Aparat Foto , ktory polecacie?

Data: 2011-01-26 20:53:04
Autor: []v[]artec
Aparat Foto , ktory polecacie?
W dniu 2011-01-26 11:44, Carramba pisze:
Zbliŋa się sozon turystyki, oby nastaŗ jak najprędzej. W zwiazku z powyzszym
jaki aparacik na moto polecacie? MaÅ—y, dobry, dosc dlugo trzymajaca bateria,
slowem cos do kieszonki kombinezonu coby sobie udokumentowac planowane
wojaze.
Mam Sony DSC H10, probuje wybrac cos mniejszego. Dzieki za sugestie.

Możesz zmontować sobie stelaż do kierownicy na podstawie baz uchwytów RAM www.uchwyty-motocyklowe.pl Na trasie mija się naprawdę wiele pięknych krajobrazów a nie zawsze chce się stawać (rozbebeszać z ciuchów, wyciągać aparat itd.) lub jest możliwość zatrzymania.

Ja mam Nikon CoolPix - jest nieduży, spokojnie mieści się do kieszeni, lekki, bardzo szybko się uruchamia, no i cyka naprawdę dobre fotki na automacie. Dużo trybów predefiniowanych. Na motowycieczki w sam raz.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

Data: 2011-01-27 22:28:02
Autor: Glub
"[]v[]artec" <mb2@WYTNIJo2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-26 11:44, Carramba pisze:

Ja mam Nikon CoolPix - jest nieduży, spokojnie mieści się do kieszeni,
lekki, bardzo szybko siÄ™ uruchamia, no i cyka naprawdÄ™ dobre fotki na
automacie. Dużo trybów predefiniowanych. Na motowycieczki w sam raz.

PolecÄ™ canon ixus is800.
Tanie jak barszcz na alledrogo.

Za swój zapłaciłem cirka 300plnow.

--
Glub

Data: 2011-01-28 05:31:20
Autor: lesor
On 27 Sty, 23:28, Glub wrote:
"[]v[]artec"  wrote:
> W dniu 2011-01-26 11:44, Carramba pisze:
> Ja mam Nikon CoolPix - jest niedu¿y, spokojnie mie¶ci siê do kieszeni,
> lekki, bardzo szybko siê uruchamia, no i cyka naprawdê dobre fotki na
> automacie. Du¿o trybów predefiniowanych. Na motowycieczki w sam raz..

Polecê canon ixus is800.

Potwierdzam, kilka sezonow, kilka upadkow, kilka deszczow a nadal robi
ladne (jak to Canon) zdjecia.
Ogniskowa od 28, stabilizator optyczny i wydajny akumulator.
Reszta w rekach operatora. :)

--
pozdrawiam, lesor
CB1300

Data: 2011-02-07 09:07:33
Autor: magnes
Aparat Foto , ktory polecacie?

U¿ytkownik "lesor" <lesor@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci:
Polecê canon ixus is800.

Potwierdzam, kilka sezonow, kilka upadkow, kilka deszczow a nadal robi
ladne (jak to Canon) zdjecia.

To ja polece Canona PowerShot D10.
Wodoodporny, kurzoodporny, upadkoodporny i calkiem fajne zdjecia mozna nim zrobic.

--
Pozdr.
magnes

Data: 2011-02-07 09:30:48
Autor: J_K_K
Aparat Foto , ktory polecacie?
U¿ytkownik "magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iio983$t77$1news.onet.pl...

To ja polece Canona PowerShot D10.
Wodoodporny, kurzoodporny, upadkoodporny i calkiem fajne zdjecia mozna nim zrobic.

A w kategorii "ma³y - do kieszeni kombinezonu" :-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-07 10:54:42
Autor: magnes
Aparat Foto , ktory polecacie?

U¿ytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci:

A w kategorii "ma³y - do kieszeni kombinezonu" :-) ?

Mam kurtke tex-owa z duzymi kieszeniami ;-P

--
Pozdr.
magnes

Aparat Foto , ktory polecacie?