ kartę komórkową np. VODAFONE Mobinil Najtańsza to ok. 15 le + musisz doładować kwotą. Minuta rozmowy na Egipskie komórki/stacjonarne to ok. 35-50 pt (0.35-0.5 le)
To Ci oszczędzi TROCHĘ pieniędzy :-)

Jako Twój przyjaciel mogę Ci doładować konto SKYPE i będziesz mógł dzwonić do woli za GROSZE Oddasz jak się spotkamy.

Pozdrawiam

Twój przyjaciel

Janek

Data: 2010-02-27 11:32:18
Autor: Adam Wysoczanski
Antymarket:Biuro Alfa Star
On 2010-02-27 16:58, Adam Wysoczanski wrote:

> [...]

Jako Twój przyjaciel mogę Ci doładować konto SKYPE i będziesz mógł
dzwonić do woli za GROSZE Oddasz jak się spotkamy.

Janek- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jasiu bardzo dziekuje za porady jak bedziesz w Polsce i bedziesz
potrzebował pomocy chętnie pomogę. Tylko, ze ja sobie dobrze radzę w
Egipcie-możesz tutaj kupić wszystko tym bardziej pokój w hotelu i mnie
stać na to, a tylko przestrzegam innych przed takimi sytuacjami. Jak
skradziono mi laptopa na lotnisku w Sharmie w 2006 roku, to poprosiłem
przyjaciół o pomoc i po dwóch dniach mojego ThinkPada odzyskałem -
służy mi dalej. Kilka lat temu przyjechałem z grupą do Hurghady do
hotelu Royal Palace z Alfa Star po załatwieniu formalności w recepcji
zostaliśmy przeprowadzeni przez hotel do innego hotelu. Sprytni
arabowie z rezydentem alfa star Rafałem przeprowadzili to perfekcyjnie
dopiero drugiego dnia wieczorem okazało się, że mieszkamy w innym
hotelu. Obiecałem sobie, że to ostatni raz z tym biurem, ale dałem się
przekonać właścicielom Biura Pani Izie i Panu Sylwestrowi, że to jest
dobre biuro-chyba jestem podatny na sugestię. 5 minut temu od
rezydentki Alfa Star Pani Lucyny usłyszałem, że ja wczoraj miałem
podstawioną limuzynę i prawie nogami się zapierałem żeby nie pojechać
do luksusowego hotelu Novotel i dlatego jestem teraz w Planet. Dla
mnie Rezydenci Alfa Star to Oszuści i dlatego ostrzegam na przyszłość.

Pozdrawiam
Adam wysoczanski

Data: 2010-02-28 12:04:55
Autor: Titus Atomicus
Antymarket:Biuro Alfa Star
In article <de640a64-58b1-4ef3-9ae9-16f15d52582d@e1g2000yqh.googlegroups.com>,
 Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> wrote:

Dla
mnie Rezydenci Alfa Star to Oszuści i dlatego ostrzegam na przyszłość.

E, wszyscy?
Byc moze to efekt tego, ze to zle opalacani pracownicy branzy turystycznej.

TA

Data: 2010-02-28 12:57:38
Autor: Gajowy
Antymarket:Biuro Alfa Star

po pierwsze wyluzuj się. Jesteś w Egipcie..
To kraj arabski jak byś nie wiedział :-).
Tutaj 15 min ma inne znaczenie niż w operacjach sił specjalnych :-)

Rozumiem, że Alfastar bez problemu i nieodpłatnie załatwi mi bilet na
lot do Polski, jak się spóźnię o godzinkę na samolot powrotny?
Chyba zdają sobie sprawę, że to kraj arabski i w nim godzina o której
mam pojawić się na lotnisku ma inne znaczenie, niż w przypadku akcji
sił specjalnych.
Podobnie bazy nurkowe - jak się spóźnię godzinkę czy 2 na łajbę, to
oddadzą mi kasę za niewykorzystane z tego powodu nurki?

Pozdrawiam

Gajowy

Antymarket:Biuro Alfa Star