Aparat foto

Data: 2014-01-31 13:23:31
Autor: Trybun
Aparat foto
Czy znacie jakiś dobry program do obsługi aparatu foto? Ten który mam zainstalowany fabrycznie jest dobry, ale ktoś zapomniał w nim udostępnić funkcję przycisku do ZOOMowania, a takie szczypanie ekranu i inne gesty w trakcie robienia fotek czy nagrywania jest dość uciążliwe. Znalazłem w Skl\pie Google inny, też niby niezły, z zoom-owaniem przyciskiem, ale on obsługuje tylko jeden aparat, nie ma w nim funkcji obsługi przedniego aparatu, ani kamery. Znacie jakiś program który ma przycisk zoom-owania i jednocześnie obsługuje także drugi aparat i funkcję nagrywania filmów?

Data: 2014-01-31 13:46:29
Autor: atm
Aparat foto
On 2014-01-31 13:23, Trybun wrote:
Czy znacie jakiś dobry program do obsługi aparatu foto? Ten który mam
zainstalowany fabrycznie jest dobry, ale ktoś zapomniał w nim udostępnić
funkcjÄ™ przycisku do ZOOMowania, a takie szczypanie ekranu i inne gesty

Sprobuj A Better Camera

Data: 2014-01-31 15:34:16
Autor: Trybun
Aparat foto
W dniu 2014-01-31 13:46, atm pisze:
On 2014-01-31 13:23, Trybun wrote:
[...]

Zarąbisty programik! Ale z tego co zdążyłem wyczytać to chyba w wersji darmowej nie obsługuje full HD?

Data: 2014-01-31 15:36:54
Autor: atm
Aparat foto
On 2014-01-31 13:23, Trybun wrote:
[...]

Oj, nie wiem. Poki co zainstalowalem i jestem z niego bardzo zadowolony.
Niebawem kupie pelna wersje.
Inne czest nie maja nagrywania wideo albo trybu makro lub tez cos innego
jest nie tak.

Data: 2014-02-01 15:25:50
Autor: Trybun
Aparat foto
On 2014-01-31 13:23, Trybun wrote:
[...]

Jeszcze przetestuję, a gdy się okaże że naprawdę ta opcja wymaga dopłaty, to jeszcze się rozejrzę po Sklepie Google, a gdy nie będzie nic darmowego i równie ciekawego to także kupię A Bettera.. Będzie to pierwsza rzecz na którą wydałem kasę w tym sklepie. Ale myślę że za ten program warto zapłacić.

Data: 2014-02-03 09:48:10
Autor: Titus Atomicus
Aparat foto
In article <52ed03e7$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <CHE@jahu.com> wrote:

> Oj, nie wiem. Poki co zainstalowalem i jestem z niego bardzo zadowolony.
> Niebawem kupie pelna wersje.
> Inne czest nie maja nagrywania wideo albo trybu makro lub tez cos innego
> jest nie tak.

Jeszcze przetestujê, a gdy siê oka¿e ¿e naprawdê ta opcja wymaga dop³aty, to jeszcze siê rozejrzê po Sklepie Google, a gdy nie bêdzie nic darmowego i równie ciekawego to tak¿e kupiê A Bettera.. Bêdzie to pierwsza rzecz na któr± wyda³em kasê w tym sklepie. Ale my¶lê ¿e za ten program warto zap³aciæ.

Dziwne - takiego nie widze. Chodzi wam o Better Camera (by IGears Technology)?

Data: 2014-02-03 11:10:33
Autor: Trybun
Aparat foto
W dniu 2014-02-03 09:48, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Nie - o - A Better Camera (Almalence)

Data: 2014-02-03 11:17:23
Autor: Titus Atomicus
Aparat foto
In article <Titus_Atomicus-2A126A.09481003022014@node2.news.atman.pl>,

Dziwne - takiego nie widze. Chodzi wam o Better Camera (by IGears Technology)?

OK, juz widze.
Ale niestety - 'niezgodne z moim telefonem'. Pewnie mu sie Android 2.3.6 nie podoba.
--
TA

Data: 2014-02-08 19:30:47
Autor: Trybun
Aparat foto
W dniu 2014-02-01 15:25, Trybun pisze:

[...]

No i jak się okazuje nie ma funkcji nagrywania video w full HD nawet za dopłatą.

Aparat foto