Antyradio - Państwo Zientarscy o kurierac h na ostrych kołach

Data: 2009-11-17 17:49:26
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Antyradio - Państwo Zientarscy o kurierac h na ostrych kołach
No na niczym się nie znają. A słuchać ich marnie.

Hasło - no Ci kurierzy to jeżdżą na ostrym kole
Pytanie córki: a co to ostre koło
Odpowiedź Zientarskiego: To taki rower na olskulowej ramie typu np: romet wicher, bez amortyzatorów i hamulców i bez przerzutek i oni normalnie hamują nogami !!
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-11-17 17:59:19
Autor: Remiczor
Antyradio - Państwo Zientarscy o kurierach na ostryc h kołach
No na niczym się nie znają. A słuchać ich marnie.

zmieniam stację jak ich słucham.
r.

Data: 2009-11-17 18:11:50
Autor: Niewe
Remiczor pisze:
No na niczym się nie znają. A słuchać ich marnie.

zmieniam stację jak ich słucham.
r.
Ja z ich powodu zmieniłem ją na stałe. Zaprogramowałem w tym miejscu pierwszą lepszą i mam spokój.

Data: 2009-11-17 14:35:59
Autor: Zbrochaty
Antyradio - Państwo Zientarscy o kurierach na o strych kołach
> zmieniam stację jak ich słucham.

Ja z ich powodu zmieniłem ją na stałe. Zaprogramowałem w tym miejscu
pierwszą lepszą i mam spokój.

Obrazac sie na cala stacje z powodu jednej, krotkiej audycji?
Muzyke maja chyba najlepsza ze wszystkich stacji (oczywiscie to sprawa
gustu), oprocz Zietarskich inni "prowadzacy" sa nie najwyzszego lotu.
No ale sa i reklamy i Zientalscy - wtedy przelaczasz sie na inna
stacje. Proste.

Zbrochaty

Data: 2009-11-17 23:47:54
Autor: KuFeL
Zbrochaty pisze:
[...]

a ja wybralem ta co nie ma ani Zientarskich, ani co wazniejsze reklam. a muza dla ucha mila - zwie sie to Euro i jest publiczne.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-11-18 04:16:39
Autor: Niewe
KuFeL pisze:
a ja wybralem ta co nie ma ani Zientarskich, ani co wazniejsze reklam. a muza dla ucha mila - zwie sie to Euro i jest publiczne.

Euro jest niezłe, ale zdefiniowanych stacji w radiu mam 6 :-)

Data: 2009-11-18 10:35:05
Autor: granat
Niewe pisze:

Euro jest niezłe, ale zdefiniowanych stacji w radiu mam 6 :-)

to sluchaj z winamp;-) w nim nie ma ograniczen
mms://stream.polskieradio.pl/program4

granat

Data: 2009-11-18 20:07:36
Autor: Niewe
granat pisze:
to sluchaj z winamp;-) w nim nie ma ograniczen
mms://stream.polskieradio.pl/program4

w samochodzie?
:-P

Data: 2009-11-18 13:45:00
Autor: KuFeL
Niewe pisze:
KuFeL pisze:
a ja wybralem ta co nie ma ani Zientarskich, ani co wazniejsze reklam. a muza dla ucha mila - zwie sie to Euro i jest publiczne.

Euro jest niezłe, ale zdefiniowanych stacji w radiu mam 6 :-)
ja mam w aucie, bo tam glownie slucham radia, kilkanascie, ale coraz czesciej sie lapie na tym(to chyba przez ten wiek;) ze slucham albo PR1 albo jak mowi moja znajoma, najlepsze radio w PL to wylaczone radio ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-11-18 04:15:59
Autor: Niewe
Zbrochaty pisze:
Obrazac sie na cala stacje z powodu jednej, krotkiej audycji?
Muzyke maja chyba najlepsza ze wszystkich stacji

Najlepszą może nie, ale rzeczywiście jest nieźle. Dlatego miałem ją zaprogramowaną.

(oczywiscie to sprawa
gustu), oprocz Zietarskich inni "prowadzacy" sa nie najwyzszego lotu.
No ale sa i reklamy i Zientalscy - wtedy przelaczasz sie na inna
stacje. Proste.

Raz, drugi, trzeci i wystarczy. Poziom jest żenujący, a już Zientarscy mogą człowiekowi uszkodzić mózg nawet przez tą krótką chwilę przed przełączeniem. Nie chcę i słyszeć nawet przypadkiem i nawet przez kilka sekund.

Data: 2009-11-17 21:00:19
Autor: Coaster
Niewe wrote:
Remiczor pisze:
[...]

LOL - dlaczego wczesniej jej sluchales? Ich audycja to bardzo maly procent ramowki.

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-11-17 20:55:41
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Remiczor pisze:
No na niczym się nie znają. A słuchać ich marnie.

zmieniam stację jak ich słucham.
r.

no ich się słuchać nie da - niusy mają z onetu - zdąże je w pracy przeczytać przy kawie. Do tego maniera w głosie p. Zientarskiego.
Kiedys prowadził program samochodowy.. tez nie za super.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-11-17 22:49:20
Autor: zly
Dnia Tue, 17 Nov 2009 20:55:41 +0100, "Maciek \"Sołtys\"" napisał(a):

Do tego maniera w głosie p. Zientarskiego.
Kiedys prowadził program samochodowy.. tez nie za super.

Jeden to chyba nawet samochód prowadził... Też nie za super.
--
marcin

Data: 2009-11-18 09:18:09
Autor: Mariusz Kruk
Antyradio - Państwo Zientarscy o kurierach na ostrych kołach
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Sołtys""
no ich się słuchać nie da - niusy mają z onetu - zdąże je w pracy przeczytać przy kawie. Do tego maniera w głosie p. Zientarskiego.
Kiedys prowadził program samochodowy.. tez nie za super.

Tiaaa... i wyp.*ili go z TVP za kryptoreklamę w '91.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2009-11-18 02:06:04
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Nov 18, 8:18 am, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> [...]

>Kiedys prowadził program samochodowy.. tez nie za super.

Tiaaa... i wyp.*ili go z TVP za kryptoreklamę w '91.

to nie wszystko! jak byl moly to moczyl sie w lozku! Skreslony na cale
zycie :)

Data: 2009-11-17 20:57:22
Autor: Coaster
Antyradio - Państwo Zientarscy o kuri erach na ostrych kołach
Remiczor wrote:
[...]
zmieniam stację jak ich słucham.

CPN? :-P

Data: 2009-11-17 23:00:19
Autor: stefandora
Remiczor wrote:
No na niczym się nie znają. A słuchać ich marnie.

zmieniam stację jak ich słucham.

Ditto. Bardzo irytująca para.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 04:58:22
Autor: Ja Czy Ty?
On 17 Lis, 17:49, "Maciek \"Sołtys\"" <solty...@op.pl> wrote:

Pytanie córki: a co to ostre koło

tak poza tematem - co jest ostrego w kole?

Data: 2009-11-18 09:18:55
Autor: Mariusz Kruk
Antyradio - Państwo Zientarscy o kurierach na ostrych kołach
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Sołtys""
No na niczym się nie znają. A słuchać ich marnie.

Oczywiście. Ze trzy lata temu poklepywali się wzajemnie z synem po
plecach przekonując się nawzajem, że ci rowerzyści powinni wyp.*ać
z ulic, bo nie płacą na nie podatków.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2009-11-18 17:44:19
Autor: kml

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhg7bff.qca.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Teraz tylko poczekać aż curuś zap.li w inną budowlę i będzie komplecik. Tak jak nie mam nic do dziennikarzy motoryzacyjnych, tak tego starego grzyba po prostu _NIEZNOSZĘ_

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Antyradio - Państwo Zientarscy o kurierac h na ostrych kołach