Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]

Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]

Data: 2019-01-30 10:58:27
Autor: Ola
Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]
W dniu środa, 30 stycznia 2019 14:08:55 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

<ironia> Prawo Izraela do Eurowizji musi być ważniejsze nić jakieś tam
prawa człowieka palestyńskiego. </ironia>

-- A. Filip

Prawa innych ludzi na kuli ziemskiej już rozwiązałeś?

Data: 2019-01-30 13:24:25
Autor: Zenek Kapelinder
Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]
Od czegos trzeba rozwiazywanie problemow innych ludzi zaczac. Dlaczego Olu uwazasz ze Izrael nie moze byc tym pierwszym miejscem?

Data: 2019-01-31 20:23:05
Autor: u2
[...]

ale dlaczego Izrael, a nie UK ? znasz statystyki antysemickich ekscesów w UK ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-01-31 11:55:32
Autor: Zenek Kapelinder
Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]
Podobno nieladnie odpowiadac pytaniem na pytanie. Cierpliwy jestem. Napisz Olu dlaczego Izrael nie moze byc pierwszy zeby dac jak najlepszy przyklad. Informuje i objasniam ze odnioslem sie do problemow innych ludzi, tak napisalas. Nie pisalas nic o antysemityzmie.

Data: 2019-01-31 23:24:09
Autor: u2
[...]

ale ale najpierw stawiasz tezę, że nikt nie rozwiązuje rzekomego problemu, a potem żądasz, aby rzekomy problem rozwiązywał Izrael, a nie n.p. UK w którym ekscesy antyizraelskie są na porządku dziennym:)

Data: 2019-01-31 15:09:16
Autor: Zenek Kapelinder
Antysemityzm szaleje w UK: 50 artystów nie chce Festiwalu Eurowizji w Izraelu bo jakieś tam "prawa człowieka" [BBC]
Mnie o walke o prawa innych ludzi chodzi. Dlaczego od razu o prawa Zydow w Anglii. Mozna np. zaczac od praw Polestynczkow w Izraelu. Albo jakis Tutsi gdzies dalej w Afryce. Sa ludzie ktorzy maja o wiele bardziej przejebane niz Zydzi w Londynie.

Data: 2019-01-30 20:10:38
Autor: A. Filip
Ola <ola.degani@gmail.com> pisze:
[...]

Czyż antysemityzm nie jest najważniejszy?

--
A. Filip

Data: 2019-01-31 11:15:03
Autor: Ola
W dniu środa, 30 stycznia 2019 21:11:26 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Ola <ola.degani pisze:

> [...]

Czyż antysemityzm nie jest najważniejszy?

-- A. Filip
| Lepiej być pięknym i bogatym, niż brzydkim i biednym.

Zależy, czy jesteś Zydem.
Ola

Data: 2019-01-31 20:21:34
Autor: u2
W dniu 31.01.2019 o 20:15, Ola pisze:
Czyż antysemityzm nie jest najważniejszy?

Zależy, czy jesteś Zydem.

prawdopodobnie jest, nadawał kiedyś z konta GazWyb:)