Antysemityzm oczami Gazety Wyborczej

Data: 2011-08-20 10:59:32
Autor: Leprechaun
Antysemityzm oczami Gazety Wyborczej

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j2nsca$d2s$1news.onet.pl...
"Gazeta Wyborcza" od kilkunastu miesięcy prowadzi paranoiczną akcję medialnego nadymania incydentalnych zdarzeń, które jej redaktorom wydają się antysemickie.

Ty znów z tymi antysemickimi tekstami? Znów k...wa będziesz zatruwać to forum swoimi pojeb...mi problemami z napletkiem?

BomBel

Data: 2011-08-20 12:16:05
Autor: mkarwan

http://pl.memgenerator.pl/mem-image/kurwa-znowu-bombel