Aparat fot - e66 czy N5800

Data: 2009-06-08 10:19:40
Autor: Alr
Aparat fot - e66 czy N5800
Witam,
W którym telefonie - nokii e66 czy w nokii 5800 jest lepszy aparat fot, tzn.
wychodzą lepsze zdjęcia, bo z opisu wynika, że są takie same? (wiem, wiem, to
co jest w telefonach to nie aparat... :)

Pozdr.
Alr

Data: 2009-06-08 12:27:30
Autor: Mane
Aparat fot - e66 czy N5800
Alr pisze:

wiem, wiem, to
co jest w telefonach to nie aparat... :)

W szczegolnosci w Nokii :)

Data: 2009-06-08 12:35:25
Autor: Wycior
Aparat fot - e66 czy N5800
W którym telefonie - nokii e66 czy w nokii 5800 jest lepszy aparat fot, tzn.
wychodzą lepsze zdjęcia

Bez porównania 5800. Fakt, w obu przypadkach kicha, ale już powrównując kiche o kichy 5800 sprawuje sie lepiej.

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-06-08 10:38:28
Autor: Alr
Aparat fot - e66 czy N5800
Wycior <wyciorek69_cutout_@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Bez porównania 5800. Fakt, w obu przypadkach kicha, ale już powrównując kiche o kichy 5800 sprawuje sie lepiej.

Dzięki za odp. Nie mam wielkich planów fotograficznych związanych z telefonem
(do tego mam cyfrówkę), ale czasem coś trzeba na szybko...

Pozdr.
Alr

Data: 2009-06-08 12:45:27
Autor: Wycior
Aparat fot - e66 czy N5800
Dzięki za odp. Nie mam wielkich planów fotograficznych związanych z telefonem
(do tego mam cyfrówkę), ale czasem coś trzeba na szybko...

Do takich celów wystarczy. Jeżeli chcesz coś czym nie dość ze zrobisz fotkę i na dodatek będzie zadowalająca, to pomyśl o SE. Głupi k750i a z jego fotek do dziś byłbym zadowolony (gdyby tylko wytrzymał nie 2 a 3,4 roku :) )

--
Pzdr. Wycior

Data: 2009-06-08 11:11:18
Autor:
> [...]

Do takich celów wystarczy. Jeżeli chcesz coś czym nie dość ze zrobisz fotkę i na dodatek będzie zadowalająca, to pomyśl o SE. Głupi k750i a z jego fotek do dziś byłbym zadowolony (gdyby tylko wytrzymał nie 2 a 3,4 roku :) )

hmm, miałem k850 - niewypał - do robienia zdjęć trzeba było go specjalnie
trzymać, zwłaszcza z lampą błyskową, bo inaczej były niedoświetlone, poza tym
nieprzemyślane przyciski dotykowe - podczas rozmowy "chodziłem" po menu :)
policzkiem...

A może inaczej - symbianowy telefon, GPS i dobry terminarz synchronizownay z
outlookiem,z przyzwoitym aparatem, niezbyt duży (Nokia 5800 to max rozmiarów).
Cena do 1400zł

Z góry dzięki za pomoc w wyborze

Pozdr.
Alr

Data: 2009-06-08 13:31:19
Autor: Wycior
Aparat fot - e66 czy N5800
hmm, miałem k850 - niewypał

Ja na k750i się zatrzymałem - niezwykle miłe wspomnienia jak na telefon.

A może inaczej - symbianowy telefon, GPS i dobry terminarz synchronizownay z
outlookiem,z przyzwoitym aparatem, niezbyt duży (Nokia 5800 to max rozmiarów).
Cena do 1400zł

Osobiście przystałem na E75 (jednak rozmiary mogą odstraszać - mnie urzeka QWERTY). Ewentualnie E52.

Należy pamiętać, że seria E bije na głowe wykonaniem inne modele Nokii. Jedyny minus, to brak symbiana 5 i dotykowego ekranu.

--
Pzdr. Wycior

Aparat fot - e66 czy N5800