Aosta - wrociłem

Data: 2010-03-31 18:47:36
Autor: Mirek
Aosta - wrociłem
marcopolo wrote:

najdluzsza z nich "cervinia highway" nr 7 ma 12 km. Tak z ciekawości
pokonałem ja za jednym razem, co zajęło mi az 12 min

Średnia 60km/h - dla tych co nie załapali ;)

Mirek.

Data: 2010-03-31 19:29:49
Autor: ADAM
Aosta - wrociłem
Średnia 60km/h - dla tych co nie załapali ;)

No chyba wieksza bo wszak jechal "zakosami" :)
Pozazdroscic wypadu.

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2010-03-31 11:46:10
Autor: marcopolo
Aosta - wrociłem

> Średnia 60km/h - dla tych co nie załapali ;)

No chyba wieksza bo wszak jechal "zakosami" :)

średnia 60km/h? raczej niemozliwe bo 82 km/h to mój rekord.
wyglada na to ze te 12 km to marketing. w rzeczywistosci musi byc w
takim razie mniej bo tych 12 min jestem pewien.

Pozazdroscic wypadu.
pod wzgledem snowboardowym uwazam go za nieudany. tylko 1,5 dnia ze
sloncem. wiec nie ma czego zazdroscic.
mam nadzieje ze to wkrotce nadrobie ;) deski w kazdym razie nie chowam.

Data: 2010-04-09 19:58:15
Autor: kozodoj
Aosta - wrociłem
opisywana przez Ciebie tarsa ma co najwyzej 6.7 km dlugosci.
To tlumaczy tak wysoka srednia we mgle...
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:AzBkfcHc9QQJ:narty-
wlochy.eu/Valle-DAosta.html+piste+7+cervinia+km&cd=8&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

--

Aosta - wrociłem