Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...

Data: 2009-11-14 17:29:39
Autor: MH
Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...
- Pierd.... Żyd! - Pierd.... nazistka - do takiej wymiany zdań doszło
pomiędzy dyrektorką Teatru Wielkiego a izraelskim tancerzem podczas
prób do spektaklu "Alexanderplatz".

Dalej nie czytam. Winę za incydent ponosi dyrektorka. Zgadza się ??

MH

Data: 2009-11-14 11:47:02
Autor: Antenka
On 14 Lis, 17:29, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]
> prób do spektaklu "Alexanderplatz".

Dalej nie czytam. Winę za incydent ponosi dyrektorka. Zgadza się ??

Niee icek, który chciał przerobić jakiegoś gościa, bo mu Hitlera
przypominał - skubaniec jeden! Pani dyrektor słusznie postąpiła -
bravo!

Antenka

P.s. To co ja mam powiedzieć? Muszę patrzeć na ten "polish ksenet" w
Sejmie RP...To ile należałoby operować? :D

Antysemicki skandal w Teatrze Wielkim...