Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]

Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]

Data: 2019-01-30 13:08:07
Autor: A. Filip
Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]
https://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-47054756
Stars urge BBC to ask for Eurovision to be moved out of Israel

Dame Vivienne Westwood, Peter Gabriel and Wolf Alice are among 50
artists who have called for the Eurovision Song Contest to be
relocated from Israel.
Citing human rights concerns, they have signed an open letter urging
the BBC to ask organisers to move the contest. [...]

<ironia> Prawo Izraela do Eurowizji musi być ważniejsze nić jakieś tam
prawa człowieka palestyńskiego. </ironia>

Data: 2019-01-30 10:58:27
Autor: Ola
W dniu środa, 30 stycznia 2019 14:08:55 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

<ironia> Prawo Izraela do Eurowizji musi być ważniejsze nić jakieś tam
prawa człowieka palestyńskiego. </ironia>

-- A. Filip

Prawa innych ludzi na kuli ziemskiej już rozwiązałeś?

Data: 2019-01-30 13:24:25
Autor: Zenek Kapelinder
Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]
Od czegos trzeba rozwiazywanie problemow innych ludzi zaczac. Dlaczego Olu uwazasz ze Izrael nie moze byc tym pierwszym miejscem?

Data: 2019-01-31 20:23:05
Autor: u2
[...]

ale dlaczego Izrael, a nie UK ? znasz statystyki antysemickich ekscesów w UK ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-01-31 11:55:32
Autor: Zenek Kapelinder
Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]
Podobno nieladnie odpowiadac pytaniem na pytanie. Cierpliwy jestem. Napisz Olu dlaczego Izrael nie moze byc pierwszy zeby dac jak najlepszy przyklad. Informuje i objasniam ze odnioslem sie do problemow innych ludzi, tak napisalas. Nie pisalas nic o antysemityzmie.

Data: 2019-01-31 23:24:09
Autor: u2
[...]

ale ale najpierw stawiasz tezę, że nikt nie rozwiązuje rzekomego problemu, a potem żądasz, aby rzekomy problem rozwiązywał Izrael, a nie n.p. UK w którym ekscesy antyizraelskie są na porządku dziennym:)

Data: 2019-01-31 15:09:16
Autor: Zenek Kapelinder
Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]
Mnie o walke o prawa innych ludzi chodzi. Dlaczego od razu o prawa Zydow w Anglii. Mozna np. zaczac od praw Polestynczkow w Izraelu. Albo jakis Tutsi gdzies dalej w Afryce. Sa ludzie ktorzy maja o wiele bardziej przejebane niz Zydzi w Londynie.

Data: 2019-01-30 20:10:38
Autor: A. Filip
Ola <ola.degani@gmail.com> pisze:
[...]

Czyż antysemityzm nie jest najważniejszy?

--
A. Filip

Data: 2019-01-31 11:15:03
Autor: Ola
W dniu środa, 30 stycznia 2019 21:11:26 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Ola <ola.degani pisze:

> [...]

Czyż antysemityzm nie jest najważniejszy?

-- A. Filip
| Lepiej być pięknym i bogatym, niż brzydkim i biednym.

Zależy, czy jesteś Zydem.
Ola

Data: 2019-01-31 20:21:34
Autor: u2
W dniu 31.01.2019 o 20:15, Ola pisze:
Czyż antysemityzm nie jest najważniejszy?

Zależy, czy jesteś Zydem.

prawdopodobnie jest, nadawał kiedyś z konta GazWyb:)

Data: 2019-02-01 07:21:06
Autor: bytomir.torpeksowy
użytkownik A. Filip napisał:
https://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-47054756
> Stars urge BBC to ask for Eurovision to be moved out of Israel

Będą jajca jak w izraelu wygra francuski pedał arab. Mogą być zamieszki na ulicach!

Ta impreza pierwszy raz w izraelku?

Data: 2019-02-01 16:45:42
Autor: u2
W dniu 01.02.2019 o 16:21, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
użytkownik A. Filip napisał:
[...]

fuj byciu, jak ty prostacko wyrażasz się wobec suwerennego kraju:)