Antyradar - jak wybierać?

Data: 2010-10-25 20:11:06
Autor: Wiesiaczek
Antyradar - jak wybierać?
Witam,
ponieważ dzi¶ błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu antyradaru.
Przejrzałem oferty i i wpadły mi w oko m.in. takie modele:
Escort Passport X50 EURO
oraz

Beltronics RX 65.

Czy kto¶ używał takiego sprzętu i może polecić który¶ z nich a także uzasadnić wyższ± cene tego pierwszego?

A może jeszcze nie odnalazłem jakiego¶ modelu, który byłby warty polecenia?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-10-25 20:13:47
Autor: Lewis
Antyradar - jak wybierać?
W dniu 2010-10-25 20:11, Wiesiaczek pisze:
Witam,
ponieważ dziś błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu
antyradaru.
Przejrzałem oferty i i wpadły mi w oko m.in. takie modele:
Escort Passport X50 EURO
oraz

Beltronics RX 65.

Czy ktoś używał takiego sprzętu i może polecić któryś z nich a także
uzasadnić wyższą cene tego pierwszego?

A może jeszcze nie odnalazłem jakiegoś modelu, który byłby warty polecenia?

Daruj sobie te zabawki.
Kup nawigację, wgraj POI z radarami i dokup CB-radio. Będzie o wiele taniej i korzystniej niż taki detektor radaru za chore pieniądze i w dodatku całkowicie nielegalny.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-25 20:35:48
Autor: J.F.
Antyradar - jak wybierać?
On Mon, 25 Oct 2010 20:13:47 +0200,  Lewis wrote:
Daruj sobie te zabawki.
Kup nawigację, wgraj POI z radarami i dokup CB-radio. Będzie o wiele taniej i korzystniej niż taki detektor radaru za chore pieni±dze i w dodatku całkowicie nielegalny.

I bedziesz jechal 50/h, bo rozpedzac sie nie warto, bo smietniki nie
sa w poi, a o wszystkich aktywnych FR na CB nie powiedza ..

J.

Data: 2010-10-25 20:49:55
Autor: Wiesiaczek
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ia4hct$8ap$1news.onet.pl...
[...]

Dziękuję, właśnie mam nawigację i CB

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy sÄ… ogĂłrki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-10-25 20:53:59
Autor: bratPit
Antyradar - jak wybierać?
ponieważ dziś błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu
antyradaru.

Dziękuję, właśnie mam nawigację i CB

to tylko Valentine 1 :-)

brat

Data: 2010-10-25 20:18:18
Autor: Inead
Antyradar - jak wybierać?

A może jeszcze nie odnalazłem jakiego¶ modelu, który byłby warty polecenia?

Daj se spokój. Kup Scrambler, tylko w PL to się onaczej nazywa i jest na allegro. Ustawiasz sobie 70 km/h i wszystkie radary wiedz± że jedziesz 70 km/h

Data: 2010-10-25 19:19:56
Autor: Waldek Godel
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:18:18 +0200, Inead napisał(a):

Daj se spokój. Kup Scrambler, tylko w PL to się onaczej nazywa i jest na allegro. Ustawiasz sobie 70 km/h i wszystkie radary wiedz± że jedziesz 70 km/h

Dokładnie, jak już łamać prawo, to z fantazj±, co się ograniczać do
wykroczenia, jak można od razu przestępstwo popełnić...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Data: 2010-10-25 20:21:45
Autor: Inead
Antyradar - jak wybierać?

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:12k97ysjbvvbp$.dlglepper.institute.com...
[...]

A ty, sk±d że¶ się urwał???

Data: 2010-10-25 19:24:26
Autor: Waldek Godel
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:21:45 +0200, Inead napisał(a):

Dokładnie, jak już łamać prawo, to z fantazj±, co się ograniczać do
wykroczenia, jak można od razu przestępstwo popełnić...

A ty, sk±d że¶ się urwał???

Ze szkoły, z której nie wagarowałem. A ty? Dok±d na wagary chodziłe¶?

Data: 2010-10-25 20:26:17
Autor: Sebastian Biały
Antyradar - jak wybierać?
On 2010-10-25 20:18, Inead wrote:
 Ustawiasz sobie 70 km/h i wszystkie radary wiedz± że jedziesz
70 km/h

Masz gdzies opis zasady fizycznej na której opiera się jego działanie?

Data: 2010-10-25 19:35:30
Autor: Waldek Godel
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:26:17 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

Masz gdzies opis zasady fizycznej na której opiera się jego działanie?

odbiera falę radaru i wysyła swoj± silniejsz± z odpowiednio zmienion±
częstotliwo¶ci± (zgodnie ze zjawiskiem Dopplera)
Suszarka zamiast swojej własnej fali odbiera silniejsz± i zgodnie z tym
pokazuje zadan± prędko¶ć.

O ile zwykły antyradar to naruszenie PoRD, za co jest mandat i punkty
(punkty chyba, nie pamiętam ostatniego taryfikatora), to jammer jest już
urz±dzeniem nadawczym i to całkiem sporej mocy, więc podpada już pod
całkiem ciekawe przepisy, w zależno¶ci od tego, co się prokuratorowi
spodoba. Jak cię łapn± z tym w alei Krakowskiej w Warszawie, a ty będziesz
miał pecha, to prokurator nawet może wymy¶leć sprowadzenia zagrożenia
katastrof± w ruchy lotniczym, za co jest do 8 lat w pace. To ostatnie to
głupota, ale wybroń się z tego... ZnajdĽ odpowiedniego biegłego z zakresu
lotnictwa który wykaże, że żadne radary lotnicze nie pracuj± w tym samym
pa¶mie co urz±dzenie (które ci zreszt± zabior±, więc co dasz do zbadania
biegłemu?)

Data: 2010-10-25 21:49:31
Autor: to
Antyradar - jak wybierać?
begin Waldek Godel
Jak ciÄ™ Ĺ‚apnÄ… z tym w alei Krakowskiej w Warszawie, a ty
będziesz miał pecha, to prokurator nawet może wymyśleć sprowadzenia
zagroĹĽenia katastrofÄ… w ruchy lotniczym, za co jest do 8 lat w pace. To
ostatnie to głupota, ale wybroń się z tego...

Ty to piszesz tak zupełnie na trzeźwo?

ZnajdĹş odpowiedniego
biegłego z zakresu lotnictwa który wykaże, że żadne radary lotnicze nie
pracują w tym samym paśmie co urządzenie (które ci zresztą zabiorą, więc
co dasz do zbadania biegłemu?)

Tu nie trzeba biegłego tylko mózg. Skoro jammer wysyła z grubsza to samo, co radar, to oznaczałoby, że i radar "sprowadza zagrożenie katastrofą lotniczą".

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-25 23:53:11
Autor: J.F.
Antyradar - jak wybierać?
On 25 Oct 2010 21:49:31 GMT,  to wrote:
Tu nie trzeba biegłego tylko mózg. Skoro jammer wysyła z grubsza to samo, co radar, to oznaczałoby, że i radar "sprowadza zagrożenie katastrof± lotnicz±".

Ale radar ma atest :-)

J.

Data: 2010-10-25 22:18:49
Autor: to
Antyradar - jak wybierać?
begin J.F.
Tu nie trzeba biegłego tylko mózg. Skoro jammer wysyła z grubsza to
samo, co radar, to oznaczałoby, że i radar "sprowadza zagrożenie
katastrofÄ… lotniczÄ…".

Ale radar ma atest :-)

Ale to ten, co wysunął ten absurdalny zarzut winien udowodnić na czym polegało to rzekome zagrożenie. W obliczu powyższego musiałby być chyba pijany, żeby czegoś takiego próbować. Zresztą po co?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-26 11:32:57
Autor: flower
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
> [...]

Tu nie trzeba biegłego tylko mózg. Skoro jammer wysyła z grubsza to samo,
co radar, to oznaczałoby, że i radar "sprowadza zagrożenie katastrofą
lotniczÄ…".

A nie zaleĹĽy w ktĂłrÄ… stronÄ™ jest skierowany?
A w sądzie mózg jest sprawą drugorzędną. Jak to mi kiedyś powiedział jeden
prawnik - sąd nie myśli, tylko czyta.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-10-25 20:35:23
Autor: Inead
Antyradar - jak wybierać?

On 2010-10-25 20:18, Inead wrote:
 Ustawiasz sobie 70 km/h i wszystkie radary wiedz± że jedziesz
70 km/h

Masz gdzies opis zasady fizycznej na której opiera się jego działanie?

Nie mam, jestem "end userem". JeĽdziłem samochodem  z takim urz±dzeniem, i chyba działa bo nic nie przyszło a w UK nie ma pustych puszek.

Data: 2010-10-26 10:52:45
Autor: kamil
Antyradar - jak wybierać?

On 2010-10-25 20:18, Inead wrote:
[...]

Oczywiscie, ze sa.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-26 21:45:36
Autor: Inead
Antyradar - jak wybierać?

Oczywiscie, ze sa.

Chyba po ¶mieciach... Mam info od kolesia co w Policji pracuje

Data: 2010-10-25 22:59:24
Autor: Adam Płaszczyca
Antyradar - jak wybierać?
[...]

A bo to skomplikowane... Odbieramy wi±żkę fal o jakiej¶ częstotliwo¶ci i
emitujemy własne fale, o częstotliwo¶ci zmienionej odpowiednio...

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2010-10-25 20:51:48
Autor: bratPit
Antyradar - jak wybierać?
[...]

jeżeli chcesz wykrywacz radarów to - z tego co się kiedy¶ interesowałem tematem - Valentine One jest ¶wietny, co oczywi¶cie przekłada się na cenę, tańszym wykrywaczom zawsze co¶ brakuje albo s± wyrzucon± kas± w błoto,
ja również polecam też CB,
owszem ma wady jak chociażby słownictwo że uszy puchn±, brak kultury etc. nie zawsze też dowiesz się o działaj±cym fotoradarze stacjonarnym ale generalnie się sprawdza,
usłyszysz nie tylko o suszarkach ale też korkach, utrudnieniach, wypadkach, również wideoradarach, dowiedzieć się można jak objechać utrudnienia, można też czasem pogadać głupio a zdarzy się że i m±drze, ja do CB tak się przyzwyczaiłem, że "nie umiem" bez niego jeĽdzić po trasach,

brat

Data: 2010-10-25 21:07:53
Autor: Adam Szewczak
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia4jkj$km1$1inews.gazeta.pl...
[...]

    A jak mnie je ukradli kilka lat temu to sie jakos odzwyczailem, choc owszem czasami brakuje. Kiedys bylo ogolnie lepiej bo trzeba bylo miec pozwolenie na radio i bylo grzecznej, mniej odsluchowcow.

PZDr
Adam

Data: 2010-10-25 21:10:39
Autor: bratPit
Antyradar - jak wybierać?

   A jak mnie je ukradli kilka lat temu to sie jakos odzwyczailem, choc owszem czasami brakuje. Kiedys bylo ogolnie lepiej bo trzeba bylo miec pozwolenie na radio i bylo grzecznej, mniej odsluchowcow.

heh, przypomniałe¶ mi, pozwolenie też gdzie¶ (chyba jeszcze?) mam, ech te czasy gdy się wędrowało z "radyjkiem" do PARu ;-)

brat

Data: 2010-10-25 21:24:42
Autor: Adam Szewczak
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia4kns$ore$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nooo, ja swoje tez mam, i jeszcze zasilacz z homologacja trzeba bylo miec. Co prawda ja mialem zarejestrowanego jako stacjonarno przewozne Alana 42 ale stacjonarny byl Lincoln nieskrocony :D

PZDr
Adam

Data: 2010-10-25 21:40:21
Autor: bratPit
Antyradar - jak wybierać?
[...]

no ba :-)
zasilacz z homologacj± też mam tyle, że nie kojarzę abym go targał do PAR-u hmm,
co więcej homologacja jest na jakie¶ ¶mieszne radio Dragona (oczywi¶cie kombinacj± klawiszy odblokowuje się dziesięć 40-tek ;-) - wiadomo że podstawowa 40-tka była za mała żeby spokojnie pogadać...)
na dobre czasy czeka stary dobry Jackson, a w aucie jeĽdzi Harry II,
kurde ... wychodzi, że mam 3 CB radia o_O

brat

Data: 2010-10-25 21:52:36
Autor: Adam Szewczak
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia4mfi$230$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zasilacz to wystarczylo tam zaniesc od niego kwity. Dobrze ze lincolna nie musialem nosic bo by mi go skrocili.

PZDr
Adam

Data: 2010-10-26 11:26:04
Autor: Inead
Antyradar - jak wybierać?

   A jak mnie je ukradli kilka lat temu to sie jakos odzwyczailem, choc owszem czasami brakuje. Kiedys bylo ogolnie lepiej bo trzeba bylo miec pozwolenie na radio i bylo grzecznej, mniej odsluchowcow.

A teraz tylko k, ch, j  a zwróć uwage takiemu jednemu czy drugiemu to tak± wi±zanę pu¶ci, że uszy więdn±

Data: 2010-10-26 12:35:37
Autor: Seba
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:51:48 +0200, bratPit napisał(a):
[...]

Jaki już pisałem całkiem niedawno, w innym w±tku o antyradarach - miałem
okazję widzieć w działaniu Valentine One (z tego co piszesz, to już w
miarę porz±dny model) i po tym do¶wiadczeniu doszedłem do wniosku, że
jednak CB jest bardziej optymalnym wyborem. AR generuje tak duż± liczbę
fałszywych alarmów, że po pewnym czasie po prostu zaczynasz go
ignorować. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-10-26 13:19:51
Autor: Mikołaj Tutak
Antyradar - jak wybierać?
W dniu 2010-10-26 12:35, Seba pisze:
[...]

W jaki sposób co¶ może być bardziej optymalne?!?!?

       Mikołaj

Data: 2010-10-26 13:32:38
Autor: Seba
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Tue, 26 Oct 2010 13:19:51 +0200, Mikołaj Tutak napisał(a):

W jaki sposób co¶ może być bardziej optymalne?!?!?

Chodzi o to, żeby plusy nie przesłoniły nam minusów ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-10-26 11:36:36
Autor: masti
Antyradar - jak wybierać?
Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 13:32:38 +0200 osobnik zwany Seba wystukał:

Dnia Tue, 26 Oct 2010 13:19:51 +0200, Mikołaj Tutak napisał(a):

W jaki sposób coś może być bardziej optymalne?!?!?

Chodzi o to, żeby plusy nie przesłoniły nam minusów ;)

ale plusy dodatnie czy ujemne? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-27 12:38:44
Autor: Bydlę
Antyradar - jak wybierać?
On 2010-10-26 13:19:51 +0200, Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> said:

[...]

Niektórzy spóĽnili się na lekcję o stopniowaniu przymiotników i przepisywawali od kolegi z zeszytu.

--
Bydlę

Data: 2010-10-27 12:59:51
Autor: Mariusz Chwalba
Antyradar - jak wybierać?
On Wed, 27 Oct 2010 12:38:44 +0200,  wrote:

[...]

Bo "dobry" to wyj±tkowy przymiotnik, ma 5 stopni. :-)

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-10-27 19:59:19
Autor: Lewis
Antyradar - jak wybierać?
W dniu 2010-10-27 12:59, Mariusz Chwalba pisze:
On Wed, 27 Oct 2010 12:38:44 +0200, wrote:

Jaki już pisałem całkiem niedawno, w innym wątku o antyradarach -
miałem
okazję widzieć w działaniu Valentine One (z tego co piszesz, to już w
miarę porządny model) i po tym doświadczeniu doszedłem do wniosku, że
jednak CB jest bardziej optymalnym wyborem. AR generuje tak duĹĽÄ… liczbÄ™
fałszywych alarmów, że po pewnym czasie po prostu zaczynasz go
W jaki sposób coś może być bardziej optymalne?!?!?

Niektórzy spóźnili się na lekcję o stopniowaniu przymiotników i
przepisywawali od kolegi z zeszytu.

Bo "dobry" to wyjÄ…tkowy przymiotnik, ma 5 stopni. :-)

Kurcze no 4 to wiem jakie ale 5? ;)

Data: 2010-10-29 09:55:29
Autor: Mariusz Chwalba
Antyradar - jak wybierać?
On Wed, 27 Oct 2010 19:59:19 +0200, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>  wrote:

[...]

Dobry, lepszy, najlepszy (czyli: optymalny), optymalniejszy
(czyli: najlepsiejszy) i najoptymalniejszy (najnajlepsiejszy).

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-10-25 20:58:43
Autor: Adam Szewczak
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia4h7t$800$1news.onet.pl...
[...]

    A tam mnie blysnelo na katowickiej i co... i nic nie przyszlo od chyba 3 lat abo i 4.

Ja mam lepszy sposob, staram sie jak sie da, nie jezdzic po DK :P

PZDr
Adam

Data: 2010-10-25 21:26:36
Autor: MK
Antyradar - jak wybierać?
Witam,
ponieważ dzi¶ błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu antyradaru.

333km w stronę Warszawy to atrapa jak co¶ ;) Ten przy orlenie.

Data: 2010-10-25 21:43:31
Autor: Daniel
Antyradar - jak wybierać?
W dniu 25.10.2010 21:26, MK pisze:
Witam,
ponieważ dzi¶ błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu antyradaru.

333km w stronę Warszawy to atrapa jak co¶ ;) Ten przy orlenie.
Pół roku temu jechałem wieczorem, ładnie błyskał.

Pozdrawiam
Daniel

Data: 2010-10-25 22:32:24
Autor: huri_khan
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 21:26:36 +0200, MK napisał(a):

333km w stronę Warszawy to atrapa jak co¶ ;) Ten przy orlenie.

Jechałem w ten weekend i mówili na CB że na 333 jest załadowany. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-10-25 22:58:07
Autor: Adam Płaszczyca
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:11:06 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

Witam,
ponieważ dzi¶ błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu antyradaru.

I czym sie przejmujesz? Poczytaj przepisy i ¶miej się z błyskania :D

Data: 2010-10-26 04:53:24
Autor: Wiesiaczek
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c1.01.3N8VFd$J1Gmike.oldfield.org.pl...
[...]

Nie wiem, jaki przepis masz na my¶li, ale jako¶ mi nie do ¶miechu.
Co prawda konto punktowe miałem już puste, a teraz będzie już zapaskudzone.
A mniej jak 10 nie będzie :(

No... chyba że atrapa, ale zobaczymy.

Data: 2010-10-26 09:06:44
Autor: glang
Antyradar - jak wybierać?
Nie wiem, jaki przepis masz na my¶li, ale jako¶ mi nie do ¶miechu.
Co prawda konto punktowe miałem już puste, a teraz będzie już zapaskudzone.
A mniej jak 10 nie będzie :(
No... chyba że atrapa, ale zobaczymy.

przecież pasażerom nie daj± mandatów. a prowadziła żona, kochanka, cóka, matka, te¶ciowa najpewniej :))
pzdr
GL

Data: 2010-10-27 20:52:24
Autor: Adam Płaszczyca
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Tue, 26 Oct 2010 04:53:24 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

I czym sie przejmujesz? Poczytaj przepisy i ¶miej się z błyskania :D

Nie wiem, jaki przepis masz na my¶li, ale jako¶ mi nie do ¶miechu.

Przede wszystkim art. 78 PoRD, potem ten, który podaje kto ma obowi±zek
ustalenia sprawcy....

Co prawda konto punktowe miałem już puste, a teraz będzie już zapaskudzone.
A mniej jak 10 nie będzie :(

LOL. Co najwyżej 200zł bez punktów, o ile naprawdę bardzo nei chcesz
kombinować. A je¶li prowadził kolega z Ukrainy, to 0/0. --

Data: 2010-11-02 21:15:07
Autor: Adam Płaszczyca
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Fri, 29 Oct 2010 10:36:42 +0200, Arek (G) napisał(a):

LOL. Co najwyżej 200zł bez punktów, o ile naprawdę bardzo nei chcesz
kombinować. A je¶li prowadził kolega z Ukrainy, to 0/0.
A nie 500?

Nie spotkałem się z 500zł, zazwyczaj 500. Ale i tak wsadzenie mandatu za
niewskazanie dotyczy tylko tych, którzy daj± się dymać. --

Data: 2010-10-26 14:02:01
Autor: Bydlę
Antyradar - jak wybierać?
Wiesiaczek wrote:
> Witam,
> ponieważ dzi¶ błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce,

Je¶li na trzech trójkach w kierunku DC, to nie martw się...
;-)

--
Bydlę

Data: 2010-10-27 01:52:47
Autor: Wiesiaczek
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomo¶ci news:ia6fvp$t71$1cougar.axelspringer.pl...
Wiesiaczek wrote:
> Witam,
> ponieważ dzi¶ błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce,

Je¶li na trzech trójkach w kierunku DC, to nie martw się...
;-)

Dzięki, ale nie zwróciłem uwagi :(
W najgorszym wypadku i tak przeżyję, limit punktów jeszcze niewyczerpany, a kasa to nie problem:)
Zamówiłem już antyradar według swojego rozeznania, bo tu raczej się nie dowiem, który lepszy.
Wybór padł na Beltronixa.

Jutro powinien być już w aucie :)

Data: 2010-10-27 15:09:49
Autor: krzysiek82
Antyradar - jak wybierać?
W dniu 2010-10-25 20:11, Wiesiaczek pisze:
Witam,
ponieważ dzi¶ błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu
antyradaru.

a może trzeba dojrzeć do jazdy zgodnie z przepisami?

Czy kto¶ używał takiego sprzętu i może polecić który¶ z nich a także
uzasadnić wyższ± cene tego pierwszego?

to urz±dzenia s± nielegalne

--
krzysiek82

Data: 2010-10-27 19:52:44
Autor: Mario
Antyradar - jak wybierać?
W dniu 2010-10-27 15:09, krzysiek82 pisze:
[...]

a może trzeba dojrzeć do czytania ze zrozumieniem i odpowiadania na zadanie pytanie. Jak nie masz wiedzy w temacie i nie możesz pomóc autorowi w±tku, to się nie wypowiadaj.

Czy kto¶ używał takiego sprzętu i może polecić który¶ z nich a także
uzasadnić wyższ± cene tego pierwszego?

to urz±dzenia s± nielegalne

no i?

mario

Data: 2010-10-27 22:11:58
Autor: Bydlę
Antyradar - jak wybierać?
On 2010-10-27 19:52:44 +0200, Mario <camaro94@op.pl> said:

Jak nie masz wiedzy w temacie i nie możesz pomóc autorowi w±tku, to się nie wypowiadaj.

Praca ci się z forum myli.
To nie jest płatny helpdesk.
To forum dyskusyjne.

--
Bydlę

Data: 2010-10-28 09:20:59
Autor: Wiesiaczek
Antyradar - jak wybierać?

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iaa12e$t4j$1inews.gazeta.pl...
On 2010-10-27 19:52:44 +0200, Mario <camaro94@op.pl> said:

Jak nie masz wiedzy w temacie i nie możesz pomóc autorowi w±tku, to się nie wypowiadaj.

Praca ci się z forum myli.
To nie jest płatny helpdesk.
To forum dyskusyjne.

Ale to jest grupa o samochodach, a nie pl.soc.moralno¶ć i pewne zasady jednak obowi±zuj±.

Data: 2010-10-28 17:37:40
Autor: Mario
Antyradar - jak wybierać?
On 2010-10-27 19:52:44 +0200, Mario <camaro94@op.pl> said:

Jak nie masz wiedzy w temacie i nie możesz pomóc autorowi w±tku, to
się nie wypowiadaj.

Praca ci się z forum myli.
To nie jest płatny helpdesk.
To forum dyskusyjne.
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^

no shit, a ja my¶lałem że grupy dyskusyjne :-P

mario

Data: 2010-10-30 12:01:50
Autor: Bydlę
Antyradar - jak wybierać?

On 2010-10-27 19:52:44 +0200, Mario <camaro94@op.pl> said:

[...]

Tak, mea culpa - *grupa* i to miałem na my¶li.

(próbowałem wykombinować jakie¶ wytłumaczenie mego błędu i nawet znalazłem co¶, ale gdy napisałem i przeczytałem, wydało mi się tak niewarygodne, że skasowałem i biorę bł±d na klatę :-))

--
Bydlę

Data: 2010-10-27 19:55:54
Autor: Bydlę
Antyradar - jak wybierać?
On 2010-10-27 15:09:49 +0200, krzysiek82 <gnojowni@mowimy-nie.pl> said:

Czy kto¶ używał takiego sprzętu i może polecić który¶ z nich a także
uzasadnić wyższ± cene tego pierwszego?

to urz±dzenia s± nielegalne

Nie s± nielegalne.
Dlatego m.in. można je kupować.

--
Bydlę

Data: 2010-11-03 09:57:56
Autor: Sebastian Kaliszewski
Antyradar - jak wybierać?
krzysiek82 wrote:
[...]

A może po prostu dojrzeć...

Czy kto¶ używał takiego sprzętu i może polecić który¶ z nich a także
uzasadnić wyższ± cene tego pierwszego?

to urz±dzenia s± nielegalne

Bzdura

Nielegalne jest ich używanie w samochodach.

\SK

Data: 2010-11-02 11:28:13
Autor: Seba
Antyradar - jak wybierać?
<ciach>

Wiem że temat już się zdeaktualizował, ale przypomniało mi się, że w
ubiegłotygodniowym Motorze jest test 4 antyradarów - wygrał bodajże
Valentine One.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-10 15:54:56
Autor: Seba
Antyradar - jak wybierać?
Dnia Tue, 2 Nov 2010 11:28:13 +0100, Seba napisał(a):

Wiem że temat już się zdeaktualizował, ale przypomniało mi się, że w
ubiegłotygodniowym Motorze jest test 4 antyradarów

Przez przypadek w oczy wpadł mi link:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/skuteczny-sposob-na-drogowke,1553263,415

--
Pozdrawiam,