Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...

Data: 2009-11-14 05:46:32
Autor: Tzva Adonai
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
- Pierd.... Żyd! - Pierd.... nazistka - do takiej wymiany zdań doszło
pomiędzy dyrektorką Teatru Wielkiego a izraelskim tancerzem podczas
prób do spektaklu "Alexanderplatz".

Wszystko zaczyna się 8 listopada. - To był poniedziałek. Zwykła próba.
Zaczęliśmy tańczyć i nagle poczułem, że ktoś mnie obserwuje - opowiada
Ofir Levie. - Jeszcze nie wiedziałem, kto albo co to jest, ale czułem
się nieswojo. Poszedłem za kulisy, ale dziwne uczucie nie mijało.
Nagle się odwróciłem. Byłem w szoku. Zobaczyłem Hitlera! Patrzył na
mnie, byłem przerażony. Głównie przez te jego wąsy i uczesanie.

Kim był "Fuhrer"? Czy był prawdziwy? I skąd się nagle wziął w operze?
Ustaliliśmy, że domniemany wódz III Rzeszy to jeden z pracowników
Teatru Wielkiego o ksywie "Adolfik". Wszystko przez fantazyjnie
zaczesaną na bok grzywkę i charakterystyczny wąsik.

Gruszka spełnia prośbę. Ustaliwszy, że "Hitler" jest pracownikiem
technicznym, udaje się do jego szefa, kierownika Michalskiego: - Nawet
nie nazwałam tego mężczyzny Hitlerem. Powiedziałem tylko, że
specyficznie wygląda i że mamy tu wrażliwą osobę. Kierownik
odpowiedział, że doskonale wie, o kogo chodzi. Myślałam, że sprawa się
zakończyła.

"Hitler" opuszcza kulisy, jednak jeszcze tego samego dnia pisze list
do zastępczyni dyrektora Anny Świderskiej-Schwerin. Żali się, że padł
ofiarą dyskryminacji. - Następnego dnia dowiedzieliśmy się, że
pracownicy Teatru Wielkiego, którzy solidaryzują się z panem "H",
zamierzają strajkować i że nasz spektakl jest zagrożony - opowiada
tancerka PTT Katarzyna Kulmińska. Wszystko zmierza ku wielkiej
awanturze.

Mamy wtorek, trwa próba generalna. Levie czeka na swoje wyjście na
scenę. Nagle widzi kobietę, która krzyczy coś po polsku za kulisami..
Boi się, że usłyszy ją widownia, więc podchodzi do niej i prosi, by
się uspokoiła. - Jestem dyrektorem tego teatru - odpowiada nieznajoma,
która rzeczywiście okazuje się dyrektorem, konkretnie jego zastępcą,
Anną Świderską-Schwerin. - No i niby co z tego? - kontruje rezolutnie
Levie. - A ty jesteś pier..... Żydem - wybucha Świderska i rozpętuje
się piekło. - Że k....., co? Ty jesteś dyrektorem? Jesteś pier...
nazistką! - krzyczy artysta, a atmosfera robi się bardzo, bardzo
ciężka.

http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,7252580,Awantura_w_teatrze__Hitler__opera_i_zona_Hitlera.html

Data: 2009-11-14 14:38:45
Autor: apr...
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
to jak to jest do q...y nędzy, że wycieczki izraelskich dzieciaczków pod ochroną uzbrojonych agentów służb izraelskich, a jakiś pajackow bez obstawy , żeby ochrona nie mogła zabić hitlera, skandal.
oj czuję, że stawka wzrośnie z 65 do 69 mld $.

Data: 2009-11-14 14:49:40
Autor: Adonis
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
No i wez tu wpusc zyda do teatru.

Data: 2009-11-14 05:52:14
Autor: Tzva Adonai
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
Biografia nazistki Świderskiej-Schwerin wraz ze zdjęciem:

http://www.opera.poznan.pl/page.php/1/0/show/1225/

Data: 2009-11-14 11:40:49
Autor: Antenka
On 14 Lis, 14:52, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Biografia nazistki Świderskiej-Schwerin wraz ze zdjęciem:

http://www.opera.poznan.pl/page.php/1/0/show/1225/

Piękna kobieta i bardzo mądra :-)

Antenka

Data: 2009-11-14 19:02:39
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:9355167c-e9c0-4ae6-b0bd-509e0748362bl2g2000yqd.googlegroups.com...
Biografia nazistki Świderskiej-Schwerin wraz ze zdjęciem:

http://www.opera.poznan.pl/page.php/1/0/show/1225/
-- -- -- -- -- -
dac jej medal i odszkodowanie za napasc judejczyka
awe

Data: 2009-11-14 14:59:36
Autor: Piotr
Dnia Sat, 14 Nov 2009 14:49:40 +0100, Adonis napisał(a):

No i wez tu wpusc zyda do teatru.

Pewnie też i homoseksualista. Skaranie boskie... :-)
Piotr

Data: 2009-11-14 06:01:02
Autor: Tzva Adonai
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
Będzie z tego większa afera...

***

O swoich przeżyciach Levie poinformował ambasadę Izraela i
Ministerstwo Kultury. - Chcę opowiedzieć o tym wszystkim, całemu
światu. Żeby ludzie się zastanowili nad tym, co robią.

http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,7252580,Awantura_w_teatrze__Hitler__opera_i_zona_Hitlera.html

Data: 2009-11-14 15:03:51
Autor: Piotr
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
Dnia Sat, 14 Nov 2009 06:01:02 -0800 (PST), Tzva Adonai napisał(a):

Będzie z tego większa afera...

***

O swoich przeżyciach Levie poinformował ambasadę Izraela i
Ministerstwo Kultury. - Chcę opowiedzieć o tym wszystkim, całemu
światu. Żeby ludzie się zastanowili nad tym, co robią.

No, kutasina się poszarogęsił, ktoś mu w końcu nadepnął na ogon i teraz
będzie kwiczał ustami Michników Racholi i Gadów... Czyli klasyka ostatnich lat.

Data: 2009-11-14 15:40:19
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ans3relyncaa.xqiyahl08dbc.dlg40tude.net...
[...]

Otoz to !.
Tak sie jakos zlozylo , ze zydzi lubia demonstrowac swoja zydowskosc ale jak im ktos powie "zydzie "  uwazaja to za antysemityzm . Ponadto rowniez dziwnym zrzadzeniem losu uwazaja , ze w kazdym towarzystwie musza byc jego pepkiem a jesli ktos uwaza , ze jest inaczej to rowniez poczytuja to sobie za antysemityzm .
Nie jestes antysemita tylko wtedy , kiedy zawsze , wszedzie o ze wszystkim zgadzasz sie z zydem .
Zyd , jak wynika z relacji opisanej  w GW chcial zrobic operacje plastyczna podobnemu do Hiltera czlowiekowi i zdziwl  sie , ze nikt tego nie akceptuje w zwiazku z czym usilowal rzadzic w teatrze , jak to zyd , doprowadzajac do wygnania pracownika z pracy za to ze ten mial pewnie wasika  i znowu zdziwil sie , tym razem tym , ze dyrektor teatru sobie na to nie pozwila !.
Dziwnie sie nam ten zydowski swiat dzisiaj konstytuuje .

cyc

Data: 2009-11-14 20:24:43
Autor: CeSaR
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
No i wez tu wpusc zyda do teatru.

Jestem ciekaw czy już wyjechał.

Data: 2009-11-14 17:29:39
Autor: MH
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
- Pierd.... Żyd! - Pierd.... nazistka - do takiej wymiany zdań doszło
pomiędzy dyrektorką Teatru Wielkiego a izraelskim tancerzem podczas
prób do spektaklu "Alexanderplatz".

Dalej nie czytam. Winę za incydent ponosi dyrektorka. Zgadza się ??

MH

Data: 2009-11-14 11:47:02
Autor: Antenka
On 14 Lis, 17:29, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]
> prób do spektaklu "Alexanderplatz".

Dalej nie czytam. Winę za incydent ponosi dyrektorka. Zgadza się ??

Niee icek, który chciał przerobić jakiegoś gościa, bo mu Hitlera
przypominał - skubaniec jeden! Pani dyrektor słusznie postąpiła -
bravo!

Antenka

P.s. To co ja mam powiedzieć? Muszę patrzeć na ten "polish ksenet" w
Sejmie RP...To ile należałoby operować? :D

Data: 2009-11-15 00:19:32
Autor: Andrzej Kokakolski
Antysemicki skandal. Pytanie
Sprobujmy poddac analizie ow krotki dialog "ludzi kultury".

Pani stwierdza, ze jej adwersarz jest Zydem, co jest faktem bezspornym
i nikt temu nie zaprzecza. Z innego jej okreslenia wynikaloby, ze zna jego preferencje seksualne i role jaka pelni podczas stosunku. Nie jest to jednak pewne, jakkolwiek w tym srodowisku bardzo rozpowszechnione a wiec prawdopodobne.
Pan jednak nie nadaza za postepem i zamiast okazac z tego powodu radosc i dume, wpada w zlosc i rowniez w odniesieniu do tej pani stwierdza jakoby ta pani byla strona bierna podczas aktu plciowego. A przeciez nie jest to nic pewnego, bo moze byc ona dziewica. Nie jest tez pewne a raczej jest watpliwe aby byla nazistka.

Ktorej z tych osob wypowiedz byla wiec blizsza prawdy?

AK

--

Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...