Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Data: 2010-01-17 16:35:35
Autor: Katanka
Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-01-17 18:37:27
Autor: nzwei
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Katanka pisze:
Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

Genialne. Już naskrobałem do nich maila. Popieram w 100 %. Idę wysłać parę maili do zagranicznych stronek, może uda się coś tam zamieścić. Wiem, że to walka z jednym, zaje....ie wielkim wiatrakiem zwanym M$ ale coś trzeba z tym zrobić w końcu. Jestem ciekaw jak szybko M$ zamknie stronę tej akcji odliczamy 5, 4, 3, .... ;)

Data: 2010-01-17 18:48:58
Autor: Marcin Gardeła
nzwei wrote:
Katanka pisze:
Salata wrote:

[...]

ciekaw jak szybko M$ zamknie stronÄ™ tej akcji odliczamy 5, 4, 3,
.... ;)

za późno, niech zamyka, smród pozostał na całą Polskę, panie Mirski!!!

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-17 19:17:51
Autor: nzwei
Marcin Gardeła pisze:
nzwei wrote:
Katanka pisze:
Salata wrote:

[...]

Mnie zastanawia inna rzecz. Zauważyliście kto popiera tą akcję ? Allegro.tv ? grytv ? Kto to jest w ogóle. Słucham tego bełkotu i wierzyć mi się nie chce. Czy oni nie dbają o image ? Straszą policją, jakimiś wjazdami. Jezu co to za głąby są. Moje półki są pełne oryginałów. Ja widzę plusy wynikające z grania w oryginalne gry. Nie potrzebna mi polityka grozy. Masz rację, Mirski przesadził i nic już z tym nie zrobi. M$ strzeli sobie tym wszystkim w stopę. Kolejna dyskusja Xbox czy PS3 skończy się w pierwszej odpowiedzi. Chcesz być straszony policją przez producenta konsoli ? Nie ? To kup PS3 i graj w spokoju. Do kiedy nie pojawią się oficialne przeprosiny za chamskie, traktowanie graczy (bo jak inaczej nazwać argument: nie ma Live bo jest za dużo piractwa ), każdemu kto mnie zapyta:"Która konsola" powiem PS3 RULEZ.

Data: 2010-01-17 10:31:35
Autor: SzalonyKapelusznik
On 17 Sty, 19:17, nzwei <nz...@o2.pl> wrote:
Marcin Garde³a pisze:

> za pó¼no, niech zamyka, smród pozosta³ na ca³± Polskê, panie Mirski!!!

Mnie zastanawia inna rzecz. Zauwa¿yli¶cie kto popiera t± akcjê ?
Allegro.tv ? grytv ? Kto to jest w ogóle. S³ucham tego be³kotu i wierzyæ
mi siê nie chce. Czy oni nie dbaj± o image ? Strasz± policj±, jakimi¶
wjazdami. Jezu co to za g³±by s±. Moje pó³ki s± pe³ne orygina³ów. Ja
widzê plusy wynikaj±ce z grania w oryginalne gry. Nie potrzebna mi
polityka grozy. Masz racjê, Mirski przesadzi³ i nic ju¿ z tym nie zrobi.
M$ strzeli sobie tym wszystkim w stopê. Kolejna dyskusja Xbox czy PS3
skoñczy siê w pierwszej odpowiedzi. Chcesz byæ straszony policj± przez
producenta konsoli ? Nie ? To kup PS3 i graj w spokoju. Do kiedy nie
pojawi± siê oficialne przeprosiny za chamskie, traktowanie graczy (bo
jak inaczej nazwaæ argument: nie ma Live bo jest za du¿o piractwa ),
ka¿demu kto mnie zapyta:"Która konsola" powiem PS3 RULEZ.

Najwiekszym LOL-em jest fakt ze wlasnie maczy w tym paluszki allegro.
A na stronie mozemy wyczytac o artykulach 188 i 188(1) prawa
autorskiego. Czyli o tym z czego allegro czerpie zyski. Sa tam aukcje
dotyczace sprzedazy konsol oraz zdejmowania juz zalozonego bana. Oraz
kupno potrzebnych przedmiotow do takiego dzialania. I Microsoftowi
polska to nie przeszkadza ze ida ramie w ramie z kim kogo powinno
ostro pogonic do zapanowania nad piractwem na swoim podworku.
Ale widac im latwiej jest postraszyc sadem maluczkiego kowalskiego i
powiedziec kwiatkowskiemu ze nie ma zabawek bo kowalski kradnie.

Data: 2010-01-17 21:03:33
Autor: Street Fighter
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
U¿ytkownik SzalonyKapelusznik napisa³:

Ale widac im latwiej jest postraszyc sadem maluczkiego kowalskiego i
powiedziec kwiatkowskiemu ze nie ma zabawek bo kowalski kradnie.

To jest ogólne podejscie korporacji do piractwa. MAja settki prawnikow wiec moga pozywac starsze babcie za to, ze wnuczka sciagnela 7 mp3 z warezowego serwera. Ale zeby walczyc z warezowym serwerem - to nei tak latwo, bo trzeba wieksze srodki wlozyc w walke. A i nie ma wcale pewnosci,z e sie uda. A taka babcia dostanie kare $500000 bo na tyle wycenia "potencjalne starty spowodowane potencjalnymi neizakupionymi plytami". Zalosc normalnie. Ale tak jest, ze w szkole czy na podworku glupi ale silny zawsze spuszczal lomot mniejszym. Ale jak przychodzil z sasiedniego podworka Zly Zdzicho, to spuszczal uszka po sobie i kupowal za wlasne fajki...

Data: 2010-01-17 14:57:30
Autor: SzalonyKapelusznik
On 17 Sty, 21:03, Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:
> [...]

glupi ale silny zawsze spuszczal lomot mniejszym. Ale jak przychodzil z
sasiedniego podworka Zly Zdzicho, to spuszczal uszka po sobie i kupowal

Ale mogliby sobie darowac dobranie takiego kompana. Jakby policjant
chodzil na patrole z doliniarzem.

Data: 2010-01-18 06:33:33
Autor: Jakub Kamecki
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On Jan 17, 7:31 pm, SzalonyKapelusznik <szalonykapelusz...@gmail.com>
wrote:
[...]

ostatnio gada³em z ziomem, który wystawia swoje us³ugi przerabiania
x'ów na allegro i podobno allegro zaczê³o usuwaæ takie aukcje.

Data: 2010-01-17 19:47:47
Autor: Moltisanti
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

Użytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

Patrzac na to z boku, bez zadnych emocji,
gdybym chcial byc potraktowany powaznie,
to na dzien dobry usunalbym czesc Twojego komentarza,
w ktorym to zachwalasz zalety multimedialnosci
PS3,

Jak dla mnie az zieje w tej wypowiedzi fanboystwem.
(bez znaczenia jak faktycznie wygladaja techniczne mozliwosci konsoli)
Brakuje tam jeszcze nagrod w postaci PS3 czy gier.

Takie wychwalanie co moze PS3 jest tam nie
na miejscu i nic nie wnosi, a wrecz odpycha
od calej inicjatywy. A juz napewno zdenerwuje
fanboyow x360, a przeciez nie o to chodzi.

Celem nie jest dyskredytowanie x360 ktora przeciez
dla wielu dalej jest to "lepsza" konsola od PS3,
a apelem o PL Live`a.

Trzeba pamietac ze glownie apeluja zadowoleni
posiadacze (lub nie?), a nie przeciwnicy samej konsoli,
mnie osobiscie nie interesuje co moze PS3 a co
nie w takiej inicjatywie, o ile sa ta mozliwosci techniczne.

M.

Data: 2010-01-17 20:19:04
Autor: MrJiNks
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
W dniu 2010-01-17 19:47, Moltisanti pisze:

Użytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

[...]

Katanka z tym PS3 serio przesadza, może Sony mu za to płaci;),
to aż nieprzyzwoite;).
Co do kontrakcji, to oczywiście popieram! Nie sądze, żeby to coś
zmieniło, zapewne live PL i tak nie będzie, a nawet jak będzie to
sądze, że support M$ dla X360 i tak nie będzie zbyt długi.

JiNx

Data: 2010-01-17 21:02:02
Autor: nzwei
[...]

Dość. Skupmy siÄ™ na Live i X0. Live bÄ™dzie na 100% także na nastÄ™pnej konsoli, w takiej czy innej formie, wiÄ™c walczymy o przyszÅ‚e granie też.   A poza tym nastÄ™pca X0 to minimum jeszcze z rok, 1,5 czekania wiÄ™c jest o co walczyć.

Data: 2010-01-17 21:38:05
Autor: Katanka
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Moltisanti wrote:
Użytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

[...]

Tekst juz zmieniłem, teraz nie powinien tak razic w oczy hejterów PS3 :)

Data: 2010-01-17 23:09:53
Autor: MrJiNks
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
W dniu 2010-01-17 21:38, Katanka pisze:
Moltisanti wrote:
Użytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

[...]

Noo, już lepiej;). Ale i tak się obrażam;).
I tak wszyscy wiemy, że PEGASUS był najlepszy:F, po co jakiś LAJW i inne
dziwne rzeczy. CONTRA była i o to kaman;).

JiNx

Data: 2010-01-19 11:19:50
Autor: kamil
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:hivm0p$296$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Katanka" :

Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

Celem nie jest dyskredytowanie x360 ktora przeciez
dla wielu dalej jest to "lepsza" konsola od PS3,
a apelem o PL Live`a.

No to akurat dobry zart jest. Jaki Katanka ma interes w apelowaniu o jakakolwiek poprawe sytuacji X360 na rynku polskim? Raczej ma okazje powyzywac sie na nielubianej konsoli i tyle.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-19 14:13:13
Autor: Marcin Gardeła
kamil wrote:
[...]

Dokładnie taki sam interes jak każdy z nas - posiadaczy nieprzerobionych Xboxów 360, chcemy polskiego Live'a, zaprzestania gry w kotka i myszkę przez M$.
Czego nie rozumiesz chłopaku? Pytaj, chętnie ci wyjaśnię.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-19 18:54:54
Autor: Meanthord
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
U¿ytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hj44go$281$1inews.gazeta.pl...
No to akurat dobry zart jest. Jaki Katanka ma interes w apelowaniu o jakakolwiek poprawe sytuacji X360 na rynku polskim? Raczej ma okazje powyzywac sie na nielubianej konsoli i tyle.

    Nie wiem jak Katanka, ale ja np. iXa360 juz nie posiadam (chociaz wczesniej mialem trzy, oczywiscie nie jednoczesnie :)), a akcje popieram w 100%. Poza tym live tyczy sie rowniez rynku PC, wiec mozna upiec dwie pieczenie...

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-01-18 21:13:43
Autor: domin
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Katanka pisze:
Salata wrote:

www.KontrAkcja.pl

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7467914,Microsoft_odpowiada_na_Kontrakcje.html

kombinuja jak kon pod gore, nic sensownego nie powiedzieli, nie zajeli konkretnego stanowiska w tej sprawie, ktos wysoko postawiony musialby sie dobrze zapoznac z cala sytuacja zeby z KontrAkcji cos wyszlo, tak pozostanie przyslowiowe "pierdolenie po bebenie" i "mydlenie oczu"

Data: 2010-01-19 08:20:42
Autor: friedrich
domin pisze:

[...]

Wbrew pozorom szanse wcale nie muszą być iluzoryczne. Przede wszystkim - po co polski oddział MS rozpoczął cała akcję przeciw piratom na X-a? Nie, nie w celu jego ograniczenia. Ani nie w celu przypomnienia o problemie. Po prostu polski oddział z prezesem na czele ma budżet do wydania. I w tym budżecie ma do realizacji pozycję "walka z piractwem". I to jest raz. Z drugiej strony są raporty wysyłane do centrali w których trzeba wykazywać się działalnością, rozwojem, dynamicznością i innymi dobrze widzianymi w centrali przymiotami. Stąd cała, ograniczona tak naprawdę w zasięgu akcja MS zostanie przedstawiona przez polski oddz. MS w centrali MS jako wielki sukces co pozwoli paru osobom dostać premie i żyć jak pączki w maśle.

A gracze? i jakiś Live? Jesteśmy w worku Europa Wschodnia i MS ma nas w pompie. A polski MS wychylać się nie będzie.

Natomiast teraz zrobił się szum. Jeśli ten szum zrobi się głośniejszy - wersja strony anglojęzyczna by się przydała - wówczas kto wie - MS nie lubi psuć sobie PR bo ze zbyt wielu stron go szarpią.

Data: 2010-01-19 14:16:13
Autor: Marcin Gardeła
friedrich wrote:
Natomiast teraz zrobił się szum. Jeśli ten szum zrobi się
głośniejszy - wersja strony anglojęzyczna by się przydała

się tłumaczy.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-01-20 00:43:43
Autor: Artur Bross
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Pozwólcie, drodzy Grupowicze, że Wam to spróbuję wytłumaczyć.

To, że część z Was ma nieprzerobione konsole, firma MS ma za przeproszeniem w dupie. Korporacja zarabia takie pieniądze na innych krajach Europy zachodniej, że zabawa z Polakami jest dla nich, delikatnie mówiąc zbędna. Firma, zresztą nie tylko oni, traktuje Polaków jak stado złodziei i nie można im mieć tego za złe, bo tak właśnie jest.

Po co inwestować w rynek, na którym można stracić? Można pewnie i zarobić, ale po co ryzykować. Nie jestem pewien, ale nie zdziwiłbym się gdyby cała sprawa z brakiem LIVE w Polsce miała podłoże historyczne - jeszcze do niedawna zachód zabraniał rozpowszechniania najnowszych technologii na terenach Europy wschodniej.

Inna sprawa. Kiedyś, dosyć dawno temu, Pewex, który sprzedawał towary za dolary, jakimś cudem zdołał dogadać się z Atari, dzięki czemu Atari w Pewexie można było kupić - konkurencyjnego Commodore nie! Ludzie woleli gwarancję, serwis, wiadome źródło - dlatego Atari szybko stało się w Polsce bardzo popularne - na szkodę Commodore ma się rozumieć.

Sytuacja, którą tutaj omawiamy, przypomina trochę proceder sprzed lat i nie zdziwię się, jeśli Sony bardzo na tym skorzysta.

Nie ma tutaj żadnych ukrytych teorii spiskowych. Sony zacznie sprzedawać w Polsce więcej konsol, nie zdając sobie nawet sprawy z tego, dlaczego tak jest.

Winą, za obecny stan rzeczy należy obarczać nie MS, a raczej naszych dziadków którzy po wojnie zgodzili się na wprowadzenie komuny, a nawet naszych pradziadków, którzy przez resztę świata uznawani byli za dzikusów.

Oczywiście sytuacja kiedyś się zmieni. Kiedy - tego nie wiem, ale nie powinno się obwiniać MS za to, że mają gdzieś Ciemnogród, w którym przyszło Wam mieszkać.

Data: 2010-01-20 00:53:28
Autor: nzwei
Artur Bross pisze:
[...]

Witki mi opadły. Zwale to na znudzenie dyskusją i późną porę. Każda
korporacja  wykorzysta każdÄ… sposobność do zarobienia pieniÄ™dzy. Problem
polega na tym, że w naszym kraju takiej sposobności M$ nie widzi. I za to winą już
można obarczyć piratów.

Data: 2010-01-20 08:00:59
Autor: friedrich
nzwei pisze:

Witki mi opadły. Zwale to na znudzenie dyskusją i późną porę. Każda
korporacja  wykorzysta każdÄ… sposobność do zarobienia pieniÄ™dzy.

:)

Nie. MS ma wielokroć większe przychody z operacji finansowych niżby otrzymała zysku na wejściu z Live do PL.

Przykłady "drapieżnej ekonomii korporacji":

Tepsa - która korporacją też jest - na początku 2009r. wydała dyspozycję zakazującą podłączania nowych odbiorców jeśli będzie pociągało to za sobą jakiekolwiek nakłady inwestycyjne. W efekcie woli płacić w tej chwili tysiącom potencjalnym klientom po 50zł/mc kary (jako podmiot dominujący) niż (bardzo często) podpiąć 2 druciki w skrzynce i podpisać Umowę bo kabel już dawno leży i sąsiedzi wokół telefon mają. Ale jak wspomniałem - woli płacić niż mieć płacone.

Ebay - chyba wszyscy pamiętają wielkie wejście ebaya do Polski. Rozważania czy i jak szybko Allegro padnie. I tę słynną konferencję dyrektora ebay na Polskę na której zaprezentował siebie i firmę jako kompletnych dyletantów nie mających żadnego pojęcia o rynku internetowym w Polsce. Skąd oni go wzięli? Czy przyjechał w teczce z Burundi? Nie wiadomo. No ale wielkie Ebay w końcu nie może się mylić. ;)

Jeszcze można by wspomnieć o Apple i iTunes albo o Amazon.

Data: 2010-01-20 02:56:02
Autor: gctechs
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Dnia 20-01-2010 o 00:43:43 Artur Bross <adresmusibyc@vp.pl> napisa³(a):

To, ¿e czê¶æ z Was ma nieprzerobione konsole, firma MS ma za  przeproszeniem w dupie. Korporacja zarabia takie pieni±dze na innych  krajach Europy zachodniej, ¿e zabawa z Polakami jest dla nich,  delikatnie mówi±c zbêdna. Firma, zreszt± nie tylko oni, traktuje Polaków  jak stado z³odziei i nie mo¿na im mieæ tego za z³e, bo tak w³a¶nie jest.

Bzdury. W wielu krajach majacych usluge Live odsetek piractwa jest wyzszy
niz u nas. To po prostu rynek jest mniejszy i tyle. Oczywiscie wiem, ze
mamy pewien rodzaj blednego kola - ludzie kupuja gry uzywane lub
sprowadzane z UK, bo nie chca kupowac w Empiku drozej o 50-100 zl i bez
zdrapek z kodami. I rynek cierpi, ale wydania retail gier to nie jest
jedyne zrodlo zysku M$, jest jeszcze Gold, Arcade i DLC (i to jest w sumie
zysk dosyc pewny). Live w Polsce byc musi. Jesli go nie ma, to co za
roznica - mam legalna gre i nie moge grac w tryb multiplayer ani
pobierac DLC bez podawania falszywych danych osobowych, mam pirata i nie
moge grac przez net, bo mnie zbanuja. I tak, i tak produkt jest
niekompletny. Zreszta nawet pirat, jesli chce ryzykowac banem, moze
grac na Live'ie, i wtedy tez musi za niego zaplacic (wielu o tym zapomina).
Zysk dla M$ jest. Argument, ze Live'a w Polsce nie ma z winy piractwa
jest 'ridiculous'.

Cala rzecz w tym, ze wprowadzenie XBL nie kosztuje Microsoft'u prawie nic
(przynajmniej na ich mozliwosci). Obecny stan po prostu jest spowodowany  tym,
ze 50 lat temu (celowo przesadzam) podczas ustalania strategii postanowili,
ze nie beda szczegolnie wspierac krajow zza zelaznej kurtyny. No wiec dali
troche pudelek z konsolami CD Projektowi, na tzw. "odwal sie". W interesie
wszystkich graczy (takze pecetowych, a to tez jest argument) jest zmuszenie
Microsoftu, zeby wreszcie nacisneli ten przycisk. Mozna to osiagnac na  kilka
sposobow, poprzez pozwy, unie europejska, utworzenie "wspolnego frontu" z
Czechami, Slowacja, Wegrami, Rumunia, Bulgaria, Grecja itd. oraz po prostu
poprzez ustawiczne nekanie polskiego oddzialu lub/i raczej "wyzszych
instancji". Nie wiadomo, w jakim kierunku rozwinie sie "Kontrakcja" i jaka
"sile przekazu" osiagnie, ale globalnie rzecz biorac M$ zwykl dbac o PR...

Po co inwestowaæ w rynek, na którym mo¿na straciæ? Mo¿na pewnie i  zarobiæ, ale po co ryzykowaæ. Nie jestem pewien, ale nie zdziwi³bym siê  gdyby ca³a sprawa z brakiem LIVE w Polsce mia³a pod³o¿e historyczne -  jeszcze do niedawna zachód zabrania³ rozpowszechniania najnowszych  technologii na terenach Europy wschodniej.
Inna sprawa. Kiedy¶, dosyæ dawno temu, Pewex, który sprzedawa³ towary za  dolary, jakim¶ cudem zdo³a³ dogadaæ siê z Atari, dziêki czemu Atari w  Pewexie mo¿na by³o kupiæ - konkurencyjnego Commodore nie! Ludzie woleli  gwarancjê, serwis, wiadome ¼ród³o - dlatego Atari szybko sta³o siê w  Polsce bardzo popularne - na szkodê Commodore ma siê rozumieæ.
Sytuacja, któr± tutaj omawiamy, przypomina trochê proceder sprzed lat i  nie zdziwiê siê, je¶li Sony bardzo na tym skorzysta.
Nie ma tutaj ¿adnych ukrytych teorii spiskowych. Sony zacznie sprzedawaæ  w Polsce wiêcej konsol, nie zdaj±c sobie nawet sprawy z tego, dlaczego  tak jest.

Wiecej info poprosze na ten temat (nie ironizuje).

Win±, za obecny stan rzeczy nale¿y obarczaæ nie MS, a raczej naszych  dziadków którzy po wojnie zgodzili siê na wprowadzenie komuny, a nawet  naszych pradziadków, którzy przez resztê ¶wiata uznawani byli za  dzikusów.

Twierdzenie, ze po IIWS ktos w Polsce "wybral" komunizm jest dalego
posunieta ignorancja, tak sadze.

Oczywi¶cie sytuacja kiedy¶ siê zmieni. Kiedy - tego nie wiem, ale nie  powinno siê obwiniaæ MS za to, ¿e maj± gdzie¶ Ciemnogród, w którym  przysz³o Wam mieszkaæ.

Ludzie z krajow zachodnich to dokladnie taki sam ciemnogrod, a moze i
jeszcze gorszy. Po prostu tam system nie pozwala spasc ponizej pewnego
poziomu. Znaczy pozwala, ale nie bez konsekwencji.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2010-01-20 03:24:14
Autor: Artur Bross
gctechs pisze:

[...]

Ludzie wybrali Atari, bo mogli je kupiæ normalnie, w sklepie - nie na czarnym rynku, bez papierów, mo¿e nawet zepsute.

Podobnie teraz, ci wszyscy, którzy zrozumiej± lub ju¿ zrozumieli, ¿e MS ich oszukuje, nie pisz±c na pude³ku X BOXa, ¿e ich dostêp do LIVE jest ograniczony, zwróc± siê w stronê PS3, gdzie PSN dzia³a, jest za darmo, itd.

Ja wkurzy³bym siê do ³ez, gdyby okaza³o siê, ¿e nie mogê siê pod³±czyæ do LIVE bo mieszkam w Polsce. A kolega, który ma PS3 mo¿e.

W tej sytuacji, PS3 jest Atari tamtych czasów, a X BOX czarnorynkowym Commodore, po którego zakupie sprzedawca niczego nam nie gwarantuje.

Data: 2010-01-20 16:49:17
Autor: Jakec
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Dnia Wed, 20 Jan 2010 00:43:43 +0100, Artur Bross napisa³(a):

[...]

Lekki OT... Nie dam g³owy, czy kupi³em C64 w Pewexie, czy w Baltonie (oba
sklepy by³y u mnie obok siebie), ale na 100% w obydwu by³y dostêpne
Commodoer. Nawet w Pewexie nauczy³em sprzedawcê odpalaæ dema scenowe i lecia³y sobie w
czasie otwarcia sklepu :)

3mcie siê.

--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2010-01-19 14:45:40
Autor: Katanka
friedrich wrote:

Natomiast teraz zrobił się szum. Jeśli ten szum zrobi się głośniejszy
- wersja strony anglojęzyczna by się przydała -

http://www.wewantlive.com
http://www.wewantlive.pl
http://www.wewantlive.com.pl

Uderzamy do Węgrów, Czechów, słowaków i do Brukseli.

PS1. Szukamy prawnika obeznanego w prawie cywilnym. Praca tylko dla satysfakcji. Chcemy zainteresować kilka urzedów, nie tylko w Polsce.
PS2. Jak dobrze pójdzie to za kilka dni będziemy w TVP.
PS3. Gramy do jednej bramki - mam X360, nie piracę, chcę live! Wiem, że niektorym na grupie się to może nie podobać, ale tylko krowa nie zmienia poglądów.

Data: 2010-01-19 14:14:54
Autor: kamil

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hj4d1p$5r7$1inews.gazeta.pl...
friedrich wrote:

[...]

No to moje 0.05pln, jesli manifest ma wygladac powazniej:

"We would like to invite all players" (nie the players)
"As users of the original versions" (nie the users)
" we didn't like the fact" (wyrzuc feel)
"Microsoft departments will not do" (o uzyciu "can not" i "cannot" mozna by spory esej napisac ;)
"We will be heard where decisions are made"
"That is mostly thanks to the words of Mr Jakub Mirski." (w pisanym ang. nie zaczynaj zdania od "and")
"to show the problem that really exists" (bez przecinka)
"The issue is ignored by the decision maker ignored by the decision maker" (decider znaczy cos zupelnie innego, that zbedne)
"few questions that no one" (bez przecinka)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-19 14:16:49
Autor: kamil

friedrich wrote:

[...]

original tez zmien na genuine, znaczenie podobne, ale kontekst inny.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-26 11:04:29
Autor: kamil
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hj4esj$d64$1inews.gazeta.pl...

[...]

katanka serio to popraw, bo moglbym porozsylac gdzie trzeba, a tak wstyd troche..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-26 03:29:59
Autor: neuro
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"

    http://www.youtube.com/watch?v=uPPOltraGGo
Nie wiem jak wy, ale ja na widok tego gówniarza mam ochotê strzeliæ go
w pysk.
Ot tak - bezinteresownie :>
I za to, ¿e popsu³ mi obiad.

pozdr,
p.

Data: 2010-01-26 14:30:07
Autor: nzwei
neuro pisze:
[...]

A kto to jest w ogóle ? Jezu, M$ upad³ nisko, ja rozumiem, ¿e ¿aden powa¿any w Polsce producent, czy wydawca nie chcia³ przy³o¿yæ do tego rêki bo wiedzia³ jak to siê skoñczy, ale to ? Zreszt± popatrzcie na to:
http://www.youtube.com/watch?v=Tf7shCa0iXk widaæ kto odpowiada na akcjê. W materiale propagandowym MS wspomniano o: RRoD, DLC którego u nas nie ma, grach Z marketplace którego u nas nie ma, o M$ Polska wpadaj±cym komu¶ na chatê be¿ u¿ycia domofonu <- WJAZD, o graniu po necie którego u nas nie ma. Wyj±tkowo zabawne jest to, ¿e  ten link jest ... na stronie http://www.nieprzerabiam-niekradne.pl/ :D.

Data: 2010-01-26 16:01:50
Autor: Street Fighter
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
U¿ytkownik neuro napisa³:
    http://www.youtube.com/watch?v=uPPOltraGGo
Nie wiem jak wy, ale ja na widok tego gówniarza mam ochotê strzeliæ go
w pysk.

Co to k...wa jest?

i co na to Microsoft? :>

Oni sa tym kucharzem, psem czy ta pizza?

Data: 2010-01-26 16:14:56
Autor: Katanka
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Street Fighter" <"street.fighter wrote:
U¿ytkownik neuro napisa³:
[...]

Podczas rozmowy z przedstawicielami M$ tez o to pytalismy. Argumentacja z ich strony by³a ok. Jak znajdê chwilê to postaram siê Wam j± przedstawiæ.

Data: 2010-01-26 16:45:24
Autor: nzwei
[...]

Nie wiem jak inni, ale ja czekam z niecierpliwo¶ci±. Niemal równ± tej jak± odczuwa³em czekaj±c na puentê tego filmu.

Data: 2010-01-26 16:49:49
Autor: Street Fighter
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
U¿ytkownik Katanka napisa³:

Czekamy!!!!!!!!!!

Data: 2010-01-26 20:04:11
Autor: Maciej Bojko
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
On Tue, 26 Jan 2010 16:01:50 +0100, Street Fighter
[...]

To jest wariant klasycznego dowcipu "Arystokraci", zaadaptowany na
potrzeby akcji "nie przerabiam - nie kradnê". Mnie siê nawet koncept
podoba, z tym, ¿e wykonanie takie sobie. BTW tradycyjnie powinien tam
jeszcze gdzie¶ wcisn±æ kazirodztwo i pedofiliê.

http://www.imdb.com/title/tt0436078/
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Aristocrats_%28joke%29

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-19 15:10:20
Autor: szczebel
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Katanka napisa³:

PS3. Gramy do jednej bramki - mam X360, nie piracê, chcê live! Wiem, ¿e
niektorym na grupie siê to mo¿e nie podobaæ, ale tylko krowa nie zmienia
pogl±dów.

Katanka, je¶li Twoja akcja przyniesie jaki¶ skutek, obiecujê ¿e publicznie
Ciê przeproszê za swoje zw±tpienie. :D
No i jeszcze jedno, chyba bêdziesz musia³ dopisaæ 'XBL: Katanka PL
Fanboy' ;)

--
szczebel

Data: 2010-01-19 17:44:29
Autor: Jakec
Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"
Dnia Tue, 19 Jan 2010 14:45:40 +0100, Katanka napisa³(a):

PS2. Jak dobrze pójdzie to za kilka dni bêdziemy w TVP.
PS3. Gramy do jednej bramki - mam X360, nie piracê, chcê live! Wiem, ¿e niektorym na grupie siê to mo¿e nie podobaæ, ale tylko krowa nie zmienia pogl±dów.

Katanka, ty nie rób wiêcej ni¿ dwa post scriptum, albo inaczej numeruj, bo
zaraz Ci kto¶ zarzuci, ¿e tajniacko jednak promujesz Sony ;)

3mcie siê.

--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2010-01-19 18:54:22
Autor: Piotr KUCHARSKI
[...]

Ale bannery i menu też po angielsku. :)

p.

Data: 2010-01-21 20:46:35
Autor: Piotr KUCHARSKI
Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> wrote:
Natomiast teraz zrobił się szum. Jeśli ten szum zrobi się głośniejszy
- wersja strony anglojęzyczna by się przydała -
http://www.wewantlive.pl
Ale bannery i menu też po angielsku. :)

No, jeszcze tylko główne hasło w dwóch miejscach (w obrazkach headers/index.gif i img/top.png)

p.

Data: 2010-01-19 18:56:59
Autor: MrJiNks
W dniu 2010-01-19 14:45, Katanka pisze:
friedrich wrote:

[...]

A to nie było tak, że miałeś xklocka, sprzedałeś?
Czy teraz znów kupiłeś bo tak naprawdę byłeś ukrytym fanem
Lost Odyssey, Eternal Sonata i Halo3?;)
Ale akcja, już dawno nie widziałem tyle spamu wszędzie:D.

JiNx

Data: 2010-01-19 20:03:05
Autor: Katanka
MrJiNks wrote:

A to nie było tak, że miałeś xklocka, sprzedałeś?

Jednego miałem (Arcade), pograłem, nie spodobało mi się i sprzedałem.

Czy teraz znów kupiłeś bo tak naprawdę byłeś ukrytym fanem
Lost Odyssey, Eternal Sonata i Halo3?;)

Ponad pół roku temu postanowiłem dac druga szansę. Kupiłem Elite 120GB i spodobało się tym razem (głównie ze względu na live!). Uważam Xbox360 za bardzo fajną konsolę.

Ale akcja, już dawno nie widziałem tyle spamu wszędzie:D.

Do dopiero Prolog!

Data: 2010-01-20 11:02:13
Autor: MrJiNks
W dniu 2010-01-19 20:03, Katanka pisze:
MrJiNks wrote:

[...]

bardzo fajnÄ… konsolÄ™.

Ale akcja, już dawno nie widziałem tyle spamu wszędzie:D.

Do dopiero Prolog!

No i wydało się;), PS3 jest po prostu jest za nudne, wszystko działa, PSN itp., rzadko się psuje, nie ma RRODów... A tu masz RRODY, bany, piractwo, majkrosoft i tyle emocji. A to wszystko dostajesz tylko z x360;).

JiNx

Antypiracka akcja Microsoft'u "Nie przerabiam a kradne"