Aosta - wrociłem

Data: 2010-03-30 20:08:08
Autor: Fafek
Aosta - wrociłem
marcopolo pisze:

Nie wiem skad się bierze taka popularność Cervinii wśród Polaków.
Niedość ze bardzo daleko z PL to obnizka cen skipassow dopiero od
kwietnia, a wszedzie dookoła słychać glownie polski.

Zermatt i Matterhorn zrobił się modny/działa na wyobraźnię, a Cervinia jest chyba najtańszą
okoliczną opcją

PS w ostatnia noc i dzien caly czas padal snieg i jak tylko
odebraliśmy kaucje za skipassy, chmury zniknęły,  wyszlo slonce i
myślałem ze mnie szlag jasny trafi jak zobaczyłem tam w gorze
snowboardzistow śmigających w świeżym puchu.

Znaczy zebraliście się ze stoku w połowie dnia ?
Jeśli tak, to ups...
Ja miałem niemal identyczną pogodę na koniec we Francji
i po 12 sobie odpuściłem jeżdżenie. Po czym za godzinę widząc,
co się szykuje, ekspresowo się ubrałem i wyskoczyłem z hotelu, do
kontr-natarcia ;)

Maciek

Data: 2010-03-30 22:58:10
Autor: marcopolo
Aosta - wrociłem

Znaczy zebrali cie si ze stoku w po owie dnia ?

wlasciwie wogole nie jezdzilismy. padal snieg, byla mgla, dookola
slychac bylo
schodzace lawiny, a nad glowa odglosy burzy. po szwajcarskiej stronie
caly
Zermatt stanal, a po wloskiej czynne byly wszystkie wyciagi procz tych
powyzej 3000.
probowalem zjechac niebieska trasa i skonczylo sie na tym,
ze musialem polowe trasy z buta pocisnac bo sniegu bylo zbyt
duzo zeby sie rozpedzic. nie zanosilo sie na poprawe wiec oddalismy
skipasy i to byl blad.
nigdy bym sie nie spodziewal ze pogoda w ciagu godziny moze sie tak
diametralnie zmienic.
szkoda bo 2 godziny w puchu i sloncu to byloby fajne zakonczenie
wyjazdu, a tak mam
spory niedosyt.

Aosta - wrociłem