Aparat Foto , ktory polecacie?

Data: 2011-01-27 00:00:40
Autor: blur
Aparat Foto , ktory polecacie?
?Użytkownik "Carramba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d3ffb16$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...

Zbliża się sozon turystyki, oby nastał jak najprędzej. W zwiazku z powyzszym

Teraz każdy po kolei wymieni co ma i będzie wychwalał a ty zgłupiejesz :)
Ja pod innym kontem, ponieważ na moto używam GPS Garmin 60csx który jest zasilany z AA to i aparat mam na takie bateryjki i jest wymienne to to w razie padu w jednym bądź drugim, a mam starucha Canon A400, taka cegiełka z przed lat a zdjęcia robi naprawdę fajne a jak spadnie i się rozleci to płakać nie będę :) . Docelowo chciał bym coś z seri G , poręczne i solidne a bije nie jedno lustro z standardowym  obiektywem, a jak ma być malutki to IXUS.

Data: 2011-01-27 12:50:12
Autor: de Fresz
On 2011-01-27 00:00:40 +0100, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

Docelowo chciał bym coś z seri G , poręczne i solidne a bije nie jedno lustro z standardowym  obiektywem

Ktoś Ci strasznych głupot nawciskał.

de Fresz

Data: 2011-01-27 16:30:15
Autor: Monster
On 2011-01-27 00:00:40 +0100, "blur" <blur0@poczta.onet.pl> said:

Docelowo chciał bym coś z seri G , poręczne i solidne a bije nie jedno
lustro z standardowym obiektywem

Ktoś Ci strasznych głupot nawciskał.

no i dobrze,dzięki temu swojego G5 za ładny pieniądz oddałem:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Aparat Foto , ktory polecacie?