Antysemityzm

Data: 2018-05-07 08:50:18
Autor: Stachu Chebel
Antysemityzm
Czy ktoś może mi podać definicję?

Data: 2018-05-07 18:17:06
Autor: A. Filip
Antysemityzm
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Czy ktoś może mi podać definicję?

A ta wybrana komu ma pasować?

Data: 2018-05-07 09:49:04
Autor: Stachu Chebel
Antysemityzm

--
Podaj wszelakie.

Data: 2018-05-07 20:07:36
Autor: A. Filip
Antysemityzm
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
W dniu poniedziałek, 7 maja 2018 18:17:11 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Definicji antysemityzmu ci po świecie dostatek.  Każdy może sobie wybrać
taką jaka jemu pasuje.  Ja za darmo cudzej (twojej) roboty nie odwalę.
To nie po kapitalistycznemu! :-)

Data: 2018-05-07 20:29:22
Autor: t-1
Antysemityzm
W dniu 2018-05-07 o 20:07, A. Filip pisze:
[...]

Może na trop szukanej definicji naprowadzi cię antygóralizm.
Są tylko 2 definicje antygóralizmu.
Wszystkie inne mieszczą się w nich.

1. Antygóral to ten, kto nie lubi górali.
2. Antygóral to ten, kogo nie lubią górale.

Obecnie w kręgach Górali druga definicja jest bardziej powszechna.

Data: 2018-05-07 20:40:18
Autor: A. Filip
Antysemityzm
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
[...]

No i za co te wredne cepry najwspanialszych na świecie Górali śmią nie
lubić?!  Górale (dudki) ceprów kochają ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-05-07 20:14:07
Autor: boukun
Antysemityzm
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Czy ktoś może mi podać definicję?
Ten, kto demonstruje niezadowolenie z tego, że Żydzi konspiracyjnie rządzą Polską, ten jest antysemita...

boukun

Antysemityzm