Antysemicki spamer muto2100 zlokalizowany....

Data: 2010-03-23 08:52:08
Autor: Woland
Antysemicki spamer muto2100 zlokalizowany....
.... dzięki obywatelskiej postawie mkarwana...

Kolejny trafiony-zatopiony... Teraz już wszystko w rękach organów
ścigania...

***

Zdaniem jednego z naszych czytelników w bogatyńskiej bibliotece działa
spamer, który zarzuca nowymi wątkami grupę dyskusyjną pl.soc.polityka.

Otrzymaliśmy list od jednego z internautów. Według niego, w grupie
dyskusyjnej pl.soc.polityka jest spamer o nicku muto2100. Spamer
umieszcza na forum głównie treści antysemickie.

- Prośby aby nie spamował grupy nie przynoszą żadnego efektu. W
soboty, niedziele i święta spamer nie pojawia się w grupie
dyskusyjnej. Wygląda na to, ze spamer wysyła swoje posty z miejsca, w
którym pracuje. Spamer wysyła posty zawsze z tego samego IP
79.189.51.130 - pisze nasz czytelnik.
Okazuje się, że z tego samego IP został wysłany komentarz do jednego z
artykułów na naszym portalu podpisany przez Adama Balcera, dyrektora
bogatyńskiej biblioteki.

- Czy można przypuszczać, że autorem postów jest albo Pan Adam Balcer,
albo któryś z jego pracowników? Poprosiłem Biuro Burmistrza Bogatyni o
podanie adresu email do biblioteki. Niestety nie otrzymałem. W sieci
znalazłem adres bibliotekabpmg@o2.pl, wysłałem więc list z prośbą o
interwencję. Nie pomogło. Po pewnym czasie wysłałem podobny list na
adres biuro.burmistrza@bogatynia.pl licząc na przekazanie go
Dyrektorowi Biblioteki. Nic to nie dało - relacjonuje próby swoich
interwencji nasz czytelnik.

Naszym zdaniem spamerem nie musi żaden z pracowników biblioteki.
Biblioteka udostępnia bowiem komputery swoim czytelnikom. Szkoda
jednak, że ani biblioteka, ani urząd nie zareagowały na interwencje ze
strony naszego czytelnika.

http://www.bogatynia24.pl/wszystkie-newsy/573-spamer-antysemita-w-bibliotece

Antysemicki spamer muto2100 zlokalizowany....