Aosta - wrociłem

Data: 2010-03-30 04:37:27
Autor: blackone
Aosta - wrociłem
On 30 Mar, 13:15, marcopolo <olech.ma...@gmail.com> wrote:
Witam. Ubiegly tydzień spędziłem w dolinie Aosta u zbiegu granic
Wloch, Francji i Szwajcarii. Kilka uwag, które może się komus
przydadza.

Przydadza sie - myslimy powaznie o tygodniowym wyjezdzie do Monte Rosa
w nastepnym sezonie - wlasnie dlatego, ze miejsce reklamowane jest
jako "Freeride Paradis";-)

pozdrawiam
Gosia

Data: 2010-03-30 19:58:59
Autor: Fafek
Aosta - wrociłem
blackone pisze:
  > wlasnie dlatego, ze miejsce reklamowane jest
jako "Freeride Paradis";-)

Nie wiem, czy na freeride nie lepiej jeździć do ośrodków
reklamowanych jako "rodzinne"... bo mniej konkurentów rozjeżdżających
puch :P
Byłem teraz w Val Thorens. Po jedynych opadach cały wygłodniały tłum
freeriderów rzucił się poza trasy i po 3 godzinach nie było śladu po puchu.
Zostały tylko ochłapy tam, gdzie trzeba było podchodzić. A co jak co, ale
VT do małych ośrodków nie należy.

Maciek

Data: 2010-03-30 23:13:36
Autor: marcopolo
Aosta - wrociłem
Przydadza sie - myslimy powaznie o tygodniowym wyjezdzie do Monte Rosa
w nastepnym sezonie - wlasnie dlatego, ze miejsce reklamowane jest
jako "Freeride Paradis";-)

pierwszy raz widzialem zeby znaki ostrzegawcze (np uwaga skrzyzowanie)
byly skierowane nie wzdluz trasy ale tak aby byly widoczne dla tych
zjezdzajacych offpiste :)
tez chcialbym tam kiedys wrocic ale nastepnym razem z jakims
freeridowym towarzystwem.

Data: 2010-03-31 06:54:12
Autor: blackone
Aosta - wrociłem
On 31 Mar, 08:13, marcopolo <olech.ma...@gmail.com> wrote:
> [...]

zjezdzajacych offpiste :)
tez chcialbym tam kiedys wrocic ale nastepnym razem z jakims

to moze sie jakos zgadamy na nastepny sezon, w lutym;-)
Duzo ludzi jezdzi tam offpiste - duza konkurencja o puch?  Mozna
jezdzic po lesie w dni ze zla widocznoscia (znaczy sie - czy jest
sensowny, niezakrzaczony las bez przepasci;-)) ?

pozdrawiam
Gosia

Data: 2010-03-31 11:40:26
Autor: marcopolo
Aosta - wrociłem

to moze sie jakos zgadamy na nastepny sezon, w lutym;-)
czemu nie jak tylko uda mi sie znalezc jeszcze jakiegos kierowce bo
14h za kolkiem to dla mnie za duzo.

Duzo ludzi jezdzi tam offpiste - duza konkurencja o puch?  Mozna
jezdzic po lesie w dni ze zla widocznoscia (znaczy sie - czy jest
sensowny, niezakrzaczony las bez przepasci;-)) ?

trudno mi cokolwiek powiedziec bo spedzilem tam tylko 1 dzien.
na pierwszy rzut oka wyglada ze raczej otwarte tereny. choc na youtube
widzialem ze zjezdzaja rowniez w lesie.
sa za to zleby i ciekawe wawozy. nawet chcialem przetestowac jedna
taka trase http://cqc.pl/vt0l9t .
ale cale szczescie sie wycofalem w ostatniej chwili. bylo zbyt pozno a
oprocz mnie w tym rejonie juz nikt nie zjezdzal.
moglbym sie nie zalapac na ostatni wjazd wyciagiem.
czy duzo ludzi jezdzi ofpiste? chyba duzo bo jak okiem siegnac
wszystko bylo rozjezdzone.

Data: 2010-04-01 12:10:11
Autor: Andrzej Ozieblo
Aosta - wrociłem
blackone pisze:

Przydadza sie - myslimy powaznie o tygodniowym wyjezdzie do Monte Rosa
w nastepnym sezonie - wlasnie dlatego, ze miejsce reklamowane jest
jako "Freeride Paradis";-)

Gosiu, ja tez bylem w dol. Aosty, tyle ze wczesniej, na poczatku marca. Objezdzielem wszystkie wieksze stacje: Cervinie (bez Zermatt), la Thuile, Pila, Courmayer i Monte Rosa wlasnie. Wszedzie mozna pofreeridowac, choc faktycznie najwiecej tego towarzystwa widzialem w Monte Rosa. Nawet jechalem w gondolce pelnej Norwegow z tymi "dziwacznymi" szerokimi nartami. ;) Zaraz pomyslalem o Tobie. Bardzo mieszane towarzystwo, od mlodych do starych i zadziwiajaco gadatliwe. :) Szkoda, ze nic nie rozumialem. I faktycznie terenow offpistowych tam mnostwo.

Aosta - wrociłem