Antymarket:Biuro Alfa Star

Data: 2010-02-28 09:04:30
Autor: Wojtek
Antymarket:Biuro Alfa Star
Drogi Adamie to co piszesz swiadczy rzeczywiście o braku profesjonalizmu
biura AlfaStar, zdecydowanie polecam wystapienie na droge prawną o zwrot kosztów. Ja osobiście korzystałem z ich usług (także hotel Tropite)i nie maialem specjanych problemów (może poza wyjątkowo obleśnym pokojem napewno nie podchodzącym pod standard czterogwiazdkowy patrząc nawet na standardy Egipskie), ale mój kolega który w tym samym czasie był z Alfą w innym hotelu miał ten sam problem co Ty. Nie wiem czy jest to przypadek czy też wina konkretnych organizatorów. W środę lecez Alfą od Dahabu z grupą Orki z Koparek tez do hotelu Tropitel, mam nadzieje że nie spotkają nas takie przeżycia. Pozdrawiam Cię serdecznie a takze organizatorów z Alfy,do zobaczenia w Dahabie...

Wojtek
\
A jak organizatorzy z Alfy zawalą mjej grupie to puszcze ich w skarpetkach.....

--

Antymarket:Biuro Alfa Star