Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Data: 2010-01-15 21:00:00
Autor: Salata
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Panie i Panowie,
ja wlasnie dzieki polityce MS i tej akcji kupie sobie PS3. Nie kupie konsoli MS ze wzgledu jak traktuja polskich graczy. Robie tez bojkot gier GfW Live, bo wiecej z nich problemow. Bardzo bym chcial w niektore produkcje, ale polityka wydawnicza mi na to nie pozwla. DRM podany w odpowiedni sposob strawie ale GfW juz nie dam rady przelknac.
Stac mnie na gry i konsole, ale nie stac mnie na utrate szacunku do samego siebie. Nie pozwole, delikatnie mowiac, wmawiac sobie ze jestem idiota. Czara goryczy szybko sie wypelnila i przelala.
To, czy ktos przerabia sprzet czy nie, to jego wlasna sprawa. O ile w przypadku XO, wiadomo o co chodzi, tak w przypadku innych konsol nie wszytko jest takie jasne. Tyle, ze przekaz nie dotyczy tylko 360. Mam PSP i chyba je przerobie ze wzgledu na homebrew i zmiane wygladu (XMB mnie troszke meczy). Mam 2 sztuki X1 przerobionego ze wzgledu na XBMP i pozniej XBMC. Mam jeszcze pare innych konsol nie przerobionych, bo nie widzialem sensu. Na kazdej konsoli gralem na oryginalnych grach i mam ich spora kolekcje. M$ nazywa mnie zlodziejem, ja nazwe ich chamami i prostakami. O ile wczesniej klamliwa polityka Sony mnie wyprowadzala z rownowagi to tym razem M$ przekroczyl linie. Sony wprowadzilo polskie menu do PS3 i swietnie lokalizuje gry. MS robi niby to samo ale, kupie produkt Sony i bede  zasilal ich skarbonke kupujac gry na ich konsole. Dla mnie ten rok bedzie rokiem $ony.
Zycze wszytkim aby bylo ich stac na kupno 10 gier miesiecznie na platformy Sony i/lub Nintendo. U mnie Microsoft jest skonczony i zaluje ze posiadam ich oryginalne produkty. Licze, ze przekora Polakow szybko naprostuje ich podejscie do klienta i beda mieli w koncu na co zasluzyli.
Pisze tutaj bo na Polygami mi wywala blad. Uwazam, ze temat jest warty poruszenia na grupie. Ulzylo mi.

Marcin

Data: 2010-01-15 21:22:36
Autor: Katanka
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Salata wrote:

[ciach]

[...]

Na Polygami na stronie wywala błąd, bo ten mechanizm silnika Agory jest okropnie ułomny. Ale nie martw się, na forum Polygamii juz rozkręca się temat.

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,3735.0.html

Zagłęb się w niego i jesli tylko możesz, to pozwól na opublikowanie Twojego tekstu, który tu umiescileś na specjalnej stronie, która uzytkownik VIR wraz z nami już stawia. Podobnych słów goryczy jest obecnie bardzo dużo. Arogancja M$ jest tak wielka ... tym razem strzelili sobie w stopę, a najgorsze, że uczciwi i kasiaści ludzie się najbardziej obruszą i część przejdzie do konkurencji. Pirat ma ich akcje i gadanie w dupie ... Jeden z pracowników sony Polska napisał fajny komentarz "Sony dziękuję MS za takie akcje marketingowe".

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-01-16 15:53:51
Autor: nzwei
[...]

Trudno się nie zgodzić z pracownikiem Sony. M$ Polska działa żałośnie. Uważam, że dział jest prowadzony amatorsko, a pomysły na kampanie są wymyślane na poczekaniu. Zamiast ukazywać jaką krzywdę im robią ludzie przerabiający konsole powinni nagradzać ludzi mających oryginały. Nadał by się do tego polski Live ale go nie ma. Nie biorę na poważnie niczego co robi M$ Polska i nie mam zamiaru dopóki nie zobaczę, że Oni traktują Nas poważnie. Decyzję o zakupie PS3 podjąłem już jakiś czas temu i z każdym kretyńskim updatem dasha, i jeszcze głupszą akcją marketingową M$, zastanawiam się czy nie przyspieszyć tego zakupu pozbywając się X0.

Data: 2010-01-16 18:52:57
Autor: Marcin
[...]

by siÄ™ do tego polski Live ale go nie ma. Nie biorÄ™ na powaĹĽnie niczego
co robi M$ Polska i nie mam zamiaru dopĂłki nie zobaczÄ™, ĹĽe Oni traktujÄ…
Nas powaĹĽnie. DecyzjÄ™ o zakupie PS3 podjÄ…Ĺ‚em juĹĽ jakiĹ› czas temu i z
każdym kretyńskim updatem dasha, i jeszcze głupszą akcją marketingową
M$, zastanawiam się czy nie przyspieszyć tego zakupu pozbywając się X0.

W pełni podzielam twoje stanowisko, poczekam do targów E3, zobaczymy, czy cos powiedzą o rozszerzeniu XBL, jeżeli nie to X do żyda i ps3 pod tv, mam niewiele, bo 31 gier na x, ale starczy, by sprzedać/pozamieniać na gry na ps3 .
PS To mydło to wymyślili chyba, po to żeby jeszcze lepiej mogli dymać polskich uzytkowników, bo do tej pory dymają bez mydła.

PS2 Nie mogli wczeĹ›niej powiedzieć, ĹĽe  XBL PL nie majÄ… nawet w planach? O to mam najwiÄ™kszy ĹĽal do MS, o zwodzenie ludzi o obietnice bez pokrycia. JeĹĽeli stosunkowo mĹ‚ody rynek konsolowy w 40 mln kraju, gdzie jest tyle do zrobienia nie jest perspektywiczny z punktu widzenia MS to ja nie wiem co jest takim rynkiem?

Data: 2010-01-18 22:33:50
Autor: eManitou
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Użytkownik "Marcin" <babel77@toya.net.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hisu95$9bp$1@node2.news.atman.pl...

O to mam największy żal do MS, o zwodzenie ludzi o obietnice bez pokrycia. Jeżeli stosunkowo młody rynek konsolowy w 40 mln kraju, gdzie jest tyle do zrobienia nie jest perspektywiczny z punktu widzenia MS to ja nie wiem co jest takim rynkiem?

Wydaje mi się, że polski oddział MS jest oceniany za wyniki na poziomie korporacji jako całość. Jak wiadomo w Polsce MS żyje jak pączek w maśle. Praktycznie monopol w szkołach, instytucjach użyteczności, urzędach, firmach państwowych i większości prywatnych. Zabrakło motywacji najzwyczajniej w świecie.

Data: 2010-01-16 02:56:15
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Salata pisze:
Panie i Panowie,

Ah to dorabianie 'wielkich' ideologii do tak blahej czynnosci jak wybor konsoli..

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-01-16 09:02:06
Autor: Salata
W dniu 2010-01-16 02:56, Barteq (s.z.t.o.) pisze:
Salata pisze:
Panie i Panowie,

Ah to dorabianie 'wielkich' ideologii do tak blahej czynnosci jak wybor
konsoli..

pzdr,
dex
Zadna ideologia, po prostu ja nie pozwole siebie traktowac jak na to nie zasluzylem. Kupuje sprzet i moge sobie robic co z nim mi sie podoba. Chce przerabiac to przerobie, nie chce to nie, ale MS nic do tego. Ta akcja jak pisalem wczesniej przelala czre goryczy. Najbardziej mnie jednak mierzilo i mierzi GfWL. Przez co zrobilem doniesienie do UOKiK na dystrybutorow, ze sprzedaja w Polsce towar wybrakowany.
Po prostu przestanmy sie dawac traktowac jako rynek 3iej kategorii, na ktory spadaja ochlapy, w czesto nieprzyzwoitych cenach. Przykladow mozna mnozyc.
Wiesz do tej pory wlasnie szukalem sklepu, aby nabyc 360 Elite w fajnej cenie i pare gier, ale teraz odpuszcze sobie te pare gier w ktore chcialem zagrac i kupie PS3. Pozniej moze kupie jakiegos zbanowanego X'a za smieszne pieniadze i zobacze te gry na ktorych mi zalezy.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-01-16 10:44:07
Autor: Marcin Gardeła
Salata wrote:
[...]

dobrze prawisz, waść. Brawo za to doniesienie, nie przyszloby mi to do glowy.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-16 14:03:36
Autor: @dams
[...]

faktycznie sony nie wpier**** Ci siÄ™ do przerabiania konsoli... rĂłb jak chcesz :D

pzdr

Data: 2010-01-16 18:13:12
Autor: Moltisanti
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

UĹĽytkownik "Salata" :

Panie i Panowie,
ja wlasnie dzieki polityce MS i tej akcji kupie sobie PS3. Nie kupie konsoli MS ze wzgledu jak traktuja polskich graczy.

W przeciwienstwie do jakiejs nabuzowanej garstki
osob na forach, ja nie czuje sie jakos specjalnie zle traktowany.
Mnie osobiscie ten "problem" ni ziebi ni grzeje, wkladam
plyte i gram.

A rezygnowac z wczesniej zaplanowanego zakupu,
(jakby nie bylo swietnej konsoli)
dla jakiejs akcji MS?
Szlachetne... to moze by i bylo, gdyby te konsole
byly skladane przez 8letnie chinskie dzieci, a w tym
przypadku to tylko Twoja strata.

Samo w sobie haslo "Nie przerabiam/Nie kradne"
jest bardzo dobre, powinno wisiec na allegro,
w widocznym miejscu w kategori "konsole", gdzie x360
promowany byl przez sprzedawcow jako konsola
"tania" w uzytkowaniu.

M.

Data: 2010-01-16 19:48:43
Autor: nzwei
[...]

Wydaje mi się, ze chodzi o coś innego. M$ zamiast promować konsolę, stawiać polski Live zajmuje się takimi gównami. Dużo ludzi z przerobioną konsolą w ogóle nie ogarnia Live, bo zakładanie jakiś kont za granicą , kupowanie zdrapek na allegro to dla nich czarna magia. Tacy ludzie mają w dupie czy konsola jest legalna czy nie i nic nie zmieni kretyńska akcja M$. Do kogo ona trafiła ? Do nas, a my nie jesteśmy targetem tej kampanii. I to jest właśnie wkur...ce.

Data: 2010-01-18 14:21:20
Autor: yerzo
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

DuĹĽo ludzi z przerobionÄ…
[...]

Mysle, ze  soby posiadajace przerobiona konsole doskonale wiedza jak zarejestrowac sie na LIVE! W koncu ogarniaja jakos strony torrentowe ;)
Zgadzam sie, ze akcja najbardziej uderza w legalnych uzytkownikow. MS po kilku latach obietnic wprowadzenia polskiego LIVE! pokazal gdzie Nas ma.

Pozdro
yerzo

Data: 2010-01-18 14:45:57
Autor: Katanka
yerzo wrote:

[...]

Jest szansa na bardzo poważne nagłosnienie tej akcji. Jutro mam spotkanie z TVP w tej sprawie (dobrze miec klientów z psami)

Data: 2010-01-18 15:45:08
Autor: szczebel
Katanka napisał:

Jest szansa na bardzo poważne nagłosnienie tej akcji. Jutro mam spotkanie
z TVP w tej sprawie (dobrze miec klientów z psami)

A spójrz na to z innej strony. Dzięki takie akcji jak± rozkręciłe¶ na
www.KontrAkcja.pl masa złodziei poczuje się usprawiedliwiona w swoich
działaniach. Wiesz Katanka, uważam że cała ta wrzawa bardzo zaszkodzi wizerunkowi
iksowych graczy w pl, ale co Ciebie - fanboja PS to obchodzi, nie? Dziwna
jest tylko Twoja niesamowita aktywno¶ć w tym temacie...

--
szczebel

Data: 2010-01-18 16:10:07
Autor: KuFeL
W dniu 2010-01-18 15:45, szczebel pisze:
Katanka napisał:

[...]

Ej. W ktorym punkcie _realnie_ kontrAkcja usprawiedliwia piractwo i złodziei?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-01-18 16:16:43
Autor: szczebel
KuFeL napisał:

Ej. W ktorym punkcie _realnie_ kontrAkcja usprawiedliwia piractwo i
złodziei?

Oczywi¶cie że nie usprawiedliwia, my¶lę jednak że doskonale wiesz co
chciałem powiedzieć w poprzednim po¶cie.

--
szczebel

Data: 2010-01-18 16:31:34
Autor: Katanka
szczebel wrote:
KuFeL napisał:

Ej. W ktorym punkcie _realnie_ kontrAkcja usprawiedliwia piractwo i
złodziei?

Oczywi¶cie że nie usprawiedliwia, my¶lę jednak że doskonale wiesz co
chciałem powiedzieć w poprzednim po¶cie.

Nie mam kompletnie pojęcia o czym piszesz. Teoria spisku jaka¶?

Data: 2010-01-18 17:00:10
Autor: szczebel
Katanka napisał:

Nie mam kompletnie pojęcia o czym piszesz. Teoria spisku jaka¶?
 W teoriach jestem słaby, natomiast dobrze wiem że ludzie wykorzystuj± każdy,
nawet pokrętny argument żeby usprawiedliwić swoje głupie postępowanie. - Nie XBL_PL? - eee, to po wała kupować oryginały??

Głupie, nie? Ale tak wła¶nie czę¶ć osób my¶li...

--
szczebel

Data: 2010-01-18 17:20:08
Autor: Zdzicho
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

- Nie XBL_PL?
- eee, to po wała kupować oryginały??

Głupie, nie? Ale tak wła¶nie czę¶ć osób my¶li...

hehe naiwne podejscie

Naszczescie ruszulo sie i moze ktos wreszcie zauwazy ze MS bierze pieniadze za pelnowartosciowy produkt gdy faktycznie sprzedaje wybrakowany

To tak jakby kupic paczka bez nadzienia - niby smaczny nieby slodki - ale paczkiem nie jest

Data: 2010-01-18 19:11:23
Autor: nzwei
Zdzicho pisze:
[...]

Nie prawda, to nie jest naiwne podej¶cie. Ludzie w ten sposób się usprawiedliwiaj±. Ale jest jedno duże ALE. Zła kolejno¶ć. Nie powinno być tak, że to my nie mamy Live a "oni" maj± usprawiedliwienie. Powninno być tak, że my mamy Live a "oni" bardzo trudn± decyzję. Piracić i nie grać online, czy nie piracić i grać online. Mi w tym wszystkim wła¶nie nie podoba się odpowiedzialno¶ć zbiorowa jak± M$ stosuje. Kara nas, legalnych graczy, za bandę 12 latków którym 50 zł kieszonkowego na miesi±c nie starcza na kupienie gry w sklepie. I to jest cały problem. Ponad to, Sprzedawanie wybrakowanego produktu powinno być nam rekompensowane w jaki¶ sposób. A tak nawet jak kto¶ słusznie zauważył M$ kusi nas kontami Gold na NIELEGALNIE założonych kontach Live. Czyli jest w pełni ¶wiadom problemu i dalej nic nie robi.
Dobra,starczy biadolenia, idę klepać wrednych templariuszy. ;)

Data: 2010-01-18 20:02:27
Autor: Meanthord
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Użytkownik "nzwei" <nzwei@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hj288c$8ve$1news.task.gda.pl...
[...]

    Niestety jest jeszcze gorzej. Powinno byc: "piracic i nie grac online czy nie piracic i nie grac online" - bo przeciez live oficjalnie w Polsce nie ma :(.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-18 19:14:35
Autor: Street Fighter
Użytkownik szczebel napisał:

- eee, to po wała kupować oryginały??

- bo jak mnie oficjalny przedstawiiel ma w d..ie a i tak uwaza za zlodzieja choc kupuje oryginaly i czesto gorzej traktuje niz pirata..., to zostane zlodziejem ;)

Data: 2010-01-18 19:49:44
Autor: Maciej Bojko
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On Mon, 18 Jan 2010 17:00:10 +0100, szczebel
<tgrenda@gmail.usun_to.pl> wrote:

[...]

Znaczy, też uważasz, że nie udostępniaj±c nam XBL, Microsoft robi
głupio i działa na własn± szkodę finansow±?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-19 08:42:19
Autor: nzwei
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Znaczy, też uważasz, że nie udostępniaj±c nam XBL, Microsoft robi
głupio i działa na własn± szkodę finansow±?

Ummm, a to nie oczywiste ? Na 100 % kupujemy mniej geir XBLA niż gdyby był Live w Polsce. Podobnie DLC, że już o cyfrowej dystrybucji filmów itp nie wspominam. Jestem pewien, że po udostępnieniu Live poziom piractwa by nie wzrósł.

Data: 2010-01-19 11:12:03
Autor: kamil

"nzwei" <nzwei@o2.pl> wrote in message news:hj3nou$j29$1news.task.gda.pl...

[...]

I oczywiscie Ty masz wiecej konkretnych danych i opinii ekspertow, od analitykow M$ znajacych doskonale rynek. Wszytko dlatego, ze poznales opinie dwoch kumpli i paru innych osob w internecie. Podziwiam mniemanie o sobie..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-19 12:27:30
Autor: friedrich
kamil pisze:

[...]

"ekspertów i analityków". Hmmmm. Mówi się że ekspert to ignorant który udaje że co¶ wie po to by zarobić bo gdzie indziej go nie chc±. A analitycy maj± skuteczno¶ć przysłowiowego górala od pogody.

Polska jest dla MS mentalnie konsolowym za¶ciankiem (i nie ma tutaj znaczenia fizyczna liczba konsol.) Mam wrażenie iż wiele osób nie łapie sensu korporacyjnego ¶wiata, tych drabin kierowników działów, wydziałów, dyrektorów operacyjnych, regionalnych, sprzedaży, marketingu itp itd. st±d przykłada miarę energicznego prywatnego biznesu do ¶wiata który jest ¶wiatem dla siebie.

Data: 2010-01-19 16:52:21
Autor: Maciej Bojko
On Tue, 19 Jan 2010 11:12:03 -0000, "kamil" <kamil@spam.com> wrote:

[...]

Serio? Mnie to raczej wygl±da tak, że w biurach wielu Chief Co¶tam
Officers różnych korporacji w Stanach wisi ta sama mapa, w której
obszar pomiędzy Odr± a Pacyfikiem jest zamalowany jednym kolorem i opatrzony adnotacj± "HERE BE DRAGONS".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-19 22:09:39
Autor: nzwei
[...]

Po pierwsze, mam dużo opinii na różne tematy. Ale wyja¶nij mi w takim razie  jak jest możliwe abo po wprowadzeniu Live skoczyło piractwo w stosunku do aktualnego poziomu. Wyraziłem swoj± opinie, bo nie mogę znaleĽć jednego argumentu za takim twierdzeniem. Nie ma to nic wspólnego z moim mniemaniem o sobie. W gry gram praktycznie od pocz±tku tego zjawiska na polskim rynku i do¶ć długo już ¶ledzę to, co się na nim dzieje żeby mieć na ten temat wyrobione zdanie.
Po drugie rozumiem czemu M$ tego nie robi (stawia Live), chodzi o stosunek zysków do wydatków i ten w Polsce jest znikomy albo mniejszy od 1. M$ jest firm± i lubi zarabiać pieni±żki. A ja lubię kupować kompletne produkty i nie podoba mi się, że mydli mi się oczy czczymi obietnicami.
Po trzecie nie wiem czemu ci odpowiadam, skoro NIC nie wniosłe¶ swoim postem do rozmowy. Żadnej opinii, żadnego argumentu za lub przeciw. Postaraj się aby twoje wypowiedzi były konstruktywne. Wtedy kto¶ może zacznie ich słuchać. W przeciwnym wypadku nie trzymał bym kciuków w intencji posłuchu, bo mog± ci odpa¶ć.

Data: 2010-01-20 00:56:16
Autor: Artur Bross
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Apple robi o wiele większ± kasę na iTunes niż MS na swoim LIVE. Mimo to, Apple nie zdecydowało się na wprowadzenie serwisu w Polsce.

Swoj± drog±, ciekaw jestem, ilu z Was w Polsce, ma karty kredytowe, ważne na cały ¶wiat, na których co miesi±c saldo jest na plusie? Bez takich kart, żadna firma nie będzie poważnie traktować swojego klienta.

Słowem, cała akcja przeciwko MS skończy się jedn±, wielk± kup±.

Data: 2010-01-20 01:09:12
Autor: Goomich
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
You have one message from: Artur Bross <adresmusibyc@vp.pl>

[...]

No to w takim razie USA się nie kwalifikuje do Live'a.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2010-01-20 03:10:02
Autor: Artur Bross
Goomich pisze:
[...]

Karty kredytowe w USA s± w użyciu od ok. 50 lat. W Polsce ledwie się II Wojna ¦wiatowa skończyła...

Gwarantuję Ci, że w Ameryce więcej jest ludzi z kartami niż wszystkich ludzi w Polsce - mówię to, choć czuję ironię w Twoich słowach... ;-)

Krzyczycie, że każda firma inwestuje tam gdzie można cokolwiek zarobić, i zgoda, ale pomy¶lcie o inwestycjach, jacy¶ ludzie musz± się tym zaj±ć, trzeba zapłacić różne licencja, załatwić umowy z bankami, stworzyć co¶ czego nie ma... TYM SIĘ ZAJMIJCIE!

A wypłata, dla takiego jednego pracownika MS, który zajmie się Waszym problemem to pewnie więcej niż dochód z tego, że założycie sobie konta na LIVE...

I tutaj leży pies pogrzebany.

POMYSŁ - wytoczcie proces MS za to, że nazwał Was złodziejami! Ale... czy wygracie? Nie s±dzę, bo nawet programy w Waszych komputerach s± nielegalne... :-P

Data: 2010-01-20 16:21:33
Autor: Goomich
[...]

Dziękuję za lekcje historii, ale co to ma się do tego, że maj± minusy na tych kartach?

POMYSŁ - wytoczcie proces MS za to, że nazwał Was złodziejami!
Ale... czy wygracie? Nie s±dzę, bo nawet programy w Waszych
komputerach s± nielegalne... :-P

Tez jestes zlodziejem.

Data: 2010-01-26 11:03:24
Autor: kamil

"Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> wrote in message news:Xns9D06A66A259C6goomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

Ale konkretnie, jakies statystyki? No i tak szczerze - Polacy nie maja minusow, bo dobrze zazadzaja finansami, czy raczej dlatego, ze wiekszosc nie ma szans na kredytowke z 12mc okresem bez odsetek i zapozycza sie przed swietami u providenta? ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-20 10:05:12
Autor: kamil

"Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> wrote in message news:Xns9D06BBC0A14Egoomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

Widze, ze tez padles ofiara polskiej propagandy o glupim zachodzie i rownie madrych reklam banku, ktory uczy amerykanow jak oszczedzac..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-20 16:19:40
Autor: Goomich
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
You have one message from: "kamil" <kamil@spam.com>

Widze, ze tez padles ofiara polskiej propagandy o glupim zachodzie i
rownie madrych reklam banku, ktory uczy amerykanow jak oszczedzac..

Że co?

Data: 2010-01-20 10:11:14
Autor: kamil
[...]

http://www.bezrobocie.net/stat_woj.php
http://forecasts.org/unemploy.htm

Widzisz - poziom bezrobocia w US w czasie najwiekszego kryzysu jest wciaz nizszy, niz w Polsce, ktora kryzys ponoc ominal. Jeszcze lepiej wyglada to w europie, takie UK chocby (najbardziej chyba dotkniete z calej EU) - rekordowo wysokie od 50 lat bezrobocie jest nizsze, niz rekordowo niskie w Polsce w 2003 roku.

Do tego poszukaj sobie danych, ile przecietny amerykanin wydaje $ na zabawki, gry i inne pierdoly rocznie, a ile przecietnemu Polakowi zostaje z wyplaty do pierwszego i bedziesz wiedzial, dlaczego niestety duze korporacje Polske jak dotad traktuja po macoszemu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-20 12:34:36
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-01-20 11:11,  *kamil* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Chodziło raczej (jak s±dzę) o to saldo na plusie co miesi±c :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-20 12:27:26
Autor: kamil

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:hj6po6$q6u$1news.onet.pl...

Chodziło raczej (jak s±dzę) o to saldo na plusie co miesi±c :)

Bez dodatniego salda amerykanie wciaz gry kupuja i dozywaja emerytury, na ktorej swietnie sie bawia. Dlatego wlasnie sa targetem dla M$, Applea i innych firm. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-20 15:41:13
Autor: nzwei
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
To wszystko się zgadza, ale nie zmienia faktu, że gracze w Polsce s± sfrustrowani sytuacj±. Przynajmniej takie wrażenie odnoszę po przeczytaniu wielu opinii na grupie. Miejmy nadzieje, że co¶ z tego wyjdzie. Kontrakcja dostała oficjaln± odpowiedĽ więc na pewno M$ to zauważył. Może nic z tego nie będzie (pewnie tak) ale przynajmniej sobie pokrzyczymy i na chwile będzie spokój. Tym czasem trza nam wracać do angielskich kont i cieszyć się tym co mamy.

Data: 2010-01-20 18:03:07
Autor: Meanthord
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Użytkownik "nzwei" <nzwei@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hj74m7$3n0$1news.task.gda.pl...
Może nic z tego nie będzie (pewnie tak) ale przynajmniej sobie pokrzyczymy i na chwile będzie spokój. Tym czasem trza nam wracać do angielskich kont i cieszyć się tym co mamy.

    ... a w nastepnej generacji kupic PS4 lub po tym jak na iXa skonczy sie gwara kupic PS3.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-20 22:03:23
Autor: nzwei
Meanthord pisze:
[...]

Prawdę mówi±c taki mam plan, ale z innych powodów. W moim przypadku ilo¶ć ludzi z PS3 >> od ilo¶ci ludzi z X0.

Data: 2010-01-20 22:24:45
Autor: Moltisanti
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Uzytkownik "Meanthord" :

Tym czasem trza nam wracać do angielskich kont i cieszyć się tym co mamy.

   ... a w nastepnej generacji kupic PS4 lub po tym jak na iXa skonczy sie gwara kupic PS3.

Skad wy takie podejscie macie, jakby conajmniej
ktos komus matke siekiera zabil.
Mam konto w UK, gram od lat z znajomymi, nikogo nie okradam,
zakladanie konta w innym kraju traktuje jako raczej, w kategoriach
"zbrodni":  przejscia na czerwonym swietle.

Popieram akcje do czasu jak nie zaczna sie wojny
fanboyow, czy tez sama konsola nie ucierpi na wizerunku.

Rezygnowac z nastepcy x360? W imie czego, bez jaj...

M.

Data: 2010-01-20 22:36:20
Autor: Meanthord
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Uzytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisal w wiadomosci news:hj7sb2$3ki$1inews.gazeta.pl...
Rezygnowac z nastepcy x360? W imie czego, bez jaj...

    W imie tego, ze firma ma Cie w dupie. Chcesz wspierac swoimi pieniedzmi taka firme?

Pozdr.
M.

Data: 2010-01-20 23:07:08
Autor: Artur Bross
Meanthord pisze:
[...]

Robi się ciekawie: MS ma monopol je¶li idzie o systemy operacyjne na PC i prawdopodobnie ich strategia zdobycia rynku gier jest bardzo podobna. Problem jednak w tym, że konsumenci maj± wybór - inny, niĽli w wypadku wyboru komputerów.

Wybór systemu komputerowego został większo¶ci z nas narzucony jak gdyby odgórnie: szkoły, banki, praca - wszędzie tam króluje PC - st±d i wybór komputera domowego pada najczę¶ciej na PC.

Jednak w ¶wiecie gier, to GRACZ ¶wiadomie dokonuje wyboru i albo kupuje jak±¶ konsolę, albo nie.

Nikt, kto ma dzisiaj iksboksa, nie jest zmuszony, tak jak to ma miejsce w ¶wiecie komputerów, wybrać tę wła¶nie konsolę.

Konkurencja ma w zasadzie te same gry, podobn± funkcjonalno¶ć, a i sporo smaczków, których iksboks nie posiada. No i rzecz najważniejsza: ma polskiego "lajwa"... ;-)

Sprawa ciekawa: nie tylko w Polsce (aktualnie za spraw± kampanii MS) można zaobserwować spadek zainteresowania 360-tk±...

Data: 2010-01-21 00:38:29
Autor: Moltisanti
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Użytkownik "Artur Bross" :

Konkurencja ma w zasadzie te same gry, podobn± funkcjonalno¶ć, a i sporo smaczków, których iksboks nie posiada. No i rzecz najważniejsza: ma polskiego "lajwa"... ;-)

Powiedzial fanboy PS3....

i tak mozna wymieniac zalety/wady do usranej smierci, tylko co to da.
Jeden woli wifi i BR, a drugi lepszego pada.

BTW
Korzystam na codzien glownie z PS3, ale gre po sieci wole na x360,
ciesze sie ze jest platny live i mam nadzieje ze taki zostanie,
dostaje za to mniej rozwydrzonych bachorow i byc moze to
subiektywna ocena, ale dzieki temu mam wrazenie ze
towarzystwo jest bardziej dojrzale.

M.

Data: 2010-01-21 01:12:47
Autor: Artur Bross
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Moltisanti pisze:

Użytkownik "Artur Bross" :

[...]

Mam obydwie konsole, więc raczej jestem DUObojem, a nie fan... Ale!

Je¶li idzie o doznania płyn±ce z gry w sieci to moje do¶wiadczenia s± zupełnie odwrotne. Nigdzie nie spotkałem tyle ¶mieciarstwa, co podczas grania on-line na boksie. Tak to już jest. Nie to jest jednak tutaj ważne.

Ja nie mam przecież absolutnie żadnych korzy¶ci z tego, że zachwalam, albo krytykuję jak±¶ platformę. Staram się stwierdzać fakty, a sytuacja stała się bardzo ciekawa.

Data: 2010-01-21 02:54:00
Autor: Dentarg
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Mimo, że w najczę¶ciej nie zgadam się z wypowiedziami Moltisanti'ego,
to tym razem zgadzam się w 99%. Jeste¶cie jak małe dziewczynki, które
dostały
Barbie z nie takim kolorem włosów jak chciały :).

Mam obie konsole i największym dylematem dla mnie zawsze jest, na
któr± z nich kupić grę.
Niestety nie zawsze pad MS jest lepszy (zależy od konkretnej gry dla
mnie), więc przy multiplatformerach
pojawia się u mnie ten dylemat, i trzeba obejrzeć demko żeby zobaczyć
gdzie gra się lepiej.

Brak live! to po prostu taki sam fakt, jak brak rzeczonego wcze¶niej
iTunes. Chce grać przez sieć
kupuję zdrapkę na allegro i gram, nie chce mi się, to mam silvera. To
że PS3 ma darmowego PSNa
to duży plus dla Sony, ale żeby z tego powodu sprzedawać X0 i Forze3
to LOL.

Niby akcja fajna, nawet pomysł ze skarg± do UOKiK na MSa mi się
spodobał,
ale tak na prawdę czy w momencie zakupu nie zdawali¶cie sobie sprawy,
z tego
że kupujecie produkt pozbawiony Live!? Moim zdanie wiedzieli¶cie jak
jest a i tak zdecydowali¶cie
się na zakup konsoli w takiej cenie w jakiej była sprzedawana w
sklepie. Więc tak naprawdę
wydaj±c swoje $$$ zgodzili¶cie się na sytuację jaka jest z polskim
Live!. Płacze teraz to trochę musztarda po
obiedzie. A że M$ działa w PL jak działa? To ich sprawa, czy muszę
nawracać ich na moj± słuszn± wizję ¶wiata? Nie.
Chętnie pograłbym w F3 Audio R15, widziałem że jest jaki¶ DLC z tym
autkiem za punkty, ale że nie ma Live! w PL to najzwyczajniej
w ¶wiecie nie chce mi się tracić 15 czy więcej minut na kupowanie
zdrapki na allegro, wklepywanie kodu, a potem zakup tego czego¶.
Jakbym mógł zrobić zakupy jak na PSN (za pomoc± KK) to bym pewnie ten
dodatek kupił za pomoc± 3 kliknięć, nie mogę to NARA M$,
nie chce mi się. Ale płakać z tego powodu nie muszę :). Fakt, jeszcze
5-10 lat temu, pewnie bym takie samo larum podnosił,
ale wtedy byłem młody i durny, teraz skoro M$ ma mnie gdzie¶ to ja też
mogę mieć ich gdzie¶, a nawet powiem więcej, nie chce mi się
nawet mieć ich w dupie, na to trzeba sobie zasłużyć :)).

pzdr,
Dentarg

Data: 2010-01-21 12:42:32
Autor: Piotr KUCHARSKI
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Dentarg <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote:
ale tak naprawdę czy w momencie zakupu nie zdawaliście sobie sprawy,
z tego że kupujecie produkt pozbawiony Live!? Moim zdanie wiedzieliście jak
jest a i tak zdecydowaliście się na zakup konsoli w takiej cenie w jakiej była sprzedawana w sklepie. Więc tak naprawdę
wydając swoje $$$ zgodziliście się na sytuację jaka jest z polskim Live!.

To żaden powód, żeby nie chcieć tego zmienić.

p.

Data: 2010-01-21 13:14:18
Autor: Artur Bross
Dentarg pisze:
[...]

No!

Tym optymistycznym akcentem powinni¶my zakończyć farsę. Grajta i nienarzekajta - sami¶ta wybrali. A że Was olali? Pretensje do centrali? Nikt nikogo nie zmuszał...

Data: 2010-01-21 13:33:14
Autor: friedrich
Artur Bross pisze:

Tym optymistycznym akcentem powinni¶my zakończyć farsę. Grajta i nienarzekajta - sami¶ta wybrali. A że Was olali? Pretensje do centrali? Nikt nikogo nie zmuszał...

Taaaa... Idealny klient dla producenta: nie pyskuje, jak popsuje kupi nowy, bez wymagań, za lada jakie bonusy wdzięczny i radosny.

Data: 2010-01-21 16:02:51
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
W dniu 2010-01-20 23:07, Artur Bross pisze:

Robi się ciekawie: MS ma monopol je¶li idzie o systemy operacyjne na PC

Faktycznie, niczego innego niż Windows* na komputer klasy PC nie zainstalujemy, bo MS ma monopol.

Wybór systemu komputerowego został większo¶ci z nas narzucony jak gdyby
odgórnie: szkoły, banki, praca - wszędzie tam króluje PC - st±d i wybór
komputera domowego pada najczę¶ciej na PC.

Mierne widzę masz pojęcie na czym funkcjonuje większo¶ć ważnych data centrów, więc je¶li możesz - albo się doinformuj, albo przestań dezinformować innych.

Data: 2010-01-21 11:19:29
Autor: SzalonyKapelusznik
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On 21 Sty, 16:02, "Piotr \"Charvel\" Majka"
<char...@localhost.link.pl> wrote:
> [...]

Mierne widzę masz pojęcie na czym funkcjonuje większo¶ć ważnych data
centrów, więc je¶li możesz - albo się doinformuj, albo przestań

Pokazac ci demota z pasjansem? A ty mi potem powiedziec ze ten pasjans
jest na linuxie. Tak, tak, urzedy sa wyposazone w Windy i office.
Przeslij im plik z rozszerzeniem odt i dostaniesz odpowiedz "nie moge
otworzyc pliku". Pracuje w branzy gdzie programy wykorzystywane do
pracy sa tylko na PC i Mac. Jak myslisz ilu klientow jest w stanie
zaplacic za Maca zeby miec tam te same programy co na  3krotnie
tanszym PC?

@Dentarg i Moltisanti: powiedzmy ze kupno konsoli uzalenzione od
zdania "w przyszlym roku bedzie usluga live" jest zakupem spowodowanym
celowym wprowadzeniem klienta w blad.
Chodzi o to ze jesli nie ma LIVE i przedmiotow zaleznych to cena nie
powinna byc rownowazna cenie z tymi przedmiotami. Jest zloty karabin w
GoW2?

Data: 2010-01-21 16:20:04
Autor: Artur Bross
Piotr "Charvel" Majka pisze:
[...]

Nie marudĽ... Zapytaj stu Polaków, o to, jaki maj± komputer. 50 z nich, nie ma pewnie żadnego, 49 ma PC i może jeden Macka. S±dzisz, że jest inaczej?

Data: 2010-01-21 00:26:44
Autor: Moltisanti
[...]

Bardziej bym sie obrazil na wlascicielke sklepu osiedlowego, gdyby mnie miala w dupie jako klienta. Naturalnie, zaglosowalbym na jej byt portwelem. A tu mam zrezygnowac z swietnej konsoli, tylko dlatego ze nie ma oficjalnie liva w PL? Gdyby nie bylo wogole mozliwosci gry po sieci, to tak, dalbym sobie spokoj, ale w tym kraju zawsze trzeba bylo kombinowac aby miec cos tak jak to maja w cywilizowanych krajach. Jestem do tego przyzwyczajony i nie bede sie obrazal sie nagle jak dziewczynka. Ale tak, jestem jak najbardziej za akcja. Ale nie, nigdy nie zrezygnuje z x360 i z jego nastepcy, tylko dlatego ze gigant ma mnie w dupie, jak to nazwales. M.

Data: 2010-01-22 00:31:03
Autor: Meanthord
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Uzytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisal w wiadomosci news:hj83fq$pm$1inews.gazeta.pl...
Ale nie, nigdy nie zrezygnuje z x360 i z jego nastepcy, tylko dlatego ze gigant ma mnie w dupie, jak to nazwales.

    I wlasnie dlatego bedzie jak bedzie :/.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-22 00:39:39
Autor: Katanka
Meanthord wrote:
Uzytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisal w wiadomosci
Ale nie, nigdy nie zrezygnuje z x360 i z jego nastepcy, tylko
dlatego ze gigant ma mnie w dupie, jak to nazwales.

   I wlasnie dlatego bedzie jak bedzie :/.

Spokojnie, będzie Live! w Polsce i to szybko. zobaczycie jak się akcja rozkręci :) Ja w to wierzę w kazdym razie ...

Data: 2010-01-22 01:07:38
Autor: Paweł Tyll
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On Fri, 22 Jan 2010 00:39:39 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
Spokojnie, bÄ™dzie Live! w Polsce i to szybko. zobaczycie jak siÄ™ akcja  rozkrÄ™ci :) Ja w to wierzÄ™ w kazdym razie ...
Tylko ten ynglisch poprawcie, bo trochÄ™ wstyd. Oferowali siÄ™ tu ludzie,  ktĂłrzy mieli dobre sugestie.

Data: 2010-01-22 03:02:47
Autor: Moltisanti
[...]

Rejestrowalem konto bedac za granica, swietnie sie tam bawilem z znajomymi przez lata, drugie konto zarejestrowalem w PL, dalej sie swietnie bawilem. Wydalem mase kasy na gry, wspierajac polski rynek,co zreszta czynie do dzis takze z PS3.

 Teraz mam sie wyrzec konsoli? A jak wyjade na kilka miesiecy
za granice, to co moge sobie wtedy kupic ponownie? Solidaryzowac to ja sie moge _wymiernie wplacajac_ pieniadze na konto
takiej akcji, tak aby ruszylo to z grubej rury i swiat o nas uslyszal,
ale nie bede tutaj bawil sie w jakies glosowanie portfelem. Jestem ciekawy jak obecni posiadacze PS3, a szczegolnie ci ktorzy tak bardza ja wielbia, nagle zrezygnowaliby z konsoli w przypadku podobnej sytuacji w jakiej znalazl sie teraz x360 w PL

Ale rozumiem ze niektorzy obecnie posiadacze xbox`ow powiedza nagle
swoim dlugoletnim znajomym - "sluchajcie od dzis mnie juz nie ma na live, jakby co siedze na skypie" M.

Data: 2010-01-19 14:02:18
Autor: Marcin Gardeła
szczebel wrote:
Katanka napisał:

[...]

W jaki sposób doszedłe¶ do tego wniosku?

Wiesz Katanka, uważam że cała ta wrzawa bardzo zaszkodzi wizerunkowi
iksowych graczy w pl, ale co Ciebie - fanboja PS to obchodzi, nie?
Dziwna jest tylko Twoja niesamowita aktywno¶ć w tym temacie...

A ja uważam, że pieprzysz farmazony, cała ta wrzawa zaszkodzi wizerunkowi Microsoftu w Polsce (tego polskiego oddziału jak i cało¶ci), nie rozumiem w jaki sposób ma zaskzodzić akcja potępiaj±ce piractwo i domagaj±ca się zagrania wreszcie w otwarte karty przez giganta z Redmond. Kupujemy oryginalne gry, oryginalne konsole których nie przerabiamy a w zamian mamy kilka lat zwodzenia za nos, mamy gry, w których nie da się wł±czyć multiplayera o całej reszcie korzy¶ci płyn±cych z korzystania z Live nie wspomnę.
Naprawdę gdyby PS3 mnie aż tak nie odpychała jak to robi to już dawno bym zmienił platformę, na razie łudzę się resztk± sił, że Microsoft zagra fair...
Jestem całym sercem z kontrakcj±.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-19 15:06:27
Autor: szczebel
Marcin Gardeła napisał:

W jaki sposób doszedłe¶ do tego wniosku?

W taki oto sposób, że po prostu pytałem grupę osób dlaczego używaj±
pirackiego oprogramowania (wprawdzie od tego czasu przybyło mi parę latek
ale nie s±dzę żeby aż tak zmieniła się mentalno¶ć ludzi). Uwierz mi, że
względy finansowe nie były jedynym i najczę¶ciej wymienianym powodem.

[...]

I po co tyle emocji? Tutaj muszę się zgodzić z friedrichem. Nim informacja o
prote¶cie w PL dotrze do osób które mog± podejmować jakie¶ decyzje w M$,
będzie tak zniekształcona, że już praktycznie do niczego nie przydatna. Ot,
taka cecha przepływu informacji w dużych firmach. Uwierz mi kolego Marcinie, też chciałbym się logować za każdym razem jak
wł±czam konsolę do XBL Polska... Pozwolisz jednak, że będę mieć inne zdanie
o całej akcji.

--
szczebel

Data: 2010-01-17 18:37:27
Autor: nzwei
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Katanka pisze:
Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

Genialne. Już naskrobałem do nich maila. Popieram w 100 %. Idę wysłać parę maili do zagranicznych stronek, może uda się coś tam zamieścić. Wiem, że to walka z jednym, zaje....ie wielkim wiatrakiem zwanym M$ ale coś trzeba z tym zrobić w końcu. Jestem ciekaw jak szybko M$ zamknie stronę tej akcji odliczamy 5, 4, 3, .... ;)

Data: 2010-01-17 18:48:58
Autor: Marcin Gardeła
nzwei wrote:
Katanka pisze:
Salata wrote:

[...]

ciekaw jak szybko M$ zamknie stronÄ™ tej akcji odliczamy 5, 4, 3,
.... ;)

za późno, niech zamyka, smród pozostał na całą Polskę, panie Mirski!!!

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-17 19:17:51
Autor: nzwei
Marcin Gardeła pisze:
nzwei wrote:
Katanka pisze:
Salata wrote:

[...]

Mnie zastanawia inna rzecz. Zauważyliście kto popiera tą akcję ? Allegro.tv ? grytv ? Kto to jest w ogóle. Słucham tego bełkotu i wierzyć mi się nie chce. Czy oni nie dbają o image ? Straszą policją, jakimiś wjazdami. Jezu co to za głąby są. Moje półki są pełne oryginałów. Ja widzę plusy wynikające z grania w oryginalne gry. Nie potrzebna mi polityka grozy. Masz rację, Mirski przesadził i nic już z tym nie zrobi. M$ strzeli sobie tym wszystkim w stopę. Kolejna dyskusja Xbox czy PS3 skończy się w pierwszej odpowiedzi. Chcesz być straszony policją przez producenta konsoli ? Nie ? To kup PS3 i graj w spokoju. Do kiedy nie pojawią się oficialne przeprosiny za chamskie, traktowanie graczy (bo jak inaczej nazwać argument: nie ma Live bo jest za dużo piractwa ), każdemu kto mnie zapyta:"Która konsola" powiem PS3 RULEZ.

Data: 2010-01-17 10:31:35
Autor: SzalonyKapelusznik
On 17 Sty, 19:17, nzwei <nz...@o2.pl> wrote:
Marcin Gardeła pisze:

> za póĽno, niech zamyka, smród pozostał na cał± Polskę, panie Mirski!!!

Mnie zastanawia inna rzecz. Zauważyli¶cie kto popiera t± akcję ?
Allegro.tv ? grytv ? Kto to jest w ogóle. Słucham tego bełkotu i wierzyć
mi się nie chce. Czy oni nie dbaj± o image ? Strasz± policj±, jakimi¶
wjazdami. Jezu co to za gł±by s±. Moje półki s± pełne oryginałów. Ja
widzę plusy wynikaj±ce z grania w oryginalne gry. Nie potrzebna mi
polityka grozy. Masz rację, Mirski przesadził i nic już z tym nie zrobi.
M$ strzeli sobie tym wszystkim w stopę. Kolejna dyskusja Xbox czy PS3
skończy się w pierwszej odpowiedzi. Chcesz być straszony policj± przez
producenta konsoli ? Nie ? To kup PS3 i graj w spokoju. Do kiedy nie
pojawi± się oficialne przeprosiny za chamskie, traktowanie graczy (bo
jak inaczej nazwać argument: nie ma Live bo jest za dużo piractwa ),
każdemu kto mnie zapyta:"Która konsola" powiem PS3 RULEZ.

Najwiekszym LOL-em jest fakt ze wlasnie maczy w tym paluszki allegro.
A na stronie mozemy wyczytac o artykulach 188 i 188(1) prawa
autorskiego. Czyli o tym z czego allegro czerpie zyski. Sa tam aukcje
dotyczace sprzedazy konsol oraz zdejmowania juz zalozonego bana. Oraz
kupno potrzebnych przedmiotow do takiego dzialania. I Microsoftowi
polska to nie przeszkadza ze ida ramie w ramie z kim kogo powinno
ostro pogonic do zapanowania nad piractwem na swoim podworku.
Ale widac im latwiej jest postraszyc sadem maluczkiego kowalskiego i
powiedziec kwiatkowskiemu ze nie ma zabawek bo kowalski kradnie.

Data: 2010-01-17 21:03:33
Autor: Street Fighter
Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

Ale widac im latwiej jest postraszyc sadem maluczkiego kowalskiego i
powiedziec kwiatkowskiemu ze nie ma zabawek bo kowalski kradnie.

To jest ogólne podejscie korporacji do piractwa. MAja settki prawnikow wiec moga pozywac starsze babcie za to, ze wnuczka sciagnela 7 mp3 z warezowego serwera. Ale zeby walczyc z warezowym serwerem - to nei tak latwo, bo trzeba wieksze srodki wlozyc w walke. A i nie ma wcale pewnosci,z e sie uda. A taka babcia dostanie kare $500000 bo na tyle wycenia "potencjalne starty spowodowane potencjalnymi neizakupionymi plytami". Zalosc normalnie. Ale tak jest, ze w szkole czy na podworku glupi ale silny zawsze spuszczal lomot mniejszym. Ale jak przychodzil z sasiedniego podworka Zly Zdzicho, to spuszczal uszka po sobie i kupowal za wlasne fajki...

Data: 2010-01-17 14:57:30
Autor: SzalonyKapelusznik
On 17 Sty, 21:03, Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:
> [...]

glupi ale silny zawsze spuszczal lomot mniejszym. Ale jak przychodzil z
sasiedniego podworka Zly Zdzicho, to spuszczal uszka po sobie i kupowal

Ale mogliby sobie darowac dobranie takiego kompana. Jakby policjant
chodzil na patrole z doliniarzem.

Data: 2010-01-18 06:33:33
Autor: Jakub Kamecki
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On Jan 17, 7:31 pm, SzalonyKapelusznik <szalonykapelusz...@gmail.com>
wrote:
[...]

ostatnio gadałem z ziomem, który wystawia swoje usługi przerabiania
x'ów na allegro i podobno allegro zaczęło usuwać takie aukcje.

Data: 2010-01-17 19:47:47
Autor: Moltisanti
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

UĹĽytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

Patrzac na to z boku, bez zadnych emocji,
gdybym chcial byc potraktowany powaznie,
to na dzien dobry usunalbym czesc Twojego komentarza,
w ktorym to zachwalasz zalety multimedialnosci
PS3,

Jak dla mnie az zieje w tej wypowiedzi fanboystwem.
(bez znaczenia jak faktycznie wygladaja techniczne mozliwosci konsoli)
Brakuje tam jeszcze nagrod w postaci PS3 czy gier.

Takie wychwalanie co moze PS3 jest tam nie
na miejscu i nic nie wnosi, a wrecz odpycha
od calej inicjatywy. A juz napewno zdenerwuje
fanboyow x360, a przeciez nie o to chodzi.

Celem nie jest dyskredytowanie x360 ktora przeciez
dla wielu dalej jest to "lepsza" konsola od PS3,
a apelem o PL Live`a.

Trzeba pamietac ze glownie apeluja zadowoleni
posiadacze (lub nie?), a nie przeciwnicy samej konsoli,
mnie osobiscie nie interesuje co moze PS3 a co
nie w takiej inicjatywie, o ile sa ta mozliwosci techniczne.

M.

Data: 2010-01-17 20:19:04
Autor: MrJiNks
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
W dniu 2010-01-17 19:47, Moltisanti pisze:

UĹĽytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

[...]

Katanka z tym PS3 serio przesadza, może Sony mu za to płaci;),
to aĹĽ nieprzyzwoite;).
Co do kontrakcji, to oczywiście popieram! Nie sądze, żeby to coś
zmieniło, zapewne live PL i tak nie będzie, a nawet jak będzie to
sądze, że support M$ dla X360 i tak nie będzie zbyt długi.

JiNx

Data: 2010-01-17 21:02:02
Autor: nzwei
[...]

Dość. Skupmy siÄ™ na Live i X0. Live bÄ™dzie na 100% takĹĽe na nastÄ™pnej konsoli, w takiej czy innej formie, wiÄ™c walczymy o przyszĹ‚e granie teĹĽ.   A poza tym nastÄ™pca X0 to minimum jeszcze z rok, 1,5 czekania wiÄ™c jest o co walczyć.

Data: 2010-01-17 21:38:05
Autor: Katanka
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Moltisanti wrote:
UĹĽytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

[...]

Tekst juz zmieniłem, teraz nie powinien tak razic w oczy hejterów PS3 :)

Data: 2010-01-17 23:09:53
Autor: MrJiNks
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
W dniu 2010-01-17 21:38, Katanka pisze:
Moltisanti wrote:
UĹĽytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

[...]

Noo, juĹĽ lepiej;). Ale i tak siÄ™ obraĹĽam;).
I tak wszyscy wiemy, że PEGASUS był najlepszy:F, po co jakiś LAJW i inne
dziwne rzeczy. CONTRA była i o to kaman;).

JiNx

Data: 2010-01-19 11:19:50
Autor: kamil
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:hivm0p$296$1inews.gazeta.pl...

UĹĽytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

Celem nie jest dyskredytowanie x360 ktora przeciez
dla wielu dalej jest to "lepsza" konsola od PS3,
a apelem o PL Live`a.

No to akurat dobry zart jest. Jaki Katanka ma interes w apelowaniu o jakakolwiek poprawe sytuacji X360 na rynku polskim? Raczej ma okazje powyzywac sie na nielubianej konsoli i tyle.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-19 14:13:13
Autor: Marcin Gardeła
kamil wrote:
[...]

Dokładnie taki sam interes jak każdy z nas - posiadaczy nieprzerobionych Xboxów 360, chcemy polskiego Live'a, zaprzestania gry w kotka i myszkę przez M$.
Czego nie rozumiesz chłopaku? Pytaj, chętnie ci wyjaśnię.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-19 18:54:54
Autor: Meanthord
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:hj44go$281$1inews.gazeta.pl...
No to akurat dobry zart jest. Jaki Katanka ma interes w apelowaniu o jakakolwiek poprawe sytuacji X360 na rynku polskim? Raczej ma okazje powyzywac sie na nielubianej konsoli i tyle.

    Nie wiem jak Katanka, ale ja np. iXa360 juz nie posiadam (chociaz wczesniej mialem trzy, oczywiscie nie jednoczesnie :)), a akcje popieram w 100%. Poza tym live tyczy sie rowniez rynku PC, wiec mozna upiec dwie pieczenie...

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-18 21:13:43
Autor: domin
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Katanka pisze:
Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7467914,Microsoft_odpowiada_na_Kontrakcje.html

kombinuja jak kon pod gore, nic sensownego nie powiedzieli, nie zajeli konkretnego stanowiska w tej sprawie, ktos wysoko postawiony musialby sie dobrze zapoznac z cala sytuacja zeby z KontrAkcji cos wyszlo, tak pozostanie przyslowiowe "pierdolenie po bebenie" i "mydlenie oczu"

Data: 2010-01-19 08:20:42
Autor: friedrich
domin pisze:

[...]

Wbrew pozorom szanse wcale nie muszą być iluzoryczne. Przede wszystkim - po co polski oddział MS rozpoczął cała akcję przeciw piratom na X-a? Nie, nie w celu jego ograniczenia. Ani nie w celu przypomnienia o problemie. Po prostu polski oddział z prezesem na czele ma budżet do wydania. I w tym budżecie ma do realizacji pozycję "walka z piractwem". I to jest raz. Z drugiej strony są raporty wysyłane do centrali w których trzeba wykazywać się działalnością, rozwojem, dynamicznością i innymi dobrze widzianymi w centrali przymiotami. Stąd cała, ograniczona tak naprawdę w zasięgu akcja MS zostanie przedstawiona przez polski oddz. MS w centrali MS jako wielki sukces co pozwoli paru osobom dostać premie i żyć jak pączki w maśle.

A gracze? i jakiś Live? Jesteśmy w worku Europa Wschodnia i MS ma nas w pompie. A polski MS wychylać się nie będzie.

Natomiast teraz zrobił się szum. Jeśli ten szum zrobi się głośniejszy - wersja strony anglojęzyczna by się przydała - wówczas kto wie - MS nie lubi psuć sobie PR bo ze zbyt wielu stron go szarpią.

Data: 2010-01-19 14:16:13
Autor: Marcin Gardeła
friedrich wrote:
Natomiast teraz zrobił się szum. Jeśli ten szum zrobi się
głośniejszy - wersja strony anglojęzyczna by się przydała

się tłumaczy.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-20 00:43:43
Autor: Artur Bross
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Pozwólcie, drodzy Grupowicze, że Wam to spróbuję wytłumaczyć.

To, że część z Was ma nieprzerobione konsole, firma MS ma za przeproszeniem w dupie. Korporacja zarabia takie pieniądze na innych krajach Europy zachodniej, że zabawa z Polakami jest dla nich, delikatnie mówiąc zbędna. Firma, zresztą nie tylko oni, traktuje Polaków jak stado złodziei i nie można im mieć tego za złe, bo tak właśnie jest.

Po co inwestować w rynek, na którym można stracić? Można pewnie i zarobić, ale po co ryzykować. Nie jestem pewien, ale nie zdziwiłbym się gdyby cała sprawa z brakiem LIVE w Polsce miała podłoże historyczne - jeszcze do niedawna zachód zabraniał rozpowszechniania najnowszych technologii na terenach Europy wschodniej.

Inna sprawa. Kiedyś, dosyć dawno temu, Pewex, który sprzedawał towary za dolary, jakimś cudem zdołał dogadać się z Atari, dzięki czemu Atari w Pewexie można było kupić - konkurencyjnego Commodore nie! Ludzie woleli gwarancję, serwis, wiadome źródło - dlatego Atari szybko stało się w Polsce bardzo popularne - na szkodę Commodore ma się rozumieć.

Sytuacja, którą tutaj omawiamy, przypomina trochę proceder sprzed lat i nie zdziwię się, jeśli Sony bardzo na tym skorzysta.

Nie ma tutaj żadnych ukrytych teorii spiskowych. Sony zacznie sprzedawać w Polsce więcej konsol, nie zdając sobie nawet sprawy z tego, dlaczego tak jest.

Winą, za obecny stan rzeczy należy obarczać nie MS, a raczej naszych dziadków którzy po wojnie zgodzili się na wprowadzenie komuny, a nawet naszych pradziadków, którzy przez resztę świata uznawani byli za dzikusów.

Oczywiście sytuacja kiedyś się zmieni. Kiedy - tego nie wiem, ale nie powinno się obwiniać MS za to, że mają gdzieś Ciemnogród, w którym przyszło Wam mieszkać.

Data: 2010-01-20 00:53:28
Autor: nzwei
Artur Bross pisze:
[...]

Witki mi opadły. Zwale to na znudzenie dyskusją i późną porę. Każda
korporacja  wykorzysta kaĹĽdÄ… sposobność do zarobienia pieniÄ™dzy. Problem
polega na tym, że w naszym kraju takiej sposobności M$ nie widzi. I za to winą już
można obarczyć piratów.

Data: 2010-01-20 08:00:59
Autor: friedrich
nzwei pisze:

Witki mi opadły. Zwale to na znudzenie dyskusją i późną porę. Każda
korporacja  wykorzysta kaĹĽdÄ… sposobność do zarobienia pieniÄ™dzy.

:)

Nie. MS ma wielokroć większe przychody z operacji finansowych niżby otrzymała zysku na wejściu z Live do PL.

Przykłady "drapieżnej ekonomii korporacji":

Tepsa - która korporacją też jest - na początku 2009r. wydała dyspozycję zakazującą podłączania nowych odbiorców jeśli będzie pociągało to za sobą jakiekolwiek nakłady inwestycyjne. W efekcie woli płacić w tej chwili tysiącom potencjalnym klientom po 50zł/mc kary (jako podmiot dominujący) niż (bardzo często) podpiąć 2 druciki w skrzynce i podpisać Umowę bo kabel już dawno leży i sąsiedzi wokół telefon mają. Ale jak wspomniałem - woli płacić niż mieć płacone.

Ebay - chyba wszyscy pamiętają wielkie wejście ebaya do Polski. Rozważania czy i jak szybko Allegro padnie. I tę słynną konferencję dyrektora ebay na Polskę na której zaprezentował siebie i firmę jako kompletnych dyletantów nie mających żadnego pojęcia o rynku internetowym w Polsce. Skąd oni go wzięli? Czy przyjechał w teczce z Burundi? Nie wiadomo. No ale wielkie Ebay w końcu nie może się mylić. ;)

Jeszcze można by wspomnieć o Apple i iTunes albo o Amazon.

Data: 2010-01-20 02:56:02
Autor: gctechs
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Dnia 20-01-2010 o 00:43:43 Artur Bross <adresmusibyc@vp.pl> napisał(a):

To, że czę¶ć z Was ma nieprzerobione konsole, firma MS ma za  przeproszeniem w dupie. Korporacja zarabia takie pieni±dze na innych  krajach Europy zachodniej, że zabawa z Polakami jest dla nich,  delikatnie mówi±c zbędna. Firma, zreszt± nie tylko oni, traktuje Polaków  jak stado złodziei i nie można im mieć tego za złe, bo tak wła¶nie jest.

Bzdury. W wielu krajach majacych usluge Live odsetek piractwa jest wyzszy
niz u nas. To po prostu rynek jest mniejszy i tyle. Oczywiscie wiem, ze
mamy pewien rodzaj blednego kola - ludzie kupuja gry uzywane lub
sprowadzane z UK, bo nie chca kupowac w Empiku drozej o 50-100 zl i bez
zdrapek z kodami. I rynek cierpi, ale wydania retail gier to nie jest
jedyne zrodlo zysku M$, jest jeszcze Gold, Arcade i DLC (i to jest w sumie
zysk dosyc pewny). Live w Polsce byc musi. Jesli go nie ma, to co za
roznica - mam legalna gre i nie moge grac w tryb multiplayer ani
pobierac DLC bez podawania falszywych danych osobowych, mam pirata i nie
moge grac przez net, bo mnie zbanuja. I tak, i tak produkt jest
niekompletny. Zreszta nawet pirat, jesli chce ryzykowac banem, moze
grac na Live'ie, i wtedy tez musi za niego zaplacic (wielu o tym zapomina).
Zysk dla M$ jest. Argument, ze Live'a w Polsce nie ma z winy piractwa
jest 'ridiculous'.

Cala rzecz w tym, ze wprowadzenie XBL nie kosztuje Microsoft'u prawie nic
(przynajmniej na ich mozliwosci). Obecny stan po prostu jest spowodowany  tym,
ze 50 lat temu (celowo przesadzam) podczas ustalania strategii postanowili,
ze nie beda szczegolnie wspierac krajow zza zelaznej kurtyny. No wiec dali
troche pudelek z konsolami CD Projektowi, na tzw. "odwal sie". W interesie
wszystkich graczy (takze pecetowych, a to tez jest argument) jest zmuszenie
Microsoftu, zeby wreszcie nacisneli ten przycisk. Mozna to osiagnac na  kilka
sposobow, poprzez pozwy, unie europejska, utworzenie "wspolnego frontu" z
Czechami, Slowacja, Wegrami, Rumunia, Bulgaria, Grecja itd. oraz po prostu
poprzez ustawiczne nekanie polskiego oddzialu lub/i raczej "wyzszych
instancji". Nie wiadomo, w jakim kierunku rozwinie sie "Kontrakcja" i jaka
"sile przekazu" osiagnie, ale globalnie rzecz biorac M$ zwykl dbac o PR...

[...]
Inna sprawa. Kiedy¶, dosyć dawno temu, Pewex, który sprzedawał towary za  dolary, jakim¶ cudem zdołał dogadać się z Atari, dzięki czemu Atari w  Pewexie można było kupić - konkurencyjnego Commodore nie! Ludzie woleli  gwarancję, serwis, wiadome Ľródło - dlatego Atari szybko stało się w  Polsce bardzo popularne - na szkodę Commodore ma się rozumieć.
Sytuacja, któr± tutaj omawiamy, przypomina trochę proceder sprzed lat i  nie zdziwię się, je¶li Sony bardzo na tym skorzysta.
Nie ma tutaj żadnych ukrytych teorii spiskowych. Sony zacznie sprzedawać  w Polsce więcej konsol, nie zdaj±c sobie nawet sprawy z tego, dlaczego  tak jest.

Wiecej info poprosze na ten temat (nie ironizuje).

Win±, za obecny stan rzeczy należy obarczać nie MS, a raczej naszych  dziadków którzy po wojnie zgodzili się na wprowadzenie komuny, a nawet  naszych pradziadków, którzy przez resztę ¶wiata uznawani byli za  dzikusów.

Twierdzenie, ze po IIWS ktos w Polsce "wybral" komunizm jest dalego
posunieta ignorancja, tak sadze.

Oczywi¶cie sytuacja kiedy¶ się zmieni. Kiedy - tego nie wiem, ale nie  powinno się obwiniać MS za to, że maj± gdzie¶ Ciemnogród, w którym  przyszło Wam mieszkać.

Ludzie z krajow zachodnich to dokladnie taki sam ciemnogrod, a moze i
jeszcze gorszy. Po prostu tam system nie pozwala spasc ponizej pewnego
poziomu. Znaczy pozwala, ale nie bez konsekwencji.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2010-01-20 03:24:14
Autor: Artur Bross
gctechs pisze:

[...]

Ludzie wybrali Atari, bo mogli je kupić normalnie, w sklepie - nie na czarnym rynku, bez papierów, może nawet zepsute.

Podobnie teraz, ci wszyscy, którzy zrozumiej± lub już zrozumieli, że MS ich oszukuje, nie pisz±c na pudełku X BOXa, że ich dostęp do LIVE jest ograniczony, zwróc± się w stronę PS3, gdzie PSN działa, jest za darmo, itd.

Ja wkurzyłbym się do łez, gdyby okazało się, że nie mogę się podł±czyć do LIVE bo mieszkam w Polsce. A kolega, który ma PS3 może.

W tej sytuacji, PS3 jest Atari tamtych czasów, a X BOX czarnorynkowym Commodore, po którego zakupie sprzedawca niczego nam nie gwarantuje.

Data: 2010-01-20 16:49:17
Autor: Jakec
Dnia Wed, 20 Jan 2010 00:43:43 +0100, Artur Bross napisał(a):

[...]

Lekki OT... Nie dam głowy, czy kupiłem C64 w Pewexie, czy w Baltonie (oba
sklepy były u mnie obok siebie), ale na 100% w obydwu były dostępne
Commodoer. Nawet w Pewexie nauczyłem sprzedawcę odpalać dema scenowe i leciały sobie w
czasie otwarcia sklepu :)

3mcie się.

--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2010-01-19 14:45:40
Autor: Katanka
friedrich wrote:

Natomiast teraz zrobił się szum. Jeśli ten szum zrobi się głośniejszy
- wersja strony anglojęzyczna by się przydała -

http://www.wewantlive.com
http://www.wewantlive.pl
http://www.wewantlive.com.pl

Uderzamy do Węgrów, Czechów, słowaków i do Brukseli.

PS1. Szukamy prawnika obeznanego w prawie cywilnym. Praca tylko dla satysfakcji. Chcemy zainteresować kilka urzedów, nie tylko w Polsce.
PS2. Jak dobrze pójdzie to za kilka dni będziemy w TVP.
PS3. Gramy do jednej bramki - mam X360, nie piracę, chcę live! Wiem, że niektorym na grupie się to może nie podobać, ale tylko krowa nie zmienia poglądów.

Data: 2010-01-19 14:14:54
Autor: kamil

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hj4d1p$5r7$1inews.gazeta.pl...
friedrich wrote:

[...]

No to moje 0.05pln, jesli manifest ma wygladac powazniej:

"We would like to invite all players" (nie the players)
"As users of the original versions" (nie the users)
" we didn't like the fact" (wyrzuc feel)
"Microsoft departments will not do" (o uzyciu "can not" i "cannot" mozna by spory esej napisac ;)
"We will be heard where decisions are made"
"That is mostly thanks to the words of Mr Jakub Mirski." (w pisanym ang. nie zaczynaj zdania od "and")
"to show the problem that really exists" (bez przecinka)
"The issue is ignored by the decision maker ignored by the decision maker" (decider znaczy cos zupelnie innego, that zbedne)
"few questions that no one" (bez przecinka)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-19 14:16:49
Autor: kamil

friedrich wrote:

[...]

original tez zmien na genuine, znaczenie podobne, ale kontekst inny.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-26 11:04:29
Autor: kamil
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hj4esj$d64$1inews.gazeta.pl...

[...]

katanka serio to popraw, bo moglbym porozsylac gdzie trzeba, a tak wstyd troche..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-26 03:29:59
Autor: neuro
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

    http://www.youtube.com/watch?v=uPPOltraGGo
Nie wiem jak wy, ale ja na widok tego gówniarza mam ochotę strzelić go
w pysk.
Ot tak - bezinteresownie :>
I za to, że popsuł mi obiad.

pozdr,
p.

Data: 2010-01-26 14:30:07
Autor: nzwei
neuro pisze:
[...]

A kto to jest w ogóle ? Jezu, M$ upadł nisko, ja rozumiem, że żaden poważany w Polsce producent, czy wydawca nie chciał przyłożyć do tego ręki bo wiedział jak to się skończy, ale to ? Zreszt± popatrzcie na to:
http://www.youtube.com/watch?v=Tf7shCa0iXk widać kto odpowiada na akcję. W materiale propagandowym MS wspomniano o: RRoD, DLC którego u nas nie ma, grach Z marketplace którego u nas nie ma, o M$ Polska wpadaj±cym komu¶ na chatę beż użycia domofonu <- WJAZD, o graniu po necie którego u nas nie ma. Wyj±tkowo zabawne jest to, że  ten link jest ... na stronie http://www.nieprzerabiam-niekradne.pl/ :D.

Data: 2010-01-26 16:01:50
Autor: Street Fighter
Użytkownik neuro napisał:
    http://www.youtube.com/watch?v=uPPOltraGGo
Nie wiem jak wy, ale ja na widok tego gówniarza mam ochotę strzelić go
w pysk.

Co to k...wa jest?

i co na to Microsoft? :>

Oni sa tym kucharzem, psem czy ta pizza?

Data: 2010-01-26 16:14:56
Autor: Katanka
Street Fighter" <"street.fighter wrote:
Użytkownik neuro napisał:
[...]

Podczas rozmowy z przedstawicielami M$ tez o to pytalismy. Argumentacja z ich strony była ok. Jak znajdę chwilę to postaram się Wam j± przedstawić.

Data: 2010-01-26 16:45:24
Autor: nzwei
[...]

Nie wiem jak inni, ale ja czekam z niecierpliwo¶ci±. Niemal równ± tej jak± odczuwałem czekaj±c na puentę tego filmu.

Data: 2010-01-26 20:04:11
Autor: Maciej Bojko
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On Tue, 26 Jan 2010 16:01:50 +0100, Street Fighter
[...]

To jest wariant klasycznego dowcipu "Arystokraci", zaadaptowany na
potrzeby akcji "nie przerabiam - nie kradnę". Mnie się nawet koncept
podoba, z tym, że wykonanie takie sobie. BTW tradycyjnie powinien tam
jeszcze gdzie¶ wcisn±ć kazirodztwo i pedofilię.

http://www.imdb.com/title/tt0436078/
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Aristocrats_%28joke%29

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-19 15:10:20
Autor: szczebel
Katanka napisał:

PS3. Gramy do jednej bramki - mam X360, nie piracę, chcę live! Wiem, że
niektorym na grupie się to może nie podobać, ale tylko krowa nie zmienia
pogl±dów.

Katanka, je¶li Twoja akcja przyniesie jaki¶ skutek, obiecuję że publicznie
Cię przeproszę za swoje zw±tpienie. :D
No i jeszcze jedno, chyba będziesz musiał dopisać 'XBL: Katanka PL
Fanboy' ;)

--
szczebel

Data: 2010-01-19 17:44:29
Autor: Jakec
Dnia Tue, 19 Jan 2010 14:45:40 +0100, Katanka napisał(a):

PS2. Jak dobrze pójdzie to za kilka dni będziemy w TVP.
PS3. Gramy do jednej bramki - mam X360, nie piracę, chcę live! Wiem, że niektorym na grupie się to może nie podobać, ale tylko krowa nie zmienia pogl±dów.

Katanka, ty nie rób więcej niż dwa post scriptum, albo inaczej numeruj, bo
zaraz Ci kto¶ zarzuci, że tajniacko jednak promujesz Sony ;)

3mcie się.

--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2010-01-19 18:54:22
Autor: Piotr KUCHARSKI
[...]

Ale bannery i menu teĹĽ po angielsku. :)

p.

Data: 2010-01-21 20:46:35
Autor: Piotr KUCHARSKI
Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> wrote:
Natomiast teraz zrobił się szum. Jeśli ten szum zrobi się głośniejszy
- wersja strony anglojęzyczna by się przydała -
http://www.wewantlive.pl
Ale bannery i menu teĹĽ po angielsku. :)

No, jeszcze tylko główne hasło w dwóch miejscach (w obrazkach headers/index.gif i img/top.png)

p.

Data: 2010-01-19 18:56:59
Autor: MrJiNks
W dniu 2010-01-19 14:45, Katanka pisze:
friedrich wrote:

[...]

PS3. Gramy do jednej bramki - mam X360, nie piracÄ™, chcÄ™ live! Wiem, ĹĽe
niektorym na grupie się to może nie podobać, ale tylko krowa nie zmienia
poglÄ…dĂłw.

A to nie było tak, że miałeś xklocka, sprzedałeś?
Czy teraz znów kupiłeś bo tak naprawdę byłeś ukrytym fanem
Lost Odyssey, Eternal Sonata i Halo3?;)
Ale akcja, już dawno nie widziałem tyle spamu wszędzie:D.

JiNx

Data: 2010-01-19 20:03:05
Autor: Katanka
MrJiNks wrote:

A to nie było tak, że miałeś xklocka, sprzedałeś?

Jednego miałem (Arcade), pograłem, nie spodobało mi się i sprzedałem.

Czy teraz znów kupiłeś bo tak naprawdę byłeś ukrytym fanem
Lost Odyssey, Eternal Sonata i Halo3?;)

Ponad pół roku temu postanowiłem dac druga szansę. Kupiłem Elite 120GB i spodobało się tym razem (głównie ze względu na live!). Uważam Xbox360 za bardzo fajną konsolę.

Ale akcja, już dawno nie widziałem tyle spamu wszędzie:D.

Do dopiero Prolog!

Data: 2010-01-20 11:02:13
Autor: MrJiNks
W dniu 2010-01-19 20:03, Katanka pisze:
MrJiNks wrote:

[...]

bardzo fajnÄ… konsolÄ™.

Ale akcja, już dawno nie widziałem tyle spamu wszędzie:D.

Do dopiero Prolog!

No i wydało się;), PS3 jest po prostu jest za nudne, wszystko działa, PSN itp., rzadko się psuje, nie ma RRODów... A tu masz RRODY, bany, piractwo, majkrosoft i tyle emocji. A to wszystko dostajesz tylko z x360;).

JiNx

Data: 2010-01-18 23:26:22
Autor: eManitou

Użytkownik "Salata" <salata@wyt-n-i-j.interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hiqhgg$cv1$1@inews.gazeta.pl...
Panie i Panowie,
ja wlasnie dzieki polityce MS i tej akcji kupie sobie PS3. Nie kupie konsoli MS ze wzgledu jak traktuja polskich graczy.

MS zawsze zadziwiał swoją polityką. Dla mnie najlepszym orężem w walce z piractwem konsolowym byłoby postawienie gracza przed wyborem - legalnie gram w sieci, nielegalnie co najwyżej na splicie. Wystarczyłoby do tego kilka superprodukcji, które bez multiplayera byłby niczym aby znacznie zredukować zjawisko piractwa konsolowego.

Data: 2010-01-19 08:23:52
Autor: Paweł Tyll
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On Mon, 18 Jan 2010 23:26:22 +0100, eManitou <e-manitou@_gazeta.pl> wrote:
MS zawsze zadziwiaĹ‚ swojÄ… politykÄ…. Dla mnie najlepszym orężem w walce z  piractwem konsolowym byĹ‚oby postawienie gracza przed wyborem - legalnie  gram w sieci, nielegalnie co najwyĹĽej na splicie. WystarczyĹ‚oby do tego  kilka superprodukcji, ktĂłre bez multiplayera byĹ‚by niczym aby znacznie  zredukować zjawisko piractwa konsolowego.
Ale wiesz, ĹĽe przerobienie konsoli i inteligentne jej uĹĽytkowanie nie  koĹ„czy siÄ™ banem, prawda? Bo tak czytam co tu siÄ™ wypisuje i dochodzÄ™ do  wniosku, ĹĽe powtarzana jest niczym mantra papka marketingowa M$.  Rzeczywistość jest taka, ĹĽe piraci na przerobionym klocku wesoĹ‚o sobie  grajÄ… na swoich zagranicznych kontach live, zaĹ› legalni uĹĽytkownicy  (legalni caĹ‚kowicie, a nie udajÄ…cy, ĹĽe granie w "backupy" jest be, ale  zakĹ‚adanie kont na fikcyjne dane juĹĽ jest cacy) nie majÄ… nawet prawa wydać  pieniÄ™dzy na xbox marketplace. Chyba scenariusz byĹ‚ inny, kto tu  reĹĽyseruje?

Data: 2010-01-19 12:34:11
Autor: Catalyst

"Paweł Tyll" <p@wytnij.75.pl> wrote in message news:op.u6rqt2y4dpn5qiofca...
Ale wiesz, ĹĽe przerobienie konsoli i inteligentne jej uĹĽytkowanie nie  koĹ„czy siÄ™ banem, prawda? Bo tak czytam co tu siÄ™ wypisuje i dochodzÄ™ do

Ależ nie - nie jest tak, że "inteligentne" używanie konsoli z przeróbką chroni przed banem. Przykład mojego kolegi: kupił nowiutkiego xO, nawet nie podłączał, poszedł do znajomka od przerabiania. Przerobił. Chciał się zalogować - BAN :) Metoda detekcji moda nie opiera się już tylko na wyłapywaniu grających przedpremierowo itp.

Pozdr

Data: 2010-01-19 10:58:33
Autor: SirMike
eManitou wrote:

[...]

Hehe, ale dla kogo? Przeciez u nas i tak kupi to max kilka tysiecy osob :)

--
SirMike

Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"