Antypolski jak ca³y pic

Data: 2012-05-21 18:09:52
Autor: Przemys³aw W
Antypolski jak ca³y pic
Je¶li partyjna komisja etyki uzna, ¿e strzelam samobóje w tej dru¿ynie, to przysiêgam: Przyjmê ka¿dy werdykt i zostanê pos³em niezale¿nym. Trudno - deklaruje Jan Tomaszewski, pose³ PiS i by³y ¶wietny bramkarz.
Kilka dni temu Tomaszewski znów zapowiedzia³, ¿e nie bêdzie kibicowa³ polskiej dru¿ynie podczas Euro 2012. Wytyka³, ¿e w koszulce z bia³ym or³em zagraj± "jeden Francuz i dwóch Niemców, którzy grali ju¿ dla Francji i dla Niemiec" i którzy "odbieraj± naszym, prawdziwym Polakom" miejsce w reprezentacji.

Jego wypowied¼ nie spodoba³a siê liderowi PiS. Jaros³aw Kaczyñski zapowiedzia³, ¿e s³owami Tomaszewskiego zajmie siê partyjna komisja etyki. W sobotê wieczorem lider PiS przekonywa³ dziennikarzy, ¿e rozmawia³ z Tomaszewskim. - Ja i wszyscy moi koledzy bêdziemy kibicowaæ polskiej dru¿ynie - zapewni³ Kaczyñski, uznaj±c sprawê za

Agata Kondziñska: Prezes przekona³ pana do kibicowania polskiej reprezentacji?

Jan Tomaszewski: Nie przekona³ mnie, bo ja z prezesem nie rozmawia³em. Nie wiem o co chodzi, to jest jakie¶ nieporozumienie. To zdanie, które wy cytujecie, powiedzia³em ju¿ rok temu. Wstydzê siê takiej polskiej reprezentacji i wstydzê siê, ¿e kiedy¶ gra³em w koszulce z bia³ym or³em, z której by³em dumny. Je¶li teraz graj± w niej przestêpcy [jeden z pi³karzy zosta³ skazany za korupcjê] i ludzie, którzy kolaborowali z francuskim i niemieckim futbolem, to brzydzê siê tego. I nie zmieniê zdania.

Tomaszewski: Obcokrajowcy odbieraj± naszym, prawdziwym Polakom miejsce w reprezentacji

To prezes siê z panem nie spotka³?

- Na Boga, nie! A jestem do dyspozycji ka¿dego dnia, o ka¿dej porze. Od was, dziennikarzy, dowiadujê siê te¿, ¿e mam stan±æ przed komisj± etyki.

Jeszcze raz powtórzê: ja siê chyba lepiej znam na sporcie od premiera Kaczyñskiego. Natomiast pan premier po stokroæ lepiej zna siê na taktyce politycznej i na taktyce prowadzenia dru¿yny pod tytu³em "Klub parlamentarny PiS". Je¶li partyjna komisja etyki uzna, ¿e strzelam samobóje w tej dru¿ynie, to przysiêgam: Przyjmê ka¿dy werdykt i zostanê pos³em niezale¿nym. Trudno.

Czyli je¶li prezes Kaczyñski powie, ¿e szkodzi pan swoimi wypowiedziami partii, to uwa¿a pan, ¿e musi siê usun±æ z PiS?

- Ale¿ naturalnie, ¿e tak. Je¶li premier tak powie, to znaczy ¿e tak jest. Ja to muszê przyj±æ prawie jak dogmat.

Tomaszewski doda³, ¿e ostatnio widzia³ siê z Jaros³awem Kaczyñskim w Sejmie podczas debaty o reformie systemu emerytalnego. - Z panem premierem przywita³em siê tylko, na nic innego nie by³o czasu - powiedzia³ i doda³: - Premier Kaczyñski jest dla mnie guru, takim Kazimierzem Górskim polskiej polityki. I je¶li on i komisja etyki uznaj±, ¿e swoimi wypowiedziami szkodzê partii, to przyjmê to z pokor±, ale nie zmieniê zdania. Nie uto¿samiam siê z t± dru¿yn±, to nie jest dla mnie reprezentacja Polski. To dru¿yna Smudy, Laty i prezydenta Komorowskiego.

Wiêcej... http://wyborcza.pl/1,75478,11768094,Tomaszewski__Nie_bede_kibicowal_Polsce_i_zdania_nie.html#ixzz1vWMitKtp

Przemek

--

"Istnieje przedsiêbiorstwo produkuj±ce k³amstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzêdzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o k³amstwo smoleñskie, ale o k³amstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyñskiego,

Data: 2012-05-21 19:24:16
Autor: Jimmy's brother
Antypolski jak ca³y pic
U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jpdpcj$4s3$1inews.gazeta.pl...
Je¶li partyjna komisja etyki uzna, ¿e strzelam samobóje w tej dru¿ynie, to przysiêgam: Przyjmê ka¿dy werdykt i zostanê pos³em niezale¿nym. Trudno - deklaruje Jan Tomaszewski, pose³ PiS i by³y ¶wietny bramkarz.

Jasio ca³kiem zdurnia³. Jeszcze trochê, a bêdzie traktowany przez kolegów jak trêdowaty.

BomBel

Antypolski jak ca³y pic