Aparat

Data: 2012-04-21 19:56:49
Autor:
Aparat
Krzysztof B <movano@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Sobie wymyśliłem kupić aparat do zdjęć, a w zasadzie bardziej do filmików
podwodnych. Żaden ze mnie artysta, nie wiem co to naświetlenie, balansy
bieli
itd...

http://www.phr.net.pl/material/2011r/PHR4(37)2011/PHR4(37)2011.pdf

Str 21 i dalsze. Dowiesz się co to jest iluminator. Także kilka "bardzo potrzebnych" informacji.

Potrzebujesz aparat zapisujący zdjęcia w formacie RAW, da się odzyskać kolory. Format JPG jest za trudny dla osób które nie posługują się biegle ekspozycją balansami bieli i tego typu "pierdółkami".

pozdrawiam rc
ps dostałem już 3 książki od podpisanego na str 441

--

Aparat