Antysemityzm Polaków

Data: 2014-11-04 11:52:11
Autor: boukun
Antysemityzm Polaków
Wczoraj u tego chytrego Lisa zaproszeni do jego studia Żydzi ostro jechali po Polakach. Jeden przez drugiego wyścigiwali się w insynuacjach, że Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki. Jeden z zaproszonych tam Żydów twierdził, że nawet dzisiaj, w Polsce bez Żydów jest antysemityzm...

No ja się dziwię, jak może być antysemityzm bez Żydów? No bo skoro nie ma w Polsce Żydów, to wobec kogo mieliby Polacy okazywać ten antysemityzm? Ale pokrętne coć te Żydy... w tej telawizji...

boukun

Data: 2014-11-04 10:35:07
Autor: Polack
Antysemityzm Polaków

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:m3acae$l3u$1mx1.internetia.pl...
[...]

Czy mowisz o tej dyskusji?

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/tomasz-lis-na-zywo/wideo/03112014/17231017

Jak co to podaj nam link.

Data: 2014-11-04 18:43:24
Autor: boukun
Antysemityzm Polaków
Użytkownik "Polack" <allall@monej.com> napisał w wiadomości news:m3arn1$kd0$1speranza.aioe.org...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dokładnie, od 26 mminuty 30 sekundy, odchodzi antypolska hucpa syjonistów, w tym syjonistycznym gadzinowskim, antypolskim, zakłamanym programie...

boukun

Data: 2014-11-05 03:56:28
Autor: stevep
Antysemityzm Polaków
W dniu .11.2014 o 18:43 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Idiota.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-04 19:01:15
Autor: MarkWoydak
Antysemityzm Polaków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m3acae$l3u$1mx1.internetia.pl...
Wczoraj u tego chytrego Lisa zaproszeni do jego studia Żydzi ostro jechali po Polakach.

ALE KTO? NAZWISKA!!!!

MW

Data: 2014-11-04 20:01:38
Autor: ApostatA
Antysemityzm Polaków
W dniu 2014-11-04 o 19:01, MarkWoydak pisze:

Wczoraj u tego chytrego Lisa zaproszeni do jego studia Żydzi ostro
jechali po Polakach.

ALE KTO? NAZWISKA!!!!

MW

znasz logikę Boukuna, skoro źle mówią o Polsce to pewnie Żydzi. A jak mówią coś o antysemityzmie to juz na pewno.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-05 03:58:04
Autor: stevep
Antysemityzm Polaków
W dniu .11.2014 o 20:01 ApostatA <noNAME@wp.pl> pisze:

[...]

Hej Serwacy daj gwintówkę zaraz zdmuchnę tą idiotyczną boukunówą makówkę.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-04 20:37:23
Autor: boukun
Antysemityzm Polaków
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:m3b4bn$hup$13news.albasani.net...

[...]

Od 26 minuty 30 sekundy, masz ich jak na dłoni... Ireneusz Krzemiński i ten zarośnięty w okularach wiodący antypolacy...

boukun

Data: 2014-11-04 19:59:45
Autor: ApostatA
Antysemityzm Polaków
W dniu 2014-11-04 o 11:52, boukun pisze:
[...]

a ja się pytam czemu w Polsce nie ma ani jednego antysemity? Taki Mkarwan jak sie go tak nazwie to prokuratura straszy. A przecież, gdyby choć 10% z tego co tu pisze byłoby prawdą to należałoby być antysemitą. Zdrowy na rozumie człowiek nie miałby wyjscia. To tak jakby Ukraińca dyskwalifikowało to, ze jest rusofobem.  No jasne, ze musi być.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-04 11:56:15
Autor: leming.show
Antysemityzm Polaków
użytkownik ApostatA napisał:

a ja się pytam czemu w Polsce nie ma ani jednego antysemity? Taki Mkarwan jak sie go tak nazwie to prokuratura straszy. A przecież, gdyby choć 10% z tego co tu pisze byłoby prawdą to należałoby być antysemitą.

A niby co jest klamstwem? Mkarwanowe wklejki E.Kurek,
czy J.R.Nowaka, a moze prof.Wolniewicz klamie?

Konkretnie co jest klamstwem?

Data: 2014-11-04 23:33:17
Autor: ApostatA
Antysemityzm Polaków
W dniu 2014-11-04 o 20:56, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

powiedzmy, ze nic.
Tylko, dlaczego mkarwan straszy paragrafami gdy się o nim mówi "antysemita"?

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-05 11:03:32
Autor: leming.show
Antysemityzm Polaków
użytkownik ApostatA napisał:

powiedzmy, ze nic.
Tylko, dlaczego mkarwan straszy paragrafami gdy się o nim mówi "antysemita"?

Taki jego urok, przyznaje - wpis napisany 200x jest denerwujacy.

Data: 2014-11-04 20:42:19
Autor: boukun
Antysemityzm Polaków
Użytkownik "ApostatA" <noNAME@wp.pl> napisał w wiadomości news:m3b7mu$m54$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak taki chcesz być mądry, to ustosunkuj się do tego, dlaczego Żydzi byli największymi i najzagolrzalszymi katami Polaków po wojnie i nie ma o nich śladu w żydowskim muzeum?

http://historia.wp.pl/title,Helena-Wolinska-potwor-w-mundurze,wid,16975764,wiadomosc.html

http://historia.wp.pl/title,Leszno-1947-starcie-Wojska-Polskiego-z-Armia-Czerwona-w-obronie-Zofii-Rojuk,wid,16957985,wiadomosc.html

boukun

Data: 2014-11-04 12:01:23
Autor: leming.show
Antysemityzm Polaków
użytkownik boukun napisał:

Jak taki chcesz być mądry, to ustosunkuj się do tego, dlaczego Żydzi byli największymi i najzagolrzalszymi katami Polaków po wojnie i nie ma o nich śladu w żydowskim muzeum?

Bo to muzeum zydow, a zydzi sa tylko dobrzy:)
Niedobrzy zydzi jak powiedzial ambasador izraela, to nie byli
prawdziwi zydzi:) Dziwne, bo w r. 68 wszyscy wybrali izrael:)

Data: 2014-11-05 03:59:02
Autor: stevep
Antysemityzm Polaków
W dniu .11.2014 o 21:01 <leming.show@gmail.com> pisze:

użytkownik boukun napisał:

[...]

Następny idiota.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-05 11:05:36
Autor: leming.show
Antysemityzm Polaków
 użytkownik stevep napisał:

> prawdziwi zydzi:) Dziwne, bo w r. 68 wszyscy wybrali izrael:)

Następny idiota.

3:59, ty nasz penetratorze wyspij sieM, padniesz jak pies pluto,
a szkoda by bylo.

Data: 2014-11-06 04:35:58
Autor: stevep
Antysemityzm Polaków
W dniu .11.2014 o 20:05 <leming.show@gmail.com> pisze:

 użytkownik stevep napisał:

> prawdziwi zydzi:) Dziwne, bo w r. 68 wszyscy wybrali izrael:)

Następny idiota.

3:59, ty nasz penetratorze wyspij sieM, padniesz jak pies pluto,
a szkoda by bylo.

Przesypiaj życie debilku.
--
stevep