Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrystów

Data: 2010-03-08 14:07:50
Autor: Grzegorz Z.
Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrystów
Lefebryści ostro atakują Jana Pawła II. Schizmatyczne bractwo, z którym
niedawno pogodził się Benedykt XVI, prostestuje przeciwko beatyfikacji
polskiego papieża. Opat lefebrystów zarzuca Janowi Pawłowi II, że między
innymi "uczestniczył w kulcie animalistów" w Togo.

Pontyfikat Jana Pawła II budzi "poważne wątpliwości", ponieważ pozostawił
on Kościół niczym "łódź, do której z każdej strony wdziera się woda" -
podkreślono na cytowanej przez włoski dziennik "Il Giornale" stronie La
Porte Latine.

Zamieszczono tam rozprawę opata Patricka de La Rocque'a na temat polskiego
papieża oraz Piusa XII, których dekrety o heroiczności cnót Benedykt XVI
podpisał w grudniu zeszłego roku.

Opat z Bractwa Świętego Piusa X podkreślił, że podczas gdy w przypadku
papieża czasów wojny "denuncjuje się rzekomą obojętność" wobec
"dramatycznego losu, na jaki nazistowski reżim skazał Żydów", to za
naturalne uważa się: pocałunek złożony przez Jana Pawła II na Koranie i to,
że uznał on go za Słowo Boże oraz prosił świętego Jana Chrzciciela o opiekę
nad islamem. Ponadto opat lefebrysta zarzuca polskiemu papieżowi, że
"uczestniczył w kulcie animalistów" w Togo.

"Czy takie fakty i gesty zgodne są czy nie z pierwszym przykazaniem?" -
pyta La Rocque. "Czy heroicznością cnót miałoby być przyjęcie świętych
popiołów Sziwy albo modlitwa na sposób żydowski przy Ścianie Płaczu?" -
dodał.

Wszystkie te kontrowersyjne, kluczowe, według opata, kwestie zniknęły,
ustępując miejsca "entuzjazmowi i oczarowaniu, które otaczają medialny
wizerunek tej oczywiście charyzmatycznej postaci". Zastrzeżenia wobec
pontyfikatu Jana Pawła II francuscy lefebryści przeciwstawili "heroizmowi"
Piusa XII, którego przedstawili jako "obrońcę Żydów".

"Nikt nie był odważniejszy od niego w tamtych czasach" - podkreślono w
rozprawie. Przytoczono w niej wyniki badań historyków izraelskich, z
których wynika, że papież Pacelli uratował życie 800 tysięcy osób. Odnosząc
się zaś do Karola Wojtyły, opat Patrick de La Rocque stwierdził: "Czy ślady
pozostawione przez tego papieża, który chciał uczynić ze swego pontyfikatu
żywy wizerunek Soboru Watykańskiego II, są tymi, po których Kościół
powinien podążać dzisiaj i jutro, by wyjść zwycięsko i z większą siłą z
obecnego kryzysu?".

"Nam wydaje się, że nie" - ocenił opat lefebrysta.

Bractwo lefebrystów prowadzi od początku pontyfikatu Benedykta XVI rozmowy
z Watykanem na temat powrotu do Kościoła katolickiego. Strona watykańska
uzależnia to przede wszystkim od uznania przez tradycjonalistów nauczania
Soboru Watykańskiego II.

Obecny papież uczynił dwa znaczące gesty wobec bractwa w nadziei na ich
powrót do Kościoła: przywrócił mszę łacińską i zdjął ekskomunikę z biskupów
lefebrystów, nałożoną za pontyfikatu Jana Pawła II.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article564584/Jan_Pawel_II_popieral_kult_animalistow.html

Data: 2010-03-08 14:24:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1w5m9g64q111n$.z8y8e49txmut$.dlg40tude.net...
[...]

Czy tez jestes antypolakiem?
Pytam bo napisałeś, że nie szanujesz sz JPII?

Data: 2010-03-08 10:23:10
Autor: Antenka
On 8 Mar, 14:24, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:1w5m9g64q111n$.z8y8e49txmut$.dlg40tude.net...

> Lefebry ci ostro atakuj Jana Paw a II. Schizmatyczne bractwo, z kt rym
> niedawno pogodzi si Benedykt XVI, prostestuje przeciwko beatyfikacji
> polskiego papie a. Opat lefebryst w zarzuca Janowi Paw owi II, e mi dzy
> innymi "uczestniczy w kulcie animalist w" w Togo.

Czy tez jestes antypolakiem?
Pytam bo napisa e , e nie szanujesz sz JPII?

On ma przede wszystkim zajoba na punkcie "Bractwa Piusa XII". Każdy
news o lefebrystach staje się dla głupiego GrzesiaZ. pożywką, by
konfliktować tradycjonalistów ze zwolennikami tzw. Kościoła
posoborwoego.  Jak na jehowitę i antyklerykała przystało sieje zamęt,
bo za to mu płacą.

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - A.

Data: 2010-03-08 19:28:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 8 Mar 2010 10:23:10 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Byłym jehowitom jehowici płacą?

Czy miałeś na myśli że płacą mi wierszówkę z GWna?

Data: 2010-03-08 12:32:13
Autor: Antenka
On 8 Mar, 19:28, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> bo za to mu płacą.

Byłym jehowitom jehowici płacą?

Czy miałeś na myśli że płacą mi wierszówkę z GWna?

Odczep się psi rzepie, bo cię rAzorkiem poszczuję! Głuptaku!

Antenka

Data: 2010-03-08 21:56:00
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:32:13 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Możecie mi skoczyć - obydwaj.

Data: 2010-03-08 13:41:25
Autor: Antenka
Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrys tów
On 8 Mar, 21:56, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:32:13 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> Odczep si psi rzepie, bo ci rAzorkiem poszczuj ! G uptaku!

Mo ecie mi skoczy - obydwaj.

No nie wiem czy rAzor skorzysta - nie jest pedrylem , a ja nie jestem
tobą zainteresowana głuptaku

Antenka

P.s. A tak przy okazji znowu masz problemy z odmianą - j. polski się
kłania!

Data: 2010-03-09 00:18:42
Autor: Grzegorz Z.
Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrystów
No nie wiem czy rAzor skorzysta - nie jest pedrylem , a ja nie jestem
tobą zainteresowana głuptaku

Znaczy w odróżnieniu od Azora jesteś pedrylem, ale nie jesteś mną
zainteresowany?

Całe szczęście!

Data: 2010-03-08 22:03:06
Autor: Artur Borubar
Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrystów

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Możecie mi skoczyć - obydwaj.

;-))

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 289 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-08 14:26:33
Autor: `heÂŽsk
Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrystów
On Mon, 8 Mar 2010 14:24:50 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
> innymi "uczestniczył w kulcie animalistów" w Togo.

Czy tez jestes antypolakiem?
Pytam bo napisałeś, że nie szanujesz sz JPII?

 to osliniony antyklerykalny oszolom ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-08 15:04:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 8 Mar 2010 14:24:50 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A jak odpowiem zapytasz o to samo abc?

Data: 2010-03-08 15:20:00
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wehamgq84loe.1m5kosajdan8.dlg40tude.net...
[...]

Sam nie potrafisz go o to zapytać?

Data: 2010-03-08 15:20:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 8 Mar 2010 15:20:00 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie odpowiedział na żadne z moich pytań jakieś pół roku albo dłużej.

Data: 2010-03-08 16:33:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 8 Mar 2010 16:25:00 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

No to daj linka do jakiejś odpowiedzi abc na mój post. Albo przeproś.

Data: 2010-03-08 17:14:49
Autor: mkarwan

Jedno z twoich pytań http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/d2b6c07483035ee1?hl=pl
Jego reakcja http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/0780e97014e3af0e?hl=pl
Przy okazji ciekawostka http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/2c60ba0dac8be59b?hl=pl

Data: 2010-03-08 17:29:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 8 Mar 2010 17:14:49 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz - widziałeś datę?

Przy okazji ciekawostka http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/2c60ba0dac8be59b?hl=pl

Nie mam w zwyczaju kopać leżącego, ale żebyś TY dał się nabrać....

.... i to w dodatku na "Nowego" i "Znawcę" z p.s.r.

Data: 2010-03-08 18:59:42
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:11v4hkn90svxi$.1feflny60i0sg$.dlg40tude.net...
[...]

Stoi jak byk:
Nie odpowiedział na żadne z moich pytań
                           ^^^^^^^
 jakieś pół roku albo dłużej
                         ^^^^^^^^
http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/4423c8670087d3ec?hl=pl

On cię traktuje podobnie jak ty jego.
Jesteś znany z weklarstwa i unikania odpowiedzi na niewygodne dla ciebie pytania..

Data: 2010-03-08 19:05:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 8 Mar 2010 18:59:42 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Jakbym napisał "dzień lub dłużej" też byś przytoczył posta sprzed 5 prawie
lat?

http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/4423c8670087d3ec?hl=pl

On cię traktuje podobnie jak ty jego.
Jesteś znany z weklarstwa i unikania odpowiedzi na niewygodne dla ciebie pytania..

Ale nie na wszystkie!

Nie ma mnie w KF-ie bo zazwyczaj reaguje "wątkiem na wątek", unikając
jednocześnie bezpośredniej dyskusji.

Taki mały lefebrystyczny tchórz broniący pedofili.

Data: 2010-03-08 14:26:33
Autor: `heÂŽsk
Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrystów

WYNOS SIE Z TYM NA PL.SOC.RELIGIA ZBOCZKU !

Data: 2010-03-08 17:32:25
Autor: u2
W dniu 2010-03-08 14:07, Grzegorz Z. pisze:
Lefebryści ostro atakują Jana Pawła II.

Trudno uznać to a atak antypolski. Po prostu chcą się zemścić, że za
czasów JP2 byli poza burtą katolickiego mainstreamu.

Data: 2010-03-09 01:15:13
Autor: zeusx
[...]

A uczestniczył?

[...]

Czy to miało miejsce?

[...]

Czy to nie są kontrowersje?
zx

Data: 2010-03-09 01:22:52
Autor: Grzegorz Z.
Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrystów
Dnia Tue, 9 Mar 2010 01:15:13 +0100, zeusx napisał(a):

A uczestniczył?
Czy to miało miejsce?
Czy to nie są kontrowersje?

Oczekujesz ode mnie że będę przed wami lefebrystami bronić teraz honoru
owego "[-- -- ] wikarego" ? --

Antypolski seans nienawiści guru sekty lefebrystów