Antysemicki film "Pasja" (2004) o M臋ce Jezusa w tym roku w poniedzia艂ek 21 marca o 20:15 na Polsacie

Data: 2016-03-20 17:50:44
Autor: masti
Antysemicki film "Pasja" (2004) o M臋ce Jezusa w tym roku w poniedzia艂ek 21 marca o 20:15 na Polsacie
A. Filip wrote:

http://teletydzien.interia.pl/hity/filmy/pasja,aid,68837456
20:15 21 mar - Polsat, Polsat HD
"Pasja" USA 2004  127 min
Tytu艂 oryginalny: "The Passion of the Christ"

w jaki spos贸b on mo偶e by膰 antysemicki skoro Matka Boska by艂a z
Cz臋stochowy?

--
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-03-20 19:07:15
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

http://teletydzien.interia.pl/hity/filmy/pasja,aid,68837456
20:15 21 mar - Polsat, Polsat HD
"Pasja" USA 2004  127 min
Tytu艂 oryginalny: "The Passion of the Christ"
[...]
https://en.wikipedia.org/wiki/The_passion_of_the_christ#Allegations_of_antisemitism

w jaki spos贸b on mo偶e by膰 antysemicki skoro Matka Boska by艂a z
Cz臋stochowy?

Ale偶 poczytaj sobie na angielsko-j臋zycznej Wikipedii dlaczego
protestowali "呕ydowscy eksperci (od antysemityzmu)".  Ja si臋  tego
"stre艣ci膰 bez zniekszta艂cenia" nie podejmuje.

Polsko-j臋zyczna Wikipedia stre艣ci艂a to w jednym zdaniu.
<ironia> Czy takie ignorowanie zarzut贸w o antysemityzm to nie jest
oczywisty antysemityzm?! </ironia>

--
A. Filip
Uca艂uj r臋k臋, kt贸rej nie mo偶esz ugry藕膰.  (Przys艂owie ormia艅skie)

Data: 2016-03-20 19:00:36
Autor: masti
A. Filip wrote:

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

[...]

czy takie ignorowanie rzeczywisto艣ci to nie jest oczywisty debilizm?

--
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-03-20 21:31:00
Autor: mkarwan
Antysemicki film "Pasja" (2004) o M臋ce Jezusa w tym roku w poniedzia艂ek 21 marca o 20:15 na Polsacie

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ncms0k$ek6$1dont-email.me...
[...]

Zapytaj kt贸ra to 偶ydowska firma by艂a dystrybutorem tego filmu.
呕ydzi zajmowali si臋 dystrybucj膮 "antysemickiego" filmu?
Czy to przypadkiem do ciebie nie odnosi si臋 ostatnie s艂owo w twoim zdaniu?

Antysemicki film "Pasja" (2004) o M臋ce Jezusa w tym roku w poniedzia艂ek 21 marca o 20:15 na Polsacie