Aparat Nokii nie jest juz takim debesciakiem

Data: 2014-09-08 21:25:38
Autor: Pszemol
Aparat Nokii nie jest juz takim debesciakiem
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:540e0aa4$0$26838$65785112news.neostrada.pl...
http://komorkomania.pl/2215,xperia-z3-czy-lumia-930-ktora-robi-lepsze-zdjecia
Tak, tak - oczywiscie jutro ten artykul nie bedzie juz aktualny, bo Apple zdefiniuje fotografie na nowo ;]

:-) lol

Oj, żebyśmy się nie zdziwili...

Data: 2014-09-09 11:46:46
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

wprowadzi wielką rewolucję. Nowe skórki do Instagrama

--
mst <at> gazeta <.> pl

Aparat Nokii nie jest juz takim debesciakiem