Antysemityzm chętnie widziany na portalach proplatformerskich

Data: 2012-07-14 14:11:30
Autor: Observatore
Antysemityzm chętnie widziany na portalach proplatformerskich

Zwłaszcza ONET specjalizuje sie w takim *niebanalnym* kształtowaniu ideowej wymowy swojego forum. PODCZAS tzw. PRAWYBORÓW w pewnym momencie pokazały się w ONET.pl materiały dotyczące żony Sikorskiego, tj. Anne Applebaum. Posypały sie na forum niewybredne antysemickie wyzwiska, które moderator ONET-u chętnie przepuszczał.

 Jednocześnie mimo kilkakrotnych prób w tym samym czasie nie dopuszczał na forum komentarzy na lepszym poziomie, zawierających wyważona polemikę, krytyczna refleksję oraz informacje dotyczące Platformy i jej liderów.

Zrobiłem eksperyment - przyłaczyłem sie do nagonki na Anne Applebaum i własnie taki mój niewybredny komentarz natychmiast ukazał się na forum. Należy dodać, że oprócz antysemickich wyskoków chętnie na forum ONET sa widziane również wyzwiska i epitety, w najlepszym przypadku standardowe, schematyczne odzywki, niczego interesującego nie wnoszące. Zresztą prymitywizacja forum jest celem ONET-u, o czym miałem okazję nie raz sie przekonać, w związku z blokowaniem moich komentarzy.

Mam nieodparte wrażenie, że antysemickie wyzwiska moga byc fabrykowane przez odpowiednie platformerskie służby albo osoby z ONET, oczywiście po to, aby kompromitować, wiadomo kogo.

KLIMEK0185 Dziś Bubel, wcześniej był Sendecki (dzisiaj szalejacy na portalu zalozonym przez prosowieckie skluzby z WSI), ale najciekawszą scenę dało się zauważyć 3 sierpnia: w czasie szarpaniny przy barierkach, jeden z porządkowych porwał i wciągnął do środka mężczyznę w koszuli w różowo-czarną kratę. Wyglądało to na *wyłuskanie* manifestanta, ale w godzinę później ten w różowo-
czarnej koszuli, z małym dyktafonem w ręce, zadawał obecnym tam księżom pytania, sądząc po ich minach, pytania bardzo nieprzyjemne. (Może właśnie typu: *czy ksiądz jest księdzem czy ubekiem?. Służby nie śpią.

Tygodnik Solidarnosc

Data: 2012-07-14 12:11:51
Autor: Marek
Antysemityzm chętnie widziany na portalach proplatformerskich
On Jul 14, 4:11 pm, " Observatore" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-
TO.pl> wrote:
[...]

A ja zauwazylem, ze wlasnie n a Onecie ukazuja sie wyczerpujace
informacje, jakich brakuje na innych portalach - zwlaszcza, jesli
chodzi o tzw. problem antysemityzmu.

Przyklad: jakies 1,5 roku temu, byla afera w Poznaniu, gdzie tancerz z
Izraela oskarzyl pracownika teatru o wyglad przypominajacy mu
wizerunek Hitlera.
Przeszukalem wtedy wszystkie mozliwe portale, chcac sie dowiedziec,
jak doszlo do tego zgrzytu.
Wiekszosc portali stala murem za Zydem, ktoremu sie cos ubzduralo, a
tyko jeden, Onet przekazal informacje wyczerpujaca i ukazujaca cala
geneze zatargu.

Dlatego teraz, zadaje sobie pytanie, w czyim interesie dziala
prowokator Observatore...???

Data: 2012-07-14 21:31:26
Autor: Bogdan Idzikowski

TO.pl> wrote:
[...]

===================================

W interesie 38 milionów Żydów mieszkających w Polsce czy tych skromnych 10 tysięcy Polaków żyjących w Polsce?

Data: 2012-07-14 12:40:59
Autor: Marek

==================================>
W interesie 38 milionów Żydów mieszkających w Polsce czy tych skromnych 10
tysięcy Polaków żyjących w Polsce?

To smutne, ze musze sie z toba zgodzic...38 milionow Zydow ( Polakow z
narzuconym im, zydowskim systemem warrtosci).

Data: 2012-07-14 22:23:41
Autor: Bogdan Idzikowski

TO.pl> wrote:
> [...]

To smutne, ze musze sie z toba zgodzic...38 milionow Zydow ( Polakow z
narzuconym im, zydowskim systemem warrtosci).

=====================================

Jeśli tak, to powinieneś zgodzić się z moim następnym spostrzeżeniem: jesteś niewątpliwie idiotą! Antysemickim idiotą!

Data: 2012-07-15 03:58:54
Autor: Marek
Antysemityzm chętnie widziany na portalach proplatformerskich

====================================>
Jeśli tak, to powinieneś zgodzić się z moim następnym spostrzeżeniem: jesteś
niewątpliwie idiotą! Antysemickim idiotą!

A ty, antypolskim szabesgojem.

Data: 2012-07-15 13:13:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:0ab5031f-f87d-4ddd-8d38-26859d9e12a9fr28g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

Jeśli tak, to powinieneś zgodzić się z moim następnym spostrzeżeniem: jesteś
niewątpliwie idiotą! Antysemickim idiotą!

Może chcesz sprawdzić moje przyrodzenie, antysemito?
A może Żydów tak bardzo nienawidzisz, bo sam jesteś Żydem? I należysz do tej 38 milionowej większości? :-)

Data: 2012-07-15 18:22:10
Autor: u2
W dniu 2012-07-14 21:11, Marek pisze:

Dlatego teraz, zadaje sobie pytanie, w czyim interesie dziala
prowokator Observatore...???

A skad nadaje ?

Antysemityzm chętnie widziany na portalach proplatformerskich