Antypolskie byd³o pod pomnikiem Gloria Victis na Pow±zkach Wojskowych.

Data: 2011-08-01 21:54:37
Autor: Przemys³aw W
Antypolskie byd³o pod pomnikiem Gloria Victis na Pow±zkach Wojskowych.
Gwizdy i k³ótnie nad grobami powstañców warszawskich w rocznicê Godziny W. Oklaskiwano Jaros³awa Kaczyñskiego i Antoniego Macierewicza. Wybuczano Donalda Tuska i W³adys³awa Bartoszewskiego

Wczoraj obchodzili¶my 67. rocznicê Powstania Warszawskiego.

Kilkana¶cie minut przed 17 warszawiacy wypatrywali wojskowego Herkulesa rozrzucaj±cego ulotki przypominaj±ce o Godzinie W. Kiedy przelecia³, w mie¶cie rozleg³y siê syreny, klaksony i ko¶cielne dzwony. Stanê³y wszystkie tramwaje i autobusy, wiêkszo¶æ samochodów (choæ ko³o Muzeum Powstania zatrzyma³a siê tylko czê¶æ aut). We wszystkich centralnych punktach miasta stanêli przechodnie. Na Nowym ¦wiecie wstali go¶cie kawiarnianych ogródków, a przy Rotundzie - na g³ównym skrzy¿owaniu miasta - kilka osób zapali³o race.

Tu¿ po Godzinie W nad Warszaw± znowu pojawi³y siê samoloty - Iskry zostawi³y na niebie bia³o-czerwone smugi.

Pani z AK: przestañcie, to niegodne

G³ówne uroczysto¶ci odby³y siê o 17 przed pomnikiem Gloria Victis na Pow±zkach Wojskowych.

I znów - jak od kilku lat - dosz³o do politycznych manifestacji. Rok temu o uszanowanie tego miejsca apelowali prymas Józef Kowalczyk i prezes Zwi±zku Powstañców Warszawskich gen. Zbigniew ¦cibor-Rylski. Wtedy, by zapobiec powtarzaj±cym siê co roku awanturom, zrezygnowano z przemówieñ, uroczysto¶æ skrócono do modlitwy i sk³adania kwiatów. W tym roku ¦cibor-Rylski powtórzy³ pro¶bê. Podobne apele rozlega³y siê na cmentarzu przez megafon.

Nie pomog³o. Kiedy przed 17 w stronê Pow±zek p³yn±³ t³um ludzi ze zniczami i kwiatami, przy bramie stan±³ Andrzej Zakrzewski z Ruchu Suwerenno¶ci Narodu Polskiego, który zas³yn±³ skandaliczn± akcj± "Wykopmy Geremka z Pow±zek". Mia³ transparent: "Kto zarobi³ na tej polskiej krwi". - No kto? - krzycza³ przez megafon. - ¯ydzi! ¯ydokomuna i ¿ydomasoneria. To by³o celowe masowe morderstwo, wymordowali synów i córy, ¿eby potem nami ³atwiej rz±dziæ. Okulicki? Przecie¿ to pijak i mason!

Zaczê³a siê szarpanina. Jedni Zakrzewskiego prosili, ¿eby zamilk³, inni Zakrzewskiemu grozili. Interweniowa³a policja.

Niedaleko bramy cmentarza z wieñcem podpisanym "Prawo i Sprawiedliwo¶æ" sta³ by³y szef CBA Mariusz Kamiñski, otoczony "obroñcami krzy¿a".

Gdy tu¿ przed 17 przeszed³ premier Donald Tusk, panowa³a cisza. Oklaski dosta³ senator PiS Zbigniew Romaszewski, a wej¶ciu Jaros³awa Kaczyñskiego towarzyszy³ aplauz.

Zawy³y syreny, zapad³a cisza. Pod pomnikiem Gloria Victis zabrzmia³ Mazurek D±browskiego. W tle by³o widaæ transparent: "Sikorski, nie ubli¿aj powstañcom". Ks. Henryk Kietliñski, harcerz z Szarych Szeregów, odmówi³ modlitwê w intencji ojczyzny, powstañców i mieszkañców Warszawy.

Wtedy przyszed³ spó¼niony Antoni Macierewicz (PiS). Oklaski dla niego zak³óci³y chwilê, gdy nad cmentarzem rozbrzmiewa³y d¼wiêki ¿o³nierskiej tr±bki.

Kiedy po z³o¿eniu kwiatów uroczysto¶æ opuszczali premier Tusk z W³adys³awem Bartoszewskim, ¿egna³y ich gwizdy, buczenie, wyzwiska. - Przestañcie, to niegodne - p³aka³a starsza pani z bia³o-czerwon± opask± na rêkawie i napisem AK. M³odsi o dobre dwadzie¶cia lat sze¶ædziesiêciolatkowie wyzwali j± od komunistek. - Co za bazar - s³ychaæ by³o komentarze z t³umu.

- Przynajmniej tak jak w poprzednich latach nie buczano w trakcie sk³adania wieñców - komentowa³ Jan O³dakowski, dyrektor Muzeum Powstania.

- By¶cie pañstwo chocia¿ na cmentarzu nie gwizdali, ja tu ojca straci³am - krêci³a g³ow± pani w bia³ej bluzce.

Prezydent: szanowaæ Polskê

Prezydent Bronis³aw Komorowski by³ na Pow±zkach Wojskowych rano. Razem z ciotk± Helen± Wo³owicz, uczestniczk± Powstania, odwiedzi³ kwatery powstañcze i z³o¿y³ kwiaty pod pomnikiem Gloria Victis oraz na grobie swego krewnego, dowódcy Armii Krajowej gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego.

Potem pod pomnikiem Polskiego Pañstwa Podziemnego przy Wiejskiej przypomnia³, ¿e w czasie II wojny ¶wiatowej Polska jako jedyna stworzy³a Pañstwo Podziemne, które "stanowi³o wtedy fenomen, dzi¶ mo¿e tak¿e stanowiæ nasze ¼ród³o dumy i wa¿ny punkt odniesienia dla wspó³czesnych my¶li Polaków o w³asnym pañstwie".

- Ten przyk³ad i ta postawa winny byæ dla nas wzorem, zobowi±zaniem wspó³czesnych. ¯yjemy w diametralnie innych warunkach - mówi³ prezydent. - Ciesz±c siê tak± Polsk±, tym bardziej winni¶my j± szanowaæ, nie tylko kochaæ, dawaæ temu wyraz w s³owach, ale szanowaæ poprzez praktykê relacji w stosunku do pañstwa. Winni¶my wystrzegaæ siê sobiepañstwa i stawiania za wszelk± cenê na swoim, winni¶my z respektem odnosiæ siê do demokratycznych rozstrzygniêæ i wyborów, ugruntowaæ postawy propañstwowe - podkre¶li³ Komorowski.

Przemek

--

"W bia³ej ksiêdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zosta³o nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mg³y.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-01 20:09:28
Autor: obserwator
Antypolskie byd³o pod pomnikiem Gloria Victis na Pow±zkach Wojskowych.
Przemys³aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³(a):
Gwizdy i k³ótnie nad grobami powstañców warszawskich w rocznicê Godziny W. Oklaskiwano Jaros³awa Kaczyñskiego i Antoniego Macierewicza. Wybuczano Donalda Tuska i W³adys³awa Bartoszewskiego

to po co sie tam antypolskie tuskobydlo pchalo?

Data: 2011-08-01 20:14:00
Autor: Hans Kloss
Antypolskie byd³o zosta³o wygwizdane pod pomnikiem Gloria Vi
Przemys³aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³(a):
 Wybuczano Donalda Tuska i W³adys³awa Bartoszewskiego
 Antypolskie byd³o w osobach tuskodonka i byd³oszeskiego zosta³o wygwizdane,
to chyba niexle ¶wiadczy o rodakach, czyz nie?
J-23

Data: 2011-08-02 01:23:46
Autor: Antenka
On 1 Sie, 22:14, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

 Antypolskie byd³o w osobach tuskodonka i byd³oszeskiego zosta³o wygwizdane,
to chyba niexle ¶wiadczy o rodakach, czyz nie?

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Brawo Polscy Patrioci! Brawo! Patriota to taki cz³ek, który zawsze
wyczuje POlszewickie byd³o bezczeszcz±ce  groby POLSKICH  BOHATERÓW.

Antenka

Data: 2011-08-03 07:51:35
Autor: Przemys³aw W
Antypolskie byd³o zosta³o wygwizdane pod pomnikiem Gloria Vi

U¿ytkownik "Ka³tenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³

Brawo Polscy Patrioci! Brawo! Patriota to taki cz³ek, który zawsze
wyczuje POlszewickie byd³o bezczeszcz±ce  groby POLSKICH  BOHATERÓW.

"Pani z AK: przestañcie, to niegodne"...

Ta pani te¿ bezcze¶ci³a groby, idioto?

Przemek

Data: 2011-08-02 14:11:30
Autor: Marek
On Aug 1, 10:14 pm, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

 Antypolskie byd³o w osobach tuskodonka i byd³oszeskiego zosta³o wygwizdane,
to chyba niexle ¶wiadczy o rodakach, czyz nie?

No niezle...

Data: 2011-08-02 10:49:11
Autor: HaMMeR
On 1 Sie, 21:54, PrzemysÅ aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Gwizdy i k³ótnie nad grobami powstañców warszawskich w rocznicê Godziny W.
Oklaskiwano Jaros³awa Kaczyñskiego i Antoniego Macierewicza. Wybuczano
Donalda Tuska i W³adys³awa Bartoszewskiego...
ciach

 A na jaka cholere sie tam pchaja OBCY??
To wylacznie POLSKA uroczystosc!!

Data: 2011-08-02 19:57:35
Autor: Grzegorz Z.
Antypolskie byd³o pod pomnikiem Gloria Victis na Pow±zkach Wojskowych.
HaMMeR napisa³:

Wy³±cznie POLSKA i jednego Murzyna. --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-03 03:02:41
Autor: stevep
Antypolskie byd³o pod pomnikiem Gloria Vic tis na Pow±zkach Wojskowych.
Dnia 02-08-2011 o 19:49:11 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa³(a):

[...]

A s³ysza³e¶ co mówili o tym zbydlêceniu bior±cy udzia³ w uroczysto¶ci  powstañcy?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-03 10:22:30
Autor: raff

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vzl46rz2v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ale tylko tej jednej, slusznej opcji ?

R.

Data: 2011-08-02 17:18:40
Autor: .[He®Sk].
Antypolskie byd³o pod pomnikiem Gloria Victis na Pow±zkach Wojskowych.
On Mon, 1 Aug 2011 21:54:37 +0200, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Gwizdy i k³ótnie nad grobami powstañców warszawskich w rocznicê Godziny W. Oklaskiwano Jaros³awa Kaczyñskiego i Antoniego Macierewicza. Wybuczano Donalda Tuska i W³adys³awa Bartoszewskiego

 kupa zenujacych matolkow. ciekaw jestem co szykuja na 10 sierpnia?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Antypolskie byd³o pod pomnikiem Gloria Victis na Pow±zkach Wojskowych.