AntyszczepionKOwy lekarz z sondownym zakazem wyKOnywania zawodu przez 2 lata [Naczelny Sąd Lekarski]

Data: 2020-05-27 06:00:40
Autor: A. Filip
AntyszczepionKOwy lekarz z sondownym zakazem wyKOnywania zawodu przez 2 lata [Naczelny Sąd Lekarski]
Jak NSL sądzi że ten wyrok przekona do szczepionek to ja wróże im sukces
na miarę końcowych osiągnięć b. dyrektora PR3.  Czasem są tylko złe i
gorsze wyjścia, ja jakoś nie jestem przekonany że to taka sytuacja.
Naczelnemu Sądowi Lekarskiemu życzę takiej stanowczości także w przypadkach
lekarzy którzy spierdoli leczenie pacjenta ze skutkiem śmiertelnym.

https://www.newsweek.pl/polska/lekarz-antyaszczepionkowcow-hubert-czerniak-pozbawiony-prawa-do-wykonywania-zawodu/81cyj56
22.05.2020, 10:57 [...] To już drugi wyrok sądów lekarskich w sprawie Huberta
Czerniaka. Pierwszy zapadł 30 października ubiegłego roku w
Łodzi. Okręgowy Sąd Lekarski nałożył wówczas na lekarza z Opoczna
roczny zakaz wykonywania zawodu. Czerniak natychmiast odwołał się od
tej decyzji do NSL.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Naczelna_Izba_Lekarska
Od prawomocnego orzeczenia sądu lekarskiego kończącego postępowanie w
przedmiocie odpowiedzialności zawodowej stronom, ministrowi właściwemu
do spraw zdrowia i Prezesowi Naczelnej Rady Lekarskiej przysługuje
*kasacja* do Sądu Najwyższego.

--
A. Filip