Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Data: 2010-01-16 18:13:12
Autor: Moltisanti
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

UĹźytkownik "Salata" :

Panie i Panowie,
ja wlasnie dzieki polityce MS i tej akcji kupie sobie PS3. Nie kupie konsoli MS ze wzgledu jak traktuja polskich graczy.

W przeciwienstwie do jakiejs nabuzowanej garstki
osob na forach, ja nie czuje sie jakos specjalnie zle traktowany.
Mnie osobiscie ten "problem" ni ziebi ni grzeje, wkladam
plyte i gram.

A rezygnowac z wczesniej zaplanowanego zakupu,
(jakby nie bylo swietnej konsoli)
dla jakiejs akcji MS?
Szlachetne... to moze by i bylo, gdyby te konsole
byly skladane przez 8letnie chinskie dzieci, a w tym
przypadku to tylko Twoja strata.

Samo w sobie haslo "Nie przerabiam/Nie kradne"
jest bardzo dobre, powinno wisiec na allegro,
w widocznym miejscu w kategori "konsole", gdzie x360
promowany byl przez sprzedawcow jako konsola
"tania" w uzytkowaniu.

M.

Data: 2010-01-16 19:48:43
Autor: nzwei
[...]

Wydaje mi się, ze chodzi o coś innego. M$ zamiast promować konsolę, stawiać polski Live zajmuje się takimi gównami. Dużo ludzi z przerobioną konsolą w ogóle nie ogarnia Live, bo zakładanie jakiś kont za granicą , kupowanie zdrapek na allegro to dla nich czarna magia. Tacy ludzie mają w dupie czy konsola jest legalna czy nie i nic nie zmieni kretyńska akcja M$. Do kogo ona trafiła ? Do nas, a my nie jesteśmy targetem tej kampanii. I to jest właśnie wkur...ce.

Data: 2010-01-18 14:21:20
Autor: yerzo
[...]

Mysle, ze  soby posiadajace przerobiona konsole doskonale wiedza jak zarejestrowac sie na LIVE! W koncu ogarniaja jakos strony torrentowe ;)
Zgadzam sie, ze akcja najbardziej uderza w legalnych uzytkownikow. MS po kilku latach obietnic wprowadzenia polskiego LIVE! pokazal gdzie Nas ma.

Pozdro
yerzo

Data: 2010-01-18 14:45:57
Autor: Katanka
yerzo wrote:

[...]

Jest szansa na bardzo poważne nagłosnienie tej akcji. Jutro mam spotkanie z TVP w tej sprawie (dobrze miec klientów z psami)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-01-18 15:45:08
Autor: szczebel
Katanka napisał:

Jest szansa na bardzo poważne nagłosnienie tej akcji. Jutro mam spotkanie
z TVP w tej sprawie (dobrze miec klientów z psami)

A spójrz na to z innej strony. Dzięki takie akcji jaką rozkręciłeś na
www.KontrAkcja.pl masa złodziei poczuje się usprawiedliwiona w swoich
działaniach. Wiesz Katanka, uważam że cała ta wrzawa bardzo zaszkodzi wizerunkowi
iksowych graczy w pl, ale co Ciebie - fanboja PS to obchodzi, nie? Dziwna
jest tylko Twoja niesamowita aktywność w tym temacie...

--
szczebel

Data: 2010-01-18 16:10:07
Autor: KuFeL
W dniu 2010-01-18 15:45, szczebel pisze:
Katanka napisał:

[...]

Ej. W ktorym punkcie _realnie_ kontrAkcja usprawiedliwia piractwo i złodziei?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-01-18 16:16:43
Autor: szczebel
KuFeL napisał:

Ej. W ktorym punkcie _realnie_ kontrAkcja usprawiedliwia piractwo i
złodziei?

Oczywiście że nie usprawiedliwia, myślę jednak że doskonale wiesz co
chciałem powiedzieć w poprzednim poście.

--
szczebel

Data: 2010-01-18 16:31:34
Autor: Katanka
szczebel wrote:
KuFeL napisał:

Ej. W ktorym punkcie _realnie_ kontrAkcja usprawiedliwia piractwo i
złodziei?

Oczywiście że nie usprawiedliwia, myślę jednak że doskonale wiesz co
chciałem powiedzieć w poprzednim poście.

Nie mam kompletnie pojęcia o czym piszesz. Teoria spisku jakaś?

Data: 2010-01-18 17:00:10
Autor: szczebel
Katanka napisał:

Nie mam kompletnie pojęcia o czym piszesz. Teoria spisku jakaś?
 W teoriach jestem słaby, natomiast dobrze wiem że ludzie wykorzystują każdy,
nawet pokrętny argument żeby usprawiedliwić swoje głupie postępowanie. - Nie XBL_PL? - eee, to po wała kupować oryginały??

Głupie, nie? Ale tak właśnie część osób myśli...

--
szczebel

Data: 2010-01-18 17:20:08
Autor: Zdzicho
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

- Nie XBL_PL?
- eee, to po wała kupować oryginały??

Głupie, nie? Ale tak właśnie część osób myśli...

hehe naiwne podejscie

Naszczescie ruszulo sie i moze ktos wreszcie zauwazy ze MS bierze pieniadze za pelnowartosciowy produkt gdy faktycznie sprzedaje wybrakowany

To tak jakby kupic paczka bez nadzienia - niby smaczny nieby slodki - ale paczkiem nie jest

Data: 2010-01-18 19:11:23
Autor: nzwei
Zdzicho pisze:
[...]

Nie prawda, to nie jest naiwne podejście. Ludzie w ten sposób się usprawiedliwiają. Ale jest jedno duże ALE. Zła kolejność. Nie powinno być tak, że to my nie mamy Live a "oni" mają usprawiedliwienie. Powninno być tak, że my mamy Live a "oni" bardzo trudną decyzję. Piracić i nie grać online, czy nie piracić i grać online. Mi w tym wszystkim właśnie nie podoba się odpowiedzialność zbiorowa jaką M$ stosuje. Kara nas, legalnych graczy, za bandę 12 latków którym 50 zł kieszonkowego na miesiąc nie starcza na kupienie gry w sklepie. I to jest cały problem. Ponad to, Sprzedawanie wybrakowanego produktu powinno być nam rekompensowane w jakiś sposób. A tak nawet jak ktoś słusznie zauważył M$ kusi nas kontami Gold na NIELEGALNIE założonych kontach Live. Czyli jest w pełni świadom problemu i dalej nic nie robi.
Dobra,starczy biadolenia, idę klepać wrednych templariuszy. ;)

Data: 2010-01-18 20:02:27
Autor: Meanthord
Użytkownik "nzwei" <nzwei@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj288c$8ve$1news.task.gda.pl...
[...]

    Niestety jest jeszcze gorzej. Powinno byc: "piracic i nie grac online czy nie piracic i nie grac online" - bo przeciez live oficjalnie w Polsce nie ma :(.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-18 19:14:35
Autor: Street Fighter
Użytkownik szczebel napisał:

- eee, to po wała kupować oryginały??

- bo jak mnie oficjalny przedstawiiel ma w d..ie a i tak uwaza za zlodzieja choc kupuje oryginaly i czesto gorzej traktuje niz pirata..., to zostane zlodziejem ;)

Data: 2010-01-18 19:49:44
Autor: Maciej Bojko
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On Mon, 18 Jan 2010 17:00:10 +0100, szczebel
<tgrenda@gmail.usun_to.pl> wrote:

[...]

Znaczy, też uważasz, że nie udostępniając nam XBL, Microsoft robi
głupio i działa na własną szkodę finansową?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-19 08:42:19
Autor: nzwei
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Znaczy, też uważasz, że nie udostępniając nam XBL, Microsoft robi
głupio i działa na własną szkodę finansową?

Ummm, a to nie oczywiste ? Na 100 % kupujemy mniej geir XBLA niż gdyby był Live w Polsce. Podobnie DLC, że już o cyfrowej dystrybucji filmów itp nie wspominam. Jestem pewien, że po udostępnieniu Live poziom piractwa by nie wzrósł.

Data: 2010-01-19 11:12:03
Autor: kamil

"nzwei" <nzwei@o2.pl> wrote in message news:hj3nou$j29$1news.task.gda.pl...

[...]

I oczywiscie Ty masz wiecej konkretnych danych i opinii ekspertow, od analitykow M$ znajacych doskonale rynek. Wszytko dlatego, ze poznales opinie dwoch kumpli i paru innych osob w internecie. Podziwiam mniemanie o sobie..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-19 12:27:30
Autor: friedrich
kamil pisze:

[...]

"ekspertów i analityków". Hmmmm. Mówi się że ekspert to ignorant który udaje że coś wie po to by zarobić bo gdzie indziej go nie chcą. A analitycy mają skuteczność przysłowiowego górala od pogody.

Polska jest dla MS mentalnie konsolowym zaściankiem (i nie ma tutaj znaczenia fizyczna liczba konsol.) Mam wrażenie iż wiele osób nie łapie sensu korporacyjnego świata, tych drabin kierowników działów, wydziałów, dyrektorów operacyjnych, regionalnych, sprzedaży, marketingu itp itd. stąd przykłada miarę energicznego prywatnego biznesu do świata który jest światem dla siebie.

Data: 2010-01-19 16:52:21
Autor: Maciej Bojko
On Tue, 19 Jan 2010 11:12:03 -0000, "kamil" <kamil@spam.com> wrote:

[...]

Serio? Mnie to raczej wygląda tak, że w biurach wielu Chief Cośtam
Officers różnych korporacji w Stanach wisi ta sama mapa, w której
obszar pomiędzy Odrą a Pacyfikiem jest zamalowany jednym kolorem i opatrzony adnotacją "HERE BE DRAGONS".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-19 22:09:39
Autor: nzwei
[...]

Po pierwsze, mam dużo opinii na różne tematy. Ale wyjaśnij mi w takim razie  jak jest możliwe abo po wprowadzeniu Live skoczyło piractwo w stosunku do aktualnego poziomu. Wyraziłem swoją opinie, bo nie mogę znaleźć jednego argumentu za takim twierdzeniem. Nie ma to nic wspólnego z moim mniemaniem o sobie. W gry gram praktycznie od początku tego zjawiska na polskim rynku i dość długo już śledzę to, co się na nim dzieje żeby mieć na ten temat wyrobione zdanie.
Po drugie rozumiem czemu M$ tego nie robi (stawia Live), chodzi o stosunek zysków do wydatków i ten w Polsce jest znikomy albo mniejszy od 1. M$ jest firmą i lubi zarabiać pieniążki. A ja lubię kupować kompletne produkty i nie podoba mi się, że mydli mi się oczy czczymi obietnicami.
Po trzecie nie wiem czemu ci odpowiadam, skoro NIC nie wniosłeś swoim postem do rozmowy. Żadnej opinii, żadnego argumentu za lub przeciw. Postaraj się aby twoje wypowiedzi były konstruktywne. Wtedy ktoś może zacznie ich słuchać. W przeciwnym wypadku nie trzymał bym kciuków w intencji posłuchu, bo mogą ci odpaść.

Data: 2010-01-20 00:56:16
Autor: Artur Bross
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Apple robi o wiele większą kasę na iTunes niż MS na swoim LIVE. Mimo to, Apple nie zdecydowało się na wprowadzenie serwisu w Polsce.

Swoją drogą, ciekaw jestem, ilu z Was w Polsce, ma karty kredytowe, ważne na cały świat, na których co miesiąc saldo jest na plusie? Bez takich kart, żadna firma nie będzie poważnie traktować swojego klienta.

Słowem, cała akcja przeciwko MS skończy się jedną, wielką kupą.

Data: 2010-01-20 01:09:12
Autor: Goomich
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
You have one message from: Artur Bross <adresmusibyc@vp.pl>

[...]

No to w takim razie USA się nie kwalifikuje do Live'a.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2010-01-20 03:10:02
Autor: Artur Bross
Goomich pisze:
[...]

Karty kredytowe w USA są w użyciu od ok. 50 lat. W Polsce ledwie się II Wojna Światowa skończyła...

Gwarantuję Ci, że w Ameryce więcej jest ludzi z kartami niż wszystkich ludzi w Polsce - mówię to, choć czuję ironię w Twoich słowach... ;-)

Krzyczycie, że każda firma inwestuje tam gdzie można cokolwiek zarobić, i zgoda, ale pomyślcie o inwestycjach, jacyś ludzie muszą się tym zająć, trzeba zapłacić różne licencja, załatwić umowy z bankami, stworzyć coś czego nie ma... TYM SIĘ ZAJMIJCIE!

A wypłata, dla takiego jednego pracownika MS, który zajmie się Waszym problemem to pewnie więcej niż dochód z tego, że założycie sobie konta na LIVE...

I tutaj leży pies pogrzebany.

POMYSŁ - wytoczcie proces MS za to, że nazwał Was złodziejami! Ale... czy wygracie? Nie sądzę, bo nawet programy w Waszych komputerach są nielegalne... :-P

Data: 2010-01-20 16:21:33
Autor: Goomich
[...]

Dziękuję za lekcje historii, ale co to ma się do tego, że mają minusy na tych kartach?

POMYSŁ - wytoczcie proces MS za to, że nazwał Was złodziejami!
Ale... czy wygracie? Nie sądzę, bo nawet programy w Waszych
komputerach są nielegalne... :-P

Tez jestes zlodziejem.

Data: 2010-01-26 11:03:24
Autor: kamil

"Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> wrote in message news:Xns9D06A66A259C6goomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

Ale konkretnie, jakies statystyki? No i tak szczerze - Polacy nie maja minusow, bo dobrze zazadzaja finansami, czy raczej dlatego, ze wiekszosc nie ma szans na kredytowke z 12mc okresem bez odsetek i zapozycza sie przed swietami u providenta? ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-20 10:05:12
Autor: kamil

"Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> wrote in message news:Xns9D06BBC0A14Egoomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

Widze, ze tez padles ofiara polskiej propagandy o glupim zachodzie i rownie madrych reklam banku, ktory uczy amerykanow jak oszczedzac..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-20 16:19:40
Autor: Goomich
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
You have one message from: "kamil" <kamil@spam.com>

Widze, ze tez padles ofiara polskiej propagandy o glupim zachodzie i
rownie madrych reklam banku, ktory uczy amerykanow jak oszczedzac..

Że co?

Data: 2010-01-20 10:11:14
Autor: kamil
[...]

http://www.bezrobocie.net/stat_woj.php
http://forecasts.org/unemploy.htm

Widzisz - poziom bezrobocia w US w czasie najwiekszego kryzysu jest wciaz nizszy, niz w Polsce, ktora kryzys ponoc ominal. Jeszcze lepiej wyglada to w europie, takie UK chocby (najbardziej chyba dotkniete z calej EU) - rekordowo wysokie od 50 lat bezrobocie jest nizsze, niz rekordowo niskie w Polsce w 2003 roku.

Do tego poszukaj sobie danych, ile przecietny amerykanin wydaje $ na zabawki, gry i inne pierdoly rocznie, a ile przecietnemu Polakowi zostaje z wyplaty do pierwszego i bedziesz wiedzial, dlaczego niestety duze korporacje Polske jak dotad traktuja po macoszemu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-20 12:34:36
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-01-20 11:11,  *kamil* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Chodziło raczej (jak sądzę) o to saldo na plusie co miesiąc :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-20 12:27:26
Autor: kamil

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:hj6po6$q6u$1news.onet.pl...

Chodziło raczej (jak sądzę) o to saldo na plusie co miesiąc :)

Bez dodatniego salda amerykanie wciaz gry kupuja i dozywaja emerytury, na ktorej swietnie sie bawia. Dlatego wlasnie sa targetem dla M$, Applea i innych firm. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-20 15:41:13
Autor: nzwei
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
To wszystko się zgadza, ale nie zmienia faktu, że gracze w Polsce są sfrustrowani sytuacją. Przynajmniej takie wrażenie odnoszę po przeczytaniu wielu opinii na grupie. Miejmy nadzieje, że coś z tego wyjdzie. Kontrakcja dostała oficjalną odpowiedź więc na pewno M$ to zauważył. Może nic z tego nie będzie (pewnie tak) ale przynajmniej sobie pokrzyczymy i na chwile będzie spokój. Tym czasem trza nam wracać do angielskich kont i cieszyć się tym co mamy.

Data: 2010-01-20 18:03:07
Autor: Meanthord
Użytkownik "nzwei" <nzwei@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj74m7$3n0$1news.task.gda.pl...
Może nic z tego nie będzie (pewnie tak) ale przynajmniej sobie pokrzyczymy i na chwile będzie spokój. Tym czasem trza nam wracać do angielskich kont i cieszyć się tym co mamy.

    ... a w nastepnej generacji kupic PS4 lub po tym jak na iXa skonczy sie gwara kupic PS3.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-20 22:03:23
Autor: nzwei
Meanthord pisze:
[...]

Prawdę mówiąc taki mam plan, ale z innych powodów. W moim przypadku ilość ludzi z PS3 >> od ilości ludzi z X0.

Data: 2010-01-20 22:24:45
Autor: Moltisanti
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Uzytkownik "Meanthord" :

Tym czasem trza nam wracać do angielskich kont i cieszyć się tym co mamy.

   ... a w nastepnej generacji kupic PS4 lub po tym jak na iXa skonczy sie gwara kupic PS3.

Skad wy takie podejscie macie, jakby conajmniej
ktos komus matke siekiera zabil.
Mam konto w UK, gram od lat z znajomymi, nikogo nie okradam,
zakladanie konta w innym kraju traktuje jako raczej, w kategoriach
"zbrodni":  przejscia na czerwonym swietle.

Popieram akcje do czasu jak nie zaczna sie wojny
fanboyow, czy tez sama konsola nie ucierpi na wizerunku.

Rezygnowac z nastepcy x360? W imie czego, bez jaj...

M.

Data: 2010-01-20 22:36:20
Autor: Meanthord
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Uzytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisal w wiadomosci news:hj7sb2$3ki$1inews.gazeta.pl...
Rezygnowac z nastepcy x360? W imie czego, bez jaj...

    W imie tego, ze firma ma Cie w dupie. Chcesz wspierac swoimi pieniedzmi taka firme?

Pozdr.
M.

Data: 2010-01-20 23:07:08
Autor: Artur Bross
Meanthord pisze:
[...]

Robi się ciekawie: MS ma monopol jeśli idzie o systemy operacyjne na PC i prawdopodobnie ich strategia zdobycia rynku gier jest bardzo podobna. Problem jednak w tym, że konsumenci mają wybór - inny, niźli w wypadku wyboru komputerów.

Wybór systemu komputerowego został większości z nas narzucony jak gdyby odgórnie: szkoły, banki, praca - wszędzie tam króluje PC - stąd i wybór komputera domowego pada najczęściej na PC.

Jednak w świecie gier, to GRACZ świadomie dokonuje wyboru i albo kupuje jakąś konsolę, albo nie.

Nikt, kto ma dzisiaj iksboksa, nie jest zmuszony, tak jak to ma miejsce w świecie komputerów, wybrać tę właśnie konsolę.

Konkurencja ma w zasadzie te same gry, podobną funkcjonalność, a i sporo smaczków, których iksboks nie posiada. No i rzecz najważniejsza: ma polskiego "lajwa"... ;-)

Sprawa ciekawa: nie tylko w Polsce (aktualnie za sprawą kampanii MS) można zaobserwować spadek zainteresowania 360-tką...

Data: 2010-01-21 00:38:29
Autor: Moltisanti
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Użytkownik "Artur Bross" :

Konkurencja ma w zasadzie te same gry, podobną funkcjonalność, a i sporo smaczków, których iksboks nie posiada. No i rzecz najważniejsza: ma polskiego "lajwa"... ;-)

Powiedzial fanboy PS3....

i tak mozna wymieniac zalety/wady do usranej smierci, tylko co to da.
Jeden woli wifi i BR, a drugi lepszego pada.

BTW
Korzystam na codzien glownie z PS3, ale gre po sieci wole na x360,
ciesze sie ze jest platny live i mam nadzieje ze taki zostanie,
dostaje za to mniej rozwydrzonych bachorow i byc moze to
subiektywna ocena, ale dzieki temu mam wrazenie ze
towarzystwo jest bardziej dojrzale.

M.

Data: 2010-01-21 01:12:47
Autor: Artur Bross
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Moltisanti pisze:

Użytkownik "Artur Bross" :

[...]

Mam obydwie konsole, więc raczej jestem DUObojem, a nie fan... Ale!

Jeśli idzie o doznania płynące z gry w sieci to moje doświadczenia są zupełnie odwrotne. Nigdzie nie spotkałem tyle śmieciarstwa, co podczas grania on-line na boksie. Tak to już jest. Nie to jest jednak tutaj ważne.

Ja nie mam przecież absolutnie żadnych korzyści z tego, że zachwalam, albo krytykuję jakąś platformę. Staram się stwierdzać fakty, a sytuacja stała się bardzo ciekawa.

Data: 2010-01-21 02:54:00
Autor: Dentarg
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Mimo, że w najczęściej nie zgadam się z wypowiedziami Moltisanti'ego,
to tym razem zgadzam się w 99%. Jesteście jak małe dziewczynki, które
dostały
Barbie z nie takim kolorem włosów jak chciały :).

Mam obie konsole i największym dylematem dla mnie zawsze jest, na
którą z nich kupić grę.
Niestety nie zawsze pad MS jest lepszy (zależy od konkretnej gry dla
mnie), więc przy multiplatformerach
pojawia się u mnie ten dylemat, i trzeba obejrzeć demko żeby zobaczyć
gdzie gra się lepiej.

Brak live! to po prostu taki sam fakt, jak brak rzeczonego wcześniej
iTunes. Chce grać przez sieć
kupuję zdrapkę na allegro i gram, nie chce mi się, to mam silvera. To
że PS3 ma darmowego PSNa
to duży plus dla Sony, ale żeby z tego powodu sprzedawać X0 i Forze3
to LOL.

Niby akcja fajna, nawet pomysł ze skargą do UOKiK na MSa mi się
spodobał,
ale tak na prawdę czy w momencie zakupu nie zdawaliście sobie sprawy,
z tego
że kupujecie produkt pozbawiony Live!? Moim zdanie wiedzieliście jak
jest a i tak zdecydowaliście
się na zakup konsoli w takiej cenie w jakiej była sprzedawana w
sklepie. Więc tak naprawdę
wydając swoje $$$ zgodziliście się na sytuację jaka jest z polskim
Live!. Płacze teraz to trochę musztarda po
obiedzie. A że M$ działa w PL jak działa? To ich sprawa, czy muszę
nawracać ich na moją słuszną wizję świata? Nie.
Chętnie pograłbym w F3 Audio R15, widziałem że jest jakiś DLC z tym
autkiem za punkty, ale że nie ma Live! w PL to najzwyczajniej
w świecie nie chce mi się tracić 15 czy więcej minut na kupowanie
zdrapki na allegro, wklepywanie kodu, a potem zakup tego czegoś.
Jakbym mógł zrobić zakupy jak na PSN (za pomocą KK) to bym pewnie ten
dodatek kupił za pomocą 3 kliknięć, nie mogę to NARA M$,
nie chce mi się. Ale płakać z tego powodu nie muszę :). Fakt, jeszcze
5-10 lat temu, pewnie bym takie samo larum podnosił,
ale wtedy byłem młody i durny, teraz skoro M$ ma mnie gdzieś to ja też
mogę mieć ich gdzieś, a nawet powiem więcej, nie chce mi się
nawet mieć ich w dupie, na to trzeba sobie zasłużyć :)).

pzdr,
Dentarg

Data: 2010-01-21 12:42:32
Autor: Piotr KUCHARSKI
Dentarg <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote:
[...]

To żaden powód, żeby nie chcieć tego zmienić.

p.

Data: 2010-01-21 13:14:18
Autor: Artur Bross
Dentarg pisze:
[...]

No!

Tym optymistycznym akcentem powinniśmy zakończyć farsę. Grajta i nienarzekajta - samiśta wybrali. A że Was olali? Pretensje do centrali? Nikt nikogo nie zmuszał...

Data: 2010-01-21 13:33:14
Autor: friedrich
Artur Bross pisze:

Tym optymistycznym akcentem powinniśmy zakończyć farsę. Grajta i nienarzekajta - samiśta wybrali. A że Was olali? Pretensje do centrali? Nikt nikogo nie zmuszał...

Taaaa... Idealny klient dla producenta: nie pyskuje, jak popsuje kupi nowy, bez wymagań, za lada jakie bonusy wdzięczny i radosny.

Data: 2010-01-21 16:02:51
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
W dniu 2010-01-20 23:07, Artur Bross pisze:

Robi się ciekawie: MS ma monopol jeśli idzie o systemy operacyjne na PC

Faktycznie, niczego innego niż Windows* na komputer klasy PC nie zainstalujemy, bo MS ma monopol.

Wybór systemu komputerowego został większości z nas narzucony jak gdyby
odgórnie: szkoły, banki, praca - wszędzie tam króluje PC - stąd i wybór
komputera domowego pada najczęściej na PC.

Mierne widzę masz pojęcie na czym funkcjonuje większość ważnych data centrów, więc jeśli możesz - albo się doinformuj, albo przestań dezinformować innych.

Data: 2010-01-21 11:19:29
Autor: SzalonyKapelusznik
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On 21 Sty, 16:02, "Piotr \"Charvel\" Majka"
<char...@localhost.link.pl> wrote:
> [...]

Mierne widzę masz pojęcie na czym funkcjonuje większość ważnych data
centrów, więc jeśli możesz - albo się doinformuj, albo przestań

Pokazac ci demota z pasjansem? A ty mi potem powiedziec ze ten pasjans
jest na linuxie. Tak, tak, urzedy sa wyposazone w Windy i office.
Przeslij im plik z rozszerzeniem odt i dostaniesz odpowiedz "nie moge
otworzyc pliku". Pracuje w branzy gdzie programy wykorzystywane do
pracy sa tylko na PC i Mac. Jak myslisz ilu klientow jest w stanie
zaplacic za Maca zeby miec tam te same programy co na  3krotnie
tanszym PC?

@Dentarg i Moltisanti: powiedzmy ze kupno konsoli uzalenzione od
zdania "w przyszlym roku bedzie usluga live" jest zakupem spowodowanym
celowym wprowadzeniem klienta w blad.
Chodzi o to ze jesli nie ma LIVE i przedmiotow zaleznych to cena nie
powinna byc rownowazna cenie z tymi przedmiotami. Jest zloty karabin w
GoW2?

Data: 2010-01-21 16:20:04
Autor: Artur Bross
Piotr "Charvel" Majka pisze:
[...]

Nie marudź... Zapytaj stu Polaków, o to, jaki mają komputer. 50 z nich, nie ma pewnie żadnego, 49 ma PC i może jeden Macka. Sądzisz, że jest inaczej?

Data: 2010-01-21 00:26:44
Autor: Moltisanti
[...]

Bardziej bym sie obrazil na wlascicielke sklepu osiedlowego, gdyby mnie miala w dupie jako klienta. Naturalnie, zaglosowalbym na jej byt portwelem. A tu mam zrezygnowac z swietnej konsoli, tylko dlatego ze nie ma oficjalnie liva w PL? Gdyby nie bylo wogole mozliwosci gry po sieci, to tak, dalbym sobie spokoj, ale w tym kraju zawsze trzeba bylo kombinowac aby miec cos tak jak to maja w cywilizowanych krajach. Jestem do tego przyzwyczajony i nie bede sie obrazal sie nagle jak dziewczynka. Ale tak, jestem jak najbardziej za akcja. Ale nie, nigdy nie zrezygnuje z x360 i z jego nastepcy, tylko dlatego ze gigant ma mnie w dupie, jak to nazwales. M.

Data: 2010-01-22 00:31:03
Autor: Meanthord
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Uzytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisal w wiadomosci news:hj83fq$pm$1inews.gazeta.pl...
Ale nie, nigdy nie zrezygnuje z x360 i z jego nastepcy, tylko dlatego ze gigant ma mnie w dupie, jak to nazwales.

    I wlasnie dlatego bedzie jak bedzie :/.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-22 00:39:39
Autor: Katanka
Meanthord wrote:
Uzytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisal w wiadomosci
Ale nie, nigdy nie zrezygnuje z x360 i z jego nastepcy, tylko
dlatego ze gigant ma mnie w dupie, jak to nazwales.

   I wlasnie dlatego bedzie jak bedzie :/.

Spokojnie, będzie Live! w Polsce i to szybko. zobaczycie jak się akcja rozkręci :) Ja w to wierzę w kazdym razie ...

Data: 2010-01-22 01:07:38
Autor: Paweł Tyll
On Fri, 22 Jan 2010 00:39:39 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
Spokojnie, będzie Live! w Polsce i to szybko. zobaczycie jak się akcja  rozkręci :) Ja w to wierzę w kazdym razie ...
Tylko ten ynglisch poprawcie, bo trochę wstyd. Oferowali się tu ludzie,  ktĂłrzy mieli dobre sugestie.

Data: 2010-01-22 03:02:47
Autor: Moltisanti
[...]

Rejestrowalem konto bedac za granica, swietnie sie tam bawilem z znajomymi przez lata, drugie konto zarejestrowalem w PL, dalej sie swietnie bawilem. Wydalem mase kasy na gry, wspierajac polski rynek,co zreszta czynie do dzis takze z PS3.

 Teraz mam sie wyrzec konsoli? A jak wyjade na kilka miesiecy
za granice, to co moge sobie wtedy kupic ponownie? Solidaryzowac to ja sie moge _wymiernie wplacajac_ pieniadze na konto
takiej akcji, tak aby ruszylo to z grubej rury i swiat o nas uslyszal,
ale nie bede tutaj bawil sie w jakies glosowanie portfelem. Jestem ciekawy jak obecni posiadacze PS3, a szczegolnie ci ktorzy tak bardza ja wielbia, nagle zrezygnowaliby z konsoli w przypadku podobnej sytuacji w jakiej znalazl sie teraz x360 w PL

Ale rozumiem ze niektorzy obecnie posiadacze xbox`ow powiedza nagle
swoim dlugoletnim znajomym - "sluchajcie od dzis mnie juz nie ma na live, jakby co siedze na skypie" M.

Data: 2010-01-19 14:02:18
Autor: Marcin Gardeła
szczebel wrote:
Katanka napisał:

[...]

W jaki sposób doszedłeś do tego wniosku?

Wiesz Katanka, uważam że cała ta wrzawa bardzo zaszkodzi wizerunkowi
iksowych graczy w pl, ale co Ciebie - fanboja PS to obchodzi, nie?
Dziwna jest tylko Twoja niesamowita aktywność w tym temacie...

A ja uważam, że pieprzysz farmazony, cała ta wrzawa zaszkodzi wizerunkowi Microsoftu w Polsce (tego polskiego oddziału jak i całości), nie rozumiem w jaki sposób ma zaskzodzić akcja potępiające piractwo i domagająca się zagrania wreszcie w otwarte karty przez giganta z Redmond. Kupujemy oryginalne gry, oryginalne konsole których nie przerabiamy a w zamian mamy kilka lat zwodzenia za nos, mamy gry, w których nie da się włączyć multiplayera o całej reszcie korzyści płynących z korzystania z Live nie wspomnę.
Naprawdę gdyby PS3 mnie aż tak nie odpychała jak to robi to już dawno bym zmienił platformę, na razie łudzę się resztką sił, że Microsoft zagra fair...
Jestem całym sercem z kontrakcją.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-19 15:06:27
Autor: szczebel
Marcin Gardeła napisał:

W jaki sposób doszedłeś do tego wniosku?

W taki oto sposób, że po prostu pytałem grupę osób dlaczego używają
pirackiego oprogramowania (wprawdzie od tego czasu przybyło mi parę latek
ale nie sądzę żeby aż tak zmieniła się mentalność ludzi). Uwierz mi, że
względy finansowe nie były jedynym i najczęściej wymienianym powodem.

[...]

I po co tyle emocji? Tutaj muszę się zgodzić z friedrichem. Nim informacja o
proteście w PL dotrze do osób które mogą podejmować jakieś decyzje w M$,
będzie tak zniekształcona, że już praktycznie do niczego nie przydatna. Ot,
taka cecha przepływu informacji w dużych firmach. Uwierz mi kolego Marcinie, też chciałbym się logować za każdym razem jak
włączam konsolę do XBL Polska... Pozwolisz jednak, że będę mieć inne zdanie
o całej akcji.

--
szczebel

Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"