Antypody komoruskie

Data: 2011-03-29 14:02:45
Autor: Hans Kloss
Antypody komoruskie
Z bulem i bez nadzieji na poprawę  przytaczam  najnowszą złotą myśl
naszego pana "prezydęta":

Bronisław Komorowski rzecze: "przekonują mnie dotychczasowe decyzje
podejmowane w tej sprawie przez państwo polskie. Widzę w nich niechęć
do łatwego wysyłania kolejnych polskich żołnierzy na wojnę z dala od
Europy.  Nie chcemy ustawiać się w roli nadgorliwca jadącego chętnie
na antypody świata."
Dziennikarz: Morze Śródziemne u granic Unii to antypody?
BK: "Miałem na myśli dwie duże operacje: Irak i Afganistan"
On nie wie nawet co oznacza słowo "antypody".. po prostu wierzyć się
nie chce.
"Znęcam się nad B. Komorowskim? Nie bardziej, niż Pan Prezydent znęca
się nad językiem polskim i nad geografią. Jak się dzisiaj czują ci,
którzy głosowali na BK jako na reprezentanta polski wykształconej i
oczytanej?"
J-23

Data: 2011-03-30 00:07:07
Autor: Aleksander
Antypody komoruskie
I  to jest przykład , jak ten system jest beznadziejny.  Beznadziejny bo sposób selekcji kandydatów na elity władzy nie zapewnia odpowiedniej selekcji wyłuskującej ludzi wykształconych, a przynajmniej na poziomie kulturalnym i intelektualnym.  Gdyby wszyscy posłowie byli ludźmi o odpowiednim poziomie kultury, wychowania, itd. to wybór wśród nich marszałka, czy prezydenta nawet nie generowałby, nietaktów w etykiecie, błędów ortograficznych , gaf, a i ustawy uchwalanie, prawo byłoby mądrzejsze mniej zawikłane, ... dla ludzi a nie dla władzy.

Alx

Data: 2011-03-30 15:25:11
Autor: cirrus
Antypody komoruskie
Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d925804$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A gdyby babcia miała wąsy ...

--
stevep

Data: 2011-03-30 00:51:07
Autor: ePolityk
Antypody komoruskie

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:6473120e-4fa8-4632-acfc-0ca9345cc7d9l18g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -

Jak zbite psy dlatego tak ujadaja.

Data: 2011-03-30 01:06:31
Autor: ePolityk
Antypody komoruskie

"ePolityk" <popierdolka75@gazeta.pl> wrote in message news:imtnp0$r4c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wielu moich znajomych tak sie czuje, chociaz dzielnie stoja na strazy... Jak sie z nich czasami podsmieje i przypomne conieco to natychmiast zamykaja jadaczki. Jedynie takie pzrybledy na forum jeszcze szczekaja i ci wiedz, ze po zmianie wlaczy wyladuja na smietniku...

Data: 2011-03-30 08:53:49
Autor: Przemysław W
Antypody komoruskie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6473120e-4fa8-4632-acfc-0ca9345cc7d9l18g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Tomasz Machała, który jest autorem tych wypocin, ma takie samo pojęcie o potocznym użyciu wyrazu "antypody", jak ty i tobie podobni. Ten młodzieniec od dawna pałający nienawiścią do PO, napisał już niejedne bzdury na jej i jej członków temat. Ciekawe dlaczego nie "znęcał" się nad prezydentem Kaczyńskim, który wypowiedział w czasie swojej prezydentury tyle głupot, że wystarczyłoby na niejedną kadencję. Może chciał zrobić na złość posłance PO, pani Joannie Fabisiak, która jest jego.......matką?

Przemek

--

"Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński w piśmie do marszałka Sejmu Grzegorza Schetyny,
 do którego dotarli dziennikarze TVP Info, wyraził zgodę na... "poścignięcie" go do odpowiedzialności karnej."

Data: 2011-03-30 09:20:23
Autor: ePolityk
Antypody komoruskie

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:imuk1v$501$1inews.gazeta.pl...

[...]

Machała nienawidzi PO? A moze, jako syn obecnej posłanki PO, po prostu zachowuje choc pozory przyzwoitosci i czasami o PO napisze odrobine prawdy?

Ciekawe dlaczego nie "znęcał" się nad prezydentem Kaczyńskim,
Kawecki, czy ty miales w nocy jakis udar?

Data: 2011-03-30 09:40:39
Autor: Tomek
Antypody komoruskie

[...]

Jakieś przykłady tych głupot? Popełniał błędy ortograficzne, znaczeniowe, gramatyczne i inne językowe?
Tomek

Data: 2011-03-30 06:33:31
Autor: zbig
Antypody komoruskie
On 30 Mar, 09:40, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Przemek

Jakieś przykłady tych głupot? Popełniał błędy ortograficzne, znaczeniowe,

Benhałer-Borubar zdnych błędów nie popełniał, jakem Irasiad.

Data: 2011-03-30 06:42:09
Autor: zbig
Antypody komoruskie
On 30 Mar, 15:33, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> Jakieś przykłady tych głupot? Popełniał błędy ortograficzne, znaczeniowe,
> gramatyczne i inne językowe?
> Tomek

Benhałer-Borubar zdnych błędów nie popełniał, jakem Irasiad.

A, jeszcze zapomniałem jak Roker Perejro rozmawiał z prezydentem
Gruzji o nazwisku Dżagaszwili

Data: 2011-03-30 16:00:15
Autor: Polonista
Antypody komoruskie

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:c4adac6a-3a59-464f-bdd5-8d5ebefa48ddf30g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

Benhałer-Borubar zdnych błędów nie popełniał, jakem Irasiad.

A, jeszcze zapomniałem jak Roker Perejro rozmawiał z prezydentem
Jeszcze przypomnij, ze mial nie dopieta koszulke jak gral w filmie, o tych co ukradli ksiezyc. A, i o tym, ze ich prababcia byla zydowka a adam podpierdolil jablko w raju :)

Data: 2011-03-30 14:13:14
Autor: obserwator
Antypody komoruskie
Polonista <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
Jeszcze przypomnij, ze mial nie dopieta koszulke jak gral w filmie, o tych co ukradli ksiezyc. A, i o tym, ze ich prababcia byla zydowka a adam podpierdolil jablko w raju :)

i jego kot zrobil kupe na buty Bul -Komorowskiego, ROTFL --

Data: 2011-03-30 19:16:32
Autor: wekon
Antypody komoruskie
"zbig"  wrote in message news:010376e7-7939-4bff-9dda-78602ca2154ea12g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

gramatyczne i inne językowe?
Tomek

Benhałer-Borubar zdnych błędów nie popełniał, jakem Irasiad.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I to ma starczyć na niejedną kadencję? W takim razie wielmorzny Chrabia jusz naprodukował na lata świetlne.

wekon

Data: 2011-03-30 14:31:44
Autor: Aszxse
Antypody komoruskie

[...]

Ty durny szwabski bękarcie, przytocz lepiej treść odezwy do przyjaciół Rosjan! ;))

AAA

Data: 2011-03-30 07:07:19
Autor: Hans Kloss
Antypody komoruskie
On 30 Mar, 14:31, "Aszxse" <asz...@firtunit.cz> wrote:
 przytocz lepiej
Wypad z grupy, gównozjadzki trollu ;)
J-23

Data: 2011-03-30 19:04:52
Autor: jadrys
Antypody komoruskie
W dniu 2011-03-29 23:02, Hans Kloss pisze:
[...]

A mi sie bardzo podoba takie słowa głowy państwa. KtĂłremu  z poprzednikĂłw przeszlyby one przez gardło? Temu co skomlał o bezwarunkowym poparciu dla USA?

Antypody komoruskie