Antywirus Pekao

Data: 2009-10-02 19:51:33
Autor: Lady_Heather
Antywirus Pekao

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ha3qap$ef2$1inews.gazeta.pl...

Panda Internet Security

z tego zestawu to bym wybrala - przynajmniej skaner online maja dosc sensowny

Bit Defender Internet Security

A to bym generalnie odradzala po tym jak w ciagu 3 dni zrobilam 3 formaty bo siało mi sie jakies swinstwo lepiące sie do wszystkich exe'kow ktorego to BD nie raczyl w ogóle zauwazyc - a wybralam go bo gdzies tam doczytalam ze to antywir roku 2008 czy 9. ;-/

Pozdrawiam,

LH

Data: 2009-10-02 20:55:09
Autor: zlotowinfo
Antywirus Pekao
Użytkownik "Lady_Heather" <lady.heather@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ha5eht$evp$1inews.gazeta.pl...

Panda Internet Security

kompletna padaczka, bynajmniej ok 2 lat temu, może się w końcu poprawili
duże problemy z komputerem u wielu użytkowników, niejednokrotnie próby odinstalacji nie udawały się, czasami doprowadzając nawet do reinstalacji systemu, ten antywirus zawsze traktowałem jak trojana, i wszędzie gdziekolwiek zauważyłem natychmiast ze strachem odinstalowywałem

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Antywirus Pekao