Aparat, Kamera, latarki, butla

Data: 2011-10-11 13:59:16
Autor: allegroallegro2WYTNIJTO
Aparat, Kamera, latarki, butla
Witam

Wyprzedaż używanego niepotrzebnego sprzętu niech dalej służy potrzebującym :)

Aparat fotograficzny OLYMPUS C50 ZOOM + akcesoria + obudowa podwodna Olympus
PT014 do 40 metrów, używany w stanie db - nigdy nie zalany sprawny
cena 400 pln ( płaciłem za komplet prawie 1800,00 pln :) )

Kamera JVC GR-D70 NOWA wraz z osprzętem ( wymieniona na gwarancji nieużywana) +
Obudowa używana podwodna JVC ( oryginalna ) do 40 metrów stan bdb
cena 900 pln ( płaciłem za komplet prawie 3500,00 pln :) )

Latarka używana VEGA 100 stan bdb, używane jako oświetlenie do kamery sztuk 2
cena 650 pln sztuka ( płaciłem za sztukę prawie 1600,00 pln :) ) brak
oryginalnych ładowarek  Butla Scubapro 12l podwójny zawór brak ważnej legalizacji stan bdb
cena 650 pln ( płaciłem prawie 1300,00 pln :) )

Pytania proszę kierować na mail allegro(wytnijto)allegro2@tlen.pl lub dzwonić
tel 532791928 po 18:00

Aparat, Kamera, latarki, butla