Antypolskie oszczerstwa w Belgii

Data: 2009-03-16 11:41:38
Autor: googlarz
Antypolskie oszczerstwa w Belgii

"Anonymous" <anonym@ous.com> schrieb im Newsbeitrag news:...
jasiek z toronto napisal:

(...)

>=================
>A co z reszta zydowskich "obroncow" zrobimy?
>Pozwolimy aby znowu sie "przefarbowali" na "patriotow"??? (na kolejne
wybory???)

A czy mozemy zapobiec, by w mediach pozostajacych pod ich niemal calkowita
kontrola bezposrednia probowali tego ponownie i to skutecznie?

Nie ufasz mediom,
nie wierzysz:
    - krytykanctwu,
    - przechwalkom,
    - obiecankom
przymilnie gadajacych glow,
nie chcesz zle dla swego kraju,
nie wiesz na kogo oddac swoj glos,
nie chcesz jeszcze raz wyjsc na durnia.

Jestes czlowiekiem, a nie bydleciem,
jestes ochrzczony w Kosciele Panskim,
masz wolna wole i jeszcze umiesz jej uzyc,
a chcesz uniknac powyborczego kaca giganta?

Potrafisz odpowiedziec sobie na pytanie,
w czym moze pomoc tobie
neutralny swiatopogladowo prezydent
z woli narodu wybranego,
karykatura swieckiego wladcy z laski bozej?

(Nawet byly Naczelnik Panstwa Jozef Pilsudski, jak twierdza niektorzy
podly
zyd i mason, potrafil sie jakos obronic przed zrobieniem go kreatura
politycznie tak licha. W jakim zatem swietle ten fakt historyczny ukazuje
nam cala te dzisiejsza chmare kandydatow do tego mocno watpliwego przeciez
juz niegdys zaszczytu? Czy nie wystarczy sobie uswiadomic, ze prezydent
elekt bedzie przysiegal przestrzegac konstytucji w jej obecnym ksztalcie
prawnym?)

Czy
nie jest
wlasciwe
wybrac Tego,
ktory wybral ciebie,
ktory udowodnil, ze ciebie kocha,
ktorego zawsze bedziesz potrzebowal,
ktory zna ciebie lepiej niz ty siebie samego,
ktory ciebie nigdy nie zawiodl i nie zawiedzie.

W wyborcza niedziele
- zbierz wszystkich swoich bliskich,
- pojdzcie razem w do kosciola,
- przystapcie do spowiedzi,
- przyjmijcie Komunie sw.,
- pomodlcie sie w skupieniu
     za siebie samych,
     za swoja rodzine,
     za swoich przyjaciol,
     za swoj kraj i jego wrogow,
     za swoj Kosciol w potrzebie,
     i za wszystkich ludzi dobrej woli,
- na innych sie nie ogladaj, co powiedza lub uczynia,
  pojdz w pokoju Chrystusa z Jego domu wprost do wlasnego,
  omijajac po drodze kaluze i wszelkie cuchnace lokale.

Nie pozwol, by ci obca bzdura, chocby najbardziej uczona, twoj wlasny
rozum
zjadla.
UWolnij sie od obcej madrosci
i wlasnej glupoty